/spanien/barcelona/forum/15330.aspx/spanien/barcelona/forum/15330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 20:34
Inters president Moratti låter som en unge!
"Barca pressar domaren"

Självklart vill Barcelona ha en bra domare och ingen köpt italiensk pengar-galen domare.
Real Madrid Radical - El Maestro Kaká!
2010-04-26 20:29
Ämne: Någon som vet hur de....
Maicon kommer förmodligen spela. Sneijder är osäker skulle jag tro. Dock så kan det vara ett trick av Mourinho, det skulle inte förvåna mig i alla fall.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-26 20:29
VAMOS BARCAA!!!

Har för mig att Maicon deltog på träningen igår och kommer att vara klar för spel på onsdag. Dock så är det osäkert kring Sneijders skada.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2010-04-26 20:24
Någon som vet hur det är med Maicon och Sneijder? Kommer de att spela eller inte?
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 20:16
Mourinho den ödmjuka !
Barcelona Hetfield
2010-04-26 19:59
Jag diskuterade med några kära fotbollsälskare, det blev en het debatt mellan Rijkaard vs Pep

Ena sidan påstod att Rijkaard är "större" än Pep, och den andra sidan påstod motsatsen

Jag sa att Rijkaard är större för att det är tack vare honom att vi är vart vi är. Innan Rijkaard så låg det riktigt illa till med Barcelona, mediokra spelare efter mediokra spelare köptes in

Svårt att avgöra
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-04-26 19:58
Oj, det blev lite fel där. Menar onsdag, min seriepremiär är tyvärr på onsdag. Så ja, jag missar matchen. Blir inte lätt för mig att kunna fokusera på min match.
Barcelona NoGo™
2010-04-26 19:49
Sersari

Se länktips.

Fan vad jag längtar tills onsdag när man ser den där videon.
Barcelona Sersari
2010-04-26 19:45
Gonzalez_Barca

FANTASTISK video! 2 mål är allt vi behöver!
Vamos Fútbol Club Barcelona!

Förresten hur hittar man Barcelonas youtubekanal?
2010-04-26 19:38
Gud är störst! - Pep el rei!

Matchen spelas på onsdag och inte imorgon. ;)
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 19:36
Gud är störst! - Pep el rei!

Haha matchen är på Onsdag:)

Du kommer inte missa.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-04-26 19:30
Så jäkla kul det blir för mig att missa matchen på onsdag pga seriepremiär. Jätte roligt, verkligen!
Barcelona Trippeln
2010-04-26 19:18
Redigera inlägg istället för att posta 4-5 st efter varandra. /Mod
Barcelona Trippeln
2010-04-26 19:15
Fc Barcelona i hjärtat,i hjärnan i själen på mig.Vi ska vända det här!
Barcelona Trippeln
2010-04-26 19:15
H.Alavi - Triangulo Magico!

Fan jag vet inte vad jag ska tänka,får vi en ett tidigt mål så är det kört för Inter men gör de 1 måste vi göra 4 mål för att gå vidare och därav rädslan.

Men jag tror för hoppet är det sista som kommer överge mig!
2010-04-26 19:10
Trippeln

En riktig supporter tror på sitt lag. ;)
Nej, skämt åsido jag tror att det är 50/50 inför onsdagens match. Spelar ingen roll vem som gör målen, bara vi sätter in de.

Vad händer om vi lyckas spräcka nollan under de första tio minutrarna? Svar: Kaos.

Visst går det att vara tacksam, men showen rullar vidare, med eller utan CL.

----

Boixos Nois påminner mig väldigt om hur det funkade under Hitlers ledning i Tyskland vilket får mig o hata de ännu mer. Nej tack till idioterna.

Det som verkligen övertygade mig om att jag inte vill ha de på läktaren var när jag såg hur de var mot Espanyol fansen i derbyt förra säsongen. Tråkigt, varför kan de inte bara vara normala människor som älskar sin klubb?

Sevillas fans är bäst i Spanien, utan tvekan. Eller, tillsammans med Bilbao iaf.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-26 19:09
Härlig video från FC Barcelonas youtubekanal!
Barcelona Trippeln
2010-04-26 18:58
Det känns som slutet är nära på något sätt,2 mål underläga.Varje dag som går så försöker jag tro och tro på en ''remontada'' men börjar tveka.Tyvärr ):
Barcelona Trippeln
2010-04-26 18:55
Fan vad tårögd jag blir när jag tänker på de här 2 åren vi har upplevt med Barca,det har varit de 2 bästa åren i mitt liv :)

Jag kommer bara älska laget ännu mer om de förlorar,de har gett mig glädje och jag ska ge de support hur det än slutar.

Jag är tacksam för den här showen vi har upplevt och det borde varenda jävel härinne vara! :D
Barcelona Hetfield
2010-04-26 18:51
Tyvärr så är de som bankar mest på hjärtat , oftast de som är tomma i huvudet

Boixos Nois ska vara långt ifrån Camp Nou, även om jag har klagat på stämningen i Camp Nou så väljer jag det före personer som misshandlar andra personer bara för att deras åsikter skiljer sig åt

Folk tror att om man ska få in bra stämning i arenan så måste det automatiskt betyda att huligangängen måste in. Så är det inte, titta bara på Atletic Bilbao, majoriteten av deras fans är familjer och vanliga undomar.

Titta på Bundesligan, stämningen där är ju helt makalöst. Slutsatsen är att det ena utesluter inte det, det går att få med sig högljudda fans om t.ex: priset på biljetterna sjunker
Barcelona Barca el rey
2010-04-26 18:27
tarrak

visste inte att boixos nois är nazister. BTW Atletico madrid har världens bästa fans
Delarocha
2010-04-26 18:22
Nu ser det bättre ut. Tack
Barcelona BlueRed
2010-04-26 18:09
Delarocha

Konstigt, jag har inte problem med sidan. Jag tittade även in från /Mod sidan, raderade ett inlägg med en länk inklistrad i inläggsrutan. Prova nu.
Delarocha
2010-04-26 18:08
Hans länk där ja. Varför inte lägga den i länktipset. Nu är forumet paj för mig. Tack så hjärligt.
Barcelona Sam
2010-04-26 18:06
Skulle i så fall vara Barca el rey inlägg en sida back typ. Dock ser allt bra ut för mig än så länge.
Delarocha
2010-04-26 18:00
Varför ser man inte vad som står längst till höger i inläggen här? Är det någon som förstört forumet genom att lägga in en bild eller för mycket text?
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 17:52
Tror ni dom kommer vattna fotbollsplanen på Onsdag?

Barca spelar bättre väl när det är blött i gräset. Går snabbare.

Inter kommer inte hinna med.

Barcelona Barca4eva
2010-04-26 17:48
Samma effekt som Boixos utan de vore grymt :)

Alltså sångerna , tifon etc...
Atlético addeh
2010-04-26 17:40
BlueRed /

Ja det kan jag hålla med om med Don Andrés, han är lite tystlåten och försiktig. Tror både Valdés & Piqué skulle axla rollen som kapten väldigt bra.
Silthrim
2010-04-26 17:39
Ingen Cesc i detta transfer fönster heller? , klicka på länken!
Annons: