/spanien/barcelona/forum/15326.aspx/spanien/barcelona/forum/15326.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
2010-04-27 00:16
Nu vet jag inte vad Addidas skrev som gjorde er upprörda, men försöker ni övertyga honom att Alves ska ha straff?

Jag kan ärligt säga att jag trodde det var straff innan reprisen, men när jag såg reprisen så man att sneijder stoppade sig själv i sista sekund, men hur kan alves lyckas ramla?

Jag tror inte någon människa skulle kunna tappa balansen på detta sätt som Alves gjorde, likaså Xavis filmning mot espanyol.

Jag tror ifall ni hade fått straff emot er på dessa situationer hade ni blivit galna, men tyvärr så har ni den syn att barca har egna regler i regelboken och är untouchable, inte bara ni, även pep och Xavi.

EDIT: Jag är inte här för att provocera, endast diskutera, ni som tycker att mitt inlägg är provocerande, ignorera det.
Barcelona Trippeln
2010-04-27 00:15
kaká-8

Sorry jag skrev från mitt andra konto.
Barcelona Fc Barcelona i hjärtat!
2010-04-27 00:13
kaká-8

Jag tror jag har mer koll på den situationen du nämnde,när Zlatan fixade straff så skadade han sig och gick ut planen innan Messi skulle ta sin straff.Och det spelar ingen roll om Messi inte kollar på Zlatan då Messi är förste straffskytt?

Men absolut jag förstår vad du menar båda är stora egon och det är det som har tagit de som långt :)
Zero Pulse
2010-04-27 00:13
Domare i matchen Barcelona - Inter blir en belgare vid namn Frank De Bleeckere. Och av att döma av bilden (se länk) så ser det bra ut. Han utvisade nämligen Materazzi i åttondelen mot Liverpool om jag inte missminner mig.

Fler som kommer ihåg denne domare i Barcelona sammanhang? Bra eller dålig? För det får INTE vara en sån domare som blåser sönder matchen. Ett sånt scenario hade gynnat Inter ännu en gång och som bara den. I första matchen så orkade dem ju inte mot slutet, men räddades av en domare till fikus som blåste sönder spektaklet till Inters fördel.

Detta var nog allt jag hade att säga. Jag håller sen inte på Barcelona. Jag håller på Milan. Men på onsdag är jag cules för hela slanten.

Lycka till.
Barcelona Barca-nist
2010-04-27 00:11
För mig spelar det ingen roll vem som gör mål, hur själviska de är, varför de gör olika saker!

Om valdes kan göra mål så blir jag glad för det är Barcelona som vinner!

Olika spelare olika individer vi kan inte ha en mall för alla till varje lag.
Sluta jämför spelare snälla blir ut-tjatat!

Vi är olika acceptera det bra eller mindre bra :)
Real Madrid kaká-8
2010-04-27 00:03
Trippeln

Ja när ronaldo blev ledsen när han missade straffen och benzema satte returen det tycker jag var väldigt dåligt gjort av ronaldo.
Men det är en situation som han har bett om ursäkt för.
Men jag kommer ihåg en situation jag tror det var i matchen mot mallorca på camp nou när ibra fixade en straff och messi bara gick och tog bollen utan att ens kolla på zlatan. Dessutom hade ingen av de gjort mål under matchen.
Men jag orkar faktiskt inte bry mig om hur själviska eller diviga de är utan jag tycker man ska se på det sättet att de är de 2 bästa just nu enligt mig (messi snäppet bättre) och om de inte skulle vara själviska så skulle de inte vara de fotbollspelarna som de är idag. I allafall så skulle de inte vara lika underhållande.
Barcelona NoGo™
2010-04-26 23:59
Aléx

Bara att kopiera från navigeringsfältet ju :) Eller vadå?
Aléx
2010-04-26 23:56
Jag skulle länka en video från tuben men jag vet inte hur man kopierar länken till videon längre, tack youtube att ni förstörde sajten med er konstiga design.

Sorry för OT, nu ska jag lägga mig men först ska kolla på Xavis video igen som länkades av Barca-nist.

Godnatt era nattugglor :)
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:52
Aléx

Alla väntar på Messi, Zlatan , Pedro osv men de kan inte göra nåt utan Xavi!

Snälla alla attackera inte mig för det där, det jag menar att Xavi är hjärnan bakom allt!

Xavi är Peps(the architect) ingenjör i spelet!
Barcelona Trippeln
2010-04-26 23:51
kaká-8

Skillnaden mellan Messi och Ronaldo kan tex vara att Messi bryr sig om laget sen om sina indivuduella prestationer precis som en stor spelare ska göra.

Ronaldo blir ledsen när han missar straffen och Benzema gör mål på returen,eller när Alosno tar straffen i från honom och då blir han arg.Det är skillnad min vän.

Och när Messi ser Ibra i nöd,vad gör han? Jo han skänker straffen och veckan däreften stänker Ibra 2 mål mot Arsenal..
Barcelona Barcanist
2010-04-26 23:50
Fan vad jag saknar Gudjohnsen. Någon som vet hur det går för honom i Tottenham?
Real Madrid kaká-8
2010-04-26 23:49
Såg att ni diskuterade C.Ronaldo och att ni tycker han är största filmaren och divan. Det lustiga är att jag precis hade tänkt på att jag tycker han blivit MYCKET bättre på att inte filma. Jag har knappt sett en stor filmning av honom i real tröjan och det ser jag som något väldigt positivt. Att han lägger säg väldigt enkelt i de flesta situationerna som han får frisarkar är ju inte speciellt ovanligt i dagens fotboll. Nästan varje situation hjälper spelaren till.
Sen att ni säger att han är största divan tycker jag bara är löjligt. Alla de största fotbollspelarna har ett stort ego, men tycker ni att världens bästa fotbollspelare Lionel Messi är
en diva bara för att han har ett stort ego ? nej det tycker ni inte även fast han är minst lika självisk som ronaldo.
Men jag hoppas inte att det ni menar är att Ronaldo är en diva utanför planen, fast det är nog det ni menar....
Aléx
2010-04-26 23:44
Barca-nist

Bästa videon jag har sett på länge, Xavi är kungarnas kung. Jag hittar inga ord för denna underbara människa och fotbollsgeni.
Barcelona Trippeln
2010-04-26 23:43
Oj jäklar,jag trodde inte att det skulle bli ett sånt här tjafs på ca 80 inlägg när jag länkade ett videoklipp där Sneijder misshandlar Alves men det slutar med att Barca inte får straff och Alves får gult kort för filmning.

Lol..
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-26 23:43
Ämne: Har läst att ni har ....
Jag avundas verkligen min kompis som vann biljetter till den matchen..
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:32
jävla explorer! sorry
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:32
jag vill se honom spela sitt spela sitt spel, resten kommer följa efter honom!

han är Barca pulsåder*
Barcelona Sersari
2010-04-26 23:29
Har läst att ni har diskuterat om Boixos Nois, läste nånstans här att de kanske blir insläppta på onsdag? En fråga, får de använda bengaler och sånt på Camp Nou idag? Och finns det nån källa på att Boixos Nois(hela gänget) blir insläppta på onsdag?

Min åsikt i frågan? På Onsdag behöver vi ALLA, även Boixos Nois. Alla som älskar laget behövs och om Boixos Nois kan lyfta Camp Nou till nya höjder på Onsdag så är de välkomna, förutsatt att de sköter sig.

Men jag stöttar självklart inte de i denna grupp som håller på med sina idiotiska och rasistiska aktioner.

Det är helt UNDERBART att se att hela Barcelona som stad förbereder sig för matchen, från stora till små, från gamla till unga. Vart jag än läser på nätet så skrivs det om hur staden, Camp Nou och folket förbereder sig till Onsdag.

Jag blir så jävla glad och stolt över att se det här. Jag tror inte att det har varit ett så här stort drag i Barcelona på länge inför en match som alltmer börjar kännas som domedagen. Man önskar att man var där nu, bara att vara där just nu hade varit hur fantastiskt som helst.
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 23:20
Har en stark känsla att Messi kommer vara sjukt taggad på Onsdag.

Messi the new Avatar
Barcelona BlueRed
2010-04-26 23:20
adidas

Det var jag. Här inne ska reglerna följas. Du fick dessutom en varning innan. Tycker du att du har blivit behandlad på ett orättvist sätt så kan du kontakta centralredaktionen.
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:17
Som sagt, det kommer att bli hur svårt som helst att vända detta fast är det något lag som kan klara av det så är det Barcelona. De måste ha en sån där magisk kväll och en hel del flyt samtidigt.

Vi får hoppas på det bästa.
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:14
-=FCBarcelona=-

"Är du helt jävla borta eller? Killen rör inte honom och han ramlar som om han dött."

Det gick i alla fall från att Sneijder inte rör honom till att han inte träffar Alves "så mycket". Alltid något. :)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-26 23:14
Rambla~

Haha! :D
Barcelona Pep the King
2010-04-26 23:12
Nu struntar vi i han. Och ser fram emot våran match på Onsdag:)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:12
##adidas##

MEDDELANDE
Vem fan spärra mig för en sån skit sak? Löjligt ju

Hehe, inte jag! Jag är oskyldig. :)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:10
Barca-nist

Jag vet. Jag ville bara retas lite med lipsillen adidas. :)
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 23:09
Rambla~
(adidas+ puma= familjen Dassler)

det värsta är också att det kommer från samma familj ;)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:08
Pep the King

Haha, skillnaden är att Alves och Busquets åtminstone ser till att de blir träffade av motspelarna när de filmar. Ronaldo faller när ingen ens är i närheten av honom.
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 23:08
Rambla~

Adidas är KONKURS:)
Barcelona Rambla~
2010-04-26 23:06
Adidas sucks, Puma rocks. ;)
Annons: