/spanien/barcelona/forum/15451.aspx/spanien/barcelona/forum/15451.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-04-16 21:24
Barca08

Jajamensan.
Barcelona Vampíro
2010-04-16 21:23
När vi ändå är inne på gamla spelare så måste jag ändå nämna El Conejo, hans debutsäsong var helt fantastisk och levde verkligen upp till hypen kring honom. Att han sen förvandlades till ett svin är en annan femma men hans första tid i Barça var helt fantastisk och jag måste erkänna att han under den tiden var min absoluta favorit.

Christianval, Coco, Rüstu, herregud hur klubben värvade på den tiden. Tacka gud för Laporta.
Barcelona Barca08
2010-04-16 21:23
har jag förstått rätt nu? Har både Kameni och Albiol fått sina avstängningar upphävda av föbundet?
Barcelona Sam
2010-04-16 21:20
Pistolero

Oleguer? Jo han var rätt bra, vad tycker du själv om honom idag?
Jag tyckte han var en underbar profil slet och gav allt som ett jädra svin.
Han kämpade på och slet rätt bra lyckades till och med vinna ett Champions Leauge guld åt oss då han var bra.
Hoppas du inte tycker Oleguer var skit för då gör du mig ledsen likt en viss publik (hint 10 April).
Barcelona Messidinho_10
2010-04-16 21:17
Grabbar kolla på Inter mot Juve vilken galen match med många tacklingar vilket är bra för oss. Inter spelarna kommer vara slitna en hel del efter den här matchen :)
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-16 21:17
vilka e avstängda till imon matchen?
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-04-16 21:16
Inter och Juve spelar knappast fotboll.
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-16 21:11
ty, men har redan varit inne i den den stannar då o då..
Barcelona Hetfield
2010-04-16 21:10
Thierry14Henry

Om du orkar scrolla ner lite så ser du att jag har lagt upp stream
Barcelona Hetfield
2010-04-16 21:09
Det är inte så konstigt att Inter får så många fördelar i Serie A, så fort de får en frispark mot sig så samlas det direkt ett par spelare runt domaren

Pinsamt
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-16 21:08
någon som kan skicka länk till juve matchen snabbt!?tacksam för svaaaaaaaaaar!
Barcelona Barcadinho.
2010-04-16 20:56
Jag har inte mycket tid att skriva nu men bara några rader.

Det här beslutet som kommittén i Madrid har tagit fram med Kameni och Albiol gör att

1) Jag tappar ännu mer lusten att följa ligan. Jag ser knappt matcher med Real längre. Orkar inte med var sig domarna eller de som filmar sig straffar och frisparkar.

2) Jag avskyr laget från Madrid ännu mera för den protektionism som de har, inte supportrarna utan klubben.
Valencia Villa/Silva
2010-04-16 20:50
Ämne: Kim

Haha, Bonano ....
Luis Enrique var bäst. Jag älskade hans sätt att spela. Jag kommer ihåg att han kunde spela på vilken position som helst. Han brukade aldrig klaga om inte han fick starta eller om han fick spela på en ovan position, grym jävla mentalitet. Min idol när det kommer till fotboll. Sedan gillar jag även Saviola väldigt mycket. Men han fick inte så mycket gjort efter sin första säsong då han gjorde väl cirka 18-19 mål. Skönt att han gör succe i Benfica.
Barcelona Trippeln
2010-04-16 20:50
Det är lugnt inga problem vi tar ligan hur mycket Perez än vaskar fram,det svinet.Nu ser man ett mönster och det kan i helvete heller vara en slump!
Barcelona Hetfield
2010-04-16 20:49
För er som vill kolla på Inter-Juventus

Synd att Viasat skiter i Serie A, man hade gärna sett Glenn Strömberg
Delarocha
2010-04-16 20:47
Känns lie som att Quaresma är Portugals svar på Vasquez. Han gjorde väl ett snyggt mål i CL o sen vart han bra på FM o alla ville ha honom.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-04-16 20:42
I länktipset kan ni se Kamenis röda kort.

Domaren ger honom rött kort för frilägesutvisning/målchansutvisning.

Hur fan kan förbunddet då upphäva det?
Barcelona ElTriplete
2010-04-16 20:34
Vänta, va?! Upphävde man Kamenis utvisning?!?!
Barcelona Kim
2010-04-16 20:32
Nej då, vi har nämnt både Rochemback & Riquelme. Den förstnämnde är faktiskt konstigt nog en liten favorit. :)
Barcelona Medgångsfan
2010-04-16 20:28
ni verkar ha glömt bort Fabio Rochemback och Riquelme köpen.. Barcas version utav Higuain & Gago.
Barcelona Criff
2010-04-16 20:22
Vad fan är detta? Först Kameni incidenten och nu Albiol?
Har vi fått ett enda gult kort upphävt under hela säsongen? Och dem har varit mer tveksamma än dem här jävla incidenterna.
Fy fan vad irriterad man blir. Hoppas Laporta ryter till.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-04-16 19:45
Ingen av spelarna har ju lyckats speciellt bra efter Barca heller. Simão har väl varit bra i Atlético och Quaresma är fortfarande ung men ändå så har ingen lyckats som många förväntade sig. Så det var nog inte bara Barcas fel i deras fall.

Det blir ofta en rejäl hype kring portugisiska spelare utan att dem sedan lever upp till förväntningarna.
Barcelona Barca Barca
2010-04-16 19:44
Kim// Har för mig att Cristiano var t o m back up spelaren till Quaresma. Han fick chansen i en träningsmatch mot Man u under sommaren som Quaresma blev såld (samma sommar som Dinho kom till oss) oss och gjorde lite vad han ville med man u. Det visade sig i långa loppet att Cristiano är faktis en mycket bättre spelare än Quaresma.

Men det med att Cristiano var back up spelaren till Quaresma är jag inte så säker på, det var ändå några år sen så...
Barcelona el Flaco
2010-04-16 19:40
Ämne: Ja Quaresma skulle j....
Både Simao och Quaresma köptes in med etiketten "den nye Figo". Både två misslyckades.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Kim

Quaresma är en grym spelare, det visade han i Porto. Men dessvärre så syns inte hans storhet i storlag som Inter och Chelsea. Kanske för att han inte får så mycket speltid?

Men han bärde Porto på sina axlar när han spelade där för ett x antal år sedan.

Han har snabbheten och tekniken, hans ytterskruvar är underbara de med. En "specialare" för honom. Har sett honom träffa ribban från 30m håll och rakt upp i krysset.

Hans karriär har bromsat riktigt hårt.

Jag tror att klubbar som Genoa, Valencia och Sevilla skulle passa honom. Då detta är 3 offensiva lag.
Barcelona Rambla~
Två avstängningar under samma dag där Barcelona och Real Madrid är inblandade. Jag har slutat tro på tillfälligheter vid det här laget.
Barcelona NoGo™
2010-04-16 19:38
Ja Quaresma skulle ju bli den "nya" F*go hehe, gick väl sådär med det =/
Barcelona Kim
2010-04-16 19:36
Kul kuriosa. Sporting Lisboa sålde sina två juveler samma sommar, två killar som fullständigt styrde spelet i den grönvita tröjan. Quaresma gick till Barcelona. Den andra pojkspolingen, Cristiano Ronaldo, gick till Manchester United. Det intressanta var att det faktiskt var Ricardo Q som ansågs vara den mest lovande av dessa båda.
Barcelona Rambla~
2010-04-16 19:30
Ämne: Rambla~

Och det t....
Det stämmer. Han nätade i 2-0 segern vid F*gos återkomst till Camp Nou.
Barcelona tarrak
2010-04-16 19:29
Ämne: Det här börjar bli l....
Madrid firar stora triumfer idag med andra ord. Kan man inte göra det på planen får man väl passa på att göra det mellan matcherna. Inte konstigt att de är chanslösa så fort de kommer ut i Europa.
Annons: