/spanien/barcelona/forum/15365.aspx/spanien/barcelona/forum/15365.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-06-04 15:13
Ämne: Guardiola är kanske ....
Om du ska kalla Guardiola för korkad så ska du fan i mig ha rätt fakta också. Henrique och Keirrison, var det hans värvningar? Villa han ha dem i truppen? Gör om, gör rätt.

Dessutom, vem är du att kalla Guardiola för korkad?
Barcelona westinho
2010-06-04 15:10
Ämne: Guardiola är kanske ....
Jag känner mig nästan lite korkad som överhuvudtaget svarar på ditt inlägg, men skitsamma.

Guardiola vill INTE sälja Yaya Touré.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-06-04 15:08
Guardiola är kanske en smart tränare, men han är också korkad kolla på köpen som K9, Caceres, Henrique och självaste Dmytro Chygrynskiy. Ibland undrar man om han är normal. Han vill sälja spelare som Yaya Toure. Skulle inte förvåna om han sålde Messi.
Barcelona westinho
2010-06-04 14:56
Jonathan Dos Iniesta

Okej, synd. Tack ändå.
Barcelona Barca4eva
2010-06-04 14:54
Hetfield

Hmm..bra fråga. Kanske borde han komma in hit och be honom om ursäkt samtidigt som han förlänger Yayas kontrakt med 120 år. Osäkert dock.
Barcelona basaric
2010-06-04 14:53
"El Bollocky Twatez" som är en av kandidaterna till rollen som Barcelonas vice-president sa så här om Cesc :

"A player who was made in La Masia, who has said publicly that he wants to come to Barca, who has said so to his coach and who can count on the support of Guardiola, it seems so easy to us that whoever goes into the negotiations will find themselves in the best conditions to seal the deal.

"All the players have a price, but we can't value what Cesc's is because we would be intervening in a deal that the club are handling at present.

"The price of a player is always in relation to the number of years he has left on his contract, but in this case it seems that the wind is blowing in our favour."

Nu får dom ta och ge sig.. det verkar som varje människa i Barcelona jobbar på att värva Cesc.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-06-04 14:50
westinho

Hittar det inte finns inte kvar på youtube och hittar den inte på hans hemsida.

"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Asesoria Juridica de las Artes."
Barcelona Hetfield
2010-06-04 14:45
Guardiola ligger sömnlös om nätterna för att signatur "Joan Gamper 1899" inte respekterar honom.

Jag undrar hur Guardiola ska överleva
Barcelona Barca4eva
2010-06-04 14:42
Joan Gamper 1899

Guardiola? Hmm? Du kanske menar Yaya eftersom det verkar vara han som vill lämna.
Delarocha
2010-06-04 14:40
Joan Gamper 1899

Hahahaha! Vad patetisk du är.
Barcelona westinho
2010-06-04 14:38
Någon som kan länka Jaume Ferrers video igen?
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-06-04 14:37
Ämne: Vad är det med folk ....
Co-sign. Keite ska ingenstans.
Barcelona westinho
2010-06-04 14:34
Ämne: Fyfan va jag hatar G....
Men sluta. Det är Yaya Touré som vill lämna, Barcelona vill inte sälja honom.
Barcelona RimuZ
2010-06-04 14:34
Vad är det med folk och vilja bli av med Keita? Han klagar inte på speltid, krigar och gör skit jobb på plan och tar alltid idiot löpningar när resten står still. Det med begränsad speltid. Han är inte bäst på planeten men vad mer kan man begära av en trupp spelare?
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-06-04 14:28
Fyfan va jag hatar Guardiola om de är sant att vi har sålt Toure. All respekt som jag haft för Pep försvinner.
Barcelona tarriik#16
2010-06-04 14:13
Ämne: Verkar som Yaya Tour....
Håller med .
Helst att helb såldes eller keita.
Blaugrana_Messi10
2010-06-04 13:32
Torres följer med Rafa Benitez till Internazionale, tror jag.
Barcelona basaric
2010-06-04 13:12
Här har ni en ny intervju med Rosell.
Barcelona basaric
2010-06-04 12:49
Du är ensam på toppen, ingen är i närheten av dig.. möjligtvist Xavi då:P

Njut av videon!
Barcelona Abbe.
2010-06-04 12:35
Ämne: Abbe./

Det kan bl....
Okej, tack.

Torres till Barça? Säger bara en sak: Silly Season.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-06-04 12:34
Ämne: Jag hoppas att detta....
Man ska vara försiktig med att använda ordet "aldrig" när man talar om silly season men att Torres ska till Barcelona denna sommaren känns ju extremt långsökt eftersom Villa redan är värvad och ledningen dessutom officiellt har bekräftat att man vill köpa Cesc.
Barcelona älskabarcelona
2010-06-04 12:22
Jag hoppas att detta händer verkligen!
Barcelona Pep the King
2010-06-04 12:03
Verkar som Yaya Toure är klar för ett Engelskt lag. Undra vilket. United Chelsea eller City.
Min röst går till Chelsea.
Fan Guardiola! Yaya är sjukt bra:(
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-06-04 11:47
Hetfield//

Måste säga att jag tycker helt tvärtom dvs hoppas verkligen Cesc kommer så fort som möjligt. Tyvärr så för dig och mig lär sagan rullar på ett bra tag till.

Jag resonerar enligt följande med Cesc:

Jag tror att de flesta är överrens om att Pep Guardiola inte kommer att byta fotbollsfilosofi och just därför handlar det om att ge honom ultimata förutsättningar för att lyckas med sin spelstil. Även om 4-3-3 inte alltid är exakt 4-3-3 så är grundtanken alltid densamma. Passa, rörelse, vårda bollen, låt motståndarna trötta ut sig, stort bollinnehav och naturligtvis triangelspelet.

Det centrala mittfältet behöver förstärkningar och varför nöja sig men något mindre än det absolut bästa (och säkraste) alternativet: Cesc Fàbregas? Med säkraste menar jag att Cesc skulle behöva minimal anpassning både på och utanför planen (precis som i fallet Gerard Piqué). Denna punkt ska inte underskattas då Barcelonas unika spelstil inte alltid är så enkel att anpassa sig till oavsett din skicklighet som fotbollsspelare. Fråga bara Thierry Henry, Aleksander Hleb eller för den delen Zlatan Ibrahimovic.
Barcelona Hetfield
2010-06-04 11:35
Det ser onekligen inte bra ut, Yaya's agent säger nu att det är mer eller mindre klart att han lämnar. Det är synd, även om det inte är min favoritspelare på något sätt, och även om jag föredrar Busquets så är det synd att en så pass bra spelare ska bort
Barcelona Hetfield
2010-06-04 11:29
Torres till Barcelona?
Det är nästan som att köpa en Ferrari för 10 miljoner när man är 12 år.

Även om det är min favorit striker så ser jag inte hur man ska få in honom i spelet när Villa är här, och om man ska köra 4-4-2 så kan man ju lika gärna behålla Zlatan.

Jag hoppas att Barcelona köper en crack snart så att vi kan bli av med Cesc tjatet, börjar bli oerhört tröttsamt, det är dessutom synd att hatet mellan culés och gunners ska öka pga. en spelare.

Jag längtar verkligen till dagen då jag får se Villa spela för Barcelona, då kommer jag att vakna till
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-06-04 10:41
Abbe./

Det kan bl.a. bero på om signaturen är från en medlem som inte är röstberättigad eller om informationen inte är registrerad på rätt sätt.

I länktipset hittar du mer info.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-04 10:29
Och det är självklart enbart Busis förtjänst..
Barcelona Abbe.
2010-06-04 10:29
Gällande presidentvalet, hur blir en signatur ogiltig?
Barcelona Criff
2010-06-04 10:18
Vi släppte in betydligt färre mål denna säsongen också med Busquets som pivote.
Annons: