/spanien/barcelona/forum/15437.aspx/spanien/barcelona/forum/15437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia rågi
2010-05-12 17:40
Är det daily mail som skrivit det?
Barcelona ★Sami★
2010-05-12 17:39
Det är juh Daili Mail som skrivit det. Så jag tror inte på det ryktet. Men hade det stått på Elmundo eller Sport.es då hade det kanske varit sant?
Barcelona Hetfield
2010-05-12 17:29
Hur vet Daily Mail vad Laporta har sagt?

Jag kommer att heja på Atletico de Madrid idag, det är roligt att se de kämpa fram år efter år. Samtidigt så vore det roligt om Fulham vann ute i Europa, vore ett långfinger åt alla PL lagen som anses vara "bäst"
Barcelona el Flaco
2010-05-12 17:26
Ämne: Kan inte ta detta på....
Med tanke på att nyheten kommer från Daily Mail så tar jag inte det på allvar.
Real Madrid Hassan
2010-05-12 17:23
Kan inte ta detta på allvar..vet ej om ni har diskuterat detta...
adil [blaugrana]
2010-05-12 17:20
Själv kommer jag också hålla på Atletico ikväll. Om ett spanskt lag möter ett engelskt kan jag inte göra annat. Kan förstå att Cules med spanskt blod som är mer insatta och verkligen kan känna den riktiga vreden mot Madrid, inte håller på Atletico ikväll. Speciellt efter deras snöpliga insatsen mot Madrid.

Men jag håller på dem ikväll som en snäll hederlig La Liga supporter från Sverige. ;p

Komigen, de hatar ju Real Madrid trots allt. :)
Barcelona Dan H
2010-05-12 17:18
Tror Atletico vinner med 3-1.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-05-12 17:09
Barcadinho

Kommer också hålla på Atletico ikväll. Roligt när spanska lag vinner.

Fulham kan jag inte så mycket om. Är de ett vanligt engelskt botten/mittengäng som bara tjongar och inte vet vad passningar eller teknik är. Eller spelar de rolig fotboll. Det enda jag vet om de är att de överraskade förra året och kom 7:a(tror jag, det kanske var 8:a eller 6:a).
adil [blaugrana]
2010-05-12 17:05
H.Alavi - Triangulo Magico!

Hehe, ibland måste man försvara sitt lag. Finns många svartsjuka typer som gärna tar tillfället i akt och kommer med någon spydig kommentar när det går bra för rivalen. Då är det också vi Cules som måste sätta dem på plats, inte sant? ;)

VISCA!
Barcelona ★Sami★
2010-05-12 17:05
Den här är så jävla BÄST!
Silthrim
2010-05-12 17:03
Pep the King :

Visst är det , och så har vi Villas utalande i El Mundo Deportivo att "Vem vill inte spela bredvid världens bästa spelare " då han syftade på våran underbara Messi.

Jag tror som jag sa igår , Villa är nära oss.
Barcelona el Flaco
2010-05-12 16:59
Det madridistas lider av idag är ett offermentalitet. Det är därför som man varje dag får läsa patetiska Villarato relaterade artiklar från AS och Marca. De kan inte acceptera Barcelons dominans sedan Pep tog över som tränare och därför måste Madrid-medierna använda sig av alla möjliga knep för att få Barcelona ur balans. Att Marca sedan var tvungna att manipulera en bild för att försöka få Pedros mål mot Sporting till offside vara bara för mycket, det tog priset.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-12 16:59
Barcadinho.

Tråkigt att Fredrik Stoor inte ens finns med i truppen. I EM 2008 var han en grym högerback för landslaget, vad hände med honom?

Han får ju knappt spela i Fulham.
Barcelona Barcadinho.
2010-05-12 16:56
Kul med en EL final match ikväll.
Jag hoppas att Atletico vinner, eftersom de har spelare som Forlan, De Gea och Kun som jag gillar. Det är också bra för rankningen för den spanska ligan.
Men jag hoppas att spelarna inte underskattar Fulham. Fulham kommer säkert att erbjuda ett järn försvar idag. Ett lag som lyckas komma förbi Hamburg, Wolfsburg och Juventus på väg till finalen kan inte vara så dåligt. Dessutom har de tränaren Roy Hodgson som är väldigt försvars inriktad.
Den enda anledningen till att heja på Fulham är väl att Hammersmith ligger där borta (för er som vet vag jag menar). Eller för David Elm.

Barcelona Mojito
2010-05-12 16:53
Lillebrorskomplex i all ära, men det Real lider av är lillasysterkomplex.

Ständig gråt och PMS.

Skulle sitta fint om Iniesta kommer in och sätter spiken i kistan på Söndag. Det är han värd efter alla skadeproblem.

Sen måste jag hylla Maxwell lite också.
Han har hållt sig skadefri under tiden Abidal varit borta, och det är enormt med tanke på hans gipskattstämpel i Inter.

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-12 16:53
adil [blaugrana]

Damn, det var grymt skrivet. :D
adil [blaugrana]
2010-05-12 16:41
Estadio Santiago Bernabeu

Snarare ni som lider av lillebrorskomplex, efter all Barca hype. Enda rubrikerna ni får är ju typ "Gago gråter över för lite speltid".

Men ni får acceptera läget helt enkelt. Ävem VM handlar om Barca iår. Alla ögon på Barca spelare. Blir det Spanien med sina namnstarka Barca-profiler som spelar hem det, eller kan Messi uppnå det omöjliga? Argentina och Spanien, förmodligen de två mest spännande lagen att följa?

All eyez on Barca, som vanligt. Våra spelare drar till sig världens blickar som det gamla Brasilien. Finns en anledning varför vi ständigt sjunger "Olele, Olala, Ser del Barca es, el millor que hi ha". ;)
Ktoor^,^
Barca4eva

Helt klart.
Barcelona Pep the King
Silthrim
Underbara nyheter!
Barcelona Barca4eva
2010-05-12 16:37

Tyvärr har vi bytt roller, man har ju märkt att Barca har blivit storebrorn...seröst alltså, känns det inte så?:S
Ktoor^,^

Ni VAR bättre. Vi ÄR bättre?
Barcelona Barcanist
Någon annan än jag som tror att Argentina kommer att stor-floppa i VM och Messi kommer tappa sin form under den första halvan av nästa säsong p.g.a Maradonas usla taktik att alla bollar ska genom Messi. Denna taktik menar att Messi inte kommer att få vila en enda gång då jag inte tror Maradona har en reserv taktik i ryggsäcken. Fan vad dålig manager Maradona är, seriöst. Sätt in en riktig manager i ett så stort landslag som Argentina!! Han har dissat både ESTEBAN CAMBIASSO OCH JAVIER ZANETTI på en VM-plats, det är sjukt!
Barcelonistas
2010-05-12 16:36

Läs trippelns profil så får du in lite sann fakta!
Silthrim
2010-05-12 16:35
Mer David Villa nytt från El Mundo Deportivo idag.
Barcelona Pep the King
2010-05-12 16:34
Barcelonistas
Kolla glöden i han. Fi fan. Jag ryser:)
Ps. Höj volymen.
2010-05-12 16:31
Ämne: Barcelona...lillebro....
Det kan du själv inte förneka?

Läs lite spansk historia och återkom då.

Jag lämnar lejonhålan för stunden.
Delarocha
2010-05-12 16:28
Ämne: Jag missade showen i....
Kul att folk faktiskt blir arga och verkligen inte förstår någon sarkasm. Jag njuter dock av att se er gå i taketet över uppenbar ironi.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-05-12 16:27
Barcelona...lillebror?

Haha!
Barcelonistas
Pep the King

ja väljer Villa 10/10, men vill ha kvar ibra då han kan mycket bättre än de han visat första säsongen.
Barcelonistas

Ja du behöver verkligen säga mer än så, för den motiveringen bevisar inte att barcelona är ljusår bättre.
Annons: