/spanien/barcelona/forum/15336.aspx/spanien/barcelona/forum/15336.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona F_C_B
2010-04-26 22:54
Alex

Eller det kanske var helt enkelt Inter som gjorde Barcelona dåliga? Varför nämner du inte det?
Barcelona Rambla~
2010-04-26 22:51
##adidas##

Till skillnad mot dig så har jag inte påstått att det är straff eller inte. Helt ärligt, jag vet faktiskt inte vilket.

Nej, du är borta. Det är två kommentatorer, neutrala, som är övertygade om att Sneijder sparkar på Alves. Trots det ska vi tro på ditt ord över deras? Jag menar, en loser som du. Tsss..
Real Madrid ##adidas##
2010-04-26 22:48
Rambla

Jaha om inte jag vet, hur fan vet du då? Är du helt jävla borta eller? Killen rör inte honom och han ramlar som om han dött. Sen när han ser att han får en varning, ja då har det som gjorde så jävla ont gått bort och han börjar skratta.
Barcelona Rambla~
2010-04-26 22:46
Ämne: Trippeln

Seriöst ....
Du har inte en jävla susning om Sneijder träffar Alves bakifrån i knähöjd eller inte. Så sluta upp med ditt arroganta och självgoda beteende varenda gång du är här inne tack.

Du är ett troll och inget annat.
Real Madrid ##adidas##
2010-04-26 22:40
Om du inte vill åka på en spärr också så lägger du ner med och kalla honom/andra för blinda. /Mod
Barcelona NoGo™
2010-04-26 22:39
Ämne: Spola fram till 6:43....
Haha Pinto! Så jävla skön :)
Aléx
2010-04-26 22:37
Rambla~

Stark var kanske för starkt ord ;)
Men de hade en bra trupp och duktiga ersättare för de saknade spelare.

Barca spelade säsongens sämsta match i Milano, kanske sämsta match sen Pep tog över. Vad kunde det bero på? Den tuffa bussresan, att Barca inte fick den uppladdningen som man ska ha inför en sån stor match eller domarteamet som var ett gäng clowner?
Alla dessa punkter satte sina spår i den matchen.
Barcelona BlueRed
2010-04-26 22:29
Aléx

Barça hade två bortamål då. Arsenal kom till Camp Nou med 2-2 och en jädrans massa skador, alla var på spelare som direkt hade gått in i deras startelva. Inter är bra mycket mer stabil än vad Arsenal är, detta plus det resultat och självförtroende dem kommer med är inte och skoja med. Inte konstigt alls att dem räknas som favoriter nu.
Barcelonistas
2010-04-26 22:29
-=FCBarcelona=-

yep hoppas ochså på lyon tycker dom förtjänar att gå vidare till finalen. bayern har haft jävligt mycket flyt i alla matcher i stort sett. att dom ens gick vidare mot Man United är helt sjukt..
Barcelona Rambla~
2010-04-26 22:28
Boixos Nois är en penya. Laporta portade inte hela Boixos Nois utan de värsta rötäggen, ledarna, de kriminella. Säkerligen kommer det idag ändå in sådana som sympatiserar med Boixos Nois men de är nog inte lika organiserade eller störiga som de värsta.
Barcelonistas
2010-04-26 22:27
Lokmaninho ( Nr 1 )

dom är nazister.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-26 22:27
//Barcelonistas

Lyon helst, vore kul om vi fick visa real hur man ska spela mot lyon på bernabeu.. ungefär som en privat hemlärare! :)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 22:26
Ämne: BlueRed

Arsenal ....
Ingen Cesc, Song, Gallas, van Persie, Arshavin. Sa du stark trupp? Ett bra lag, javisst, men långt ifrån det bästa de hade kunnat ställa upp med.

Nu var ju även Barcelona långt ifrån ordinarie men helt klart var Arsenal värst drabbade.
Barcelonistas
2010-04-26 22:26
-=FCBarcelona=-

sant har för mig att dommaren är ett interfan ochhså? lol helt sjukt isånna fall om de stämmer. brukar aldrig klaga på dommare men detta är i sånna fall en stor skandal!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-26 22:24
Vilka är ens Boixos Nois alla snackar om ?
Aléx
2010-04-26 22:22
BlueRed

Arsenal kom också med en stark trupp till Camp Nou, va hände?
Vi får svar på våra frågor på onsdag efter matchen, kalla mig optimist men jag tror på Pep och hans mannar och framför allt alla cules på plats.
Som Pep sa "Inter kommer att få långa 90min på Camp Nou"
Barcelonistas
2010-04-26 22:18
vilka hoppas ni går till final imon lyon eller bayern?
Silthrim
2010-04-26 22:18
Sanning och säga så skulle jag inte ha något emot om en av världens bästa ytterbackar spelade i våran vackra tröja.

Inget ont om Maxwell , han har gjort det helt okej, men Clichy är strået vassare och har en helt annan fart med bollen.

Så för mig Clichy , JA TACK!
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-26 22:16
Ämne: Den dagen Barcelona ....
Co-sign! Man bör först och främst inrikta sig på att göra sitt eget jobb, istället för att kritisera andra. Barça gjorde en dålig prestation i Milano och det var därför, och endast därför, man förlorade.
2010-04-26 22:16
el Flaco - R.I.P. Guru

Jag svär på allt jag älskar Pinto !! Killen är för skönt! han firar mer än han som gjorde målet :)
Barcelona BlueRed
2010-04-26 22:14
Aléx

Konstigt? Inter kommer till Camp Nou med 3-1 och är starkare än någonsin, klart dem inte tror på Barça då.
---------
Silthrim

Jag tycker om Clichy, krigar ordentligt på sin kant. Men nej tack. Bojan ska ingenstans.
Atlético addeh
2010-04-26 22:13
Silthrim /

Att vi i nuläget inte är i behov av en vänsterback. Dock är clichy riktigt duktig och fortsätter Abidals skadeproblem så varför inte. Maxwell är för mig inget förstaval i världens bästa klubblag.
2010-04-26 22:13
Silthrim

Jag skulle tacka ja om Bojan om Arsenal skulle ha Bojan i lån1 säsong!
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 22:12
Silthrim

Jag säger bara. Gärna! Clichy är en sjukt grym vänsterback.
Men jag vill gärna se han i Barcas tröja.

Men Jag tror Arsenal inte släpper han.
Barcelona Hetfield
2010-04-26 22:12
Den dagen Barcelona förlitar sig på att domaren ska hjälpa de i matcherna är den dagen då vi slutar vinna titlar

Så enkelt är det
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-26 22:11
Ämne: -=FCBarcelona=- /
....
Tack addeh

//Barcelonistas

jag tror inte att Barca skulle fått straffen även om d va Iniesta!
kolla noga på hur messi blir dragen konstant i 10m
precis innan 2-1 målet, vilken domare som helst vet att messi är snabbare än så, när han löper utan "ryggsäck"..

domaren va född i milan och dessutom har han drivit en restaurang tillsammans med mourinho för många år sen.
Aléx
2010-04-26 22:11
Konstigt att ingen av "experterna" på Eurotalk trodde på Barca i en ev. finalplats! :P
haha
Silthrim
2010-04-26 22:09
Bojan Krkic kan ingå i en bytes affär mot Arsenals ytterback Gael Clichy , Läs mer genom att klicka på Länken , Vad tycker ni ?
Barcelona If size Doesnt matter, Why am I so Popular?
2010-04-26 22:05
Spärrad för provokation. /Mod
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-04-26 22:05
El flaco

Haha, underbart att se :D
Han är så skön också!

OT: Ska ha beep-test med fotbollslaget imorrn. Vad ska en kille på 14år klara för nivå? vad klarade ni i samma ålder?
Annons: