/spanien/barcelona/forum/15455.aspx/spanien/barcelona/forum/15455.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Silthrim
2010-04-16 15:23
Skönt att se att Zlatan var tillbaka i träning i dag , kan vi hoppas på ett inhopp i derbyt mån tro?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-16 15:20
Loggar in och ser att övergångs-snacket är på gång för fullt, varför?

Vi är mitt under en brinnande säsong, den viktigaste delen har vi framför oss nu, och de flesta pratar om sommarens eventuella värvningar. Visst, inget fel med det. Men håll er till sommaren, när sista matchen för säsongen har spelats och VM startar då kan man börja snacka om vilka som bör köpas in.

Hur länge håller Henrys kontrakt? Vad pekar ens på att vi kommer köpa in en offensiv spelare? Det kan lika gärna bli en mittfältare. Räkna också med att vi kommer få tillbaks spelare som K9, Henrique och Caceres.
Barcelona NoGo™
2010-04-16 15:19
Ämne: Ämne: Silthri....Han var ironisk.
Silthrim
2010-04-16 15:13
Ämne: Silthrim.

Anar at....Möjligt , hans tröjfärg kanske borde vara vit istället.
Delarocha
2010-04-16 15:07
Silthrim.

Anar att Vampiro är en smula sarkastisk.
Silthrim
2010-04-16 15:02
Ämne: Ämne: Jag mås.... Det kan jag lova dig att vi kommer att ha med .
Barcelona Denyo
2010-04-16 14:59
Navas är bra men han är för egoistisk han skulle förmodligen inte släppa bollen så att spelet flyter utan ta den där extra touchen lr extra dribblingen för att få sig själv och se bra ut. Vi har redan en som är KUNG på det där!

jag ser hellre Silva på den positionen då han är en bättre passnings spelare o speluppfattning osv..
Silthrim
2010-04-16 14:56
Ja vad säger man om Real , först var det Silva som gällde nu är det Rooney , hur många miljarder ska dom ska dom göra av med under detta transfer fönster ? man slutar aldrig att förundras över Real och deras sätt att slösa med pengar.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-04-16 14:55
Hetfield

Tror inte att Navas kommer till Barcelona. Han blir Sevilla trogen, men däremot kan vi värvar vår tidigare spelare Diego Capel. Han har precis samma spelstil som Jesus Navas + han är yngre än Navas och är landslags meriterad. Pedro ska ingen peta han har start plats och de har han ju nu.
Barcelona Vampíro
2010-04-16 14:54
Ämne: Jag måste bara säga ....
För att Real Madrid ska köpa honom. Vilket lag de kommer ha nästa år med, Rooney, Maicon och Silva, hur ska Barcelona ha nån chans?
Barcelona Hetfield
2010-04-16 14:48
Jag måste bara säga att det är galet att ingen pratar om Navas när det gäller en eventuell ersättare (om nu Henry försvinner)

Han kan språket, kan kulturen, spelar i landslaget, snabb, teknisk, kan spela på båda kanterna, bra skott, hyfsat målfarlig, han slänger sig lite för mycket men där har vi redan Alves och Busquets (ha-ha)

Han har ju mer eller mindre uteslutit spel i utomlands pga. att han kommer att sakna familjen, så varför inte Navas?
Barcelona Hetfield
2010-04-16 14:39
Om det är nått Perez värvningskarusell har lärt mig så är det: Säg aldrig, aldrig när det gäller Perez

C.Ronaldo var viktigare än Rooney i Man U, men man sålde honom efter tjat från båda hållen, om Rooney vill, så kommer han att gå dit

Sen om han vill gå dit eller inte är en helt annan sak
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-16 14:38
Delarocha

Eller att det inte ens är aktuellt. Du väljer vad du vill tro på!
Nej, för tillfället vinner vi inga titlar (dragningskraften är fortfarande enorm dock) - ni gör.
Grattis till det!

Försökte förövrigt vara lite rolig men det gick inte hem :-(
Delarocha
2010-04-16 14:34
Eller att Rooney helt enkelt inte säljs. Vad ska han göra i ert lag? Ni vinner ju ingenting.
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-16 14:32
Delarocha

Det gör det ju inte bättre att han redan innan Ronaldo-affären hade lite hår, det sista ryckte han ju bort då Ronaldo ryktades hit. Vad ska han nu göra? Förmodar att det blir domaren som får ta skiten för det också :-)
Delarocha
2010-04-16 14:28
Tror någon att Ferguson är sugen på att diskutera en eventuell övergång till Real för Rooney? Han är ju sådär lagomt förtjust i Real.
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-16 13:56
El Kaiser de Michoacán

Tack!
Som du säger är förmodligen chanserna till spel lika stora i Madrid som i Barcelona. Det som är intressant i det hela var dock att jag också hört talas om att han ska vara en riktigt stor talang, men står än sålänge utan kontrakt i sommar.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-04-16 13:50
Jag sa ju tidigare att Real Madrid är intresserade av talangen Marc Barta. Första gången jag såg honom mot Kazma i december 2009 så sa jag att han blir en ny stjärna i framtiden.

Jag hoppas att Barcelona kommer taggade till Espanyol.
Barcelona el Flaco
2010-04-16 13:50
Abidal och Zlatan tränade återigen idag på träningsanläggningen Ciutat Esportivo Joan Gamper tillsammans med övriga laget i normal tempo .

Den sista träningspasset innan matchen mot Espnyol kommer hållas på Camp Nou imorgon kl. 12.
Real Madrid Hassan
2010-04-16 13:48
Giff

Å andra sidan måste du erkänna att Almeria är ett bra lag i ligan på hemmaplan. Även Barcelona hade det lite tufft mot dem sist de spelade på Mediterraneo.

Hoppet är det sista som överger en men tror inte att Barcelona tappar 4 pinnar.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-04-16 13:13
Zizou_spars//

Marc Barta ses om en mycket stor försvarstalang, både som mittback och som högerback. Han är född 1991 i Tarragona och kom till FC Barcelona när han var 11 år gammal. Barta är lång (184 cm) samt duktig på att spela bollen från sin försvarsposition. Du kanske såg honom i sitt inhopp mot Atletico när han ersatte Jeffrén som högerback. Normalt spelar han annars i reservlaget och även i det spanska U19-landslaget. Jag personligen hoppas verkligen att han stannar i Barcelona. Samtidigt är försvarskonkurrensen mördande för Barcelona talanger. På mittbackspositionen finns redan Piqué, Puyol, Chyg, Rafa och Milito samt utlånade Botía som gjort det riktigt bra i Sporting Gijion. Lägg där till Fontás och Muniesa i B-laget. Kan tänka mig att det är det som gör att att Barta tvekar om sin framtid i Barcelona om det nu stämmer.

Ställer mig dock mycket tveksam om chanserna till A-lagspel är så mycket större i Real Madrid än i Barça egentligen då Real tendrar att värva etablerade spelare istället för ta upp talanger underifrån.
Giff
2010-04-16 13:11
Barca totaldominerade Deportivo.

Real vann knappt över Almeria.

Ser det ut på samma vis framöver så kommer Real inte kunna utmana.

Ronaldo har svårt att prestera för Real i de stora matcherna, Higuain har samma problem fast värre.

Ligan bli förmodligen Barcas i år igen.
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-16 12:40
Tycker inte ni behöver nappa på alla rykten så fort de rör Real Madrid och döma utifrån det. Rykten, kom igen!

Sedan, ingen som hade något om Batra? (10:53)
Barcelona ★Sami★
2010-04-16 12:34
Sälj Sälj!
elbraco
2010-04-16 12:27
test
Barcelona Denyo
2010-04-16 12:23
Hetfield//

det är ett forum man måste få diskutera vad man tycker eller hur?

jag är också nöjd att han spelar för oss.
Barcelona Hetfield
2010-04-16 12:12
Valdes vs Casillas diskussionen blir bara dummare och dummare

Jag gör det enkelt: Casillas är LAGKAPTEN i landslaget, han vann EM med de, tror någon på allvar att det spelar någon större roll om Valdes får komma in som 3:e målvakt?

Han petar inte heller Reina, inte för att han är sämre än Reina, utan för att Reina är lagets clown som peppar laget

För min del så skiter jag faktiskt i om Valdes kommer in i landslaget eller inte, så länge han spelar i Barcelona så är jag nöjd
Barcelona Denyo
2010-04-16 12:05
Hetfield//

Man united kommer med stor sannolikhet inte sälja rooney dels för att han är deras bästa spelare och han är fortfarande ung så dem kommer nog binda upp honom en lång tid om dem inte redan gjort de. jag tror om ett lag skulle ha god chans och värva honom tror jag det är Barca.

benzema han kommer komma igång nästa säsong han är riktigt grym. om dem nu mot förmodan skulle värva har dem verkligen råd och sätta någon av dem på bänken? dem verkar inte tänka på om laget kommer ha någon kemi överhuvudtaget!
ponta p
2010-04-16 12:00
Vi får hoppas!
Barcelona Denyo
2010-04-16 11:58
Nej det ska nog in vara någon risk eftesom dem här molnen främst rör sig över norra europa.
Annons: