/spanien/barcelona/forum/15403.aspx/spanien/barcelona/forum/15403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lusnos
2010-04-19 22:10
Haha, vilket fail av dig som påstod att man ser hur bra som helst vart man än sitter..

Sitter du långt ner på en kortsida så kan du glömma eller det blir jävligt svårt att få perspektiv på vad som händer på andra sidan, djupledsbollar osv.
Högst upp på Lateral (Stora läktaren) så ser spelarna ut som myror mao helt värdelöst.

2nd graderia (Gol Sud + Gol North)
1st and 2nd graderia (Lateral)
1st and 2nd graderia (Grandstand)= Sidan med tak)

Dessa är de bästa platserna enligt mig med första raden på 2nd graderia Lateral vid mittlinjen som dom allra bästa.

Ta gärna en titt på min youtube så ser du lite klipp.
adil [blaugrana]
2010-04-19 22:07
Jäklar, så det blev en 1000 kilometers färd enda till Milano. De kommer ju fan kasta ägg på spelarbussen där borta. ;p
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-19 22:06
Checka in länktipset! Aguero, Kaká och Iniesta är med i ett videoklipp som ska samla in pengar till Haiti.

Iniesta ser ganska tuff ut, medans Aguero bestämmer sig för att dansa lite. ;)

Stjärnor som Shakira är också med i videoklippet, dock inte i det här lilla biten av videoklippet.

Även Sergio Ramos och Diego Forlan är med o sjunger. Någon som vet vart man kan hitta låten?
Atlético addeh
2010-04-19 22:03
Port Olímpic. /

Sitter man längst upp så är det inga problem att se spelarna, tar för givet att du vet vilka som är vilka då. :)
Barcelona tikitaka
2010-04-19 21:59
Några nya bilder från bussresan? :)
adil [blaugrana]
2010-04-19 21:57
Neuthon

Ni hade väl ett hyffsat lag innan Galacticos 2.0, som jag tycker hade räckt med 2-3 nya spelare som komplement.

Vad har ni gjort då som gör att du anser er vara så förtjänta av er nuvarande elva? Det faktumet att ni snuvat åt er många europeiska storlags ikoner på en och samma gång alltså, med megabud som inte går att motstå.

Att på kortast möjliga tid komma upp i likvärdig nivå med Barca genom att slaffsa ihop det dyraste laget genom tiderna. Fel mot fotbollen att göra så.

Du kanske tycker att 0 titlar förra säsongen och 6 uttåg ur CL på raken rättfärdigar erat lag, det gör dock inte jag. Jag är av den åsikten att man succesivt ska slussa in världstjärnor i laget. Men självklart får ni vara hur stolta och glada över erat själlösa Harlem Globetrotters bäst ni vill.
Barcelona Port Olímpic.
2010-04-19 21:46
Matchen är ju utsåld för tillfället också, men de släpper väl fler dagarna innan. Om ligan fortfarande lever så lär det bli ett jäkla tryck. Sedan vet ju alla hur det går... ;)
Barcelona Port Olímpic.
2010-04-19 21:45
Gonzalez_Barca.
Har haft mitt kära Barca närmaste hjärtat i 11 år så det bör nog inte vara några problem. ;) Jag har varit på Museet och inne på Nou Camp en sommar när jag var där, dock aldrig vid en match.
Barcelona tikitaka
2010-04-19 21:42
Jo det ser man, kanske får anstränga ögonen lite grann. Jag kollade ju på classicot så stämningen var suverän innan, under och efter matchen. Men har ingen aning hur det blir mot Valladolid. Första gången du kollar på Camp Nou kommer du få gås hud iallafall va så säker på det :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-19 21:41
Port Olímpic.

Har du följt Barca X antal år så borde du veta vilka som är vilka i sömnen.

Bara känslan att se Camp Nou kommer ge dig rysningar tills du kommer hem till Sverige.
Att höra publiken jubla varenda mål Barca gör som att de avgjort CL-finalen är magisk. Priceless, hur mycket biljetterna än kostade kommer de vara värda varenda öre. Drömmer mig fortfarande tillbaka till dagen efter mitt födelsedag då jag för första gången såg mitt kära Barca krossa Zaragoza.
Barcelona Nesto
2010-04-19 21:40
Ämne: tikitaka.
Låter kan....
Man blir upphetsad och alla är underbart.
En orgasm som varar i 90 minuter.

Dina platser är säkert bra. Fan vill också dit den sista matchen ;P mycke party efter om vi vinner ligan och CL
Barcelona Port Olímpic.
2010-04-19 21:37
tikitaka.
Låter kanon! Ser man vem som är vem av spelarna också? =P Kan du beskriva känslan av att sitta på Nou Camp?
Atlético addeh
2010-04-19 21:36
tikitaka /

Man ser inte hur bra som helst vart man än sitter kan jag lova, satt never vid ena hörnflaggan en gång och när bollen var på andra sidan (alltså en halvlek) hängde man inte med hela tiden.
Barcelona ★Sami★
2010-04-19 21:36
Intressant. Kan det bli Messi show?:)
Barcelona tikitaka
2010-04-19 21:33
Port Olímpic, du ser hur bra som helst vart du än sitter du behöver inte oroa dig. Jag satt vid 3 graderia såg utmärkt utan mina glasögon, det säger en del... :)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-19 21:24
el Flaco

Kung e han
Barcelona Port Olímpic.
2010-04-19 21:08
Har precis bokat två biljetter till Barca - Valladolid. Sektor 432, rad 16, 3 graderia. Är det någon som suttit ungefär där och kan säga hur bra man ser från platserna?
Barcelona el Flaco
2010-04-19 21:05
Ämne: Ämne: Klubben....Jag har inte heller några stora förhoppningar, framförallt med tanke på att vi möter Xerez på hemmaplan i nästa ligamatch och vi borde klara oss utan Alves, men det kommer bli intressant att se om tävlingskommittén bedömar situationen med Dani Alves två gula kort på samma sätt som de gjorde med Kamenis utvisning och Albiols gula kort förra veckan.
Aléx
2010-04-19 21:05
Jag är ganska säker på att Barca får avslag på överklagan.
Barcelona Abbe.
2010-04-19 20:51
Ämne: Klubben har lämnat i....
Jag väljer att inte ha några större förhoppningar, av förståeliga skäl. Dock gör klubben helt rätt i att överklaga. Alves första gula kort är enbart larvigt.
Barcelona el Flaco
2010-04-19 20:49
Klubben har lämnat in en skriftlig protest i hopp om att kunna upphäva utvisningen som Dani Alves fick mot Espanyol.

Den spanska tävling kommittén kommer ha ett möte nu på tisdag och förhoppningsvis får vi veta deras beslut då.
Barcelona Hetfield
2010-04-19 20:45
Barca

Oroa dig inte, det finns alltid bra stream där ute, ska försöka hitta en åt dig imorgon
Atlético addeh
2010-04-19 20:43
Ämne: Pep Guardiola: "....
Haha, kunglig Guardiola!
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-04-19 20:42
Hhhahaha neuthon omg NEJ de har inte ens kanal 5 elr 3 osv dehar bara "gratis kanalerna" 1 2 4 .. oo nån krog ser jag inte i närheten men tack för svar :)!
Real Madrid Neuthon
2010-04-19 20:23
BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA //

Har bönder inte Viasat Sport? :O

Ja det visas på 6:an, sändningen börjar kl 8.
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-04-19 20:22
det är så att jag är på et bondeställe just nu över veckan men de visar väl matchen på 6:an? gäller det båda omgångarna och HETFIELD kan du skaffa länk imorgon jag är alltid tacksam för din hängivenhet o upplysa andra om matcher oo streams vore jätte tacksam för detsamma imorgon ! Tack för mej så länge o hoppas på svar om matcherna..
Real Madrid Neuthon
2010-04-19 20:07
Adil //
"Nu förfogar man över ett Harlem Globetrotters som man knappast gjort sig förtjänt av och som man egentligen inte ens hade råd med."

Ursäkta? Varför har inte Real gjort sig "förtjänta" av sina stjärnor? Man har köpt dem med schyssta medel med sina egna pengar. Chelseas och Citys stjärnspelare är en annan femma.
Barcelona el Flaco
2010-04-19 20:02
Pep Guardiola: "Jag föredrar att färdas 14 timmar med buss för att spela i Champions än att följa semifinalen hemma på TV."

Klockrent!
Barcelona ★Sami★
2010-04-19 19:48
Vampíro

Tackar:)
Barcelona Vampíro
2010-04-19 19:44
Ämne: Någon här inne som k....
Tror han säger något med "sempre Maicon" som skulle översättas till antingen att Alves är bättre än Maicon eller vice versa.

För övrigt så ropar nog killen på italienska. Någon mer kunnig får gärna rätta mig.
Annons: