/spanien/barcelona/forum/15349.aspx/spanien/barcelona/forum/15349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2010-04-25 12:19
Barca4eva

Som sagt,99.9 % att både Maicon och Sneijder startar matchen.
Barcelona Barca4eva
2010-04-25 12:18
Stankovic(avstängd),Maicon skadad o missar(?) o Sneijder kan missa.

Alla som för deras spel alltså...Gud måste älska oss.
Barcelona Trippeln
2010-04-25 12:17
Om vi går vidare mot Inter så visar vi inte bara att vi är bäst vi visar även hur långt det här laget kan gå.
Real Madrid danneh
2010-04-25 12:17
Måste bara säga att det är kul angående Hussfeld och perlskog, Vi som håller på madrid är övertygade om att dem är culés, ni att dem är madridistas.

Haha kul :)
Barcelona Trippeln
2010-04-25 12:16
H.Alavi - Triangulo Magico!

Kan spela om 100 kr att Mourinho gör ett spel,han försöker driva med pep men pep går inte på sånt här skit.

Men vi får hoppas,är Sneijder samtidigt som Stankovic är borta så kommer deras anfallstrio bli helt isolerad.
Barcelona ★Sami★
2010-04-25 12:15
Ja säger bara ge Jeffren lite mer speltid så kommer han bli sjukt bra. Eller låna ut han.

Underbar spelare.

H.Alavi - Triangulo Magico!

Hoppas han missar:)

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-25 12:14
Allt talar för att vi kommer få se ett Inter utan Sneijder i startelvan. Enligt RAC-1 och Radio Catalunya så är Sneijder borta från spel på onsdag.

Däremot så står det på Inters hemsida att han kommer att tas ut i truppen, men det är alltså inte säkert om han kan spela eller inte. Han kommer att genomgå ett par träningar innan matchen för o se hur det går.

Jag är ingen som jublar åt skador, men nu när Stankovic är avstängd så skulle jag inte fälla en tår om Sneijder inte heller kan spela. Det förbättrar bara våra odds till att avancera vidare till finalen.
Barcelona Hetfield
2010-04-25 12:09
Det var väldigt orutinerat, snudd på idiotiskt av Pep att köra med Marquez bredvid Chyg. Om han vill att Chyg ska utvecklas så lägger man inte in en avdankad mittback bredvid Chyg, då låter man en stabil mittback få dela på ansvaret

Pep var inte nöjd igår, inte ens vid 3-1 såg han särskilt glad ut, jag tror att pressen är enorm på honom. Visst, ingen kommer att klaga på honom om vi åker ut, det är inte så farligt att gå till semifinal och vara 1:a i ligan

Det var otroligt skönt att både Henry och Zlatan fick göra mål igår, det bådar gott för matchen mot Inter. Henry var inte särskilt bra igår, men han gjorde det han skulle göra i alla fall

Sist men inte minst, nyckeln till att vinna matchen mot Inter är att Yaya får starta. Jag gillar Busquets lika mycket, så jag är inte partisk nu, men faktum kvarstår att Inter är ett fysiskt lag, då räcker det inte med en Busquets som ska rulla runt så fort någon rör honom
Barcelona Dani Alves=The King
2010-04-25 12:03
Nån som vet när Iniesta kommer tillbaks fan vad jag saknar hans stor form..
Barcelona Noissde
2010-04-25 11:59
Vi verkar slå Real i kampen om Ashley Young..
Barcelona Trippeln
2010-04-25 11:50
Lusnos

Vad rolig du är! ........not
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-04-25 10:35
Även om Chyg inte övertygade har jag svårt att se att han lämnar redan till sommaren. Det var ändå Pep själv som var övertygad om att Chyg skulle vara en perfekt värvning för Barcelona och han kostade €25m. Därför kommer han förmodligen få åtminstone en säsong till. Däremot undrar jag vad som händer med Rafa. Från att vara fullständigt outstanding många gånger under förra säsongen har direkt dålig denna säsongen. Han skrev ju visserligen nytt kontrakt för inte så länge sedan men är det sant att Rijkaard och Galatasaray vill ha honom tycker jag att man ska sälja och ersättaren ska vara vår egen Botía som Abidal tycker påminner om Laurent Blanc. Han har gjort det så pass bra i Sporting Gijon att spansk press hävdar att både Sevilla och Valencia är intresserade av honom. Botía kan klubben och spelfilosofin och gnäller förmodligen inte om han får sitta på bänken. Enda frågetecknet är väl hans orutin.
Sillyseason
2010-04-25 10:08
Får inte Touré spela nu så går jag och gräver ner mig någonstans.. Han är bara FÖR bra för att sitta på en bänk.
Barcelona Visca Barca
2010-04-25 09:54
Skön vinst igår mot Xerez, men att våran backlinje, om man inte räknar med Pique och Puyol, är så dålig kan jag bara inte fatta. Man vågade nästan inte ens passa CHygi i slutet. Jag tror faktiskt att får egna back-talanger är bättre än honom.

Nog om det. Nu blir det nervöst igen inför matchen mot Inter. Alla vet att vi måste göra minst 2 mål för att gå vidare och om Inter så bra som dem har varit i CL(har inte sett så mycket av ligan)så kommer det inte vara lätt. Det är såklart inte omöjligt för att vinna med 2-0 är inte så svårt, men vi får inte heller släppa in något mål.

SEr jag rätt eller står verkligen Barcelona- Xerez 2-0 hehe lite fel där.
Barcelona westinho
2010-04-25 09:51
el Profete

Tackar!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-04-25 03:05
Är det någon mer än jag som har märkt en liten förändring på Barcelonas publik på Camp Nou?

De stöttar laget på ett helt annat sätt.

Fin gest av spelarna. Camp Nou kommer att koka på onsdsag.
Barcelona el Profete
2010-04-25 02:38
westinho

"Någon vänlig själ som kan ge mig en nerladdningslänk till FC Barcelona - Xerez tidigare ikväll? Hela matchen, inte highlights. Tack."

Checka länktips för nedladdning utav gårdagens match. :)

Lusnos

"Någon som vet vart man kan köpa dom där jackorna vi hade i CL?"

Antingen via den officiella hemsidan (förutsatt att jackorna fortfarande säljs) eller svenska fans webbshop.

Btw, have a nice trip! :)
Barcelona Lusnos
2010-04-25 02:04
1630 personer..hmm, undra hur många av dom som tippar konstant. Jag själv har väl tippat några gånger, skulle tro att det är jävligt få eller ja, knappast 1500 som tippar konstant.

Kallesiete //

Haha, tack..

Trippeln got "pwned"

Nej, nu ska jag sova. Ska köra lååångt imorgon.

Visca Barca!
Barcelona Lusnos
2010-04-25 02:03
Någon som vet vart man kan köpa dom där jackorna vi hade i CL? dom som man har när man går ut på planen innan matchen, ex under CL finalen mot United.

Dyra är dom men hittar inte vart dom går att köpa.
Barcelona kallesiete
2010-04-25 02:02

Trippeln ta det lugnt med ditt skrytande om hur du tippar. ;)
Atlético addeh
2010-04-25 01:55
Jag tyckte vi tog en komfortabel seger ikväll, även om det inte var något skönspel tog vi en relativt säker och behärskad seger. Även fast Pep nog försökte få alla att fokusera på matchen hade nog många tankarna på onsdagens handling. Chygrinskiy ska bara bort, skulle kunna skriva en bok med alla fel han gjort, ut med honom. Positivt idag var att Jeffren fortsätter spela bra när han får chansen, förövrigt ett riktigt elegant mål. Yaya var riktigt dominant på mittfältet tillsammans med Xavi, även fast han ser väldigt loj och klumpig ut ibland är han fan kung.
Real Madrid Podemos^
2010-04-25 01:54
Bra match idag ;)

Komfortabel va?
Barcelona Trippeln
2010-04-25 01:41
Lusnos

Nej alltså,det är 1630 personer som har tippat i år?
Barcelona Lusnos
2010-04-25 01:32
Är det 31 stycken som tippat "varje omgång" eller?

Får hålla med trippelmästaren här..
Barcelona NoGo™
2010-04-25 01:28
Rambla^9

På den här *länken så ser det ut som det är Chyg som dräller med bollen.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-04-25 01:28
Någon kanske har länkat detta tidigare men iaf, Ray Hudsons kommentar på Jeffrens mål, Breakdance on deck hahahaha
Barcelona Rambla^9
2010-04-25 01:15

Chyg får mycket skit. Oftast är det rättmätigt.

Xerez mål kan dock inte ukrainaren lastas för.

Svårt och se på reprisen, men det är Yaya eller Keita som dräller med bollen, inte mycket Chyg kan göra.

Mindre dräll med bollen, tack.

Barcelona Trippeln
2010-04-25 00:59
TrippelMästaren

Hahaha ok det är lugnt,skulle haft samma reaktion som dig vid samma sak :D
Real Madrid TrippelMästaren
2010-04-25 00:56
Trippeln: No offence, men ingen bryr sig - speciellt inte om skrytmånsar.
Barcelona Trippeln
2010-04-25 00:51
Fan vad nice,jag är den 30:de bästa tipparen på Svenskafans La liga! :D
Annons: