/spanien/barcelona/forum/15370.aspx/spanien/barcelona/forum/15370.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2010-05-18 14:57
Messidinho_10

Jag har inga problem med att köra en vaka för att i realtid skildra ett konkret skede, som vi exempelvis gjorde vid Laportas förtroendeomröstning. Den här typen av vakor som handlar om transfers intresserar åtminstone inte mig, då de mest handlar om att samla och återge rykten som rasar in från alla håll och kanter. Bättre att vänta och se när det händer något konkret som är värt att rapportera.
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 14:55
Nu står det på hemsidan.
Barcelona AzizWaysi
2010-05-18 14:55
Ämne: Det står chelsea på ....
Någon har säkert ändrat skiten. Det är wiki vi snackar om...
Barcelona Barcadinho.
2010-05-18 14:51
Det känns som att ryktena om Villa är minst lika hetta som förra sommaren.
Man brukar säga tredje gången gillt, men i det här fallet räcker det med två…
Jag tror att affären kommer att gå genom och det innan vm.
Valencia kommer att ha tid att bygga vidare och se framåt och Barca kommer att ha tid att eventuellt lösa Zlatans situation.
Jag vet inte hur personen i fråga kommer att resonera (inte agenten utan Zlatan själv) –
Zlatan har ju hamnat på bänken genom en lagom stark konkurrent som Bojan. Hur kommer det att se ut med båda Bojan och Villa för hans del? Förmodligen ännu mer bänksittande.
Jag undrar om han kommer gilla läget. Det kan vara lika bra för honom att hitta andra utmaningar som också innehåller mer speltid. T ex att se till att Juventus kommer tillbaka till det fina rummet. Juventus är en klubb med stora ambitioner.
Synd att City missade en CL-plats. Det kunde vara en till variant som skulle locka svensken.

Villa för mig är som Alves för två somrar sen. Jag kommer att bli lika superglad igen, eftersom jag gillar dem, plus det att jag är 100 på en dunder succé. Messi och Villa - det är som en dröm.
Barcelona Abbe.
Ämne: Ämne: Är det ....
Co-sign.
Barcelona NoGo™
Känns lite som man glömt bort att Hleb fortfarande tillhör Barça hehe. Men jag undrar vad som kommer att hända med han?

Han säger själv att han vill återvända nästa säsong och bevisa att han kan klara av att spela på den högsta nivån. Jag är tveksam faktiskt och det känns föga troligt att han får komma tillbaka om Cesc anländer.

Se länk.
Barcelona Messidinho_10
Det står chelsea på hans nästa klubb hmmm?
Barcelona Mojito
2010-05-18 14:50
Om Laporta väljer att lägga in Yaya i en deal för att få Cesc så tycker jag han gör ett misstag.

Yaya kanske inte är den bästa pivoten för Barcas spel, men han är övärderlig då han han kan spela på de flesta positioner och täcka upp för en annars tunn trupp.

Sen kan jag förstå att han vill ha mer speltid, han hade platsat i startelvan i de flesta andra lag.

Vi får väl se vad som händer längre fram.
Han har ett grymt stöd från publiken på Camp Nou i alla fall, till och med större än Busquets.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 14:49
tarrak jo det stämmer men vafan mourinho kändes inte så aktuellt.

Vi vill ha David Villa Vaka Red!!
Barcelona AlexandraJonson
2010-05-18 14:47
Ämne: AlexandraJonson/

....
Tack så jätte mycket :D
Barcelona el Flaco - Al loro!
2010-05-18 14:47
Ämne: Är det inte läge för....
En Villa-vaka? Hell no!
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 14:46
LIGA MÄSTARE!!
Barcelona tarrak
2010-05-18 14:44
Ämne: Är det inte läge för....Igår hånade du Madrid-red för deras vakor och nu vill du att vi ska ha en. Du skojar va?
2010-05-18 14:40
AlexandraJonson/

Vi vann ligan i sista omgången genom att besegra Sevilla med 5-2 på Camp Nou, samtidigt som Deportivo kryssade 0-0 hemma mot Valencia. Depor behövde vinna sin match och missade även en straff i den 89:e minuten vilket gjorde att vi gick förbi de och kunde vinna den fjärde raka ligatiteln under Dream Team-eran.

*Länktips.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 14:39
Är det inte läge för en David Villa vaka, nu när alla känner lukten av honom??
Barcelona NoGo™
2010-05-18 14:37
Vilken silly season alltså, jag som trodde att förra årets tog priset men tydligen inte :)

Alltså blir galen om ledningen bestämmer sig för att sälja Yaya, det kommer att stå dom dyrt.
Barcelona AlexandraJonson
Hej någon som kommer ihåg hur la liga avslutades 1993/1994? :)
Barcelona westinho
Antar att det var denna dansen Dani Alves försökte göra ;) tillägnad Shakira.
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 14:32
el Flaco - Al loro!
Fan vad bra nyheter! Fortsätt så mannen:P Fan vad ja ska fira om han kommer.
2010-05-18 14:30
Laporta om Villa: "Vi håller på att förhandla fram en överenskommelse. Det återstår bara några detaljer kvar att lösas. Det hela ser ljust ut."
Valencia Rooney_Manutd
2010-05-18 14:25
Intressant om Villa kommer. Jag har för mig att han är Barca fan, stämmer det?
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-05-18 14:25
Som många tidigare har skrivit så kan Villa bli klar om några timmar. Laporta säger till Sport att det återstår detaljer.

Mamma mia vilken anfallsuppsättning vi får då. :-)
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 14:17
Pep the King

Vi får se om ryktet går in imorgon då den 19:e maj :)
Barcelona BlueRed
2010-05-18 14:12
Rosell verkar ju bli ännu större efter varje opinionsundersökning. Men dessa undersökningar kanske inte säger allt ändå. Jag tror Ingla kommer hänga på ganska bra, även om jag ser Rosell som vinnare i slutändan.
Barcelona Rambla~
2010-05-18 14:05
El Kaiser de Michoacán

Även om jag anser att det är ett stort fiasko att betala den summan + Samu man gjorde för Ibra och sen sälja honom ett år senare, så skulle nog jag också ta den summan du nämnde om tex Villa köptes in.
Barcelona Pep the King
2010-05-18 14:05
David Villa känns väldigt nära Camp Nou!!:)
Barcelona barca111
2010-05-18 14:04
enligt spansk media kan david villa affären vara klar om några timmar. Klubbarna diskuterar de sista detaljerna men han presenteras på fredag!
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 13:54
Rooney_Manutd
Det sägs att David Villa ska presenteras nu på Fredag. Men det är bara media. Så vi vänta och se.
Valencia Rooney_Manutd
2010-05-18 13:49
Hur nära är det att Villa kommer? Jag tycker att ni skulle ha köpt honom förra säsongen istället för Zlatan. Tyvärr så passar inte Zlatan in hos Barca utan bästa för honom är i Italien. Frågan är om han kan prestera bra i England om han går ditt. Han är ju inte ung längre och tidningarna kommer skriva direkt negativa saker om honom om han gör en dåligt match.
2010-05-18 13:47
Sport skriver att både Bojan och Chygrynskiy kommer stanna och fortsätta i klubben nästa säsong.

i Bojans fall hade Joan Laporta för någon dag sen gått ut och bekräftat att han inte kommer försvinna bort denna sommar. Om Dima skriver Sport att Pep har förtroende för honom och att ukrainaren kommer få en chans till den kommande säsongen.
Annons: