/spanien/barcelona/forum/15420.aspx/spanien/barcelona/forum/15420.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-14 00:20
elbraco

De är ju bröder? :P
Barcelona Barcelona10Messi
2010-06-14 00:20
Sherminator:

Ja absolut, jag håller med dig. Snackade med några vänner häromdagen om precis det. Jag hoppas att Pedro får mycket tid som han fick i förra säsongen men det tvivlar jag starkt på. Sen så har man ändå tre anfallare till som är unga och väntar på sin chans att glänsa. Ja, det blir intressant att se hur sakerna ser ut till hösten/våren nästa år.
elbraco
2010-06-14 00:19
Var tvungen att klippa ihop en bild med Dani Alves och Bartra, är dom inte lika?
Real Madrid Sherminator
2010-06-14 00:18
Barcelona10Messi

Ett anfall med Villa-Torres-Messi, hade ju varit som en dröm! Men du måste ju tänka på att Pedro fått sitt stora genombrott nu, och vi väntar fortfarande på att stackars Bojan ska få det. Och att få dom att sitta på bänken hade ju varit ytterst tråkigt för dom.
Barcelona Hetfield
2010-06-14 00:18
Kim

Du kan väl börja med att ge honom en chans, sen kan du avhugga hans huvud när det går fel :P

Jag håller med, tack Tarrak för det enorma arbetet! Det är skam att Birro och Fränden är "journalister" när det finns betydligt intelligentare och bättre personer.
Barcelona Hyder
2010-06-14 00:17
H.Alavi - Magico!

Visst är det förvånande att det blev så pass jättelika siffror i Rosells favör. Men det som får mig att höja på ögonbrynen mest är att Agusti Benedito slutade på andraplats. Det trodde jag verkligen inte även om jag var en av dem som lite smått gillade hans kampanj. Ingla och Ferrer var ju verkligen favoriter att fightas om andra och tredjeplatserna (om inte första).

Tycker att det är positivt att det blev så stora marginaler för Sandro. Jag har velat fram och tillbaka gällande just Rosell och känner mig faktiskt belåten med resultatet. Han kommer nog att ändra på lite saker men behålla stommen innehållandes satsningen på egna produkter och ett fortsatt (?) hänsynsrikt handlande av eknomin i klubben. Det mest intressanta blir enligt mig:

- Kommer vi att behålla UNICEF-loggan på tröjorna?
- Vem blir den nya sportchefen? Txiki kommer med största säkerhet få lämna sin post
- Hur kommer La Masía se ut? Afrikanerna i blickfånget.
- Hur stort inflytande får Pep gällande nyförvärv?
- Hur förändras John Cruyffs situation med tanke på tidigare konflikter med just Sandro?
Barcelona tarrak
2010-06-14 00:15
Sherminator, addeh

Tack!

H. Alavi

Med det höga valdeltagandet trodde jag nog att det skulle bli lite jämnare. Annars anser jag att Beneditos slutspurt var den största överraskningen. Det är tydligt att han tjänade på att komma med lite egna ideér.
Barcelona Barcelona10Messi
2010-06-14 00:14
Jag hade inte sagt nej till en anfall med: Villa-Torres-Messi. Självklart då måste Zlatan och Henry lämna definitivt. Och då har man ändå spelare som Pedro, Jeffren, Bojan och Keirrision (?) på bänken.

Personligen tycker jag att vi ska göra oss av med Marquez och Chyg, kanske nån mer, då vi får tillbaka spelare som var ute på lån.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-06-14 00:12
H.Alavi,

Just pga den klara valsegern känner jag mig nu ganska lugn med Rosell som ny presidant. Jag litar på att Katalanerna är tillräckligt insatta för att rösta fram rätt man, i alla fall nu när han vann med sådan stor marginal.

Lycka till Rosell! Ändra inte för mycket på den redan inslagna vägen som varit så framgångsrik för Barcelona
2010-06-14 00:04
tarrak

Haha! Måste ha varit en lång dag för dig. Är det bara jag som är överraskad över de stora siffrorna? Visst, jag förväntade mig att Rosell skulle vinna. Men inte med så stora marginaler.
Atlético addeh
2010-06-14 00:03
tarrak /

Starkt jobbat måste jag säga!
Real Madrid Sherminator
2010-06-14 00:02
Tarrak

Tack så mycket för att du tog dig tid att uppdatera! Underbart jobbat.
Barcelona tarrak
2010-06-14 00:01
Ämne: Ett stort tack till ....
Jag har kört solo, så jag är aningen mör nu. Försökte streama Atlètic mitt i allt, men det blev overload. ;)
Barcelona Kim
2010-06-13 23:58

Jag avböjer att svara på den frågan. Kom bara ihåg var ni hörde det först. Sandro sitter inte mandatperioden ut.
2010-06-13 23:56
Ett stort tack till redaktionen som har uppdaterat artikeln under hela dagen! Var det bara tarrak som uppdaterade eller var det ett par stycken som var inolverade i uppgiften?

Hur som helst, tack så mycket!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-06-13 23:56
Kim?

Varför tror du inte Sandro blir kvar?
Barcelona Barca4eva
2010-06-13 23:53
abewin

Tror att det blev en 1-0 vinst till oss.
Real Madrid Sherminator
2010-06-13 23:52
Hetfield

Konsekvenserna med att ha mer än en världsspelare på varje position... Och det är synd!
Barcelona Hetfield
2010-06-13 23:50
Men vi tar det igen:

Barcelona vill inte bli av med Yaya, det är Yaya som vill ha mer speltid, och därför vill han lämna. Om det var upptill Barcelona så hade Yaya stannat kvar, men Pep kan inte böja sig så fort Yaya vill ha något.
Barcelona Kim
2010-06-13 23:49
Ämne: Yeaaaaaaaaaaaa

Ro....
Rosell ska ge blanka... i om Yaya ska vara kvar eller inte. Det är upp till tränaren och möjligtvis sportchefen att avgöra.

Sandro är en opportunist som inte kommer sitta kvar mandatperioden ut.
Atlético addeh
2010-06-13 23:48
Välkommen Sandro! Hoppas då får en minst lika bra tid som Laporta. :)
Barcelona Riiio!!
2010-06-13 23:46
BREAKING NEWS! =)
Barcelona abewin
2010-06-13 23:44
Någon som vet hur mycket blev idag på barca aletic matchen? Skulle kolla matchen på stream men så glömde man för man kollade vm ist :p

För övrigt kommer det bli kul nu när Rosell har vunnit valet, får se nu hur det bli framöver!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-06-13 23:42
Rent spontat känner man att om Rosell går och tar hem den största valsegern i klubbens historia, är nog vissas oro här på forumet ganska obefogad. Katalanerna själva verkar överlag stensäkra på sin sak och jag tror de är bättre insatta än vi? Han är nog rätt man för jobbet.
2010-06-13 23:41
Dani Alves=The King

"Med Rosell vid makten så kanske Yaya får spela och blir kvar."

Om Toure bestämmer sig för att stanna så betyder det inte att han kommer att få mer speltid än förra säsongen, tror inte att Rosell ställer ett krav direkt till Guardiola att Toure ska spela.
Real Madrid Sherminator
2010-06-13 23:41
Sergio the machine

Nej, självklart är det inte dåligt. Men som jag ser det så blir det överflödigt. Du får då spelare som Torres, Messi, Villa, Pedro, Henry och Bojan i ett lag. Och det hade ju varit grymt taskigt mot Pedro och bojan att få nöta bänk igen? Pedre som gjorde en grym säsong iår.

Torres är en utav mina favoritspelare, han löper hela tiden och löper SMART också. Men vill inte att han ska komma. Om inte barca har en plan.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-06-13 23:38
FC Barcelonas nye president Sandro"Alan Harper" Rosell

Dom är äckligt lika, hoppas bara att Rosell inte har samma otur som Alan, hahaha
Barcelona Sergio the machine
2010-06-13 23:38
Sherminator det är väll inte dåligt att han vill värva torres. Visst för mycket värningar pengar osv men han kanske har en plan exempelvis att sälja zlatan och ta dit torres.
Real Madrid Sherminator
2010-06-13 23:37
Sergio the machine

Nu är inte jag så insatt i detta val, och kan tyvärr inte svara på varför dom flesta ogillar honom här. Vad jag kan svara på är att han, inte lovar, men han har bra anknytningar med Torres och dom har tydligen pratat om en flytt till Barcelona. Hur sant det är, avgör du själv...
Barcelona Dani Alves=The King
2010-06-13 23:37
Yeaaaaaaaaaaaa

Rosell kommer ändra lite på saker och ting och jag tror de blir till det bättre.

En sak är väl att Pep inte kommer få lika mycket frihet. Det tycker jag är positivt för Barca är bra opå att ge tränarna för mycket frihet och de kan hämma tränarna.

Med Rosell vid makten så kanske Yaya får spela och blir kvar.
Annons: