/spanien/barcelona/forum/15347.aspx/spanien/barcelona/forum/15347.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2010-04-22 21:01
addeh

Du glömmer att det skitlaget alltid tar poäng mot oss och skiter på sig mot det andra äckel laget från huvudstaden. Må dom förlora med 0-5!
Barcelona Gabriel
2010-04-22 21:00
Hetfield

Gracias!

Men va, ingen Torres från start? Just det, han skadade sig elr hur var det? Då blev det hela genast mycket mera ointressant.
Atlético addeh
2010-04-22 20:59
Jag hoppas starkt på Atletico, dem har haft det så trögt i ligan och dem är värde lite framgångar.

Go Atletico!
Barcelona Hetfield
2010-04-22 20:58
Gabriel

Tv4 sport

Chelsea cfc 8

Mycket bra video, duktigt av dig! Kul att en Chelsea supporter gillar Messi
Chelsea cfc 8
2010-04-22 20:48
Jag vet att jag laddade upp den en gång innan, fick ingen feedback dock och hoppas på det denna gången :)

Barcelona Gabriel
2010-04-22 20:48
Hetfield

Förstod nästan det. Vilken kanal visas matchen på?
Barcelona Gabriel
2010-04-22 20:46
Tänkte på en sak angående Mourinho.

Taktiken han använde sig utav mot oss för två dagar sen använde han sig även mot oss säsongen 04/05 på Stamford Bridge; snabba djupledsbollar på direktlöpande anfallare med spelare som Joe Cole, Gudjohnsen, Damien Duff och Kezman där framme. Faktum är att han använde sig utav exakt samma taktik för två dagar sen emot oss som Intertränare och faktum är att med rätt material fungerar det, även om vi spelade en dålig match.

Hmm...
Barcelona Barcanist
2010-04-22 20:41
Vad tycker ni om Arda Turan som ersättare till Thierry Henry? Riktigt bra spelare som dessutom är ung och som kan bli ännu bättre.
Barcelona Mrfaariis
2010-04-22 20:36
Barca supporters Barca fans. Vi har under 18 månader njutit en under bar show som ingen någonstans någonsin sett tidigare. Vi har levt i ohämmad lyx med tillgång till dom bästa 18 månaderna i våra liv. Dom har gjort oss så stolta över att vi har burit deras färger och dom har stolt visat att dom är bäst i världen. Vi alla fans bär varje av våra spelare i det innersta av våra Blaugrana hjärtan.

Vi har sett vårt lag se helt färdigt ut som om vi vore sekunder från kollaps men långt från fallna och utslagna. Vårt lag har i detta nu inte sagt sitt sitt sista vårt lag svarar alltid TVIVLA INTE PÅ OSS STÖD OSS.

Nu är det upp till oss nu är det upp till fansen att mobilisera allt vi har. Vi ska skapa ett levande helvete för Inter på Camp Nou oavsett om du jag eller vi är på plats. Ni som går till matchen gå dit timmar i förväg och bär allt i FC Barcelona färger just ni ska göra den stämning som kommer skrämma slag på Inter och dess spelare. Du som likt oss inte är på plats dekorera balkonger fönster bilar jackor med våra Blaugrana färger.

Catalunya Barcelona vi alla måste nu ge allt vi har till Josep Guardiola och spelarna vi älskar att dyrka. VISCA BARCA VISCA CATALUNYA
Barcelona Gabriel
2010-04-22 20:33
Hetfield

Du menar nog att Torres och Maxi återvänder till Calderon? Hoppas Atletico förlorar, hatar dem!
Barcelona Hetfield
2010-04-22 20:31
Är det verkligen ingen som pratar om dagens match? Det är ju en helt episk kamp mellan Atletico de Madrid-Liverpool, Torres och Maxi återvänder till Madrid (även om de inte får spela)

Missa inte matchen, börjar om ½ timme!

Gabriel/

Så ska det givetvis vara, blandade ihop! :)
Barcelona Fc Barcelona i hjärtat!
2010-04-22 20:27
test
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-22 20:00
Ämne: Jag har grubblat på ....
Pedro har sagt i intervjuer att han är från början högerfotad. Att han även kan använda vänsterfoten beror på flera timmar av träning.
Barcelona Fc Barcelona i hjärtat!
2010-04-22 19:58
Jag har grubblat på en fråga ganska länge.

Är det någon här som vet exakt om Pedro är höger elelr vänsterfotad? Och nej man kan inte vara dubbelfotad,man har alltid en bättre fot så att säga....
Barcelona Salcini
2010-04-22 19:48
H. Alavi

Du har misstolkat mig lite tror jag. Jag skyller inte våran förlust mot Inter på Zlatan. Hela laget presterade inte på topp. Jag har givit ett förslag på en alternativ startelva därför att jag anser att den skulle kunna funka bättre mot Inter. Jag anser att Bojan är bättre på att ta löpningar, både defensivt och offensivt, samtidigt som Zlatan inte tillför det längre alternativt som man önskade. Zlatan finns dessutom fortfarande på min bänk, förhoppningsvis redo att motbevisa mig i matchen mot Inter.

EDIT:
Jag anser fortfarande Zlatan vara en mycket duktig spelare, han har gett oss en del den här säsongen. Inför matchen mot Inter, den jag diskuterar anser jag dock att det skulle kunna vara ett bra drag att start Bojan istället för Zlatan.
banklev
2010-04-22 19:47
Ämne: Salcini

Under ma....
Äntligen
Barcelona Smogen
2010-04-22 19:45
el Flaco - R.I.P. Guru

chockerande att Barca inte fick igenom en överklagan, har ju inte hänt en enda gång denna säsongen vad jag kan minnas. Å andra sidan behöver Alves tillsammans med Xavi, Messi och Pedro ändå vila inför Inter så gör inte så mycket.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-22 19:38
Barcelonas överklagan mot de två gula korten Dani Alves fick mot Espanyol fick ett avslag även från Appellationskommittén och därmed står det fast att brassen kommer missa matchen mot Xerez på lördag.
Barcelona Pedrito
2010-04-22 19:36
Ämne: Salcini

Under ma....
Du borde skriva en Klok bok.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-22 19:32
Salcini

Under matchen mot Inter så tog Zlatan flera löpningar ifrån Inters försvar utan att få bollen. Varken Xavi eller Messi sökte Zlatan, utan han fick komma ner i banan för att möta boll och passa den vidare.

Skicka den där jävla bollen emot honom och låt honom spela rättvänd mot försvararna istället för att ständigt vara felvänd.

Zlatan är en grym spelare, det vet vi alla. Han var ständigt rättvänd i höstas o kolla hur det gick för honom. Men, det är klart att visa blir besvikna enbart på Zlatan när Barca förlorar eller gör en mindre bra insats, det har vi alla lärt oss redan från i höstas.

Går det dåligt, så är det Zlatans fel och Villa/Torres är på ingång. Så funkar det, iaf i Ramblan. Tragiskt, men sant. Jag är dock inte en av dessa som skyller dåliga insatser under matcher på honom.

Återigen, ta o kika på Arsenal matchen. Han var ständigt rättvänd och sköt flera gånger mot mål, varav två gick in.

Matchen mot Xerez kommer att vara viktig för Ibra.
Barcelona Salcini
2010-04-22 19:32
Vad bra då är vi på samma sida trots allt. Låt oss inte dra igång den eviga debatten om Zlatan igen. Den känns något förlegen.
Barcelona Pedrito
2010-04-22 19:27
Ämne: Pedrito:

Ska jag ....
Självklart ska zlatan vara ``bänkbar´´ men bara för att man ger en viss summa för en spelare kan vi inte förvänta oss att han ska leverera för dem summorna. Varje affär är en chansning.
Sen ville ju trots allt Etoó bort av någon anledning.
Barcelona Salcini
2010-04-22 19:25
Pedrito:

Ska jag vara ärlig så "nja". Han kostade trots allt får skyttekung från förra året och 460 mille. Då förväntar jag mig ändå att han skall springa. Jag har dock förståelse för att det tar tid att anpassa sig och han hade en väldigt bra höst. Under våren har han dock varit ganska kall och inte kompenserat det på något sätt. Då ser jag honom gärna på bänken.
Barcelona Pedrito
2010-04-22 19:18
Ämne: Pedrito han måste vi....
Men ni kan väl inte mena att han har varit sämre än vad ni förvänatat er?
Är ingen zlatanist...
Barcelona Smogen
2010-04-22 19:15
Skrolla ner lite så får ni lite kul läsning om Bojan...
Barcelona VizzlA^^
2010-04-22 19:09
För mig är det Luis Suarez som ska ersätta Henry, han har något extra..sen tror jag inte på folk som säger att han inte kommer prestera i en större liga likt Huntelaar, Han har grymma inlägg och en beslutsamhet utöver de vanliga...Sen att han är jämngammal med pedro gör inte något, Finns ju 3 platser att rotera på. I mina ögon är Suarez just nu en mycket bättre spelare. Dock gillar jag pedros dubbelfotade/aviga spelstil, men han är fortfarande oslipad.
Sen tycker jag vi saknat en ren ytter som Suarez som kan dra sin gubbe och Skjuta/inlägg.
Barcelona Salcini
2010-04-22 19:07
Barcelona GeziiMlaBarca
2010-04-22 19:05
Pedrito han måste visa va han går för jag har trott alldeles för mkt på han å det gör jag än det jag menar är lixom låt han spela mot xerez så han kan bevisa att han kan springa som matchen mot arsenal så han får starta mot inter !
Barcelona Pep the King
2010-04-22 19:05
Det blir mer fart utan Zlatan. Zlatan stannar upp spelet bara.

Barcelona Salcini
2010-04-22 19:04
Annons: