/spanien/barcelona/forum/15328.aspx/spanien/barcelona/forum/15328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-04-27 15:04
Jag slutar ta folk på allvar när de är tvungna att skriva "HAHAHAHA", det är inte msn

Mycket bra artikel förresten! Bra jobbat Niklas!

Barcakadabra

Problemet är inte när folk skriver : MÅL
Problemet är när folk skriver : MÅL med 100 Å:n
Barcelonistas
2010-04-27 15:02
Iniestinho

nej ja tycker yaya ska stara i mittfältet me busi o xavi. messi ska vara precis bakom ibra o pedro den där fria rollen som han haft de senaste.
space
2010-04-27 15:00
Ämne: space

"Varf....
HAHAAHAHAHA det är enkelt och attackera någon personligen, när man inte har något bra svar och svara på ens fråga.

puss på dej..
Barcelona Iniestinho
2010-04-27 14:59
För att göra två mål mot Inter (3-4 för att vara säker och lugn) tycker jag att vi ska börja med denna startelva:

Valdes
alves-pique-toure-abidal

xavi-Busquets
Messi

pedro zlatan Jeffren

Vad tycker ni?
Barcelonistas
2010-04-27 14:59
Space

snällla kan du sluta upp me ditt snack om orättvisa hela tiden. vi fick spela me en man mindre efter ett totalt galet domslut av ollebro eller vafan han hetter.. i nästan en hel halvlek!

de kallar ja orättvisa!
Aléx
2010-04-27 14:52
space

"Varför jag tar upp en händelse som var för 1 år sen?

Jo det är enkelt, jag kan inte minnas spelare eller ledare i barca som gick ut i media och pratade om orättvisan CHELSEA FICK UTSTÅ MOT BARCELONA P.G.A DOMARNA?.

Det är hyckleri helt enkelt."

Är du verkligen 28 år?
Ingen är intresserad av dina korkade påstånde och påhitt, jisses!
Gå till Inter forum och lek hobbyexpert för här är ingen intresserad av dina synpunkter och Chelsea r*vslickari.
Real Madrid Hassan
2010-04-27 14:52
Någon som köpt och läst denna artikel? Kritiserar han verkligen Zlatan eller är det bara Aftonblaskan som försöker sälja tidningar igen?

Citatet som Aftonbladet tagit fram är:

”Har bra teknik för att vara en dålig spelare”
Barcelona tarrak
2010-04-27 14:51
space

Men snälla är det någon som mer än någon annan gjort sig ett namn för sina ständiga domarattacker är det väl Mourinho. Att du är här inne och skenheligt predikar trots att eran tränare är den absolut värsta inom det här området gör dig till en hycklare utöver det vanliga.

I övrigt vill jag ändå hålla med om att det är alldeles för mycket snack om domarna, men du ska inte för en sekund inbilla dig något annat än att det hade sett 10 gr värre om rollerna varit ombytta.

N(N)

Ditt inlägg var direkt vidrigt och jag hoppas att du inkasserar en lång spärr, så att du som själv erkänt att du inte är culé, slutar ge oss riktiga supportrar dåligt anseende.
Aléx
2010-04-27 14:46
Jag vet inte om ni har märkt men varje gång Barca red skriver en krönika eller andra nyeher då Real.M kontrar med nåt också.

Idag från Barca red 09:33: "Vi har ett namn som alla kan: Barça!"

Real.M red kl 12:10: "Schalke signar Metzelder" och kl 12:20 "Så slutar laliga"!

Så har det nästan alltid varit :)
space
2010-04-27 14:44
Ämne: Space

Ni var det....
Ja vi hade flyt med vissa situationer, det är jag fullt medveten om.
Lika medveten om mötena med chelsea, där vi hade flyt med.

Men det som stör mej är att barcelona har gått ut och satt press på domarna.

Både spelare och ledare har gått ut i intervju och pratat om orättvisan domarna var mot barcelona i mötet mot inter.

Varför jag tar upp en händelse som var för 1 år sen?

Jo det är enkelt, jag kan inte minnas spelare eller ledare i barca som gick ut i media och pratade om orättvisan CHELSEA FICK UTSTÅ MOT BARCELONA P.G.A DOMARNA?.

Det är hyckleri helt enkelt.

Barcelonistas
2010-04-27 14:39
Zidane5

"Inter va tillräckligt smarta för att köra över er på varje position , och med lite tur så hade det kunnat stå både 4-1 och 5-1."

kolla du ens på matchen? hade vi varit mer effektiva hade vi gjort minst 2 mål till.
Barcelona Barcakadabra
2010-04-27 14:38
Hetfield

"Det är otroligt jobbigt när en idiot förstör designen så fort vi gör mål, och är tvungen att skriva : MÅÅÅL....osv"

Hur otroligt jobbigt kan det vara? bara skönt med GOOOOL
Barcelona Barcakadabra
2010-04-27 14:38
Hetfield

"Det är otroligt jobbigt när en idiot förstör designen så fort vi gör mål, och är tvungen att skriva : MÅÅÅL....osv"

Hur otroligt jobbigt kan det vara? bara skönt med GOOOOL
Barcelonistas
2010-04-27 14:37
Space

Ni var det bättre laget helt klart men de var vissa situationer som ni hade flyt me. men de är de man måste ha i cl. sen förstår ja inte riktigt varför du blandar in en match som spelades för 1 årsen lol..
Barcelona Serious
2010-04-27 14:33
space

Ah.. Sluta skriva...
space
2010-04-27 14:29
Jag förväntar mej att Barcelona ska ta sej vidare till final, då det är ni som är favoriter, ni har favorit trycket på er.

Men om inter lyckas ta sej till final, så vill jag inte höra att det var p.g.a domarna.

Kom igen ni kan bättre än så..
jeffren
2010-04-27 14:26
Ämne: Jag förnekar inte at....
Matchen är på Onsdag inte på Lördag och det räcker med 2 Mål :-)
space
2010-04-27 14:24
Jag förnekar inte att Chelsea förtjänade minst 2 straffar mot oss.
Det är ren fakta.
Jag förnekar inte att militos 3-1 mål var offside.

Men att vi vann över barca p.g.a domarna då går du verkligen över gränsen.
VI gjorde en kanonmatch mot er och satte er på plats, det är också REN FAKTA.

VISSA AV ER barcafans är otroliga, ni kan verkligen inte hantera förluster va?

Men att cruyff ska gå ut i intervju och sätta press på de nya domarna!!!! då tycker jag att han verkligen går över gränsen över sitt hyckleri.

Med tanke på det som hände just förra säsongen chelsea - barca.

Men men..iaf... som sagt lycka till i morrn o må bästa lag vinna.

Har ingen hard feelings för barcelona..

VAMOS !!!

Real Madrid Zidane5
2010-04-27 14:20
jeffren

Tycker Inter va tillräckligt smarta för att köra över er på varje position , och med lite tur så hade det kunnat stå både 4-1 och 5-1.
Om det är något Inter och Mourinho har så är det hjärna , du behöver inte gå hårt åt Inter.
Dom va helt enkelt bättre.

Barca kan slå Inter på Lördag , men det kommer bli svårt riktigt svårt.
Har svårt att se att Barcelona gör 3 mål samtidigt som Inter inte gör ett enda , med den defensiven och starka offensiva kraften dom har.
Och det krävs 3 mål tror inte Barcelona går ut för att bara göra två.

Men men vi får se vad som händer , det är trots allt världens bästa målvakt ( just nu ) och världens bästa tränare ni ska göra 3 mål på.

Och det finns inget chans att Milito gör det lika bra som Pyuol !
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-27 14:14
Ämne: Både SPORT och EMD s....Han skrev också på sin facebook sida: I´m okay!

Sneijder kommer med största sannolikhet att spela imorgon.

----

Niclas Karlén

Tack för en underbar och välskriven krönika!
Barcelonistas
2010-04-27 14:13
space

ni vann ju mot oss pågrund av dommarna o mot chelsea så borde dom haft 2-3 straffar.. så sluta va en jävla hycklare!
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-27 14:12
Både SPORT och EMD skriver att Sneijder tränade tillsammans med laget imorse och det verkar som om holländaren kommer kunna spela på onsdag.

*Länktips.
2010-04-27 14:11
space

Vi är väl medvetna om vad som hände förra säsongen. Jag föreslår att du redigerar om ditt inlägg, annars så åker du på en spärr.

----

jeffren

Exakt.
space
2010-04-27 14:10
Ämne: Toure måste spela fr....
Du är en idiot helt seriöst, hur kan du önska någons karriär och förstöras.

GÅ SKAFFA LIV... PAJAS.
jeffren
2010-04-27 14:10
Vi behöver inte skada några spelare det är inte Barcas-stil vi skall spela smart det räcker för så smarta är inte Inter, det krävs nämnligen en hjärna för att kunna tänka
space
2010-04-27 14:09
Ämne: Ämne: Ämne....
hahaha jag drar nu... att ni ens har nerv o förneka att ni fick tidernas domarhjälp..HELT OTROLIGT.

Det var bara 6 miljarder som bevittnade om hur barca fick tidernas hjälp av ett domarteam.

Lycka till i morgon..må bästa lag vinna.

Och en hälsning till zlatan...UPP I MUN ifall inter slår ut barca.
2010-04-27 14:06
N(N)

Matchen spelas imorgon och inte idag. "Hans enda uppgift är Sneijders högerknä"

Hur ska jag tolka det? Vill du att han ska ut och köra över Sneijder? Fotbollmässigt ja, men inte som en traktor.
jeffren
2010-04-27 14:06
Ämne: Toure måste spela fr....
I morgon är det dax för match inte ikväll :-)
Real Madrid N(N)
2010-04-27 14:04
Toure måste spela från start. Hans enda uppgift är Sneijders högerknä. Ikväll ska den Inters fotbollsguru bli fotbollsinvalid!

Om en klubb alltid är viktigare än en enskild spelare så är sporten som helhet inte ens jämförbar med en man. Går Inter till CL final så är 27/4-2010 det datum då idrotten fotboll gick i graven. Jag är uppriktigt sagt livrädd. Må våra hjältar avrätta ondskan ikväll. O gud, förlåt våra synder.
jeffren
2010-04-27 13:59
Ämne: Ämne: Komiskt....
På vilket sätt fick vi hjälp utav domaren mot Chelsea? var det han som gjorde målet som betydde 1-1? nix det var Iniesta,,, Han visade väll ut Abidal när Chelsea ledde matchen med 1-0,,, Vad för hjälp fick vi? Om Chelsea skulle ha straff? är du säker på att det hade blivit mål? Nä just det,,,,, det vet du inte
Annons: