/spanien/barcelona/forum/15340.aspx/spanien/barcelona/forum/15340.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona i hjärtat!
2010-04-25 00:39
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"

Är verkligen 16 år? Jag vet att snittåldern på les rambles är några år lägre, men du verkar vara riktigt mogen för att vara 16.

Jag vet inte om du är här för att provocera men lägg ner.
2010-04-25 00:36
H.Alavi - Triangulo Magico!//

Är verkligen 16 år? Jag vet att snittåldern på les rambles är några år lägre, men du verkar vara riktigt mogen för att vara 16.

Kanske är det nån bugg?

Man vet aldrig, varför ska man döma ut honom.
Barcelona Pep the King
2010-04-25 00:32
Yaya Toure är Kung. Han måste starta mot Inter!

Bona nit.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-25 00:29
Och här har ni en TV-intervju med Touré, en av de bästa spelarna mot Xerez. Notera att han svarar nästan alla frågor på katalanska.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-25 00:27
Bilder från när spelarna hade på sig de speciella tröjorna, där de uppmanar publiken att återvända till Camp Nou nästa onsdag, finns i länktipset.
Ktoor^,^
2010-04-25 00:26
Criff

Tänkte samma sak..
Barcelona Criff
2010-04-25 00:26
Varför står det Barcelona - Xerez 2 - 0? :P Det blev väl 3 - 1, eller såg jag en annan match?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-25 00:25
Är säker på att när Taher Mortezai ser att han har gjort ett fel så kommer han att ändra på det. Skit i felstavningar på namn eller fel på rubriken, det är innehållet som räknas. :)

Istället för att sitta o göra ingenting så valde han istället att skriva en artikel om matchen, och det tackar jag honom för. :)

Precis som alla andra i red.
Barcelona ★Sami★
2010-04-25 00:20
Någon som är nervös inför Onsdagen.
Espanyol janne88
2010-04-25 00:09
Ämne: TAHER MORTEZAI ansva....Ja han verkar lite yr och att sedan en del Barcasupportrar är lite historielösa är roligt. Samaranch var medlem i en fotbollsklubb.

Gissa vilken. Jo Barca!
Barcelona Barca4eva
2010-04-25 00:07
Silthrim, Redigera inlägget istället för att skriva 3 meddelanden nästa gång ;)

Men ja håller med det första..andra..och tredje inlägget :D
Silthrim
2010-04-25 00:02
För vi ska vända detta .
Silthrim
2010-04-25 00:01
Gonzalo IL Pipita | "Hombre":

Vi kan inte sätta mer press på oss själva än vi redan har gjort .Det här med tröjorna visar bara att spelarna är laddade inför matchen och kommer göra allt för att vända den till Barca seger , och det ser jag enbart som härligt.
Silthrim
2010-04-24 23:49
Ingen jätte match av oss idag, men vi gjorde det vi skulle vi vann och det är det som är huvudsaken . Zlatan passade till ett mål och gjorde ett mål skönt för Zlatan hoppas att han hittar formen allt mer nu .

Yaya Toure var annars giganten idag , och ska spela från start i returmötet i Champions League enligt mig.

2010-04-24 23:49
Lokmaninho ( Nr 1 )//

Jag tror det bara kommer ge en negativ effekt.

Varför?

Jo, för att sätter press på sig själva, tänk ifall inters matchplan ser helt annorlunda ut, det kan hända som det hände med real, drömfotboll första och kollektiv kollaps andra.

Ramos, Alonso, Arbeloa och Ronaldo har lärt mig att man aldrig ska tro nåt i förväg.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-24 23:44
Domaren blåser av matchen och samtliga Barçaspelare beger sig till mittcirkeln och tar på sig svarta tröjor med texten: ”På onsdag Barça-Inter kl. 8, samtliga till Camp Nou. Remontada!” . Remontada betyder ungefär vändning

Fyfan vad jag LÄNKTAR!!!!
Barcelona Barca4eva
2010-04-24 23:42
Thierry14Henry

Det är väl bara rykten eller något för tillfället
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-24 23:30
kan nån skicka länk där det står att Maicon och sneijder är skadade.?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-04-24 23:29
TAHER MORTEZAI ansvarig för artikeln "Barcelona - Xerez 2-0" verkar vara lite vilsen, enligt han gjorde "Jeffrey" 1-0 vem är Jeffrey?
Barcelonistas
2010-04-24 23:27
ja hoppas att båda lagen kommer till matchen utan skador. men om maicon o sneijder skulle missa så är det bra för barca, men ja önskar inte skador på spelare!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2010-04-24 23:27
Red

Enkel miss 2-0.
Barcelona Barca-nist
2010-04-24 23:21
Vampíro

jag hoppas inter saknar alla sina bra spelare!

jag vill att Barca ska vinna :)
Real Madrid Viva la real y espana
2010-04-24 23:15
barcelona - xerez 2-0?

Barcelona Vampíro
2010-04-24 23:14
Tråkigt om Inter får klara sig utan sin bästa spelare men hur ofta har det inte varit så för oss inför stormatcher? Senast vi mötte Inter hemma så spelade vi t.ex utan både Messi och Ibra och vi spelade även en CL-final med två halvskadade nyckelspelare och en backlinje som inte hade spelat en enda match ihop. Tough luck men så är det tyvär.

Btw, matchen slutade 3-1 inte 2-0 som det står i matchrapporten.
Barcelona Barca4eva
2010-04-24 23:13
VAMOS BARCAA!!!

Håller med...tycker Yaya borde starta oftare pga hans sjuka offensiv :)
Forza siempre
2010-04-24 23:11
Är det någon som vet vilken kanal i Spanien som sänder Barca-Inter?
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2010-04-24 23:09
Yaya är bättre än Busquets men Busquets är jävligt bra också och han kommer att bli ännu bättre då han e ung men just nu så ska Yaya starta tycker jag fast än att Busquets gör det bra, punkt slut.

Nån som håller med?
Barcelona Barcadinho.
2010-04-24 23:06
Några flera ord innan jag vänder mig mot familjen.

Yaya är mer mångsidig än Busquets. Båda har sina fördelar och nackdelar och de tillför lite olika saker till laget. Men Yaya kan göra flera saker än Busqi.

Och det viktigaste av allt - Yaya är den enda mittfältare som vi har som kan belasta Xavi.

Den eviga frågan - jag vet - men den här frågan förekommer om och om igen i andra sighter, inte bara SF.

Men jag ser att folk klagar bara på Busqi för förlusterna mot Atletico och Inter.
Då kontrar jag och klagar på Yaya för förlusten hemma mot Rubin Kazan.

Hela laget presterade dåligt.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2010-04-24 23:06
Om Sneijder och Maicon skulle missa matchen mot oss så har vi ännu större chans att gå vidare då de båda spelarna är inters viktigaste. Fast Vi ska självklart gå vidare även ifall de är med eller ej!!!
Barcelona Barcadinho.
2010-04-24 22:55
Barca spelade inte bra idag. Backlinjen var förvirrad många gånger, Zlatan missade många enkla pass, Xavi var ganska osynlig och lyckades inte hitta ytor eller bygga spelet bra. Messi kom in men var lika instängd i sin kant som i tisdags. Maxwell gick upp i många anfall, men gjorde inte mycket nytta. Henry bör säljas till sommaren.

Vi behöver spela mycket bättre på onsdag.
Annons: