/spanien/barcelona/forum/15430.aspx/spanien/barcelona/forum/15430.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Steaua/Bukarest
2010-08-17 13:58
Nu var ju inte frågan om ni vet, utan vad ni tror.

Själv tycker jag att han borde lämna skiten... Barcelona har behandlat Zlatan illa med tanke på vilken stor spelare han är. Vem fan sätter en av världens bästa anfallare i sina bästa år på bänken? Och sedan sätter man in en Bojan som inte ens fanns med i Spaniens vm-lag istället.

Zlatan kan spotta Pep i ansiktet och dra till en klubb där man behandlar honom med lite värdighet. Som om det var tack vare Pep som laget spelare så bra...
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-17 13:54
"På tal om odugliga parasiter, vad hände med Ezquerro? "

Försvann till Osasuna 2008, la av med fotbollen förra sommaren. Fascinerande att han har en Champions League guld medalj..
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-17 13:51
På tal om odugliga parasiter, vad hände med Ezquerro?

-------

Rambla

Ang. Bojan så håller jag med dig till viss del, men samtidigt så visar det hur duktig Bojan var i B-laget. "Tyvärr" så är Barcelona en klubb som sällan roterar på striker rollen, det är därför Bojan har fått stå i skuggan.

Det blir än mer tufft nu när Ibra och Villa är i laget, jag tycker inte heller att Bojan är särskilt bra på kanten. När man spelar som kantspelare så måste man vara hyfsat fysiskt stark så att man kan stå emot tacklingar, det saknar Bojan.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-08-17 13:51
Klint

I Första bilden står han bredvid Piqué, i 3:e bilden är det han med gula Nike skorna.

Kanske inte så lätt att känna igen honom när han har uppsatt hår, man är van att se han med sergio ramos likt frissa
Barcelona The Reporter
2010-08-17 13:50
Vem tycker ni är bäst mellan Hleb och Pedro när båda är i form? Själv svarar jag Hleb utan tvekan !
Barcelona Klint
2010-08-17 13:50
Gonzalez_Barca

Jo där är han minsann med håret uppsatt och allt. Trevligt!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-17 13:49
Ämne: Har kollat på bilder....Är det inte han till höger om Pique på högsta raden? Fjärde från vänster

edit: på tredje bilden ser man också honom om man koller in albumet på hemsidan.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-08-17 13:48
Tycker många har dubbelmoral här inne, så fort någon kritiserar ibrahimovic så ska man låta bli för "han ska ha respekt för han är trots allt en Barcelona spelare"

Medans Hleb får ta emot känga efter känga. Ha respekt han är fortfarande en Barcelona spelare, eller gäller inte samma regler för alla?
Barcelona Klint
2010-08-17 13:47
Har kollat på bilderna och det ser inte heller ut som om Cáceres är med på dessa? Någon som kan bekräfta?
Barcelona Rambla~
2010-08-17 13:45
1.70

Jag håller med, jag gillar inte sättet Pep hanterar denna situation. Fast vad vet jag, det kanske finns en anledning som vi ej känner till?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-08-17 13:44
Ämne: Hur tror ni det blir....
Jag pratade precis med Mino Raiola och han sa att jag skulle meddela att Zlatan stannar..

Seriöst hur fan ska vi veta? Du och 20 pers till har ställt den där frågan 50 gånger under Augusti. Vi vet inte, Guardiola vet inte, Zlatan vet inte, INGEN vet. Spekulationerna spelar ingen roll då det vi säger här bara är onödigt då våra åsikter inte spelar någon roll för Guardiola eller Rosell.

Förlåt om jag låter kaxig/sur men man blir trött av att läsa samma fråga varenda dag. Gå in på Aftonbladet om du så mycket vill veta, för de har precis som oss lika lite koll på vad som sker där borta.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-17 13:42
Tycker majoriteten här inne är orätvisa mot Hleb. Han är trots allt en Barcaspelare! Håller med om att den bästa lösningen vore att sälja, men om han stannar är det ingen annan än ren och skär mobbning att frysa ut han så. Han är inte sämre än att han kunde få lite speltid då och då!

Edit: Menar såklart att ufrysningen är ifrån Pep, inte någon här ;)
2010-08-17 13:36
Hur tror ni det blir med Zlatan, stannar han eller blir det hej då?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-08-17 13:35
Rambla

Han ska lånas ut. Då behåller han samma lön, så jag tror knappast att det är hans problem. Klubbarna är helt enkelt inte dom rätta för honom. I det här fallet tycker jag att det är Hleb som blir orättvist behandlad. Han kan iaf få några spelminuter när han ändå är med i laget.
Atlético addeh
2010-08-17 13:34
Hleb skulle väl inte göra annat än att sitta på läktaren i Sevilla heller. Kan han inte bara försvinna långt bort någonstans där man slipper höra talas om honom.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 13:32
Tja, har man en bra lön och dåligt med bra anbud så. En ny Saviola-saga på gång?

Sevilla har tydligen visat sitt intresse. Vi får se om det stämmer.
Barcelona Abbe.
2010-08-17 13:23
Ämne: Hetfield

Jag kan ....Kan hålla med där. Bojan inte ens 20 år och ska redan inleda sin fjärde säsong i A-truppen.

Aliaksandr Hleb var inte med idag när truppen skulle ta lagfoto, och anledningen till det är naturligtvis att hans framtid i klubben är allt annat än säker. Ingen (yes, jag drar alla över en kam) vill ha vitryssen kvar i klubben, han får verkligen jobba i motvind, känner han inte själv att han bör lämna?
2010-08-17 13:21
Källa!

Pep föredrar helt enkelt våra egna talanger före namn som Özil, Robinho osv.

Själv älskar jag att se våra talanger från La Masia spela i A-laget. Men jag vägrar låta Barca bli som Arsenal. 8 spanska spelare i startelvan räcker kanske. Jag ber inte om Özil, Robinho, Mascherano osv. Jag ber bara om en bredare trupp för att kunna slåss om allt.
2010-08-17 13:19
Skulle Barcelonas u17 lag klara sig bra i Allsvenskan?
Barcelona Decinho
2010-08-17 13:17
Ämne: Nu är det iaf offici....
Låter intressant. Källa?
2010-08-17 13:17
Rambla

Jag är bara allergisk mot folk som tror att de är berättigad till allt när de i själva verket har utfört och presterat väldigt lite.

Paris Hilton föds i en rik familj och släpper en suddig porrfilm, nu är hon plötsligt rena "ikonen" bland flickor. Give me a f*cking break.
Atlético addeh
2010-08-17 13:11
Tragiskt att en sådan talang som Giovani bara försvinner ut i sanden. Visst, han gjorde ett bra VM-slutspel men inte fan har han kommit upp i den nivån de flesta trodde om honom.

Hoppas dos Santos den yngre har lite bättre tålamod och inte spyr på klubben som fostrade honom.
2010-08-17 13:11
Nu är det iaf officiellt. Bartomeu säger att man har kommit med flera förslag men att Pep inte föredrar dom spelarna före våra egna talanger. Och det är ledningen självklart nöjda med.

Men så säger han att Barca kanske kommer värva spelare ändå under dom här veckorna som är kvar.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 13:06
Hetfield

Jag kan tycka att Bojan kanske flyttades upp lite för tidigt. Då riskerar man att ungdomarna stagnerar i utveckligen och etableringen tar längre tid än om han tex flyttas upp någon säsonger senare. Dock så verkar Bojan och även klubben ha tålamod, vilket vi såg att inte Giovani hade. Du gillar verkligen Gio va? Stackaren hängde ute till sent på näterna med Ronaldinho & co. Kanske inte den bästa introduktionen i a-laget kan man tycka. :P
2010-08-17 13:01
Jag har för mig att Mallorca var intresserade av att låna Bojan för ett år sen, men han valde att stanna. Han gick ju inte heller till EM när han hade chansen, så han har ju knappast bråttom.

Det är bra att han tar det lugnt, inte som vissa andra rövhål *host* GDS.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 12:59
addeh

Sorry, det var inte meningen att låga överlägsen. Jag missförstod nog dig.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 12:58
Bojan, speltid i ligan 1045 min, startade 11 matcher. Visst kunde han fått mer speltid någon annanstans men nu vill han ju själv vara kvar i Barcelona då han anser att han utvecklas bättre bland världsspelare.

Han har hela tiden sagt att han inte någon gång velat lämna.
Barcelona AIMAR-10
2010-08-17 12:57
Jaså han har fått mycket speltid, var det därför han i Januari förra säsongen ville lämna för en utlåning för att han fick för lite speltid.
Atlético addeh
2010-08-17 12:54
Rambla

Så mycket förstår till och med jag. Det jag syftade på var om ett par spelare blir uppflyttade och får A-lagskontrakt redan i år. Aja, ganska ointressant dock. Fyran lär väl ändå sparas till Cesc Fabregas.
Barcelona Rambla~
2010-08-17 12:53
Ämne: Rätta mig gärna nåns....
Jag kan rätta dig. Bojan har visst fått speltid, ganska så mycket också den senaste tiden. Du behöver inte överdriva och påstå att han bara nöter bänk.
Annons: