/spanien/barcelona/forum/15387.aspx/spanien/barcelona/forum/15387.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aléx
2010-04-20 23:27
Det känns som att Pep och spelarna ville ge Inter ett försprång till returen! :)
Jag är säker på att vi vänder detta hemma på Camp Nou, 2-0 är inte omöjligt även om Inter parkerar spelarbussen framför målet.

Det känns bra att alla motgångsupportrar räckte upp handen efter denna förlust, patetiska nollor.
Barcelona Smogen
2010-04-20 23:26
Bengan

säger killen från det stängda forumet....jösses.
Barcelona Barcanist
Tycker Rocky Balboa sammanfattar allting bäst: it ain't over 'til it's over
Barcelona tarrak
Vilken classact den där Bengan är. Innan och i början av säsongen skrev han här 24/7 för att med Barcas framgångar och Madrids motgångar fösvinna. Lyckligtvis har han tajmat in sin återuppståndelse med sina beskäftiga inlägg efter säsongens tyngsta förlust.

En del är vekligen måna över att visa upp ett osportsligt beteende.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
haeger

Jo, jag är medveten om vad som har hänt på sistone för hans del. Milan tröjan var väl droppen för fansen, antar jag.

Men förstår inte varför Mourinho tar in honom om det finns en risk för att Balotelli ska bli så förbaskad som han blev. Även Mourinho var rasande över Inters spel de sista 20, han skuttade som en kanin där nere.

Nu gäller det, årets hittils viktigaste match spelas på onsdag.
Barcelona Messidinho_10
2010-04-20 23:24
Alltså vi hade ett sånt jävla tryck sista 10 minuterna så att Inter spelarna inte kunde andas, tänk samma tryck och lite till på Camp Nou i 90 minuter inter spelarna kommer inte orka stå emot.

Jag ger Barca 75% chans att ta sig till CL FINAL.
Real Madrid Bengan
Ämne: Bengan

Bad jag ....
Lugna ner dig nu. Är ju bara ett spel =)
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
Man måste ju ändå säga att våra spelare inte såg hungriga ut idag. Inte i närheten av lika hungriga som Inters spelare iaf.

I returen blir det annorlunda, Inter kommer knappt röra boll och vi kommer föra spelet från första sekund. Det är viktigt att vi får igång Xavi och Messi redan i början av matchen.

Tolken kommer inte ha någon landsman som domare heller :-P
Barcelona Rambla^9

Ah vafan - vimåste finna returen - vi måste göra det för fotbollskonstens skull. Vem f-n vill se defensiva Mourinho i en CL-final??

Det räckte en gång med Porto och världens tråkigaste CL-final.
Barcelona haeger
2010-04-20 23:23
H.Alavi - Triangulo Magico!

Har ju alltid varit spänt mellan Balotelli och publiken. Blev inte bättre av hur han spelade säkert.

Kan ju även ha med att göra att han tog på sig en milan tröja i ett videoklipp för någon vecka sedan.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Rambla~

Oroar mig mycket för att de ska tro att resultatet kommer komma av sig självt nästa match. Det gäller o låta Yaya köra över deras mittfält. Keita är inte den han var i början av säsongen. Det är oroväckande att Messi inte försöker dribbla Zanetti och Cambiasso, sina landsmän. Inte en enda gång försökte han med dom.

Vi vet att det inte är över men attityden vissa spelare visade är värre än själva förlusten.
Puyol-nollkoll
Alves bolltittande på första, hela lagets uppstannande vid andra och tredje ett offsidemål... Fan vad jag är bitter!

Men låt oss se framåt istället för bakåt, det som har skett har skett och det är nu dags för oss att visa att vi är världens bästa lag genom att först krossa Xerez till helgen och sedan svara för en makalös vändning hemma på Camp Nou nästa onsdag!!!
Barcelona Smogen
Bengan

Bad jag inte dig försvinna härifrån? Vad är det du inte förstår? Just nu är det bätte att du skriver dina små retsamma inlägg till de övriga fjortonåringarna inne på puertan....
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-20 23:22
Vad var det som egentligen hände på slutet med Balotelli och fansen? Såg ut som om han gestikuleade en hel del mot de. Sen så försökte Eto´o lugna ner fansen.

Sen när han lämnade planen så gestikulerade han en gång till med armarna, en arg blick mot fansen och poff så var han inne i omklädningsrummet.

Sjukt om han inte lämnar Inter i sommar.
Barcelona Pep.G
2010-04-20 23:22
Kan fortfarande inte fatta vad Yaya inte gjorde på planen idag ? Ett aggresivt kontrande Inter. Yaya hade tagit sönder dem. Ojoj
Barcelona Port Olímpic.
2010-04-20 23:21
Xavi hamnade långt ner i planen idag. Precis där som han gör mindre nytta än om han kommer längre upp i plan. Det hade dels med Inters höga press att göra men också på grund av att backarna inte hittade alternativ så att han fick gå ner och hämta. Sen så fick problemet fortsätta därifrån.

En riktigt plattmatch. Men vi kommer igen!
Real Madrid Bengan
2010-04-20 23:20
Ämne: Tyvärr var dessutom ....
Har han väl alltid varit?
Barcelona Smogen
Tyvärr var dessutom Maicon klasser bättre än Alves idag.
Barcelona Pedrito
Liten fördel inter. 40-60

Gonatt
Silthrim
2010-04-20 23:19
Ämne: Jag skiter på mig ba....
Det som också är ett faktum är att vi kan vända Campions League semin ,och vinna ligan .
Barcelona Messidinho_10
Lusnos

Vad är det för dumheter det finns 10 andra spelare som spelar.
Barcelona Pedrito
Ämne: Funderar på att boka....
Och så gör han 2 mål i returen och så hyllar du honom till skyarna... Haha
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-04-20 23:18
om jag va ibra så skulle jag strypa domarjäveln :) haha skämt åsido men allt handlar om tur inför retur matcheen om vi får 1-0 målet tidigt då måste inter anfalla o om de inte lyckas göra mål då blir det minst 2-0 till oss gissa på att vi är ett helt annat lag på camp nou , jag tror messi visar värför han är världens bästa...xavi kmr visa värför han är världens bästa playmaker.. VISCA BARCA
Barcelona Trippeln
Jag tror på 2-0 mot Inter,jag tror på Pep.
Barcelona Hetfield
Barca!

Det jag menar är att det stod 1-0 till Chelsea, många gav upp och sa "äh, Chelsea kommer att vinna"

Vad hände? Iniesta bombar in i slutminuterna

Slutsats?
Det är inte över än, allt kan hända
Real Madrid Bengan
Ämne: Haha ok Bengan tack ....
Så du menar att det inte finns likheter eller kanske tom extrema likheter med det 4-3-3 system holland spelade med stor rörlighet och hög press? Och dessutom att det inte finns några som helst kopplingar efter cruyffs influenser på barcelona som spelade i detta holländska landslag? Och slutligen att stommen i laget som nu är så framgångsrikt är byggt upp av en holländare? =)
Barcelona Rambla~
2010-04-20 23:17
Barcelonito

Det känns nästan som om laget blev för bekväma efter det tidiga 0-1 målet. En säkerhetskänsla som smög sig in hos spelarna att det här fixar sig nu. Det är oförsvarbart på den här nivån om det nu var så. Jag håller även med om att Pep coachade bedrövligt i kväll.
Barcelona Lusnos
Funderar på att boka av mitt flyg eller hoppas att det är inställt nästa vecka mot Inter, klarar inte av att se Zlatan spela.

Jävla slöseri med pengar, hoppas askan håller i sig.
Silthrim
Creuss:

Håller helt med , helt med.
Barcelona Rambla^9
2010-04-20 23:16

Finns lite olika saker att diskutera. Tycker dock inte att mittfältet ska lastas allt för mycket. Busquets, Keita och Xavi rullade som de ville under långa perioder. Problemet var att Inter inte fick något motstånd när de kom mot vår försvarslinje.

Tyvärr men Pique gjorde en rejält dålig match.
Annons: