/spanien/barcelona/forum/15452.aspx/spanien/barcelona/forum/15452.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Givn
2010-08-18 16:16
Ämne: mahonkeln

Sluta v....
Han var cule, det är han knappast längre.
Barcelona Vampíro
2010-08-18 16:15
Ämne: Med risk för att bli....
Precis som du säger så är det otroligt oproffsig när det rör sig om en sådan stor sida. Gick in på hemsidan igår och då ville Medaia Player helt plötsligt gå igång, märkligt.

På tal om ingenting, trevlig läsning du och flera andra från SF bjöd på i senaste numret av FFT.
Barcelona Messidinho_10
2010-08-18 16:14
Nej jag kan inte göra det, jag blir stoppad!
Barcelona thiago alcantara
2010-08-18 16:07
men den som här mozilla firefox kan gå in barca hemsida utan problem
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-18 16:06
mahonkeln

Sluta vara så envis, han är en culé, men det spelar ingen roll. Grattis till att ni fick en bra spelare, jag önskar att Pep kunde se samma sak som Mourinho gjorde.

Barcelona el Maestro!
2010-08-18 15:49
Ämne: Rambla~ /

Nej int....
Han har sagt flertal tillfällen. Senast var det inför VM. Han har blad annat sagt det i en intervju i tysk tidning. Se min länk.

Att han har hejat på Barca som barn har dock ingen betydelse alls idag.
Barcelona tarrak
2010-08-18 15:48
Med risk för att bli tjatig, men har Barcelonas webansvariga tagit semester? Virusvarningen finns fortfarande kvar och nu varnar även Google (se länktips) för att gå in på sidan. Har ingen aning om vad det rör sig om, men det känns förbannat oproffsigt att de inte löst, eller åtminstone, informerat om, problemet efter tre dagar.

Avgå!
Barcelona Rambla~
2010-08-18 15:47
Mahonkeln:

Varsågod, svart på vitt:

"That is my dream club and (Lionel) Messi plays with them,'' he added. "But I have a contract until 2011 and, up to now, I haven't had any thoughts about moving."

Finns även uppgifter i den tyska tidningen Bild att han sagt samma sak. När sen hans lille son går omkring med en barcatröja med nr 10 Messi på ryggen, gör ju knappast saken mindre trovärdig.

Nej, varför ska det störa mig? Pep sa ju nej till en värvning. Inte mycket att göra åt saken då. Hade Pep velat ha honom hade han redan tränat med resten av barcaspelarna.
Real Madrid Mahonkeln
2010-08-18 15:47
ElTriplete /

Hur vet du att han är culé? Vad jag vet så finns det inga bevis på att han har sagt det, Men om du fixar fram nåt motbevis så kanske jag skulle ändra min uppfattning om det hela ;)
Barcelona ElTriplete
2010-08-18 15:42
Mahonkeln

Jag stör mig inte på att han skrev på för er, tycker bara det är kul. En culé går till rivalerna. :)
Real Madrid Mahonkeln
2010-08-18 15:39
Rambla~ /

Nej inte direkt eftersom jag inte tror det ligger nån sanning i att han har sagt att han vill till barca "hit och dit"

Antar att de isåfall stör dig att han skrev på för oss till slut?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-08-18 14:50
Måste ändå älskar deras initiativ för att få Iphone. Helt rätt :D
Atlético addeh
2010-08-18 14:38
el Flaco

Oj, vilken ära! Det måste vara riktigt stort för ynglingarna. Jag hoppas dem är nöjda med svaret, för iPhones är knappast något som kan mätas med att kliva in på Camp Nous fina gräsmatta och ta emot folkets jubel. Mäktigt.
Barcelona thiago alcantara
2010-08-18 14:36
om hleb gillar staden barcelona och vill inte lämna då är det att sälja honom till grannen espanjol
Barcelona el Flaco
2010-08-18 14:35
addeh/

En kuriös detalj är att efter att ha vunnit Nike Premier Cup ska laget, via sin lagkapten Roger Riera, ha begärt iPhones till var och en som var med och deltog i turneringen. Igår fick de klubbens svar; det blir inga iPhones, men däremot ska spelarna få presentera trofén och ta emot folkets hyllningar på Camp Nous gräsmatta nu på lördag.
Atlético addeh
2010-08-18 14:18
el Flaco

Våra afrikanska talanger är något vi ska ta vara på, helt klart. Både Ebwelle & Dongou verkar vara riktiga intressanta spelare. Framtidsmän utan tvekan.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-08-18 14:14
Addeh

Okej, fan vad synd skulle gärna vilja se en match med dom :(

Aja, nu blire iaf lunch, nudlar!!
barcbåt
2010-08-18 14:04
Ämne: barcbåt

Förra åre....
AndreD//

Hur var kvalitén?
Barcelona el Flaco
2010-08-18 14:03
På tal om ungdomslagen så inledde Cadete B sin försäsongsträning igår, tio dagar efter att ha vunnit Nike Premier Cup i Manchester. Lagets skyttekung Jean-Marie Dongou har flyttats upp till Juvenil B, men det finns fortfarande några intressanta pärlor kvar i Cadete A; anfallaren Keita Balde, vänsterbacken Grimaldo, högeryttern Ebwelle och mittfältarna Samper och Toral. Man har dessutom fått en förstärkning i form av Maximiliano Rolón, en vänsterytter som är formad i Barcelonas fotbollsskola i Argentina, Barça Luján.
AndreD
2010-08-18 14:00
ElTriplete

Bara för att rätta artikeln lite så föddes Thiago i Italien. Sen rätt att hans pappa är från Brasilien och mamma från Spanien. Alltså kan han välja mellan tre landslag att representera!
AndreD
2010-08-18 13:57
barcbåt

Förra året streamade de Serie A helt gratis om man var medlem. Vet inte om de streamar La Liga också...
Barcelona ElTriplete
2010-08-18 13:57
LÄNKTIPS: Så tunn trupp har vi inte, men samtidigt har vi inte mycket rutin.
barcbåt
2010-08-18 13:53
Ämne: Bet365 kommer visa a....
Vad är det för kvalité på deras stream?

Är du säker på att det är gratis?
Atlético addeh
2010-08-18 13:47
Ämne: Hej!
Det är inte så....
Cadet A - 15-16 åringar, Cadet B - 14-15 åringar. Tyvärr tror jag inte man kan ladda hem sådana matcher, men jag kan ha fel.
Barcelona The Reporter
2010-08-18 13:43
Caceres kommer nog stanna och Pep ser det nog som en värvning trots allt :)
Atlético addeh
2010-08-18 13:41
1.70-ligan.

Som tur var betydde matchen i sig ingenting då ligan redan var säkrad, vilket på ett sätt var skönt. Ligga under med 0-1 på Camp Nou och få rött kort med tio minuter kvar att spela är annars inget man drömmer om.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-08-18 13:41
Hej!
Det är inte så att nån här skulle kunna veta vart man kan ladda ner matcher med Barcelonas ungdomslag?
Skulle helst vilja ha en match med Cadet A/B lagen, 14-15 åringar tror jag det är.

Tack!
AndreD
2010-08-18 13:40
1.70-ligan

Säger bara: Lycka till Real! 13 spelare på 5 positioner. Good luck att ge alla speltid.

Sympatiserar verkligen med Muniesa där. Riktigt tråkigt att bli utvisad i debuten.
Riktigt fint av de äldre som du säger. FC Barcelona är som en familj, Més que un club ;)
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-18 13:31
AndreD,

Nä. Jag börjar faktiskt känna mig lugn med det beslutet. Vi har faktiskt tillräckligt med klasspelare, resten av bredden i truppen får våra talanger stå för. Då slipper man missnöjda stjärnor som i Madrid :)

Har sagt det förut, men bara Caceres stannar så är jag riktigt nöjd med truppen.

För övrigt, kolla länktips. Otroligt fint att se hur de äldre verkligen ställer sig bakom Muniesa när han fick rött i debuten.. kanske är det den värmen från de andra i laget som gör att han stannar kvar i Barca B istället för att gå till Deportivo :)
RobertHansson16
2010-08-18 13:27
el Maestro!

Jo visst gillar han att skapa rubriker, men han är ju världens bästa tränare också...
Annons: