/spanien/barcelona/forum/15377.aspx/spanien/barcelona/forum/15377.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Pierre El Rey - FIFA team of the 20th century
2010-05-06 16:17
Silthrim//

Han köptes in mot en spelare som snittade 25+ mål per säsong plus 500 miljoner. Han köptes in för att han "bara gör vackra mål" och för att han ska kunna ge en ny dimension i ert spel. Han har inte lyckats med några utav dessa mål. Jag och alla andra av er här inne trodde nog att Zlatan skulle spela väldigt mycket bättre än vad han har gjort hittills.

Men detta var bara hans första år, han köptes in och skrev på för flera säsonger och inte bara en. Samma sak med Benzema, skillnaden där är att Benzema är 6 år yngre.
Barcelona Trippeln
2010-05-06 16:14
Barca08

Xavi kommer med största sannolikhet att spela mot Sevilla men med pique är det lite mer osäkert.
Barcelona Barca08
2010-05-06 16:13
Någon som vet någonting nytt om Xavis och Piques medverkan mot Sevilla?
Barcelona Trippeln
2010-05-06 16:13
Jag frågade mig själv hur en pajas/idiot beter sig?
Och idag fick jag svaret i form av ett pm några ögonblick efter att han har blivit spärrad.

''För att barca är en modesak. När man vinner så kommer fansen och när det går sämre så försvinner dom lika fort. Det är ingen klubb man kan ha i hjärtat. Du vet, för mycket smuts och skit som pågår.
Det är en klubb som saknar själ. Jag menar Raul har lika många CL-titlar som barca. Hur försvarar man sig mot det?
Barca nämndes aldrig från 1993-2004. Folk visste knappt att klubben existerade.''

Signerat av pajasen vid namn ##adidas##.

Låt alla kolla på inlägget som exempel för att se mallen för en pajas.
Barcelona BlueRed
2010-05-06 16:11
el Flaco

Har du inte funderat på att bli medlem?
----------
tarrak

Har du lagt av helt som /Mod? Förövrigt så går det och spärra folk nu trots onödiga tecken i deras nick. Livstidsspärr här inne samt en 24 timmars lång IP-spärr.
Silthrim
2010-05-06 16:06
Pierre El Rey - FIFA team of the 20th century :

Skillnaden är att Zlatan har gjort 16 mål och hur man kan framtona det då som att han har gjort en flopp säsong är för mig helt och hållet oförståligt, han har en "Ganska" hyffsad konkurens Ibra med om jag säger så.

Barcelona Trippeln
2010-05-06 16:05
##adidas##

Och snart återvänder vi till åttondelsflopparna,eller fan juste det håller ni på än idag och sen 6 år tillbaka,ouccch!

1992 året ni gjorde El pasillo på Bernabeu,epic fail.
Barcelona el Flaco
2010-05-06 16:05
BlueRed/

Tack för svaret. Jag var nyfiken i hur en socio överväger besluten inför detta valet.

Finns det för övrigt fler socios här inne på forumet?
Barcelona tarrak
2010-05-06 16:00
Till moderatorn

När ni ska spärra trollet nedanför så går det inte med vanlig nickspärr pga tecknen i början av hans nick, utan ni får använda IP-spärr.

Tack på förhand!

Barcelona Thierry14Henry
2010-05-06 15:59
adidas, varför trorr du 90 % försvinner härifrån?
Barcelona BlueRed
2010-05-06 15:59
el Flaco

Ja, det ser ut som om jag är tvungen och åka ner. Jag hoppades ju på att Internet alternativet skulle gå igenom, men det kom ju aldrig. Men vadfan, en resa till Barcelona skadar aldrig. Får nog med mig ett par Xavi tröjor också. Olika färger, kortärmade och långärmade. :)

Sen är jag inte helt säker på vem jag ska lägga min röst på. Jag har alltid sagt att jag står bakom Laporta och hans gäng. Men nu känns dem så splittrade. Samtidigt så känns även Rosells 'inför' kampanj ganska lovande, vi får se hur det utvecklar sig.
Real Madrid ##adidas##
2010-05-06 15:55
När du själv går ut med att du endast är här för att få folk och "trigga" till så finns det bara en sak att göra. Du är nu spärrad. Hej då. /Mod
2010-05-06 15:48
Silthrim//

Han har väl varit i samma klass som Ibra denna säsong, otur för Karim bara att han har konkurrens och kan därmed bli bänkad oftare...
Silthrim
2010-05-06 15:46

Trodde han mest satt och nötte bänk?
Barcelona Trippeln
2010-05-06 15:43
##adidas##

Jag kan inte låta bli på att reagera på den här individen,vi spelade med 5 backar på Bernabeu?

Grabben vid en vanlig dag så hade Messi gjort hattrick den dagen,och på Camp Nou hade ni en klar målchans på första halvlek på Ronaldos friläge som gick utanför.Inte mycket mer än så.

Att ni i nästan en hel halvlek inte kunde göra mål på oss när Busquets blev utvisad är så skämmigt som det kan bli,ni har fått stryk mot varenda storlag i 6 år i rad nu,gör alla en tjänst och håll ****.

Epic fail på hela dig och därtill lite mer fail om det finns mer plats för det.
2010-05-06 15:42
Silthrim//

Ja visst kan han det..

Barca_4_lajjf//

Vad det spelar för roll? Ingen roll alls för mig men om du läser mitt inlägg så skriver jag klart och tydligt att båda spelarna är lika viktiga för sina lag.

Så håll dig till ämnet, du kan inte få mig ur balans=)
Barcelona Barca_4_lajjf
2010-05-06 15:36
Pierre El Rey - FIFA team of the 20th century

Underbart underbart... vad spelar det för roll egentligen? Vi leder ligan och har slagit er två gånger om den här säsongen. Vi ligger även etta. Vad mer vill du prata om?
Silthrim
2010-05-06 15:36

Jasså så Benzema kan göra mål?
Silthrim
2010-05-06 15:30
Ktoor^,^ :

Beträffande det här med Busquets, så håller jag helt och hållet med dig , han är snart en start man i det Spanska landslaget . Så stor talang är Sergio.
2010-05-06 15:25
Barcelonistas//

Roligt att du drar upp spelare som Iniesta och Alves som tillsammans har gjort 4 mål denna säsong i alla tävlingar=)

Men då kan ju Real Madrid räkna med spelare som Kaká, Higuain, Benzema, Ramos och Marcelo som alla har gjort lika många eller fler mål än Alves och Iniesta.

Var inte så arga nu, både Real Madrid och Barcelona kan klara sig utan sin 9:a(Ronaldo) eller 10(Messi). Det finns ju en anledning till att de spelar i dessa lag, de ska vara avgörande för sina respektive klubbar.
Barcelona el Flaco
2010-05-06 15:24
BlueRed/

"Ja, blev medlem för ungefär två år sen, typ."

I såna fall har jag två frågor till dig; 1) Kommer du åka ner till Barcelona denna sommaren för att rösta i presidentvalet och 2) Vilken kandidat kommer du lägga din röst på?
Silthrim
2010-05-06 15:20
Måste först och främst få uttrycka min besvikelse över Mallorcas prestation igår , visst gör dom en okej första halvlek men sedan i andra så låter dom Real göra som dom vill framför allt Ronaldo , nog trodde jag att ett av seriens bästa hemmalag skulle göra bättre ifrån sig än såhär.

Barcelona BlueRed
2010-05-06 15:15
Ämne: BlueRed/

Innan Xa....
el Flaco

Sant, Pep ska ha en staty. Men det ska Xavi också, om jag så måste fixa det själv och sätta utanför Camp Nou!

Ja, blev medlem för ungefär två år sen, typ.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-06 15:12
Ämne: Pellegrini: "Ja....
Kan man vara mer svartsjuk än Pellegrini, varför ska vi ursäkta oss för att vi har världens genom tidernas bästa spelare iksom??
Barcelona denandra
2010-05-06 15:10
Jag tycker som Barcasupporter att Real ser väldigt mycket farligare ut nu än i höstas. Inter är också otroligt mycket farligare nu än i höstas. Barcelona är konstigt nog ungefär lika bra. Hoppas bara det håller i två matcher till. En viss trötthet verkar finnas. Real är t.o.m. starkare än vid El Clasico, inte bara p.g.a. Cristianos form. Dock så tror jag fortfarande att Barca skulle vinna 8/10 matcher mot Real i dagens läge.
Barcelona el Flaco
2010-05-06 15:06
Marc Ingla har idag officiellt presenterat sin kandidatur till presidentvalet och vid sin sida befann sig Albert Vicens, Ferran Soriano och Alfons Godall.

Ingla meddelade under presentationen att han kommer givetvis ha kvar Pep Guardiola som tränare för laget och att han kommer även fortsätta satsa på Txiki som sportchef.

*Länktips.
Barcelonistas
2010-05-06 15:06
Givn

herregud vi har Iniesta Xavi,Ibra,Alves som kan avgöra när som helst. självklart tappar vi en stor dimension i spelet om messi inte spelare, men vi är inte beroende av messi så som ni är av Ronaldo som räddar er varje match.
Real Madrid Givn
2010-05-06 15:03
Ämne: Pellegrini: "Ja....
Skillnad på två månader och en match.
Barcelonistas
2010-05-06 15:01
Real utan ronaldo är som pamela anderson utan bröst hehe :)

Barca är ett lag som vinner me ett vinnande koncept. medans real bara vinner sina matcher på inviduella prestationer av Cristiano Ronaldo.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-06 14:57
Idag är det exakt ett år sedan Andrésito gjorde 1-1 målet mot Chelsea som tog Barcelona vidare till finalen.

----

el Flaco

Tyvärr så är det samma med min webbläsare, antingen så är det Sport som har åkt på tekniska problem eller så är det bara ett tillfälligt fel i servern.
Annons: