/spanien/barcelona/forum/15361.aspx/spanien/barcelona/forum/15361.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep the King
2010-08-26 23:28
basaric
Messi is the Fucking Best!!
Barcelona NoGo™
2010-08-26 23:28
Barcelonistas

Hehe ja jag tycker faktiskt det är lite synd om dom två, menar de är inte önskvärda i Barca och det verkar inte var några klubbar som är intresserade heller.

Jag ser gärna att båda stannar men Pep verkar inte hålla med mig :p Nej men ibland beter han sig lite som ett barn. Vafan ge dom två chansen, truppen verkar ju inte bli bredare direkt så varför inte? Så dåliga är de inte utan de måste få förtroende att få speltid så kommer de tillföra en del tror jag.
Barcelona basaric
2010-08-26 23:26
elbraco

Messi är före Pep, Messi är före Rosell med.
Barcelona Sam
2010-08-26 23:24
Aha oj hade missuppfattat det. Konstigt också att Getafe inte får någon köpoption på spelaren. Lol. Kanske finns det planer på att använda Sanchez som framtida truppspelare?
Barcelonistas
2010-08-26 23:23
de roliga me presentationen igår va att hleb och caceres kom in samtidigt på plan Lol..
Barcelona Rambla~
2010-08-26 23:21
Ämne: Hur ser hierarkin ut....
Voff voff, ingen fattar vad du menar.
Barcelona Unicef
2010-08-26 23:21
Nä de känns lite tufft just nu, men talangerna får chansen, en vettig pivote som även kan avlasta Xavi i de tråkiga borta matcherna typ Mascerano, o nästa sommar med lite Ibra deg o Rossel fått visa värden hur han "räddat" klubbens ekonomi genom att flytta lite tv-pengar så kan även Fabregas värvas...
elbraco
2010-08-26 23:20
Ämne: Hur ser hierarkin ut....
Messi före Pep my ass =)
BigDog
2010-08-26 23:18
Hur ser hierarkin ut idag:

1) Barca
2) Presidenten
3) Messi
4) Pep
5) Katalanerna
6) inköpta pöbeln

Enlighten me please
Barcelona NoGo™
2010-08-26 23:18
Ämne: En video med Thiago&....
Thiago nästa superstar månne? Håller han bara fötterna på jorden och fortsätter att utvecklas så kommer han bli riktigt bra.
Barcelona ★Sami★
2010-08-26 23:15
Rambla
Guardiola får sluta ta Frank Rijkaards Weed.
Barcelona basaric
2010-08-26 23:14
Tycker att Thiago förtjänar att tas upp till A-laget.
Barcelona westinho
2010-08-26 23:13
Ämne: Ämne: Det vik....
Det är det jag menar ju. Hur troligt är det att anfallarna är friska en hel säsong? Inte troligt, därför borde Zlatan stanna.
Barcelona Rambla~
2010-08-26 23:12
Jag fattar heller inte vitsen med att ständigt låna ut Sanchez. Vad är poängen liksom? Det enda man gör är att man skjuter problemet ett år framåt i tiden. Nästa säsong har han bara ett år kvar på kontraktet. Han lär knappast ingå i Peps planer då heller. Fast å andra sidan, det är inte mycket jag fattar längre när det gäller Barcelona. Det är lite väl många märkliga beslut på sistone. Varför alla dessa utlåningar när det är så uppenbart att Pep aldrig kommer att använda dem?
Atlético addeh
2010-08-26 23:10
Unicef/

Barça B har inte värvat överdrivet mycket och Luis Enrique har en inte alltför stor trupp att tillgå i nuläget. Möjligt att någon mer spelare kommer köpas in. Dock ser det väldigt bra ut på försvarsfronten i b-laget, och en spelare som Fontás kommer nog få chansen att både träna och spela med a-laget om det behövs.

Sam/

Víctor Sánchez är bara utlånad till Getafe, inte såld.
Barcelona Unicef
2010-08-26 23:09
Ämne: Unicef

Sanchez ha....
Nej =)
BigDog
2010-08-26 23:08
Ämne: Det viktigaste just ....
...så länge våra anfallare klarar sig utan skador. Är det avdelning LOL detta ? Messi missar min 7 matcher, Bojan 12, Pedro 7, Villa 3 ? Detta var säkert en rejäl underdrift, lycka till utan big Z. Villa kommer att sakna den överlägset mest osjälviska anfallaren i truppen. Säga vad man vill om Z utanför plan men på letar han alltid efter den effektiva/snygga passen.
Barcelona Abbe.
2010-08-26 23:06
Ämne: Lusnos - David Villa....
Hade du läst hela hans inlägg så hade du inte behövt ställa denna fråga :-).
Barcelona Sam
2010-08-26 23:05
Unicef

Sanchez har permanent gått över till Getafe nu.
Barcelona Unicef
2010-08-26 23:03
Bara jag som tycker de börjar kännas risigt nu?
Vi har en extremt tunn trupp, vet dock inte hur mycket Barca-B värvat under sommaren för att kunna släppa Fontas, Dos santos och Thiago till A-laget så mycket som vi lär behöva för att nå långt i Cl Cdr Ligan? Och varför lånar vi ut V Sanchez hela tiden? vad e poängen med det/honom?
Barcelona Barcaholic
2010-08-26 22:53
Lusnos - David Villa #7:

Du menar väl inte allvar när du sa 3000 kr hoppas jag? För det där är nog omöjligt att dom höjer det så pass mycket.

Tror jag såg på deras hemsida att deras dyraste biljett kostar 315 danska kronor. Så gissar på det kommer vara någonstans över 500-600 danska kronor.
Barcelona petersays
Vilken grym Thiago-video! Sncka om att man får hopp ingjutet när man kollar på den!
Barcelona Abbe.
Ämne: En video med Thiago&....
Kul att Thiago får chansen i det spanska U21-landslaget också. Han är uttagen, tillsammans med Jeffrén och Bojan, till mötena mot Holland och Polen.
Barcelona Rambla~
2010-08-26 22:52
Det verkar som om Galliani flugit till Englnad för att kolla av med Robinho. Antagligen för att ha en deal klar som ligger och väntar om det skiter sig med Zlatan och Barcelona. Det känns som om Zlatan tvekar och inte alls är säker på att skriva på. Han får säkert också sänka lönen.

Förresten, har ni tänkt på vad allt ska vara offentligt när Galliani och Milan förhandlar om en storspelare? Han snackar för mycket tycker jag. Rosell och Barca säger inte ett knäpp till media. Gailliani vill verkligen synas i rampljuset. :P
Barcelona DM1982
2010-08-26 22:52
Ämne: Sun 29/08/10 PRD Rac....Det enda jobbiga med att möta Panathinaikos borta är resan, Barcelona bör kunna vila några spelare och vinna matchen. Vi har haft helvetesscheman innan när vi typ möter alla de bästa lagen i ligan plus har en tuff CL-match. Panathinaikos är ingenting om man jämför med det.

Otroligt viktigt att möta ryssarna bort tidigt och i första matchen. Skulle vi spela där när det är kallt kan det faktiskt gå hur som helst.

Som jag ser det är det Rubin Kazan borta som kan ställa till det, annars bör Barcelona vinna båda matcherna mot Köpenhamn och Panathinaikos. Rubiin kan vara småkluriga men vi har lärt oss läxan och Pep kommer nog inte underskatta dem igen.

Vi bör vinna gruppen utan några större problem faktiskt.

För övrigt tror jag inte att ni kommer kunna fixa biljetter till Köpenhamn, de är nog reserverade för fansen i Köpenhamn. Biljetter till Barcelonafansen kommer vara reserverade för medlemmar i Barca, är ni det kan det finnas en liten chans.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-26 22:51
The Reporter //

Gissar på 3000 kr, dom kan nog mjölka ur några dumma svenskar en hel del pengar ;)

Vet inte hur parken ser ut men 400-800 kr?
Atlético addeh
2010-08-26 22:47
En video med Thiago's alla bollkontakter under Gamber-matchen mot Milan igår. Grabben är helt otrolig, det är kvalité på allt han gör. Helt respektlös och orädd. Att 19-åringen dessutom är en artist á la Ronaldinho gör inte att man älskar honom mindre.

Fifa Ballon d'Or om tre-fyra säsonger. ;)
Barcelona The Reporter
2010-08-26 22:45
Hur mycket tror ni match biljetten mot Köpenhamn kostar?
Barcelona AzizWaysi
2010-08-26 22:43
OM nu Zlatan lämnar så lär Bojan spela en hel del. Att Pedro-Villa-Messi är givna är självklart, men Bojan kan faktist var andra valet till alla de här tre spelarna. Om någon av de skadas , vilas eller blir avstängda så kommer han ju få spela. Hoppas han blommar ut iår som Pedro ifjol. Hans vårsäsong var jävligt bra..
Barcelona Unicef
2010-08-26 22:40
Ämne: Cáceres är väldigt a....
Håller med dig helt! Hade älskat att se honom i England! Hade varit något för Arsenal trodde jag faktiskt ett tag...
Annons: