/spanien/barcelona/forum/15391.aspx/spanien/barcelona/forum/15391.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-04-20 23:04
Lokmaninho ( Nr 1 ) /

Hoppas verkligen att Pep kan tagga om spelarna till max inför returen. Men italienska lag har en förmåga att alltid kunna stänga igen matcher, ta som exempel Inters bortamatch mot Chelsea..
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
victor55 INTER

Jag tror inte att det var medvetet av Messi, däremot så förtjänar Maicon en varning när han sträckte ut sitt knä och fällde Pedro.
Real Madrid Viva la real y espana
victor55 INTER,

nej messi gjorde det omedvetet.. hade det varit medvetet då ok, men nej messi ska inte stängas av.
Barcelona Pedrito
2010-04-20 23:03
Ämne: Ni fick känna på den....
Jo väldigt italiensk...
Real Madrid victor55 INTER
äcklig armbåga i ansikted på maicon av messi.

om drogba blir avstängd för att svära så måste messi få nått straff för den misshandeln
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
Jag tror helt klart att vi kan vända detta på Camp Nou. Tolken var ganska påläst idag men vi kunde fått ett bättre resultat om inte linjedomaren somnade. Jag var helt säker på att det skulle komma nån sån blåsning efter att Inter sprungit offside varannan minut i början. Det kändes nästan som att dem bara sprang och hoppades att domaren skulle somna nån gång.

Zlatan verkade inte ha någon lust att spela alls. Messi hade det svårt mot Zanetti som är högerfotad och det är ju smart att lägga en högerfotad spelare på en spelare som viker in från vänster.

Pique kunde tryckt dit något mål i slutet men han var lite för seg med bollen.

Det är tufft när våra två största stjärnor inte har en bra dag, speciellt när Iniesta inte finns på plan som kan röra om motståndarlaget.

Jag vill inte snacka allt för mycket om domaren, men i andra halvlek så var han ganska usel. Benknäckargänget borde fått minst 2-3 kort i början av halvleken. Men han lät det gå varje gång så att dem kunde fortsätta köra lika fult.

Men vi vänder detta:)
Barcelona tano
Haha Xavi var helt uppgiven. Ingen rör sig och klaga inte bara på Zlatan nu för tror inte ens han var inte på planen vid Xavis utspel. Hursomhelst att dem inte rör sig är ju som ett stort frågetecken? Spelarna måste ju ha varit laddade inför matchen? Men det var som att all energi var bortspolad.
Barcelona DaniAlves
2010-04-20 23:02
J.DosSantos

Alves ska ABSOLUT inte ha någon straff.. okej 3e målet va offside men absolut ingen straff.
Barcelona J.DosSantos
Varför bryr vi oss om Real Madrid? Kom igen?

Låt dom skriva. Vi har vunnit 4 el clasicó irad och dom åkte ut mot Lyon i åttondelsfinal.... igen.

Förstår inte riktigt varför ni ska börja tjaffsa med dom? Diskutera hur vi ska vända detta ist!
Barcelona ElTriplete
Fyfan asså, folk nämnde även inne på forumet idag 3 mål. När senaste gången det var att Barca släppte in 3 mål, så förlorar vi med 3-1 också!
Barcelona Pedrito
Ämne: pedrito,

varför f....
Han kommer in här enbart för att provocera
Barcelona Qanii
Hatten av för Inter det spela verkligen bra idag! MEN personligen så tycker jag att det är Barcelona som inte kommer upp till sin nivå! Det va noll rörelse och ingen som tog djup och spelarna blev frusturerad tex xavi hade ju ingen att spela de va ju inga som rör de sig och skapa ytor för andra i laget...

Det va inte så att Inter plocka bort messi eller xavi utan de va de själva som plocka bort sig och de övriga spelarna som plocka bort dem i och med att de inte rörde sig och skapa ytor. Sen förstår jag inte varför ibra bytts ut mot abidal vi ligger under med 3-1 och måste ha mål. Okej Henry är is kall men varför inte ta in bojan? Det va inte barcelonas dag idag...

Delarocha
Reddevil

Bitter för att ni redan är ute ur CL och antagligen förlorar ligan eller?
Atlético addeh
Visca_Barca /

"Pique = Två lägen o han sabbar de."

Är det de enda du har att säga om Piqué? Han var ju för fan den enda spelaren som ville framåt sista kvarten och överhuvudtaget skapade något. Pajas.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
Asså det är bra att vi har ett borta mål med oss till Camp Nou. Tänk er själva 2-0 e inte så svårt? jag svär på allt att Barca kommer gå vidare.

Det är Camp Nou vi snackar om!! Der ingen är bättre än osssss Tror ni att INter bara kommer och vinner eller spelar ens oavgjorde?

Jag håller med att INter va bäätre idag men det e lugnt same sheeit!!..

Messi
Xavi
Pedro
Piqe
Alves
Zlatan
osv

Futboll Club Barcelona 4 Fucking Life!!!
Barcelona Barca-nist
sover red eller???

måste vi barca fans lida varenda gång det går dåligt?
Stäng forumet för andra eller bevaka bättre tack!

Barcelona epilef
guardiola borde bytt ut pedro,efeter målet gjorde han inget
Creuss
Fattar inte varför Pep inte tar in Henry för Maxwell. Behövdes tyngd där framme. Shit va man saknar Ini i dessa tider!!
Barcelona NoGo™
Sådär har man aldrig sett Xavi reagera, han lacka ur och helt rätt, var ju fan ingen som rörde sig.
Barcelona Rambla^9

Spelare för spelare är det nästan pinsamt att Inter kan vinna med 3-1. Ett lag som uteslutande anfaller genom kontringar. Trodde att de som bäst kunde få ett oavgjort resultat.

Ändå blir vi helt utraderade. Av samma lag som inte vågade anfalla mot oss i förra mötet.
Roomale10
Ni fick känna på den italienska fotbollen
Barcelona zakiz
2010-04-20 23:01
Vi förlorade och var inte värda en vinst idag så är det bara. Barca var oinspirerat och var inte i fokus när det verkligen behövdes. Flera spelare kom absolut inte upp till sin standard. Det var inte våran kväll idag MEN lita på det här alla cules.
Vi kommer vara ett helt annat lag nästa vecka med en helt annan glöd, vi gör 3 mål på dom hemma det är jag 100%.
VISCA BARCA!
Barcelona GeziiMlaBarca
Det här förblir en läxa för barca till nästa match 100% Inter jagade bollen markerade helt felfritt + fokuserade på sitt egna spel. barca inte alls lika heta men men 2-2 i arsenal sedan 4-1 i barca ! ge inte upp hoppet nästa match är vår ! Visca Barca
Real Madrid Viva la real y espana
pedrito,

varför får han inte diskutera? barca-red har valt att ha ett öppet forum, vilket betyder att realfans blandannat är välkomna att diskutera.. förstår inte varför han ska hålla käft.
Barcelona Hetfield
Sami

Ta det lugnt, vi är Barcelona, vi har en inbyggd vinnarmentalitet som Pep har opererat in

Det här är bara en liten skråma, på Camp Nou kommer Inter att försöka stänga matchen , då kommer Barcelona att få utrymme att få igång spelet

Som sagt, in Pep we trust!
Barcelona Smogen
Viva la real y espana

ok, då tar vi Chelsea igen, Barca fick domslut med sig EFTER att Abidal obegripligt fått rött kort utan att nudda sin spelare, dessutom tog Ballack med handen i straffområdet i början av matchen, ingen straff och skulle inte vara det heller. Som sagt, regeln är inte att alla hands blir straff....
Barcelona zakiz
Vi förlorade och var inte värda en vinst idag så är det bara. Barca var oinspirerat och var inte i fokus när det verkligen behövdes. Flera spelare kom absolut inte upp till sin standard. Det var inte våran kväll idag MEN lita på det här alla cules.
Vi kommer vara ett helt annat lag nästa vecka med en helt annan glöd, vi gör 3 mål på dom hemma det är jag 100%.
VISCA BARCA!
Barcelona Barcelona10Messi
Jag tycker Xavis reaktion där han slänger ut armarna speglar Barcelona ikväll. Tror också att han saknar sin kompanjon på mittfältet i Iniesta.
Barcelona DaniAlves
Vi måste spela med Toure, jag blir galen på busquets!!!!

---Valdes----
Alves - Pique - Milito - Abidal
---------toure----------
---Xavi -------- Keita---
--Messi-- Ibra -- Pedro
Barcelona Messidinho_10
Bengan

Dra åt H*****E
Annons: