/spanien/barcelona/forum/15409.aspx/spanien/barcelona/forum/15409.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:52
Aléx

Alla väntar på Messi, Zlatan , Pedro osv men de kan inte göra nåt utan Xavi!

Snälla alla attackera inte mig för det där, det jag menar att Xavi är hjärnan bakom allt!

Xavi är Peps(the architect) ingenjör i spelet!
Barcelona Trippeln
2010-04-26 23:51
kaká-8

Skillnaden mellan Messi och Ronaldo kan tex vara att Messi bryr sig om laget sen om sina indivuduella prestationer precis som en stor spelare ska göra.

Ronaldo blir ledsen när han missar straffen och Benzema gör mål på returen,eller när Alosno tar straffen i från honom och då blir han arg.Det är skillnad min vän.

Och när Messi ser Ibra i nöd,vad gör han? Jo han skänker straffen och veckan däreften stänker Ibra 2 mål mot Arsenal..
Barcelona Barcanist
2010-04-26 23:50
Fan vad jag saknar Gudjohnsen. Någon som vet hur det går för honom i Tottenham?
Real Madrid kaká-8
2010-04-26 23:49
Såg att ni diskuterade C.Ronaldo och att ni tycker han är största filmaren och divan. Det lustiga är att jag precis hade tänkt på att jag tycker han blivit MYCKET bättre på att inte filma. Jag har knappt sett en stor filmning av honom i real tröjan och det ser jag som något väldigt positivt. Att han lägger säg väldigt enkelt i de flesta situationerna som han får frisarkar är ju inte speciellt ovanligt i dagens fotboll. Nästan varje situation hjälper spelaren till.
Sen att ni säger att han är största divan tycker jag bara är löjligt. Alla de största fotbollspelarna har ett stort ego, men tycker ni att världens bästa fotbollspelare Lionel Messi är
en diva bara för att han har ett stort ego ? nej det tycker ni inte även fast han är minst lika självisk som ronaldo.
Men jag hoppas inte att det ni menar är att Ronaldo är en diva utanför planen, fast det är nog det ni menar....
Aléx
2010-04-26 23:44
Barca-nist

Bästa videon jag har sett på länge, Xavi är kungarnas kung. Jag hittar inga ord för denna underbara människa och fotbollsgeni.
Barcelona Trippeln
2010-04-26 23:43
Oj jäklar,jag trodde inte att det skulle bli ett sånt här tjafs på ca 80 inlägg när jag länkade ett videoklipp där Sneijder misshandlar Alves men det slutar med att Barca inte får straff och Alves får gult kort för filmning.

Lol..
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-26 23:43
Ämne: Har läst att ni har ....
Jag avundas verkligen min kompis som vann biljetter till den matchen..
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:32
jävla explorer! sorry
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:32
jag vill se honom spela sitt spela sitt spel, resten kommer följa efter honom!

han är Barca pulsåder*
Barcelona Sersari
2010-04-26 23:29
Har läst att ni har diskuterat om Boixos Nois, läste nånstans här att de kanske blir insläppta på onsdag? En fråga, får de använda bengaler och sånt på Camp Nou idag? Och finns det nån källa på att Boixos Nois(hela gänget) blir insläppta på onsdag?

Min åsikt i frågan? På Onsdag behöver vi ALLA, även Boixos Nois. Alla som älskar laget behövs och om Boixos Nois kan lyfta Camp Nou till nya höjder på Onsdag så är de välkomna, förutsatt att de sköter sig.

Men jag stöttar självklart inte de i denna grupp som håller på med sina idiotiska och rasistiska aktioner.

Det är helt UNDERBART att se att hela Barcelona som stad förbereder sig för matchen, från stora till små, från gamla till unga. Vart jag än läser på nätet så skrivs det om hur staden, Camp Nou och folket förbereder sig till Onsdag.

Jag blir så jävla glad och stolt över att se det här. Jag tror inte att det har varit ett så här stort drag i Barcelona på länge inför en match som alltmer börjar kännas som domedagen. Man önskar att man var där nu, bara att vara där just nu hade varit hur fantastiskt som helst.
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 23:20
Har en stark känsla att Messi kommer vara sjukt taggad på Onsdag.

Messi the new Avatar
Barcelona BlueRed
2010-04-26 23:20
adidas

Det var jag. Här inne ska reglerna följas. Du fick dessutom en varning innan. Tycker du att du har blivit behandlad på ett orättvist sätt så kan du kontakta centralredaktionen.
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:17
Som sagt, det kommer att bli hur svårt som helst att vända detta fast är det något lag som kan klara av det så är det Barcelona. De måste ha en sån där magisk kväll och en hel del flyt samtidigt.

Vi får hoppas på det bästa.
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:14
-=FCBarcelona=-

"Är du helt jävla borta eller? Killen rör inte honom och han ramlar som om han dött."

Det gick i alla fall från att Sneijder inte rör honom till att han inte träffar Alves "så mycket". Alltid något. :)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-26 23:14
Rambla~

Haha! :D
Barcelona Pep the King
2010-04-26 23:12
Nu struntar vi i han. Och ser fram emot våran match på Onsdag:)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:12
##adidas##

MEDDELANDE
Vem fan spärra mig för en sån skit sak? Löjligt ju

Hehe, inte jag! Jag är oskyldig. :)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:10
Barca-nist

Jag vet. Jag ville bara retas lite med lipsillen adidas. :)
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:09
Rambla~
(adidas+ puma= familjen Dassler)

det värsta är också att det kommer från samma familj ;)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:08
Pep the King

Haha, skillnaden är att Alves och Busquets åtminstone ser till att de blir träffade av motspelarna när de filmar. Ronaldo faller när ingen ens är i närheten av honom.
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 23:08
Rambla~

Adidas är KONKURS:)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:06
Adidas sucks, Puma rocks. ;)
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-26 23:06
//##adidas##

"jag ser fortfarande inte att han träffar honom så mycket så att det ska vara straff." !!!

jag tar gärna den diskussionen med dig, exakt hur mycket ska man träffas för att få en straff?

jag e domare själv och i regelboken står det:

*sparkar eller försöker sparka en motspelare*

*tacklar en motspelare för att få bollen men FÅR KONTAKT MED MOTSPELAREN innan han rör bollen*
tyvärr inget om hur mycket beröring av motspelaren för att straff ska tilldelas..
GÅ LÄR DIG FOTBOLL
Barcelona Pep the King
2010-04-26 23:05
Spola till 14 sekunder.

Lampard tänker vilken jävla filmare.

Äcklig är han!!
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:05
el Flaco

Haha! :D
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:04
Ämne: Och precis som Ra....
Nej, Ronaldo är världskänd för sina filmningar. Bra mycket mer än Alves och Busquets. Du glömde även Guti som nog är Spaniens värsta trots allt.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-26 23:04
Äh, lägg ner nu. Ni hamnar på helt fel spår nu, tänk inte på matchen i Milano. Vi kan vända på det här o vi ska fan göra det!
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-26 23:03
Ämne: ##adidas##

"Så lä....
Lol. Ether!
Barcelona Pep the King
2010-04-26 23:02
##adidas##

Ronaldo är största DIVAN! Ramlar hur enkelt som helst.

Spärra den här trollet.

RED
Barcelona Criff
2010-04-26 23:02
Sen förstår jag inte riktigt vad Schneijder ska in och toucha Alves bakifrån överhuvudtaget om?
Det är ju minst sagt en klumpig situation som 9/10 fall ger en straff.
Sen att Alves förstärker är en annan grej.
Annons: