/spanien/barcelona/forum/15344.aspx/spanien/barcelona/forum/15344.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-24 21:22
LEO KUUNG

Haha ja det kommer att hända, hur gammal är du att du verkligen tror att det är ett verklit scenario?
Barcelona Visca Barca
2010-04-24 21:22
yes mål av colunga, han gjorde 2 mål mot eller hur?
Barcelona LEO KUUNG
2010-04-24 21:21
Hoppas inte Zlatan spelar mot Inter. Han förstör hela Barcelonas spel.

1. Han är för stilla stående.
2. Han har svårt för att komma förbi måtståndaren
3. HAN STÅR OFFCIDE HELA JÄVLA TIDEN!!!!!!!

Snälla Zlatan gå tillbaka till Inter och Eto kom tillbaka.
Barcelona --Xavi--
ja håller me dig alex, df ska båda starta, yaya som mittback och busquets på mitten
Barcelona BarcaFan!
riktigt bra, va det inte samme spelare som gjorde 2 mål mot oss?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-24 21:20
GOAAAAL!
Aléx
Gooaaal..haha..snyggt som fan
Barcelona Abbe.
Såja, Zaragoza!
Aléx
Jag sitter och väntar när Yaya vs Busquets tar slut så att vi kan diskutera nåt viktigare än pajkastning på våra egna spelare.
Båda spelarna är unika på sina sätt, Yaya är stor stark och idag spelade han sin bästa match för säsongen. Busquets är skicklig med bollen och en riktigt snabb och bra passningspelare. Punk slut!
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-04-24 21:17
Salcini

Du har rätt i att Yaya stundtals dräller med bollen men inte släpper han väl till lika många farliga lägen som Busi? :-O
2010-04-24 21:16
Salcini

Så du tycker inte Busquets kan drälla med bollen och vara en säkerhetsrisk? Vet inte om du följt Yaya så mycket men han är mycket bättre defensivt än Sergio
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-04-24 21:15
Barcelonistas och kallesiete

Yaya har väl såväl bättre offensiv som defensiv statistik än Busi och dessutom färre kort? Eller har jag kollat på helt galen statistik?
Barcelona Salcini
2010-04-24 21:13
Därför att han har spelat en match på en månad, visst han gjorde den bra, men det var hans bästa match för säsongen, tidigare har han varit en säkerhetsrisk där han drällt med bollen och tappat den. Jag anser att Busquets har en bättre förmåga att ta emot-passa, hålla det till två tillslag och bara vara en länk mellan försvar och mittfält. Touré har en förmåga att springa ta offensiva löpningar med boll lite för ofta. Visst, det är en bra förmåga att kunna göra det ibland, men vad händer om han tappar bollen uppe vid straffområdet, vem finns då där bak för att täcka upp?
Barcelonistas
2010-04-24 21:13
rött kort? haha skojar du
Aléx
2010-04-24 21:12
Vilken filmning, herregud!
Deportivo Creus
Tack och godnatt.
Barcelona Hetfield
Där försvann respekten för Higuain, ner i källaren
Barcelona Larsson1333
2010-04-24 21:11
Hahaha ofta raul blir inbytt och utbytt

jäääääklar vilken filmning, visst det är ju fult gjort men träffar ju inte ens, och puertan sitter och klagar på att busqets filmar
Barcelona Abbe.
2010-04-24 21:09
Typiskt.
Barcelona ★Sami★
2010-04-24 21:09
Yaya Toure ska starta mot Inter. Busquet sätt dig gärna på bänken!
2010-04-24 21:07
Varför tycker du inte man får säga att han ska spela nästa match när han precis har gjort en riktigt bra insats? Jag fattar inte
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-04-24 21:06
Vi får heller inte glömma bort att det inte bara är det faktum att Busquets inte är tillräckligt bra för att spela i Barca som gör det hela tragiskt och irriterande utan också det faktum att han faktiskt förstör för laget.

I CL finalen mot United var han nära att kosta oss flera mål och jag minns att i flera situationer så räddade Yaya Toure oss där som då spelade mittback och räddade oss efter Busquets vansinniga avskyvärda felpass som defensiv mittfältare och vi vet hur avgörande det kan bli då.

Sen i El-Clasico så fick han rött kort. Mot Arsenal så gav han bort en passning som gav 1-2 och detta i ett läge då vi ledde med 2-0 och kontrollerade matchen.

Och det finns flera såna situationer. Mot Inter senast kunde det resultarat i flera mål.

Sen att få höra att denna Busquets har en fader som är god vän med Guardiola gör det hela bara mer irriterat. För fotbollsmässigt platsar han inte ens på bänken i Barca.

Fruktansvärt detta alltså. Synd för spelare som Messi och Xavi som är bäst i världen på det dem gör att ha sådana spelare i laget.
Barcelona Salcini
2010-04-24 21:04
¡Barça! - Crèma Catalana:

Du förstår fortfarande min poäng? Jag tar inte ifrån Yaya's insats idag på något sätt. Men att säga efter en match att han måste starta mot Inter?
Barcelona Barca-nist
2010-04-24 21:03
real kommer göra minst 1 mål i andra halvlek ! hoppas inte det :)
Barcelona DRRC
2010-04-24 21:03
Ämne: Pep.G

vi får ett....
Knappast, Yaya med sin tyngd, bollkontroll och snabbhet kan gå igenom 1,2 spelare och passa men också skjuta vilket jag tycker skiljer honom från Bus. Busquets är den som segar ned desutom tappar han boll mer ofta.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-24 21:01
F_C_B

Så han missar matchen mot Barcelona? En sträckning varar väl längre än ett par dagar? Har inte så bra koll på sträckningar.

----

Pep.G

Äh, vi förlorade de matcherna för att motståndarna tog vara på sina chanser, vilket vi inte gjorde. Och de spelade bättre än oss, inse fakta. Vi är mänskliga. Tro det eller ej.

Barcelona kan(!) förlora i en rättvis kamp.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-24 21:01
Pep.G: "Jag kan med huvudet högt skylla Atletico och Inter förlusterna på att vi hade Busquets på plan och inte Yaya."

Vilket sätt att förenkla problemen! Vi förlorade de där matcherna för att laget i helhet stod var dåliga prestationer, inte för en enskild spelare startade istället för någon annan.

Mem det är klart, det är enklare att hitta en syndabock att peka fingret mot, istället för att göra en mer djupare analys om vad som gick fel i matcherna mot Atlético och Inter.
Barcelona F_C_B
2010-04-24 21:00
Japp. Sneijder är skadad och fick kliva av. Det står på inter.it att han har fått en sträckning.
2010-04-24 20:59
Salcini

Xerez var inte dåliga idag, dom spelade faktiskt riktigt bra. Så säg inte att det är en liten grej när man presterar mot Xerez
Barcelona älskabarcelona
2010-04-24 20:59
Jag tittar på milans match nu på en albansk kanal . Komentatorn sa precis att sneider va tvungen att lämna plan pga en sträckning. Nån som vet mer?

Annons: