/spanien/barcelona/forum/15464.aspx/spanien/barcelona/forum/15464.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2010-04-16 16:00
Alltså man blir ju inte ens förvånad längre. När Barca lämnar in överklagan så är det blankt nej hela jävla tiden men så fort det handlar om andralag så är det inga problem liksom, skandal!

Nån som såg Kamenis röda kort förresten?
Delarocha
2010-04-16 15:59
Som Rambla förutspådde då så hände det med Kamenis röda kort. Helt galet.

H.Alavi

Jag får hoppas att Pep INTE försöker hålla honom kvar för bra har han då inte varit i år. Ser förvånansvärt ointresserad ut.
Barcelona ★Sami★
2010-04-16 15:58
Henry lämnar i sommar det är jag helt 100 på. Han drar väl till Usa.

Tack för allt Henry.

Ersättaren heter Silva.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-16 15:57
DM1982

Jag blir aldrig förvånad när det gäller den spanska tävlingskommittén. Har för mig att Kameni åkte på ett rött kort direkt? Det kanske var hårt dömt? Jag vet inte, såg inte matchen.

Kameni är som allra bäst när hans lag ställs mot Barcelona..
Barcelona el Flaco
2010-04-16 15:56
Skandal. Den spanska tävlingskommittén har upphävt Kameins röda kort som han fick i senaste ligamatchen mot Racing och han kommer därmed kunna spela mot oss i derbyt på lördag.

Villarato!
Barcelona Barcanist
2010-04-16 15:55
Förlåt om den redan har postats, men snyggt uttalande av Perez.
Barcelona Kim
Lite intressant kuriosa så här en fredagseftermiddag. Lionel Messi har gjort 27 ligamål så här långt. Espanyol har gjort 26 mål under säsongen.
Barcelona DM1982
Kamenis avstängning mot oss är upphävd, varför blir man inte förvånad?
Ktoor^,^
Tror ni Messi spelar från start imorgon eller om Pep väljer att vila honom?
Barcelona NoGo™
2010-04-16 15:54
Ämne: Ämne: Wenger ....
Haha sant, måste vara jobbigt att alltid vara så bitter hela tiden. Kan det ha att göra med att han inte vunnit en titel sen jag vet inte när.
2010-04-16 15:53
Delarocha

Jag menar inte att han bestämmer om hans kontrakt ska förnyas eller inte, jag menade att om Henry vill återvänta till fransk fotboll så tror jag inte att Pep är mannen som skulle stoppa honom.
Delarocha
2010-04-16 15:50
Ja jag antar att Henry bestämmer. Vad är din poäng?
Barcelona el Flaco
2010-04-16 15:48
Ämne: Wenger bitter eller ....
När är Wenger inte bitter?
2010-04-16 15:48
Delarocha

Det kanske är Henry som bestämmer? Han kanske redan har bestämt sig att detta är det sista året i Barcelona och att han kanske är sugen på att återvända till Ligue 1. (Franska ligan).

Sommaren ger oss svaren.
Barcelona el Flaco
2010-04-16 15:47
Det hölls en ceremoni idag i Madrid där Barcelona, som representerades av bl.a. Laporta, Cruyff och Txiki, återlämnade Champions League pokalen i händerna på UEFA och staden Madrids ägo tills finalen den 22 maj.

Även folk från Real Madrid var närvarande under akten, som t.ex. Florentino Pérez, Emilio Butragueño, Raúl, Cristiano Ronaldo och Kaká.
Delarocha
2010-04-16 15:45
Menar mest. Henry har presterat 0 i år. Och att ge honom ett kontrakt som är värt 7ggr så mkt som Bojans eller Pedros är för mig helt fel.Jag ser betydligt hellre att vi värvar in en ny vänsterytter av klass och har Pedro, Bojan och Jeffren + de tre ordinare. Ingen idé att ha kvar Henry med den lönen om han inte presterar.
2010-04-16 15:40
Delarocha

K9 tror jag skulle kunna omvandlas till en vänsterytter (Henrys position), med Pep så är allt möjligt.

Ang. Henrique och Caceres så tror jag nog att de blir utlånade igen, strunta i det jag skrev i förra inlägget. Chyg,Pique,Puyol,Milito, och en talang som säkert kommer flyttas upp till nästa säsong (Muniesa) så känns det inte som om de har en realistisk chans.

Dock ska det sägas att Caceres skulle passa fint som en backup på högerbacks positionen om Alves skulle skada sig.

Jag vill ha kvar Henry, jag vet att det finns mer och hämta ur den kroppen. Det vore inte alls ett hån mot Bojan och Pedro om han förlänger sitt kontrakt, tvärtom Bojan avgudar Henry. Det gör säkert Pedro också.
Barcelona El campeon, Z9
2010-04-16 15:39
världens bästa back?
Delarocha
2010-04-16 15:34
H.Alavi

Tror du på allvar Henrique, Caceres eller Keirrison nånsin kommer ta en plats i Barca. Dem var ju rätt bedrövliga när dem spelade här. Har inte sett den sistnämnda men är inte direkt ledsen över det. Sen Henry, om han får förlängt är det ju ett hån mot övriga laget och Bojan och Pedro framförallt.
Barcelona NoGo™
2010-04-16 15:24
Wenger bitter eller vad? Haha

Se länktips*

H.Alavi - Triangulo Magico!

Härligt att de är tillbaka, om Zlatan kan komma upp i samma form som i mot Arsenal så vore det underbart nu i slutskedet av ligan och CL.
2010-04-16 15:23
Lägg övergångs snacket åt sidan.

Sport rapporterar nu att både Abidal och Ibra kan få delta i derbyt mot Espanyol. Får de el alta medica så tror jag inte att Pep satsar från start med både Abidal och Ibra, utan att de börjar på bänken och kanske får ett par minuter på slutet.

Positiva nyheter. Hoppas på att Zlatan inte tappar sin goda målform nu.
Silthrim
2010-04-16 15:23
Skönt att se att Zlatan var tillbaka i träning i dag , kan vi hoppas på ett inhopp i derbyt mån tro?
2010-04-16 15:20
Loggar in och ser att övergångs-snacket är på gång för fullt, varför?

Vi är mitt under en brinnande säsong, den viktigaste delen har vi framför oss nu, och de flesta pratar om sommarens eventuella värvningar. Visst, inget fel med det. Men håll er till sommaren, när sista matchen för säsongen har spelats och VM startar då kan man börja snacka om vilka som bör köpas in.

Hur länge håller Henrys kontrakt? Vad pekar ens på att vi kommer köpa in en offensiv spelare? Det kan lika gärna bli en mittfältare. Räkna också med att vi kommer få tillbaks spelare som K9, Henrique och Caceres.
Barcelona NoGo™
2010-04-16 15:19
Ämne: Ämne: Silthri....Han var ironisk.
Silthrim
2010-04-16 15:13
Ämne: Silthrim.

Anar at....Möjligt , hans tröjfärg kanske borde vara vit istället.
Delarocha
2010-04-16 15:07
Silthrim.

Anar att Vampiro är en smula sarkastisk.
Silthrim
2010-04-16 15:02
Ämne: Ämne: Jag mås.... Det kan jag lova dig att vi kommer att ha med .
Barcelona Denyo
2010-04-16 14:59
Navas är bra men han är för egoistisk han skulle förmodligen inte släppa bollen så att spelet flyter utan ta den där extra touchen lr extra dribblingen för att få sig själv och se bra ut. Vi har redan en som är KUNG på det där!

jag ser hellre Silva på den positionen då han är en bättre passnings spelare o speluppfattning osv..
Silthrim
2010-04-16 14:56
Ja vad säger man om Real , först var det Silva som gällde nu är det Rooney , hur många miljarder ska dom ska dom göra av med under detta transfer fönster ? man slutar aldrig att förundras över Real och deras sätt att slösa med pengar.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-04-16 14:55
Hetfield

Tror inte att Navas kommer till Barcelona. Han blir Sevilla trogen, men däremot kan vi värvar vår tidigare spelare Diego Capel. Han har precis samma spelstil som Jesus Navas + han är yngre än Navas och är landslags meriterad. Pedro ska ingen peta han har start plats och de har han ju nu.
Annons: