/spanien/barcelona/forum/15352.aspx/spanien/barcelona/forum/15352.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-04-21 13:40
Tycker som många andra att Zlatan kan få spela i helgen, men att han får starta på bänken mot Inter. Vårt spel har vart minst lika bra om inte bättre, utan Zlatan.

Men upp till Pep att göra det beslutet och inte oss.
Barcelona kallesiete
2010-04-21 13:33

Zidane5
Med tanke på hur mycket skit du skriver är det svårt att ta något inlägg på allvar men kan bara hoppas att du har rätt. Inter får gärna gå för att göra ett mål tidigt.
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 13:29
banklev

Han(Zlatan)kan spela mindre viktiga matcher än CL tills han är i form igen, ska barcelona förlora för att Zlatan ska komma i matchform?
Nej verkligen inte

Jag tror Pep är självkritisk nu och förhoppningsvis ändrar på resultaten!
Real Madrid Zidane5
2010-04-21 13:29
Barcelona borde göra 3 mål minst och inte 2.
Leder barca med 2 - 0 så kan Inter fortfarande göra ett så är dom vidare , även om Barcelona gör 3 så kan Inter göra ett så går det till förlägning.
Så det krävs en jävla insats med ett defensivt och kontringsstarkt Inter , tror dom kommer gå för att göra ett mål snabbt och sen backa hem !
banklev
2010-04-21 13:27
Ämne:
Zlatan bör inte sp....
Hur skall du komma i matchform om du inte får spela?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-21 13:27
Låt dom åka lite buss till Barcelona utan Balotelli och Stankovic. Komma till Camp Nou och starta med 3 anfallare mot oss.

Låt oss hoppas att Messi inte sviker oss en match till. Låt oss hoppas på att Pep har en bättre plan nästa match. Låt oss hoppas på att de inte tror att resultatet kommer av sig självt och svettas blod.

Dags för Messi att vakna upp.
Barcelona Hetfield
2010-04-21 13:26
BlueRed

Det är faktiskt synd att Zanetti hamnar i skymundan medan legender som Del Piero, Totti och Maldini hyllas för att de är legender i respektive klubb

Det är nog för att de är italienare, men i mina ögon så är Zanetti minst lika stor som herrarna. Han fick Messi att framstå som Gago igår, han kunde inte ens komma förbi honom
Barcelona BlueRed
2010-04-21 13:21
Hetfield

Man hyllar ofta Alves för hans ork, men fifan för Zanetti. Han har spelat match efter match efter match i snart 50 år...
Aléx
2010-04-21 13:20
El Seny #15

"Nej men han blev några tänder fattigare" haha :)
Söt hund du hade, jag har rottis som släkt med jackie :)

Jag tror att Maicon spelar, han är Inters bästa spelare.
Det ser ut som att Inter kommer också åka buss till Barcelona, vulkanen kommer att sätta stopp på flygtrafiken i minst en vecka till..HOPPAS!
Barcelona Hetfield
2010-04-21 13:18
Oj då, jag hade för mig att han fick kort igår

Nåja, det är inte Maicon som skrämmer mig, det är den där Zanetti, vilken jävla lirare!
Barcelona kallesiete
2010-04-21 13:15

Fan. Det är så jävla tungt att förlora.
Men försök se framåt. Jag längtar till returen.
Se framför er ett fullsatt Camp Nou som kokar och lyfter laget. En forcering utan dess like från minut 1. En Zlatan som är i form, en Messi som är så magisk som han kan vara. En Xavi som får ha mycket boll.

Jag vet att vi kan ta det här. Föreställ er känslan med 2-0 i paus och vi för tillfället är vidare. Helt öppet.

Tror Pep kommer motivera spelarna till max, och jag tror viljan kommer vara enorm.
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 13:15
vem kunde ana att Barca skulle förlora med 1-3?
vem kunde anat att Inter skulle få 1 gult kort trots deras hårda spel och Barca 5?

Jag måste erkänna trots min stora beundran och tacksamhet till vår boss, men Pep blev förlamad igår tyvärr!

Jag skulle vilja se Barca vinna 3-0 hemma och då skulle man få höra på den ständigt gnälliga Mourinho!
han skulle t.o.m skylla på kameramannen om de förlorade!
Barcelona El Seny #15
2010-04-21 13:13
Nej men han blev några tänder fattigare, kan ju vara så att han fått en hjärnskakning med.
Barcelona ★Sami★
2010-04-21 13:10
Nej Maicon missar inte matchen. Han fick inget gultkort.

Han är med.
Barcelona Visca_Barca
2010-04-21 13:06
Hetfield

Är det säkert att maicon missar?
Aléx
2010-04-21 13:06
Ämne: Maicon missar även m....Han fick inga gult kort? Eller missar han pga tänderna som Samuel krossade?

Visca_Barca

Den "cule" verkar ha noll koll på Barca :)
Barcelona Visca_Barca
2010-04-21 13:05
PEP the king
oh tack så mycket, fick ett samtal av en cule som trodde att Bussi,Puyol,Keita,Pique o puyol e avstängda.

Ah tack
Barcelona Hetfield
2010-04-21 13:05
Maicon missar även matchen
Barcelona Pep the King
2010-04-21 13:03
Visca_Barca

Japp det är Puyol som missar.

I Interslag är det Dejan Stankovic.
Barcelona Visca_Barca
2010-04-21 13:02
En fråga.

Vilka spelare är avstängda o misssar returen ?
är det bara Puyol ?
Atlético Busfröet
2010-04-21 13:00
Det var skönt med en domare som inte gick på era filmningar, det var på tiden!
Giff
Bra länk Barca-nist. håller med i analysen av situationerna.

Barca förlorade för att Inter var bättre. Så enkelt var det. Sen kan jag nog tänka mig att Barcelona inte hade helt bra självförtroende efter Espanyol matchen. Hade man mött Inter efter Deportivo så hade det kanske varit annorlunda?
Barcelona Hetfield
Det är dags att ta tag i Yaya frågan nu, om Pep inte vill spela med honom så är det kanske bäst att sälja besten med tanke på att han är så eftertraktad

Jag skulle inte bli alltför förvånad om Yaya försvann till Arsenal som ett sätt att sänka priset på Fabregas

Så länge Pep vinner så kan man inte klaga på honom, jag vill fortfarande ha honom som tränare, även om vi inte vinner några titlar i år

Jag vet, man ska inte skylla på någon/något, men jag skyller på tunna truppen, det är löjligt hur många matcher Xavi och Alves får spela, i mina ögon så är det Txiki fel
Barcelona Pep the King
2010-04-21 12:58
Hoppas du har rätt.
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 12:52

Domsluts kommentarer !
*Länk*
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 12:50

Zlatan bör inte spela tills han är 120%

Han erkänner själv att han inte är i matchform! vrf har man honom på plan då???
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 12:47
Barcadinho

Mourinho har bredare trupp än barca och Inter har inte haft lika tufft senaste året som Barca. Slitage är inte under en veckas arbete utan längre period!

jag märker att vissa spelare inte känner konkurrensen som Alves och Busquets som favoritviserar av pep.

Dags att vakna, Alves måste förbättra sina inlägg och den defensiva sidan. Yaya ska få mer matcher så busq utvecklas också under den pressen!
Barcelona Barcadinho.
2010-04-21 12:40

På tal om domare överhuvudtaget.
Vi klagar jämnt om insatserna i laliga och vi har rätt till detta.
Men det är minst lika låg nivå i CL. Det är så många matcher som förstörs pga idiotiska domare att det inte klokt. Inte bara den här säsongen utan tidigare med.

Jag hoppas att insatserna i VM blir bättre, men knapp det. Jag tror att det kommer vara lika ila.

Jädra hur en supporters humör kan svänga så fort.
Ta oss till exempel – bara för några dagar sen var vi i en dröm efter Arsenal och Real.
Idag är det lika grått i hjärtat som vädret utanför fönstret.
Om åtminstone vi skulle ge järnet och förlora. Ok, då skulle man ta det som det är.
Men att förlora på grund av nonchalant och inställning kan jag inte stå ut med.
Jag skäller på mina junior ungar här om de spelar med en sådan inställning. Stanna hemma, om du tänker och promenera på plan.

Och jag köper inte alltid argumenten att spelarna är jädra trötta.
Mourinho vilar inte heller sina spelare. Samma elva som igår spelar varje liga match, innan eller efter en cl-match. Har man adrenalinet i kroppen så orkar man.

Jag vill också poängtera till folk att Xerez har lift upp sitt spel efter jul.
Två vinster mot Atletico o Valladolid, samt två oavgjorda på de senaste fem matcherna.
Inte säkert att det kommer att bli en promenad vinst, om vi ställer med många reserver.
Real Madrid Blamblam
2010-04-21 12:34
Hej igen, har någon av er fått barcatröjan av Unibet än? De hade en kampanj här på SF, spela för 150 kr och de skickar en tröja men jag har ännu inte fått något. Har ni fått er än?
Barcelona Barca-nist
2010-04-21 12:34
Koeman!!

Helt korrekt det tycker jag med!

Igår kunde Pep ta in flera hungrigare spelare,men bytena uteblev och vi såg bara frustrerade barcaspelare som försökte med allt utan resultat!
Minst 2 byten borde man göra. Busquets ut yaya in
Zlatan ut nån av ynglingarna in!
Annons: