/spanien/barcelona/forum/15462.aspx/spanien/barcelona/forum/15462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2010-04-16 18:47
Kim/

Gillade du Rochemback? Visst, han krigade då och då, men annars så tycker jag inte att han var en särskilt minnesvärd spelare.
Barcelona Hetfield
2010-04-16 18:43
Det finns vissa spelar som man fastnar för, i ärlighetens namn så kommer jag inte ihåg så mycket från Van Gaal/Gaspart tiden, men jag kommer ihåg Cocu

Det var en spelare som man bara måste älska, han gav aldrig upp, riktig general

På tal om Navas, jag tror också att han kommer att avsluta karriären i Sevilla, men tänk er en Navas som bombar loss på vänsterkanten, det kan bli att åka av
Barcelona Kim
Ap ap ap! Inte trashtalka Rochemback! Killen har ett hästskott, han skjuter ju banne mig hårdare än Yaya.
Barcelona el Flaco
Delarocha/

Var någonstans i Ninas text fick du intrycket av hon skickade subliminala dissar mot Barcelona?

Annars säger jag som Hetfield; om du stör dig på hennes artiklar så är det bara att sluta läsa de. Jag stör mig t.ex. på Aftonbladet och Puertan, men jag löste det genom att sluta läsa vad som skrevs där.
Zaragoza Nina (Red.)
2010-04-16 18:41
Delarocha/

Du ser vad du vill se.

Jag tycker att Barcelona är bra. Spelar bra. Stundtals fantastiskt.

Ibland får jag en känsla av att somliga väljer att misstolka saker jag skriver, för att de förväntar sig så mycket.
Jag som skrev så fint om Messi idag. Eller det var i alla fall så som jag såg det.
Du uppskattade kanske inte min hyllningsmetafor, men det är en annan femma.

Vissa dagar ska man ta av sig glasögonen innan man läser.

Men då vet jag vad du tycker. det visste jag förvisso även innan, men ibland ska man fräscha upp sitt minne.

Ha en fortsatt fin helg!
Barcelona el Flaco
2010-04-16 18:39
Barcelonito / Lucho Enrique 21/

Spelare som Bogarde, Christanval, och Zenden var så bedrövliga att jag fick lust att ta sönder TV:n vid ett flertal tillfällen när de spelade för Barça.

Jag ogillade de när de lirade i Barcelona och jag sket fullständigt i hur de gick för de när de blev sålda.

Har endast brytt mig att följa de spelarna som jag gillade när de väl lämnade klubben, som bl.a. Cocu som du nämnde. Han respekterade jag.
Barcelona Hetfield
2010-04-16 18:36
Jag tror inte att folk ogillar Busquets för att han är dålig, det är bara vissa Toure fantaster som blir irriterade pga. Busquets har tagit hans plats

Sen att han rullar runt 100 miljoner gånger så fort någon rör honom gör en galen, men om man säger att Busquets är dålig så borde man nog sluta kolla på fotboll och satsa på curling

Delarocha

Varför läser du det Nina skriver om det stör dig?

Tips? Sluta läs det
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-16 18:33
el Flaco

Klart att det har funnits spelare man vill ha ut från laget, men har aldrig ogillat en spelare som spelat i Barca för stunden. Spelare som Figo, Saviola är en annan historia.

Klart att man inte ville ha Christanval, Rochemback eller Baiano i sitt lag ett tag men man önskade dom ändå väl.

Cocu, vilken lirare och vilket hjärta. Så mysigt o minnas tillbaka ibland :)
Delarocha
2010-04-16 18:29
Nina

Tja, jag slås bara av att du gång på gång vägrar nämna något positivt om Barcelona och att du är så öppet äcklad av klubben. Men alla har ju sin egen åsikt även om jag aldrig förstått exakt vad du ogillar med klubben men det får väl stå för dig. Men dina artiklar börjar bli så galet förutsägbara att det känns som gamla som läggs upp igen.

Det känns dock en aning naivt att försöka fortsätta förringa Barcelona när det är så uppenbart att Barcelona är rätt bra. Men likväl lyckas du allt som oftast ta allt ifrån klubben och lyckas lägga in någon smädelsevisa mellan raderna.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-16 18:27
Shit alltså jag blir så trött på dem som klankar ner på Busi. Snälla red ge han en fet spärr!!
Barcelona Lionel Messi n10
2010-04-16 18:27
Islam Bosna: Jag hoppas du driver med oss när du säger att han är värdelös?
Atlético addeh
2010-04-16 18:25
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna /

På vilket sätt är han dålig som fotbollsspelare? Han har tagit en given startplats i världens bästa klubblag och med i spaniens VM-trupp.
Barcelona el Flaco
2010-04-16 18:25
Barcelonito / Lucho Enrique 21/

Jag tycker att det är obefogad att hata, eller ogilla kanske rättare sagt, en eller flera spelare i det egna laget om de inte visar tillräckligt med inställning, vilja och är bara allmänt bedrövliga.

Har hejat på Barça sedan slutet av 90-talet och kan säga att det är funnits en hel del spelare som jag retat mig på under åren.
Barcelona Kim
2010-04-16 18:24
Åh sjutton, är det fakta att Busquets är dålig? Var kommer faktan ifrån? Eller är det bara infantila fantasier?
Barcelona Nesto
2010-04-16 18:23
Ämne: Delarocha

Han är ....
Vad gillar du inte med Sergi?
Zaragoza Nina (Red.)
2010-04-16 18:22
Ämne: Islam Bosna

Så du....
Tycker jag.

Alltid ett nöje att råkas.

Och som vanligt kanske jag borde passa på att förklara att man inte måste läsa vad jag skriver om man på förhand vet med sig att man tycker det är så hutlöst dåligt/dumt, än mindre beklaga sig sen.
För vad blir inte det, då?

Fast jag gillar dig. Du är skön.
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-04-16 18:21
Delarocha

Han är värdelös som fotbollspelare. Detta är fakta, INTE ett påstående
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-16 18:20
För mig kommer Luis Enrique, Pep, Abelardo, Stoichkov, Rivaldo, Zubizareta, Puyol och Xavi alltid vara störst, men Busquets, Pique, Pedro och Messi kommer också finnas bland mina absoluta favoriter så småningom.

Det kommer alltid att vara ett mysterium för mig att vissa säger sig älska ett lag men hata en spelare i laget. Hade jag varit madridista hade jag älskat Guti och Arbeloa o Drenthe o vad dom än heter... Så länge dom är i klubben förtjänar dom det.
Delarocha
2010-04-16 18:18
Islam Bosna

Så du är tillbaka? Glädjen vet nog inga gränser här. Dina logiska och humana tankegångar är uppskattade här som alltid.

Nina

Ja det var väl bra det.
Atlético addeh
2010-04-16 18:15
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna /

Jag hoppas att det fanns ironi i det inlägget annars både du söka upp en doktor.
Barcelona Barca_4_lajjf
2010-04-16 18:13
Zlatanic_Bazz

Strejken har lagts ner och vi möter alltså Espanyol imorgon, 20.00 :)
Barcelona Pedrito
2010-04-16 18:11

Busquet....
Men ärligt håll käften...
Han har spelat i barca hela sitt liv och är fortfarande väldigt ung, ändå platsar han i världens bästa lag.
Zlatanic_Bazz
2010-04-16 18:10
Hur är det med strejken?? Blir de nå matcher i morgon?
★BaRcA10laMEssi★
2010-04-16 18:07

Busquet....
Han är grym!!
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-04-16 18:03
Delarocha

Busquets suger! Hoppas man kan sparka iväg honom nu i sommar. Skam för Barca att ha en sådan spelare
Zaragoza Nina (Red.)
2010-04-16 17:53
Ämne: Vad är FaderMessi i ....
Oooow.

Gullig du är!
Delarocha
2010-04-16 17:42
Vad är FaderMessi i Puertan för tomte. Busquets bra var 15:e match? Var ju det dummaste jag hört.

På tal om det dummaste jag hört. Där dök en Nina Zaragoza artikel upp.
Barcelona el Flaco
2010-04-16 17:33
Facelli_007

Ingen här inne är berättigad att avgöra vem som är välkommen att heja på Barça eller ej. Alla som gillar klubben har all rätten i världen att kalla sig själva för culé.

I övrigt vill jag bara säga att jag har all respekt i världen för Almería ända sedan de spelade med Fuerza Chile-tröjorna när vi mötte de på bortaplan denna våren. Att de har Juanma Lillo, en god vän till Pep, som tränare och som förespråkar en offensiv fotboll gör inte saken sämre direkt.
Real Madrid Siempre el amor Real Madrid
2010-04-16 17:31
Jag kommer bara in för att säga lycka till och hoppas fotbollen segrar emot Inter! Jag reser nu iväg mot varmare breddgrader, när jag kommer hem vill jag se er spela lika rolig fotboll som ni i stort sett alltid gör. Var inne på Svenska Spel och såg att Inter gav 2.95x cashen, kommer bara tvungen att sätta på Inter, men som sagt lycka till och kör över pasta gubbarna.
Hala Madrid!
Barcelona Sam
2010-04-16 17:30
Det är klart att du är välkommen! Detta forumet är till för alla fotbollsälskare.
Annons: