/spanien/barcelona/forum/1545.aspx/spanien/barcelona/forum/1545.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-12-09 22:18
hahahaa såg ni munir?
Barcelona Andresito
2015-12-09 22:17
Hade varit perfekt att slänga in Grimaldo nu och testa honom.

Istället kommer Cámara med minimal talang in.
Barcelona enkos
Känns som att vi kommer vinna efter alla Lever missar som brukar kosta
Barcelona A good coach is everything!
Vi kan lika gärna byta ut Messi och Rakitic !! Det är inte våra ynglingar som e dåliga utan våran bänk tyvärr !! Spelare som Munir håller inte ..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-12-09 22:16
DM1982 Konditionsträning? Han står fastfrusen i mittcirkeln. :)
Barcelona enkos
2015-12-09 22:14
England lika många lag vidare som Spanien 3 var
Barcelona Rambla~
2015-12-09 22:13
Tycker det är mer upprörande att Roma hemma inte kan få hål på Bate när de behöver fixa avancemanget på egen hand än att vi spelar dåligt. Jag var inställd på ett mediokert Barca i kväll. Dock så kämpar alla spelare och det räcker för mig.
Leverkusen spelar ut oss det är skamligt skiter i vilka spelare man har. Detta är inte bra LE.. Typiskt att Barca ska förstöra min tippning !!!!
Barcelona Andresito
@Gabriel:

Han försöker läsa skotten som tas i straffområdet, alltså inte bara frilägen, men man får oftast uppfattningen att han bara chansar och slänger sig åt något håll. Det ser väldigt enkelt ut för anfallaren som kan lägga in den utan att behöva skjuta speciellt nära stolpen.

Han borde vara lite mer kylig och förlita sig på sina reflexer, självklart inte hela tiden, men oftare än för tillfället.
Barcelona DM1982
2015-12-09 22:12
[QUOTE=Rambla~]Nu försöker man ju inte ens anfalla längre. Vad är vitsen med att ha kvar Messi på plan. [/QUOTE] Konditionsträning
Barcelona Blaugrana91
2015-12-09 22:10
Hoppas vi får Arsenal i åttondelen, MSN hade haft kul tror jag.
Barcelona Rambla~
2015-12-09 22:08
Kul att Arsenal går vidare för att åka på en slakt sen i åttondelen. Giroud for Balon d'Or. :)
Barcelona Shanghai
Stackars Gumbau som får komma in. Haha, alltså man ser att han är ingen fotbollsspelare. Vet någon om Gumbau har kontakter i klubben? För det är bisarrt att han får spela när det finns spelare som är flera gånger bättre
Barcelona enkos
Nu har vi fått ännu en potentiell motståndare i åttondel. . Arsenal som krossar pinsamma greker borta med 3 0
Barcelona oocbgb
[QUOTE=Gabriel]Haha ja, där fick jag på näsan bara för det. Men det är som sagt något jag noterat med honom, han måste slipa på det även om han räddade ett bra läge nu. [/QUOTE] Hehe, Ter Stegen har all potential att bli nummer ett i Barca. Fördelen som målvakt är att dom håller ju hur länge som helst, frågan är hur kul det är för honom att vara nummer två, kanske i flera år framöver. Framförallt när han i väldigt många andra topplag vart nr ett, från dag ett. Men kolla bara på Roberto, skam den som ger sig! Dock är vi så otroligt bortskämda just nu med två otroligt bra målvakter.
Barcelona Andresito
2015-12-09 22:06
Tråkigt att se Kaptoum bytas ut, stor talang som nyligen var långtidsskadad. Tror faktiskt att han kan bli en världsspelare, om inte i Barca så åtminstone i ett lag som spelar Champions League.
Barcelona Rambla~
Nu försöker man ju inte ens anfalla längre. Vad är vitsen med att ha kvar Messi på plan.
Varför byter man it Kaptoum vill inte LE vinna ??? Yaoooo
Barcelona GauJon-10
2015-12-09 22:05
Man kan inte göra annat än att garva åt vårat försvar just nu! Leverkusen e fan dåliga som inte kan göra mål!
Barcelona Vampíro
2015-12-09 22:04
Vem bryr sig ens om den här matchen? Vi lirar med idel bänk/B-lagsspelare och är redan vidare. Fattar inte hur folk ens orkar bli upprörda över spelet. Men Real vann ju stort igår så jag gissar på att det är mindervärdeskomplexet hos många som talar.
Barcelona Gabriel
2015-12-09 22:04
Haha ja, där fick jag på näsan bara för det. Men det är som sagt något jag noterat med honom, han måste slipa på det även om han räddade ett bra läge nu.
Barcelona Liunil Masse
2015-12-09 22:03
Hur fan leder inte Leverkusen matchen alltså HAHA.
Barcelona Gabriel
2015-12-09 22:03
Men se man på, bara för det så räddar Mats ett friläge. The power of God.
Barcelona oocbgb
2015-12-09 22:02
[QUOTE=Gabriel]Angående Ter Stegen så är han en fantastisk målvaktstalang, men jag har noterar något med honom. Han gör ofta helt sjuks räddningar när det kommer till skott utanför straffområdet, eller fantomräddningar på nickar osv. Å andra sidan så är han faktiskt rätt så svag när det gäller frilägen. Väldigt sällan han räddar ett friläge, något som Valdes var en mästare på. Där måste Mats förbättra sig. För närvarande håller jag Bravo högre, trodde aldrig att jag skulle sägs så för ett år sedan! [/QUOTE] Precis där tog Ter Stegen ett friläge hehe
Barcelona Gabriel
2015-12-09 22:02
Angående Ter Stegen så är han en fantastisk målvaktstalang, men jag har noterar något med honom. Han gör ofta helt sjuks räddningar när det kommer till skott utanför straffområdet, eller fantomräddningar på nickar osv. Å andra sidan så är han faktiskt rätt så svag när det gäller frilägen. Väldigt sällan han räddar ett friläge, något som Valdes var en mästare på. Där måste Mats förbättra sig. För närvarande håller jag Bravo högre, trodde aldrig att jag skulle sägs så för ett år sedan!
Barcelona Liunil Masse
2015-12-09 22:01
Säg inte att Samper (som varit en av de bästa på plan) skada sig där....
Barcelona Blaugrana91
2015-12-09 22:01
Nej alltså så otroligt nonchalant spel.
Barcelona Rambla~
2015-12-09 22:00
Hur svårt kan det vara och rensa bort bollen ordentligt?
Barcelona Liunil Masse
2015-12-09 21:57
Samper är fantastisk.
Barcelona Rambla~
2015-12-09 21:56
Roma, kan de ens slå Bate hemma?
Annons: