/spanien/barcelona/forum/1538.aspx/spanien/barcelona/forum/1538.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonismo
2015-12-15 11:08
Sergio Ramos om Pique i den mixade zonen efter Real Madrids 0.1 förlust borta mot Villarreal:

"A lack of respect is the enemy of a good atmosphere. He has had good examples in Xavi, Puyol and Iker to avoid this nonsense."

LOL. Vilken hycklare Ramos är.....
Barcelona neymar JR
2015-12-15 10:54
Nej jag tycker faktiskt synd om Mourinho, man önskar inte någon sådan olycka. Spelarna får för lite skit! Mourinho är ju trots allt cule och älskar Barcelona, han "nobbningen" på ett felaktigt sätt bara :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai
2015-12-15 10:19
Tyckte också synd om Mourinho. Men för några dagar sen ändrade jag mig. Jag tittade på gamla matcher mot antagonisterna när Mourinho styrde de. Blev så arg trots att det var för några år sen. Han gav direktiv på att de skulle skada våra spelare. Ramos förstörde nästan Messis karriär. Pepe trampar på Messis hand med flit och gjorde nästan Alves förlamad. Och mycket mer. Ni ser vilken drastisk skillnad på el Clasico nuförtiden.
Barcelona neymar JR
2015-12-15 09:28
Dm1982 Oj jävlar läst helt fel, ser Barcelona bara nuförtiden haha
Barcelona Barcelonistas
2015-12-15 08:56
Freeyourmind - haha inte ens Mou e värd sån här motgång. Detta är ju helt butalt.
Barcelona DM1982
2015-12-15 08:56
[QUOTE=neymar JR]Bologna have rejected an offer from Inter Milan to sign right back Martin Montoya (24) on loan in January. He's now on loan at Inter. [cdb] Så Inter vill att vi ska låna tillbaka en spelare vi har lånat ut till dom? Haha! [/QUOTE] Vi?
Barcelona neymar JR
2015-12-15 08:52
Bologna have rejected an offer from Inter Milan to sign right back Martin Montoya (24) on loan in January. He's now on loan at Inter. [cdb] Så Inter vill att vi ska låna tillbaka en spelare vi har lånat ut till dom? Haha!
Barcelona neymar JR
2015-12-15 08:39
Riyad Mahrez (Leicester): "I always watch Barcelona on TV at home because I like how they play." [telegraph] Varsågoda Madrid! ----------- Jisses vad bra laget har välkomnats till Japan
Barcelona Liunil Masse
2015-12-15 01:40
@barcastuff: Soler (director): "We look for a loan with a buy option, but if there's no clear opportunity in the market, nobody will join in January." Och folk drömmer om Pato. Han kommer kosta runt 20M. Vi har inte råd.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-15 01:35
@Barcelonistas:

Tycker synd om Mou??

Jag hoppas att ni driver.

Barcelona >The Reporter<
2015-12-15 01:28
Vore nog bra med Pato i januari. En rapp och endå rutinerad spelare som nog accepterar att vara fjärde alternativ och hundra gånger bättre än talangerna Munir och sandro tsm.
Barcelona >The Reporter<
2015-12-15 01:27
Enkos Tvekar inte på att han sagt det, men har du källa? Kanske någon stötte intervju? :)
Barcelona papillon
2015-12-15 01:13
@Amo.38:

Snubblade du på tangentbordet när du skrev att du respekterar Marcelo och Ramos, Ramos av alla?
Barcelona Barcelonistas
2015-12-15 00:36
Gabriel - haha sant Oleguer framstås som en världspelare när man jämför honom med Lord Marlboro. På tal om Lord Marlboro, hur kunde man inte gå för Mats Hummels istället? Den som valde Lord Marlboro istället borde hängas vid närmsta torg.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-12-15 00:27
enkos

Tycker Xavi har rätt i det han säger Veratti passar perfekt in i Barcas spelsystem och filosofi, väljer han alla dagar i veckan före Pogba.
Barcelona enkos
2015-12-15 00:03
Xavi säger att om han hade bestämt så hade han köpt Verratti då han skulle bli perfekt för Barcelona och vara en stor spelare
Barcelona neymar JR
2015-12-14 23:45
Arda Turan will miss the 1st leg against Arsenal due to a red a card he got against Real Madrid last season, and Barcelona are aware of it. Inte så svårt att ha koll ;)
Barcelona enkos
2015-12-14 23:41
Åttondelsfinalerna bjuder på flera häftiga möten mellan storklubbar. Här tippar SVT:s fotbollsexpert Nannskog alla åttondelsfinalerna i Champions League.

PSG-Chelsea:
”Chelsea är inte på den nivån man varit tidigare, de har varit väldigt svaga i Premier League. Men att slå ut PSG är deras chans att rädda sina ansikten. PSG får säkert möta ett väldigt taggat Chelsea. Mourinho har ju extremt mycket rutin så man får nog inget gratis där. Men jag tycker ändå att det är lite fördel PSG som har sett väldigt bra ut.”

Roma-Real Madrid:
”Real Madrid går vidare. De har inte varit på den nivån de kan vara, men jag tror ändå att de samlar sig och går vidare mot ett Roma som verkligen blandar och ger.”

Gent-Wolfsburg:
”Det är en skräll att Gent har kommit vidare. Men nu blir det stopp mot ett Wolfsburg som är bra. Det finns mer rutin och bättre spelare i Wolfsburg.”

PSV Eindhoven-Atletico Madrid: 
”Atletico Madrid går jättebra i La Liga. De är ett hårt jobbande lag. Mot ett PSV Eindhoven som blandar och ger. Här tror jag definitivt att Atletico Madrid kommer att gå segrande ur den striden.”

Dynamo Kiev-Manchester City:
”City har ju haft en förmåga att inte leverera i CL. Dynamo Kiev är en tuff nöt att knäcka, de är ett bra bollskickligt lag.  Men jag tror faktiskt att City har lärt sig läxan. Det krävs en del rutin för att komma in i spelet i CL och de börjar få den där rutinen nu. Så jag tror att City till slut kommer att vinna över Kiev.”

Arsenal-Barcelona:
”Det är väldigt synd att den matchen kom så här tidigt. Arsenal gjorde det väldigt bra när de slog Olympiakos från ett läge som såg mörkt ut, och gick vidare.  Och så får de Barcelona som tack. Här blir det stopp för Arsenal, tyvärr, mot ett starkt Barcelona. 

Juventus-Bayern München:
Bayern München är en enorm maskin som bara maler på. Det är riktigt kul att se dem spela.  De spelar den ultimata fotbollen. Juventus har kommit bra nu på slutet i Serie A men de når inte upp till nivån Bayern München har, så BM går segrande.

Benfica-Zenit:
”Jag är väldigt imponerad av Zenit. De spelade en bra fotboll, de har härliga lirare. Det är ett lag som är lite underskattat. Jag tror att de kan gå långt. Benfica är alltid Benfica. De har rutin och är alltid farliga. Men jag tror ändå att Zenit kommer att dra det längsta strået.

Barcelona Barcelonistas
2015-12-14 23:34
Tycker också synd om Mou inge e värd sån smärta han har gått igenom. Jag förlåter Mou för all skit han kasta på oss.
Flavía
2015-12-14 23:28
Vampíro Efter all skit som Mou har gjort, framförallt mot oss, så förtjänar portugisen inget annat än motgångar (sportsligt). Punkt.
Barcelona Vampíro
2015-12-14 23:21
Tycker nästan synd om Mou nu, det var kul i början men nu är det bara sorgligt att se honom. Gubben ser ju totalt uppgiven ut både vid sidlinjen och sen ännu värre vid intervjuer. Önskar honom inte lycka men han känns på nått sätt som vår Joker, han ska liksom finnas där för att vårat lag ska bli bättre. Stämmer det nu att hans spelare gjort revolt så förtjänar samtliga en fet örfil. Visst behöver man inte hålla med sin tränare alla gånger men tjänar man miljoner varje vecka så ska man fan i slutändan hålla käft visa lite professionalism. De ska inte glömma vad han har gjort för den skitklubben. Och där avslutar jag det märkligaste inlägget jag nånsin skrivit på frtta forumet. Trodde aldrig jag skulle behöva försvara Mourinho, nu har man ju hört allt. Nej det börjar bli sent, god natt!
Flavía
2015-12-14 23:20
9 - Chelsea have lost 9+ of their opening 16 top-flight games for the first time since 1978-79, a season in which they were relegated. Glum.

Vore trevligt att Chelsea åker ner igen.
Barcelona Junta Dimision
2015-12-14 23:15
Lär gå till Real Madrid med andra ord.
Barcelona LegendenN10
2015-12-14 23:05
Skönt att se chelski bli utspelade med Mourinhoe i spetsen. The loser one vars lag spelar på ett enda sätt, parkera två bussar och kontra när tillfälle ges. Anti fotboll loser one. Pep Guardiola skulle aldrig göra en sån dålig säsong med ett så bra lag på pappret. Pep Guardiola förblir legenden som tog ner mourinho på jorden och knockade honom flera gånger på plan och taktiskt . Pep har varit världens bästa tränare sedan han tog över Barcas A-lag 2009, Utan tvekan!
Barcelona enkos
2015-12-14 23:01
@Rambla~:

Det var en uppgiven kram han gav till Raineri, så verkar som han också förstod att det var hans sista match..
Barcelona neymar JR
2015-12-14 23:00
Nja, Chelsea är ju där dom skall vara. Snart kommer ryssen lämna, han har tvättat klart sina pengar :) Hur kan dom leda pl haha! Så underbart
Barcelona Rambla~
2015-12-14 22:54
Hänger Mourinho löst nu?
Barcelona Junta Dimision
2015-12-14 22:54
The Tinkerman delivers :).
Barcelona enkos
2015-12-14 22:53
Mourinho ger en kram till Raineri,, kanske är han medveten om att det var hans sista match för Chelsea
Barcelona Rambla~
2015-12-14 22:53
Härligt Tinkerman!
Annons: