/spanien/barcelona/forum/15338.aspx/spanien/barcelona/forum/15338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-04-22 15:31
Alex

Du borde kanske se hur han firar innan du uttalar dig (samma sak som du sa till mig) :)

Jag stör mig på folk som gör enkla mål som en annan i laget har skapat, sen så springer han iväg som att han har dribblat förbi 10 personer, bara aningen irriterande

Jo då, Balotelli kommer ju att funka utmärkt i Barcelona, ännu en person som inte rör sig, jag kan inte se hur det kan gå fel
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-22 15:29
110 Online?
2010-04-22 15:27
Messidinho_10

Balloteli mot Millito ?

SVAR :ALDRIG!!!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Messidinho_10

Jag gillar Balotelli, hade vi fått honom för en billig peng så varför inte? Men det är verkligen inte troligt att han kommer hit, och att byta honom mot Milito är bara idiotiskt enligt mig..
Aléx
Hetfield

Heller att fira mål som Pippo än dansa som en transa, se Marcelo.
"Stör" dig att han firar mål? Det var nåt nytt..
2010-04-22 15:26
Hahah Zlatan va kung :)
Barcelona Messidinho_10
2010-04-22 15:24
Grabbar kolla Balotelli kanske påväg till Barca, jag vet inte vad jag ska säga.
Barcelona Hetfield
2010-04-22 15:21
Barcelonito

Det jag menar är att han hjälper inte till i spelet, och han hjälper aldrig bakåt, det enda han gör är att springa så fort ett läge dyker upp

Alex

K9 var aldrig Pep's köp, så jag har svårt att se K9 i Barcelona, sen har han ju gjort 2 mål trots att han har spelat få minuter

Det som stör mig med K9 är att han beter sig som Pippo så fort han gör ett mål, han kan få en passning och rulla in den från 1 meter, men han springer ändå runt som om han har gjort århundrades mål
2010-04-22 15:21
90 pers inloggade och ingen skriver?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-22 15:17
Hetfield

Trezeguet springer mer än de flesta anfallarna. Se honom live innan du uttalar dig tycker jag. Trezeguet står inte stilla en sekund när han är på plan, tar jättelöpningar framför försvararna han möter och det är inte konstigt att han en gång och alltid vart en stor målskytt.
2010-04-22 15:12
Zlatan sprang lite mer än 6 km i matchen i tisdags, det inte är så dåligt med tanke på att han blev utbytt i andra halvlek.. Det jag undrar är hur Valdes lyckades springa 5,5 km enligt Marcas siffror.. brukar målvakter springa så här mycket under matcher vanligtvis?
Aléx
2010-04-22 14:59
Hetfield

Precis och jag vill inte försvara Ibra, han har varit vaxdocka i vissa matcher.

Vad tror ni om K9:s chanser till nästa säsong? Rambla, K9 fanboy nummer 1 kanske har koll på läget? :)
Barcelona Hetfield
2010-04-22 14:56
Alex

Äh, det låter värre än vad det är, man behöver inte springa sönder sig så länge man presterar

Varken Trezeguet eller Nistelrooy springer särskilt mycket, men de brukade göra 20 + mål varje säsong
Aléx
2010-04-22 14:51
Hetfield

Men om Marca säger 1+1 då är svaret 4. Aja, inget att tjafsa om.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jag hoppas att Pep tar hem K9 till nästa säsong, Bojan har inte den kraften och styrkan att få en startplats dessutom är han väldigt ung och jag hoppas att han lånas ut 1-2 år till en spanska lag där han får bra med speltid.
Jag gillar K9, då ska han och Zlatan kriga om positionen. Messi får lira på kanten där han är bäst, ingen idé att ändra på en vinnande koncept.
Barcelona Hetfield
2010-04-22 14:44
Alex

Jag antar väl att de har räknat ut det, det är svårt att fiffla med siffror. Om någon säger till dig att 1+1=2 , då är det svårt att tjafsa om det

Sami

Pep har visat att han vågar ta bort negativa element i laget, om det visar sig att Zlatan gör mer skada än nytta i laget så kan jag se Zlatan säljas vidare

Det finns fyra anfallare som skulle kunna ersätta honom : Dzeko, Torres, Vucinic (aningen ojämn) eller Villa

Jag väljer Torres då han är ung och ruskigt bra
Aléx
2010-04-22 14:31
Hetfield

Jag vill gärna se den statistiken, har du länk till den?
Jag håller med att Zlatan är lat när han är inte i matchform som i tisdags men hur mycket Xavi och Messi sprang då? Hela laget var lata, det va Pedro och Pique som ville spela fotboll!
Barcelona ★Sami★
2010-04-22 14:26
Hetfield

Zlatan kommer juh inte lämna säkert på 3 år. Men när han lämnar vilken anfallare skulle du vilja se?

Barcelona Barca-nist
2010-04-22 14:25
Abbe

ännu större siffror skulle inte skada:)

men om vi vann med nöd o näppe så kanske Mourinho skyller på kameramannen som stod i vägen eller luftfuktigheten är för låg.

största hycklaren!
Barcelona Abbe.
2010-04-22 14:23
Ämne: jag vill ha det så h....
Vore inte så dumt.

En blandning mellan det och det i mitt länktips vore inte heller så dumt.
Barcelona Barca-nist
2010-04-22 14:17
jag vill ha det så här på onsdag!

visa vad vi går för på hemma plan.
Visca Barca
Barcelona Hetfield
2010-04-22 14:15
Alex

Det är svårt att ljuga när det gäller statistik och siffror

Men å andra sidan så bryr jag mig inte om hur mycket Zlatan springer, han är väldigt bekväm av sig, det är ingen större nyhet
Zero Pulse
2010-04-22 14:14
Haha. Exakt. När en Madrid -tidning skriver om Barcelona så är det lika trovärdigt som när dessa Berlusconi ägda radio och tv -kanaler hävdar att just Berlusconi är det bästa som har hänt Italien sedan renässansen.

Zlatan sprang tydligen 6,08 km och Valdés sprang i sin tur endast 400 meter mindre än Zlatan, som borde innebära att Valdés sprang ungefär 5,7 km. OFTA att en målvakt springer 5,7 km under en match.

Om Marca hade minsta lilla trovärdighet som tidning, så kan vi alla konstatera nu att den är borta.

MARCA = Nordkoreas och Kim Jong Il statsstyrda och propaganda verktyg.
Aléx
2010-04-22 14:04
Pep the King

Det är idioterna på Marca som har kommit på denna "nyhet". Ta det med nypa salt som allt annat de skit tidningarna skriver.
Barcelona Pep the King
2010-04-22 13:59
Zlatan Zlatan...
adil [blaugrana]
2010-04-22 13:57
Man är så jäkla oroad över att vi åker ut. Det som gör mig mest illa tillmods är Mourinho. Hans starka psyke och stora ego har smittat av sig på hela Inter som gör att allt känns extra svårt.

Praktiskt taget kanske den här matchen är en svårare uppgift än den när vi åkte till Stamford ifjol med 0-0 i bagaget. Nu med den stora fördelen att vi är värdar på Camp Nou då.

Sen har vi också slagit Herr storkäft förut.
Barcelonistas
2010-04-22 13:51
Siempre el amor Real Madrid

tyst me dig
Aléx
2010-04-22 13:48
★Sami★

Det hoppas jag att de gör, låt även Mourinho och tisdagens domare sova på en dubbelsäng framför målet. Har Barca en bra dag ingen kan stoppa oss.
Ja det lär bli svårt på onsdag men inte omöjligt.
Barcelona Pep the King
2010-04-22 13:45
Jag vill ha Onsdag nu. Kommer gå skit segt tills det.

Barcelona Barca-nist
2010-04-22 13:38
el Flaco

nej det va inte det jag menade heller !
Men man hade en annan bild av honom innan, måste jag erkänna.

Det händer i katolska kyrkan så visst kan det vara så tyvärr! men nu får jag sluta innan den diskussionen urartar sig :)
Barcelona ★Sami★
2010-04-22 13:36
Jag tror Inter kommer försvara med en helt jävla mur. Bara helt defensivit.

Kommer bli svårt.
Annons: