/spanien/barcelona/forum/15378.aspx/spanien/barcelona/forum/15378.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2010-04-21 09:23
Klumpfot, om du är så ointresserad av ZlatanBladet så förstår jag inte riktigt varför du läser där?
Är du Zlatanist i blodet egentligen eller?

Jag har lagt ner Aftonbladet för längesen, just för där står inget vettigt ändå.
Jag rekommenderar dig att göra detsamma. Och sluta gnälla över en marknadsföring som tydligen fungerar för aftonbladet då dönickar som dig kommenterar det och gör dem på så vis mer aktuella.
Använd hjärnan, använd den rätt!
Klumpfot
2010-04-21 09:20
Helt ärligt, skönt att ni förlora så vi andra slipper sitta och läsa 3000 sidor i aftonbladet om hur jävla bra ni var. Eller menade zlatanBLADET.
Barcelona Criff
2010-04-21 09:08
Haha Alves fick inte sitt röda kort mot Espanyol upphävt.
Det luktar lång väg orättvisa. Hur fan kan både Kameni och Albiol få 2 billiga upphävningar men Alves kan inte få det? Med tanke på hur billigt hans första gula var mot Espanyol.
Helt jävla genomruttet!!

Nästan så man är sugen att sluta titta på ligan alltså. Jävla skit kommite!!!
Aléx
2010-04-21 09:01
miqloh

Messi går på boll enligt bilderna, det är kamp om boll!
Eller vill ni Interistas att Messi borde gått ett rött kort för att "Mourinhos kusiner" domarteamet har varit sååå oschyssta mot er?
Vad glad att ni vann matchen, Maicon ville ändå bytas ut för att inte få ett gult kort som han borde fått i flera situationer.
Barcelona Criff
2010-04-21 09:00
miqloh, men var är armbågen då? Det är ju axeln som träffar Maicon, inte någon armbåge.
Så var får du armbågen ifrån?
Barcelona Gio Style
2010-04-21 08:55
Aj aj aj, ,varför Barca, varför? =(
Måste kritisera PEps byten, tog ut Zlatan och satte in Abidal... precis när Inter gör 3-1. Hur resonerar man då? Har man övertro till Maxwell förmåga att spela som anfallare kanske? För han gjorde en katastrofal insats där uppe, gick int på avslut och felbedömnde situationen.
Vi saknade kreativitet i mittfältet också, Iniesta =(
Hade jag varit Pep hade jag tagit ut keita, eller Busquets (HElst Keita), och satt in Bojan samt flyttat ner Messi till en mer ren mittfältsroll.
Rakt byte med Abidal och Maxwell också...
Men men, vi vänder på steken hemma
Atlético miqloh
2010-04-21 08:54
Fantastisk match igår.
Visst är det en medveten armbåge från Messis sida.
Maicon hoppar in i Messi? Var då?
Kolla 29 sekunder in i klippet

Aléx
2010-04-21 08:50
zidane

Vadå ni hade vunnit el clásico med en bra domare?
Ni fick jaga boll i 90min plus tilläggstid, Barca spelade ut er i långa stunder och ni var aldrig nära att hota Valdes i mål! Kolla på matchen igen och kom tillbaka..
Barcelona Criff
2010-04-21 08:46
Gran Via, Jaha och detta drömde du om när? HElt jävla meningslöst och barnsligt att skriva ett sånt inlägg.
Du ser ut som Ronaldo eller Sergio Ramos efter El Clasico ungefär.

Lär dig att vara ödmjuk och inse att Barcelona inte är oövervinnliga.
Barcelona Criff
2010-04-21 08:43
Fy fan vad barsnliga alla är som försöker få det till en avsiktlig smäll utav Messi.
Man ser att båda tittar boll, och Messi försöker hoppa upp för att nå bollen, då kommer Maicon inflygandes rakt in i Messis axel/arm.
Inte en enda spelare regaerar från Inters sida och ser det som något fult, men Madridistas gör det helt klart.
Så jävla patetiskt att man blir spyfärdig.
Real Madrid zidane
2010-04-21 08:42
alex:

Och med en bra domare hade vi vunnit el clasico eller? Alla förlorar, ta det bara...
Barcelona Gran Via
2010-04-21 08:36
I returen på Camp Nou, FCB vinner med 5-0 Messi gör hattrick, Zlatan och Xavi gör varsitt mål och vips så var Inter ute ur cupen de aldrig kommer, aldrig ska och aldrig får vinna!!
Aléx
2010-04-21 08:35
Inter spelade riktigt bra, det kan ingen ta det ifrån de. Imponerande insats MEN med en bra domarteam hade resultatet varit 2-2.

Zlatan vinkades för offside som han inte var precis som Milito, Maicon & CO borde fått gula kort, Milito gjorde ett offside mål som borde dömdes bort och Alves borde fått ett straff.

Jag hatar att skylla på domare efter en förlust men tom en blind kunde se att domaren ville se Inter vinst igår, han delade gula kort till Barca spelarna för ingenting. Inter spelarna fick aldrig gula kort (förutom Stankovic) oavsett hur de sparkade och filmade till sig frisparkar i bra läge.
Barcelonistas
2010-04-21 08:23
bra spelat inter går inte o skylla på nått...

Men på camp nou kommer de vara ett helt annat barca var så säkra på det! :)
Barcelona Barca_4_lajjf
2010-04-21 08:21
Ronaldo innan säsongen: Vi kommer att vinna trippeln.

Åker ut mot Alcorcon.

Ronaldo efter förlusten i cupen: Vi kommer att vinna La Liga och Champions League.

Åker sedan ut mot Lyon.

Ronaldo innan El Clasico: Vi kommer att vinna El Clasico & Ligan. Och jag är lika bra som Lionel Messi.

Ronaldo efter El Clasico: Leo Messi kanske är bättre än mig men Jose Mourinho är en bra tränare som kommer att slå ut Barcelona ur Champions League.

Lär sig denna idiotiska snubben, ingenting alls?
Aléx
2010-04-21 08:04
God morgon, ny dag och nya tag efter gårdagens match, här sitter man på jobbet och fortfarande chockad efter matchen.
Var det bara jag som inte kunde sova igår natt och låg på sängen klar vaken till kl 02:30 och gick upp kl 6 för att komma till jobbet?

Vad gick det så fel igår? Varför Pep byte aldrig spelare, vad skulle Abidal tillföra när vi låg under med 2 mål? Frågor är många men svaret vet ingen inte ens Pep för han var lika chockad och dålig som spelarna.
Kan vi vända detta? Javisst, kan vi det, jag tror på mitt lag men det lär inte bli lätt. Har vi en bra dag på jobbet inget lag i världen kan stoppa oss, inte ens kassa domarteam.

Vi glömmer den 20 april och blickar framåt.

Visca el Barca
KingLamps-Chelsea FC
2010-04-21 07:42
Nerazzurri
2010-04-21 07:31
Jätte bra match igår, Starkt av barcatränaren att inte skylla på bussresan=)

Bra skrivit anton, Men inte för att jag är Interfan eller ngt men öär ganska säker att Alves inte skulle ha starff och de gula kortet är riktigt. Sen var Militos mål Offside inget snack.
Barcelona barca kid
2010-04-21 07:14
Det var ingen som var bra igår. Det var bara Pique som var bra. Och Pedro som iallafall försökte. Men jag tycker mest det är Messis fel om han ska bli bäst genom tiderna så är det sånna här matcher han måste leda laget va bland dom tre bästa på plan. Men igår tycker jag han va den sämsta. Jag tror att jag skulle orka springa mer än vad han gjorde. Han försökte inte äns. Sen var det många som inte var bra. Men det är i en sån här match Messi måste va bra.

Om Messis armbåge på Maicon håller jag med basaric.
Atlético Busfröet
2010-04-21 04:40
Snygg armbåge där. Inte alls fult...
Moderator
2010-04-21 02:54
Oroa dig inte Gonzalo IL Pipita | "Hombre", han belönades med en IP-spärr.
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
2010-04-21 02:41
geegii//

Mod IP-spärra pajasen, han bryr sig inte ifall han spärras här, det skulle vara kännbart för honom att inte få skriva på puertan, han är en riktigt forumräv där!
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
2010-04-21 02:39
geegii //

Var du nödvändig?

Någon mod kommer ändå ta bort ditt inlägg, du kommer spärras från barca forumet och du riskerar till och med en års lång ip- spärr.

Vem är den största förloraren? DU!

Gå och kamma dig seriöst!

Du ska vara glad att du får skriva i puertan imorn!
"Jag kommer iaf inte gråta blod fall Messi åker på ett benbrott"

Hata messi hur mycket du vill men du kan väl inte önska en Människa(inte spelare i detta fal`l) benbrott!

VÄX UPP! Du skämmer ut alla madridistas!
Real Madrid geegii
2010-04-21 02:29
Att skriva ett sånt inlägg är som att tatuera idiot i pannan. Njut av din spärr för det kommer jag att göra!
Atlético Bic
2010-04-21 02:19
Cules jag har alltid gillat Barca det är faktiskt riktigt svårt för en fotbollsälskare att inte göra det, men att Inter vinner såhär hade jag aldrig trott och att komma tillbaka ifrån ett underläge emot Barcelona det finns inte liksom.

Jag är otroligt stolt över mitt Inter och skillnaden idag mellan lagen var egentligen bara viljan eller hungern som Barca tyvärr verkade sakna idag.

Jag förstår om ni är upprörda över vissa domslut och så men det fanns felbeslut åt båda hållen kanske mer åt erat håll men det där är inget vi kan påverka och det är så Platini & Co vill ha det.

Jag måste säga att Zlatan inte passar in i erat spel och att Pep kastade bort Eto'o på det sättet för Zlatan är nog en stor motivations faktor för Inter och Mou utnyttjar det till max, jag tycker tyvärr ni har fått ett sämre lag i år med Zlatan.

Jag hoppas att det blir ännu en galen match på Camp Nou jag skiter i hur det går det som betyder mest är att Inter har bevisat för världen att man inte är rädd och att man är ett av världens bästa lag.

Speciellt till alla Milanistas och Juventinos men det är en annan historia.

Godnatt alla och väl mött.
Barcelona basaric
2010-04-21 01:53
Man behöver inte hata någon för att se om den är hjärndöd.. och jag håller med Rambla du är hjärndöd, ock kom ihåg att jag inte hatar dig.

Hur kan du påstå att Barcelona spelarna lägger sig mer än alla andra spelare när du har spelare som Ronaldo i ditt lag.

Sök på youtube så förstår du vad jag menar.

Jag har sett ett antal gånger inlägg om Barcelona och deras mittfält, att spelare ofta ligger nere och att ni anser att dom får för enka frisparkar med sig.

Barcelonas mittfält tar emot mest stryk i hela världen och det beror på att vi har dom skickligaste spelarna på just den possitionen.

Real Madrid Marcelo Vieira da Silva Júnior
2010-04-21 01:46
Grattis lilla Marcelo. Du har nämnligen blivit spärrad så nu kan du spendera din tid på Puertan och tycka att real madrid knäcker där istället!
Barcelona Rambla~
2010-04-21 01:41
Bry er inte om Marcelon. Han blir inte långvarig.
Barcelona basaric
2010-04-21 01:40
Varför ska jag inte jämföra den med Ronaldos? Ronaldos är ju mycket värre.

Ronaldo blir frustrerad för att Patrick håller i honnom och delar ut en smäll med meningen, sen så tror jag absolut inte att Ronaldo ville bryta nästan på honnom.

Messi stirrar på bollen och är endast ute efter den.. Maicon är 2;a i situationen och kan endast skylla sig själv.
Barcelona Rambla~
2010-04-21 01:39
Marcelo

Det är nog uppenbart för alla vem som är hjärndöd här. Xavi håller inte på och filmar i varje match, han blir faktiskt hakad i så gott som varje situation. Vad gör tattaren Marcelo i varje match. Vad gör Guti i varje match han spelar?

Vad gör madridspelarna i varje match? Faller för alla möjliga slags pustar.

Du kan räkna med en spärr.
Annons: