/spanien/barcelona/forum/15394.aspx/spanien/barcelona/forum/15394.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElTriplete
2010-06-17 14:03
YEAH! :D
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-17 14:02
Pipita!

2-0.
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-17 13:54
Aj då. Där rök Argentinas chans att vinna VM.

Jag förstår mig inte på Maradona, varför spelar han Messi som en central mittfältare? Helt ofattbart, när han väl får bollen så står han vid mittcirkeln.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-17 13:46
Aj aj aj, Sydkorea.
elbraco
2010-06-17 13:46
Det målet tycker jag är Messis enbart!!! ;)
elbraco
2010-06-17 13:42
"Men Spaniens givna förstemålvakt kan inte belastas för målet, trots det tvivelaktiga valet att inte använda händerna. Istället var det Pique och Puyol som får ta på sig detta, som klantade sig ganska rejält i sammanband med målet.

Casillias blev även besegrad av Derdiyok som sköt ett skott stolpen ifrån nära håll. Men även vid denna situation var det båda Barca backarna, framförallt Puyol som drog ut försvaret, som får bära skulden till detta."

Otippat att en maräng skrev detta! Verkar som om han läste den lilla diskussionen och ville få säga sitt. Brukar gilla Jens Olsson för han är en av få maränger som inte gillar spekulationer om nya stora värvningar från Real, till skillnad från värvningskåta Kviborg, men här låter han som ett barn som vill skylla ett misstag på någon annan...
2010-06-17 13:42
Jag vill inte döma en spelare redan efter 10 minuter, men Higuain är faktiskt helt iskall.

Jag hoppas att han kommer igång, en bra spelare egentligen.
Gerorgieboy
2010-06-17 13:39
Nesto/ Tusen tack.
Barcelonistas
2010-06-17 13:29
hörde ja rätt är de bleekere som ska dömma?

**** you blekeere!
Barcelona Nesto
2010-06-17 13:29
Gerogieboy

Svts play funkar. Gratis och nästantv-kvalité
Kolla länktips
Gerorgieboy
2010-06-17 13:27
Nån som ska kolla stream på matchen och kan erbjuda en bra länk. Sitter på jobbet och vill mycket gärna se matchen.
2010-06-17 13:24
Både Demichelis och Higuain spelar idag.
Det ser ut som att Maxi ersätter Veron.

Kom igen nu Messi, visa varför du är så älskad.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-17 13:10
MARADONA är kung jag älskar hans uttalande.

KÄRLEK PASSION ALLT HAR ARGENTINA.
Delarocha
2010-06-17 12:56
Haha deras analys av Schweiz två målchanser och målet är härliga. Det var Pique och Puyols fel bara. Herregud vilken pajasredaktion.

Radical

Vari ligger subjektiviteten huruvida Xabi är bättre än Xavi? Förstår inte hur subjektivitet kan ha något att göra med det. Tycker man så har man bara fel. End of story.
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-06-17 12:55
Madridistas, snälla, om ni nu ska skriva i Les Rambles så var goda och för en konstruktiv diskussion. Diskussioner om vem som är bäst leder ingen vart p.g.a. uppenbar subjektivitet.
Barcelona ★Sami★
2010-06-17 12:52
Inte bra Higuain startar! Hade hellre sett Milito som är en bättre spelare.
Sätt dig på bänken Higuain!
Barcelona Frodo
2010-06-17 12:45
Delarocha

Jag tycker att Xabi var näst bäst efter Iniesta igår. De var de enda godkända skulle jag säga. Men man of the match? Knappast. Han var ok, vilket man däremot inte kan säga om många andra. Dessutom är det intressant att Ramos och Casillas undgår kritik från deras redaktion samtidigt som i princip alla Barca-spelare får sig en känga.
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-17 12:45
Delarocha

Han kanske viker ner sig mot bra lag men han har faktiskt gjort många viktiga mål.

06/07 så gjorde han 4-3 målet i 93:e minuter mot Espanyol som gjorde att vi behöll serieledningen.

07/08 så låg vi under med 1-0 borta mot Osasuna. Higuain hoppade in med kvarten kvar och fixade en assist och senare avjorde i 90:e minuten som gjorde att vi tog guldet.

08/09 avgjorde han mot getafe i 93:e minuten som gjorde att Madrid kunde vara kvar i guldracet.

Så att Higuain inte gör viktiga mål är felaktigt men att han kanske viker ner sig mot bra motstånd kan jag köpa även fast han har gjort mål mot alla topplag i Spanien.
Barcelona Noissde
2010-06-17 12:43
Tung han är Rosell :)
Barcelona ihefsu
2010-06-17 12:42
Ämne: Hur i helvete kan Re....
Ribbskott, för att vara korrekt... :)
Atlético addeh
2010-06-17 12:39
Ämne: Hetfield- arrested D....
I landslaget har Agüero varit riktigt framgångsrik. 4 mål i kvalet, och med de blev han argentinas bäste målskytt tillsammans med Messi & Riquelme.

Fast jag tror inte Kun petar Higuain från startelvan i denna matchen, blir det någon annan som startar så är det Milito.
Barcelona Pep the King
2010-06-17 12:38
Hoppas inte Higuain startar idag. Milito borde starta som är mycket bättre.
Delarocha
2010-06-17 12:37
Frodo

Om ens det, tror inte Xabi utmärktes så mycket i highlightsen heller. Är väl enklare att bara utgå från att spelarna från Real alltid är bäst på plan.

Tycker egentligen bara Iniesta var godkänd av alla. Resterande var helt bedrövliga.

iHala Madrid! 1902

Higuain gör ju aldrig några viktiga mål. Han kanske gör 4-1 målet idag när matchen är avgjord. Milito gör typ bara viktiga mål. Higuain viker typ ner sig jämnt.
Barcelona Barca4eva
2010-06-17 12:37
Asså för i helvete! Missade Spanien matchen igår och missar Argentina, som jag håller på, matchen oxå! Förbannad e jag alltså.
Atlético addeh
2010-06-17 12:34
Ska bli intressant att se hur Maradona formerar laget idag om Verón är småskadad. Jag tror han ger Higuain ytterligare en chans, fast hoppas att Milito eller Agüero får chansen brevid Tevez.

iHala Madrid! 1902 ☆ /

Håller med dig till fullo, helt klart de mest framstående spelarna igår. Torres var klart sämst då han kom in.
2010-06-17 12:34
Hetfield- arrested Development

Tycker du verkligen Aguero är bättre än Higuain? Okej Milito är bättre men inte Aguero.
2010-06-17 12:28
Here we go again, samma dumma diskussioner som leder ingenvart. Xavi och Xabi är två väldigt, väldigt bra spelare som är otroligt nyttiga i respektive lag. Kan vi enas om det?

Förövrigt så ser det ut som att Barcelona vill byta Zlatan mot Cesc, men det låter ju bara korkat. Om Zlatan vill vinna CL så går man ju knappast till Arsenal (ha-ha), och hans lön kommer att få Wenger att svimma.

Ang. Hleb, det verkar som att han är fast besluten att återvända till Barcelona, jag hoppas att Pep petar honom ordentligt. Det är få spelare i Barcelona tröjan som jag har genuint ogillat, Hleb var en av de.

Argentina spelar idag och det ser ut som att Veron är skadad, så vi får se hur det funkar. Jag hoppas att Maradona har lärt sig en läxa, peta Demichelis och Higuain, sätt in Burdisso och Milito/Aguero.
2010-06-17 12:22
Bästa spanska spelarna igår enligt mig:

1. Iniesta
2. Alonso
3. Pique

Någon som tycker något annat?
Barcelona Frodo
2010-06-17 12:16
Delarocha

Varför kolla på matchen när man i efterhand kan se på highlights? Jag tror att real-redaktionen resonerar på det sättet.
Delarocha
2010-06-17 11:52
Merengues

Iniesta ja. Alonso var lika dålig som resten av laget. Eller vad gjorde han som var bra? Ett skott i ribban. Ja, det får han fan högsta betyg för. Grymt!
Annons: