/spanien/barcelona/forum/15390.aspx/spanien/barcelona/forum/15390.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pedrito
2010-04-20 23:14
Vi spelar semi final i champions. Jag blir inte knäckt om vi åker ut, det enda som stör mig är att det är mot inter
Barcelona Messidinho_10
2010-04-20 23:13
Inter spelarna kommer pissa på sig när dom kommer in på Camp Nou nästa vecka. Fyfan vad jag längtar redan nu.

REVANSCH!!!!!!!!
Creuss
Zlatan var inte alls bra idag som target player. Han förlorade nästan alla dueller då Lucio hann framför(!) Z i target-spelet. Jämför med Milito som lyckades låsa fast bollen nästan varje gång.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Ämne: Fattar ni vilken utm....Matchen mot Inter börjar redan nu på söndag, gäller för oss att verkligen krossa Xerez. Ingen ödmjukhet, ingenting. Gå bara ut och kör över laget, spelarna måste pumpa upp så mycket självförtroende som möjligt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-20 23:12
Offside-mål, Straff för Alves och kanske även Pique, Kort på Puyol och inte Maicon... Finns mycket domaren gjorde för jävligt MEN Guardiola borde ändrat matchbild i halvlek och spelat smartare fotboll. Katastrofal coachning för en gångs skull får man säga.
Barcelona Barcelona10Messi
Creuss:

Bra betyg men Alves bör också få en 5:a minst. Kanske också Sergio men men.
Barcelona Hetfield
Kom igen nu, lita på Pep och laget!
Det var samma jävla visa när vi lirade mot Chelsea, sen gjorde Iniesta det magiska målet

Det är inte över förrän det är över
Creuss
Pep bytte in Abidal för att säkra upp vänsterkanten då nästan samtliga Inters målchanser kom på den flanken. Men jag tycker det hade varit bättre att ta ut Maxwell snarare än Ibra.
Silthrim
Usch vad tungt detta var , vi gör tyvärr ingen bra match vare sig offensivt eller defensivt , det var ju stora luckor i vårat försvar , och Messi hade det ytterst tungt framåt.Sedan tycker jag en bra beskrivning på våran match var när Xavi i andra halvlek erhåller bollen och slår ut med armarna och är helt frustrerad och då våran maestro gör det så vet man att vårat spel har gått i baklås.

Sedan vet jag inte vad Peps tanke var då han bytte ut Zlatan för Abidal? , då vi jagade mål, var lite konfunderad då måste jag säga.

Sedan att domaren var skandalöst bedrövlig gör knappast att förlusten känns mindre tung 3-1 målet var en solklar offside . En av många bedrövliga missar från domaren.

Jag vill igentligen inte skylla på bussresan , men visst har den spelat in en del helt klart .

Nu får vi en helt annan uppladdning inför returen på Camp Nou, behaglig match i veckan mot ett redan nedflyttnings klart Xerez.

Vi kan och vi ska vända det här , vi gjorde 4 mål på Arsenal , så jag tror fortfarande stenhårt på en vändning.

Visca El Barca!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Rambla~
2010-04-20 23:11
Fattar ni vilken utmaning Pep och spelarna står inför? Det är absolut ingen som som räknar med att de vänder detta förutom vi fans (förhoppningsvis).

Det här är på långa vägar avgjort. Allt kan hända i returen. Låt Inter jubla en vecka om de vill, det förtjänar de efter insatsen i kväll. Att bittra maränger är här inne om lystna gamar så fort det går grus i maskineriet för Barcelona är väl knappast något ovanligt.

Jag kan inte se Messi och Xavi göra ännu en så svag insats.
Barcelona GeziiMlaBarca
Fattar faktist inte det här med Zlatan så fort han inte gör mål så är han sämst på plan ? han kom nyss från en skada jag personligen tyckte att han mötte bollarna bra passade bra men några enstaka fel :S..
Barcelona ElTriplete
Tre saker kvar att säga:

1. Hoppas Inter blir dömda för Calciopoli, haha.

2. Hoppas Pep motiverar spelarna EXTRA inför nästa match.

3. God natt!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-20 23:10
Haha ok Bengan tack för fotbollslektionen, du kan återvända till puertan nu
Barcelona Pedrito
Ämne: messidinho, efter da....
Barca är katalanskt i hela vår filosfi. Barca är inte som ni och det är vi jävligt glada för.
Creuss
Spelarbetyg:

Valdéz 6 - Maxwell 6 (Abidal 6), Puyol 6, Piqué 7, Dani Alves 6 - Keita 6, Xavi 6, Busquets 6 - Messi 5, Ibrahimovic 5, Pedro 6
Real Madrid Bengan
2010-04-20 23:09
Ämne: messidinho, efter da....
Den fotboll barcelona spelar kommer ju dessutom från holländska influenser.
Barcelona DM1982
Ämne: Ni fick känna på den....
Jo tack, vi fick känna på hur det känns när Inter får alla fördelar på hemmaplan. Precis som i ligan.
Barcelona VizzlA^^
Enligt mig förlorade vi denna match redan mot Espanyol.

Nya tag.
Barcelona Smogen
Bengan

Kan inte du göra oss alla en tjänst och göra något annat? Till exempel kan du slänga dig i en taggbuske?0Kanske slå dig själv i huvudet med en spikmatta eller bara kissa på dig i din säng?
Silthrim
Usch vad tungt detta var , vi gör tyvärr ingen bra match vare sig offensivt eller defensivt , det var ju stora luckor i vårat försvar , och Messi hade det ytterst tungt framåt.Sedan tycker jag en bra beskrivning på våran match var när Xavi i andra halvlek erhåller bollen och slår ut med armarna och är helt frustrerad och då våran maestro gör det så vet man att vårat spel har gått i baklås.

Sedan vet jag inte vad Peps tanke var då han bytte ut Zlatan för Abidal? , då vi jagade mål, var lite konfunderad då måste jag säga.

Sedan att domaren var skandalöst bedrövlig gör knappast att förlusten känns mindre tung 3-1 målet var en solklar offside . En av många bedrövliga missar från domaren.

Jag vill igentligen inte skylla på bussresan , men visst har den spelat in en del helt klart .

Nu får vi en helt annan uppladdning inför returen på Camp Nou, behaglig match i veckan mot ett redan nedflyttnings klart Xerez.

Vi kan och vi ska vända det här , vi gjorde 4 mål på Arsenal , så jag tror fortfarande stenhårt på en vändning.

Visca El Barca!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Rambla^9

Måste fokusera på Xerez nu. Hur nu fan det ska vara möjligt. Måste ha tre poäng där annars känns det duktigt duktigt tungt.

Helt sjukt. Vi vinner båda El Classico och Real är ändå bara en pinne efter. Har inte någon stolle på spanska förbundet räknat fel i poäng elle rnågot ;)
Barcelona tikitaka
2010-04-20 23:08
Messi är alldeles för ojämn, Ena stunden är han bra och sen spelar han dåligt i 3-4 matcher och sen gör han en kanonmatch igen.....? :S
Barcelona Pedrito
Tror på 3-1. Barca tar det i förlängningen
Barcelona ElTriplete
Nu är vi i EXAKT samma situation som vi var för tre månader sedan.

Barcelona 1 - 2 Sevilla
Tenerife 0 - 5 Barcelona
Sevilla 0 - 1 Barcelona

Vi förlorade första matchen i cupen, krossade ett jumbolag och lyckades inte vända i returen.

Deja vu...

Sjukt besviken alltså, 3-1!
Barcelona Skavlan
Det är bara att lyfta på hatten för ett Inter som genomför en fantastisk match. Disciplin, kraft och vilja kombinerat sopade fullständigt banan med ett Barca som inte hade någonting att sätta emot. Man kan önska att Iniesta var frisk så att Xavi haft en partner på mitten, men faktum kvarstår att vi tappade mittfältet fullständigt, varpå barcas spel faller ihop.
Tror att detta blir oerhört svårt att vända på Camp Nou. Mourinho kommer inte backa hem & försvara sitt 3-1. Han vet att nyckeln till att knäcka Barca inte är att ställa upp en köttmur utan att istället fortsätta på dagens spår. Med erfarenheterna från Både Chelsea & Barca matcherna så har han ett lag som har just självförtroendet som krävs för att genomföra det.
Real Madrid Viva la real y espana
messidinho, efter dagens match bör du lärt dig vad ödmjukhet är;) var kaxig efter match istället.

victor INTER, finns inget som heter katalansk fotboll.. Det är SPANSK FOTBOLL!!!!!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-20 23:07
victor55 INTER

Katalunsk?
Barcelona Mojito
The båtten is nådd
Hur lågt kan man sjunka,
hur kasst kan man må?

Det roliga i sammanhanget är att som Culé mår man i alla fall alltid bättre än en maräng...

180 minuter av fotboll utan något som helst motmedel till motståndarnas taktik och spelidé.

180 minuter av dålig rörelse, brist på självförtroende och mediokert passningsspel.

180 minuter av fotboll där domaren tillåter lite mer än vanligt.

180 minuter av lidande.

Om spelarna fick åka buss till Milano borde de fan få åka mulåsna hem till Barcelona.

Hata allt och alla.

Bona nit.

Ps. Zanetti är en förbannat bra fotbollsspelare. Ds
Real Madrid victor55 INTER
Real Betis Joaquin_JR
2010-04-20 23:06
All heder åt Guardiola men jag förstår inte den här nya grejen med Maxwell på top? Synd att inte Zlatan fick spela hela matchen, möjligtvist hans skada som hindra honom.

Visa varför Spanska ligan är bäst i världen på onsdag!
Annons: