/spanien/barcelona/forum/15319.aspx/spanien/barcelona/forum/15319.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-27 22:23
Gud är störst! - Pep el rei!

Jag har också match kl7 men jag tror att jag ska ska skita i det..

För jag ska tagga som fan.. jag ska fan inte te skolan ens.
kommer ändå inte kunna Koncentrera mig. :)
Barcelona Barcadinho.
2010-04-27 22:22
Dubbelmöten mot Bayern är ett klart tecken på att Lyon har presterat mycket över alla förväntningar.
Märkligt att ett lag som ligger femma i Ligue 1 har nått så långt.
Så ointressant kamp nu att jag väljer och lägga mig.

Tack Lyon för insatserna mot Madrid och grattis till Bayern.

Jag håller tummarna att vi tar sällskap med tyskarna till Bernabeu.
Det kommer att bli tufft.
Barcelona Rambla~
2010-04-27 22:21
Kommer man i omställningar i 4 mot 3 i vart och vartannat anfall så hade även allvenska spelare till slut gjort 3 mål mot Lyon.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-04-27 22:19
asså Varje gång jag tänker på Robben så tänker ja
* Hur fan kan man sälja han* Killen e ju hur bra som helst!!

ooo Real Madrid haha vad ska man säga om er..
Barcelona Barca-nist
Iniestinho

tack !
Barcelona NoGo™
Hehe hattrick av Olic. Det trodde man ju inte direkt.
Aléx
2010-04-27 22:18
Det va riktigt tråkig match, nyheterna på SVT2 är faktiskt roligare än kvällens match.
Rätt lag kommer att gå vidare, det är vi glada för :)
Barcelona Hetfield
2010-04-27 22:17
Lyon måste göra 4 mål, trots det så lirar de som att de leder med 4 mål

Jag dreglar när jag tänker på vad en Robben och Messi skulle kunna göra på varsin kant, även om Robben är lite av en ---- utanför planen
Barcelona Iniestinho
2010-04-27 22:10
Ämne: vem har gjort flest ....

Barca-nist/
Leo Messi!!! Jag tror att han har gjort 8 mål hittills. Vi får se hur många gånger han nätar imorgon
Barcelona Iniestinho
2010-04-27 22:09
Olic är så bra. Han är Bayerns svar på eto´o.
p.s Hej då Lyon
Barcelona Rambla~
Den här semifinalen, är det verkligen CL? Det känns mer som Europa League.
Barcelona Barca-nist
vem har gjort flest mål i cl hittils??
Barcelona ★Sami★
2010-04-27 22:08
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jag är ingen Zlatan fan. Men skulle Zlatan skjuta oss imorn till Finalen så åker jag till Barcelona och kysser hans fötter:)

Aléx
2-0 skulle det va :)
elbraco
2-0 Olic!
Aléx
2010-04-27 22:06
Ämne: Aléx

Matchen på S....
Juste men de åkte ändå ut mot Lyon. :)
Barcelona ElTriplete
2010-04-27 22:06
Grabbar, nu när jag delat med mig lite av mina åsikter (läs där nere), har jag en fråga för er. Vad kommer ni ihåg mest från säsongen 2009-2010 hittils?

Själv kommer jag minnas mest klubblags-VM eller när Ibra avgjorde El Clasico. Även Messis fyra mål mot Arsenal.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-27 22:02
Aléx

Matchen på Santiago Bernabué slutade 1-1.
Aléx
2010-04-27 22:01
Tänk att Rea.M torskade på båda hemma och bortplan mot detta Lyon. Det visar marängernas klass i cl :)
elbraco
2010-04-27 22:01
Ämne: Det är galet att Rob....
Haha Hetfield du har dina moments, "dagdrömmer om prostituerade"..
Håller med om Robben också, många tycker att Sneijder var Reals mest korkade försäljning men frågan är om inte Robben delar den förstaplatsen.

På tal om Ibra, kommer ni ihåg att Elin Ekblom Bak sa att Ibra var tvungen att prestera 45+ mål för att leva upp till förväntningarna? Ytterliggare bevis på att hon inte har något att göra i en CL-studio...

Cris utvisad för Lyon!
Barcelona ElTriplete
2010-04-27 22:00
I nästan två år nu har vi fått se ett otroligt lag i FC Barcelona. De har gett mig så mycket glädje och imorgon blir en av de viktigaste och mest hajpade matcherna jag någonsin ser i mitt liv. Jag är sjukt taggad inför matchen och har tänkt på den i flera dagar nu. Till och med under Xerez-matchen tänkte jag på Inter, Inter och Inter.

Om vi tar oss vidare, kommer jag fira av glädje och vara så jävla stolt över mitt lag som gång efter gång aldrig gör mig besviken.

Om vi åker ut, kommer jag att gratulera Inter, deras fans och framför allt, min bror. Vi har vunnit sex titlar på ett år, vi kommer bli ihågkommna som ett av de bästa lagen någonsin. Vi kommer alltid att vara vinnare och det enda jag vill se imorgon är anfall, anfall och anfall. Vi ska heja fram vårat lag, de ska försöka glädja oss och kriga som soldater för att ta oss till Madrid.

Kommer ni ihåg i början av Guardiola-eran? Då sa han:

- Welcome to this season! Welcome to your home! Fasten your seatbelts, because we are going to have fun!

Jag har minst sagt, haft det jädrans kul under dessa två säsonger och förhoppningsvis blir det en kul tillställning imorgon också.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-04-27 21:57
H.Alavi - Triangulo Magico!

Härligt! :)

Thierry14Henry
PM är lika med Privat meddelande. :)
Barcelona Thierry14Henry
2010-04-27 21:57
vad är PM
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-27 21:54
Gud är störst! - Pep el rei

Jag har gjort det flera gånger för flera personer här i Ramblan, och jag gör det gärna en gång till. :) Du har PM!

----

★Sami★

Skulle Zlatan göra ett mål som tar Barcelona vidare imorgon så kommer det ryktet att dö snabbare än Madrid i CL, det lovar jag dig.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-04-27 21:51
Någon som skulle kunna uppdatera mig med sms imorgon? Jag missar tyvärr matchen pga att jag har seriepremiär själv. Snacka om bad timing! Den som är villig kan PM:a. Tack!
Aléx
2010-04-27 21:48
Ämne: Någon här som vet va...."Villa kan presenteras innan valet."

Vi har pratat om detta om du kollar längre
på sidan.
Atlético addeh
2010-04-27 21:48
Kim /

Jo, den har postats här tidigare. Men den är värd att titta på flera gånger, wonderful!
Barcelona ★Sami★
2010-04-27 21:46
Någon här som vet vad det här betyder.

David Villa could be presented before elections?

Barcelona Kim
2010-04-27 21:41
Jag vet inte om mitt länktips redan har postats här i forumet. I så fall, förlåt. För er som inte har sett, så är det väl värt att se. :)
PS
2010-04-27 21:20
Tycker att vissa är lite för hårda i sin kritik av Zlatan. Han har varit här en kort tid som dessutom störts av upprepade och olägliga perioder av skador.

20+ mål första säsongen är klart godkänd men visst kan kräva mer av honom. Jag tror det kommer av 1. mer tid i klubben, för att hitta kemin. 2. mer speltid. Sista säsongen i Inter som är nog hans bästa säsong någonsin, spelade Z i stort sett varenda match. Som han säger själv är han sin största kritiker. Han tycker att han har fått spela för lite.

Sedan så tror jag att även de andra spelarna i laget inte lärt sig att utnyttja honom på rätt sätt. Som någon påpekade så är en felvänd Z inte mycket till hjälp. Barca kanske behöver variera sitt spel genom tidiga pass, korta långa osv. I dagens läge är det lite förutsägbart och stänger man ner Xavi så försvinner mkt av barcas spel. Om jag inte misstar mig var det just därför Z värvades. För att variera spelet och INTE för att ersätta Etoo, för det finns ingen som gör Etoos jobb bättre än Etoo själv!
Annons: