/spanien/barcelona/forum/15386.aspx/spanien/barcelona/forum/15386.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 15:28
Silthrim

efter 60 min hade jag tagit ut Zlatan och tagit en hungrigare spelare!
Silthrim
2010-04-21 15:27
Barca-nist :

Så vem hade du valt igår , en Henry som knappt fått spela någonting?
Barcelonistas
2010-04-21 15:26
Aléx

jo sant.
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 15:21
Silthrim

En skadat/formsvag spelare ska inte spela en så viktig match!
Det kvittar vem det är

Barcelona Barca-nist
2010-04-21 15:15
Kung Messi

Inter har större problem än nåt annat lag!

Störst skuldsatta laget i Serie A men Moratti pumpar in pengar, om Fifa kommer med nya regler så kan de inte ens vara med Serie-B.

Alla lag som chelski, Inter-nationell . man city osv får stora problem med hur de ska köpa spelare!
Silthrim
2010-04-21 15:13
Ämne: Valdes

Alves....Zlatan är idag när han är i form en vassare spelare än Henry, och med en sådan klass spelare i truppen så är det åtminstone självklart för mig att han ska gå före Henry. Naturligtvis så ser det tungt ut för Zlatan nu då han nyligen är tillbaka från skada , och det ända sättet för Zlatan att hitta tillbaka till sin potential är att spela helt enkelt .

Inget ont om Henry dock men Zlatan är mitt första val.
Barcelona KUNG MESSI
2010-04-21 15:08
kolla in balotelli ... ja tycker han e grym som spelare men en konstig attytid

http://www.youtube.com/watch?v=1Ly6ceCzm4k

o här tar balotelli på sig milan tröja o blir lagkamrat med före detta blaugrauna Dinho

http://www.youtube.com/watch?v=sYls3NxK964
Real Madrid cules
2010-04-21 15:06
Ämne: "cules"
....
Eh, ok. Men nu handlade frågan inte om grovfuskarna Inter. Nåja, tack så mycket iaf.
Barcelona Barca4eva
2010-04-21 15:05
Zidane5

Tro mig, igår var verkligen INTE första gången jag sett din acc och dens bs, vem av er det än är...
Aléx
2010-04-21 15:05
Barcelonistas

Det är väldigt lätt för oss att sitta här SF forum och bedöma men om vi ska kolla på Henrys senaste matcherna som mot Espanyol och Arsenal. Han gjorde ingenting på plan, han är ointresserad och ser ut att vara segare än Chygryk! :)

Lita på Pep och respektera hans beslut.
Barcelona ★Sami★
2010-04-21 15:03
Kommer bli sjukt spännande på Onsdag.
Fotboll är inte bra för Hjärtat:)
Barcelonistas
2010-04-21 15:01
Aléx

tycker henry borde fått komma in istället för abidal i ett lägde där vi låg under...
Aléx
2010-04-21 14:58
Barcelonistas
Här är Peps förklaring varför hade byte Ibra mot Abidal:

"Ibra has been out for 17 or 18 days without playing and he played 10 minutes the other day practically without any training, but we’ve played without a recognised centre-forward before – in the 2-6 win in the Bernabeu for instance.”

Barcelona Barca-nist
2010-04-21 14:57
"cules"

Barca har tunn trupp men med den tunna truppen ..och t.o.m utan Zlatan vann vi 6 titlar på egen hand .utan att köpa dem eller blir tilldelade som era titlar från calciopoli!
Barcelonistas
2010-04-21 14:55
Barca-nist

moruinho kan dra åt hel****. största hycklaren som finns!

avrant gram lyckades iallafall ta chelsea till en cl final vilket mourinho inte lyckades me.
Barcelona denandra
2010-04-21 14:53
Ämne: "Guardiola: “We lost....
Dom hade alltså en helt torr plan. Precis vad jag satt och funderade på när jag tittade. Haha. Den där filuren Mourinho, man kan inte undvika att vara imponerad av hans skoningslösa målmedvetenhet.(Även om jag absolut inte skulle vilja se honom coacha ett lag jag gillar)
Barcelonistas
2010-04-21 14:51
cules

ja håller me ja fick damp igår när pep bytte ut ibra mot abidal när vi dessutom LÅG UNDER herre jisses..
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 14:49
José Mourinho är arrogant svin.
Chelsea/inter-tränarens tio mest arroganta citat.
Här är de:
Citat 1
”Snälla, kalla mig inte arrogant, men jag är europamästare och jag tycker att jag är speciell.”
Citat 2
”Om jag velat ha ett lätt jobb så hade jag stannat i Porto. Vacker blå stol, Champions League-bucklan, Gud - och efter Gud: Jag själv.”
Citat 3
”Vi har toppspelare och, ursäkta om jag är arrogant, vi har en topptränare.”
Citat 4
”Det bästa laget förlorade. Efter deras mål var det bara ett lag som spelade, det andra bara försvarade sig hela matchen.”
Citat 5
”Jag vill gratulera dem eftersom de vann, men vi var det bästa laget. Vi förlorade inte.”
Citat 6
”Min historia som manager kan inte jämföras med Frank Rijkaards. Han har noll titlar och jag har många.”
Citat 7
”Vi leder just nu, men det är inte tack vare klubbens ekonomiska styrka. Vi slåss om många titlar tack vare mitt hårda arbete.”
Citat 8
”Publiken är fantastisk, den sjunger 'Fuck off, Mourinho!' och så...”
Citat 9
”Vilka var Lampard, Terry och Drogba för två år sen? De var definitivt inte världsstjärnor. Och vilka är de nu?”
Citat 10
”Barcelona är en stor klubb. Men på 200 år har de vunnit Europacupen en gång. Jag har varit tränare i ett par år och har redan vunnit lika många gånger.”

är han verklig?? tycker folk ens att han är rolig?

det är rena gossip magazin!
Real Madrid cules
2010-04-21 14:48
Nu är jag inte Barcafan, utan Interista. Det jag mest undrar över, vem fan har ni som duktiga inhoppare egentligen?

Som sagt, jag är ingen culé så hoppa inte på mig. Men det känns som om världens bästa fotbollslag borde ha åtminstone två stycken minst lika bra spelare som de ordinarie, att ta in när det behövs. Tänkte mest på det när man tog in Abidal(!) istället för Zlatan.
Aléx
2010-04-21 14:46
"Guardiola: “We lost against a good team but we’ll do better next time”

*Länktips

¡Barça! - Crèma Catalana

Precis, skulle inte förvåna om Ibra sänkte de på onsdag.
Interistas är kända att bua och snacka skit om sina spelare, kolla bara på Mario. Jävla ormar hela högen.

Barcelona ★Sami★
2010-04-21 14:45
Vem fan är Zlatan? Artikeln är det roligaste jag har läst. Så pinsam man kan vara!
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 14:45
Man kan inte vinna hela tiden!

Vi har njutit av Barcas spel 2 säsonger och blivit bortskämda men klart vi ska förvänta oss bättre spel än igår.

Jag tror starkt på Barca hemma! jag hoppas Inter tar lika jobbig bussresa och barcelona spelar skiten ur detta fusklaget.

Alla snackar om Barcelonas chelsea match och ingen säger nåt om Morattis köp av domare år efter år. hela Seria A är ett skämt!

Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-21 14:43
Alèx

Det roliga är, hade de inte köpt Zlatan av Juve i 2005 så hade dom inte varit i närheten av var de är nu.. Snacka om otacksamma jävlar
Barcelona Pep the King
2010-04-21 14:43
Valdes

Alves Puyol Milito Abidal

Yaya

Keita Xavi

Pedro Henry Messi

Vad tycker ni? Vi spelar bättre utan Zlatan tycker jag.

Silthrim
2010-04-21 14:38
Ämne: Keita tog inte en en....
Ja Keita hade en tuff afton igår , och i nästa match blir det nog Yaya istället för Keita. För mig är Yaya första valet därefter Keita ,därför att Yaya håller lite högre klass enligt mig.Yaya hade varit mitt val igår i startelvan. Han är redan nu mitt val till Champions League returen.
Barcelona DM1982
2010-04-21 14:36
Ämne: DM1982

Håller med....
Har en känsla av att den inte kommer vara särskilt tyst på Camp Nou.
Aléx
2010-04-21 14:36
Oj va Inter fansen har fått luft igen, läs deras senaste artikel "vem fan är Zlatan".
De glömmer att det är en match kvar och med en annan domare som troligtvis inte är från Italien eller Portugal denna gång. De glömmer också att matchen spelas på Camp Nou, jag hoppas att Inter jagar boll tills dom kräks på onsdag.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-21 14:27
DM1982

Håller med dig, att Samaranch alltid varit ett svin råder det inga tvekan om. Han är död, så är det med det. Tyst minut kommer nog hållas men det kunde dom lika gärna skita i.
Barcelonistas
2010-04-21 14:26
vi har fortfarande en bra chans att gå vidare. returen spelas på CAMP NOU där vi lika gärna kan slå inter med 4-0 om vi spelar på topnivån.

sen vill ja tacka inter o espanyol för att ha förstört hela min fu**** vecka..
Barcelona Pep the King
2010-04-21 14:22
Aléx

Haha jag vet mannen bara skojade:)

Vi alla Cules ska tänka positivt. Tänk er 100.000 i publiken skrika Barca! Barca! Publiken bakom
oss.

Och en spelsugen Messi på hugget. Fi fan:)

Vi ska klara av att gå vidare. Men har en känsla att Mourinho kommer parkera bussen framför mål hela matchen. Köra värsta defensivt. Det är det man är orolig för.
Annons: