/spanien/barcelona/forum/1531.aspx/spanien/barcelona/forum/1531.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2015-12-14 01:01
[QUOTE=LegendenN10]Pique driver med real igen tror jag och ger sig igen på grodorna guti o granzero. Han har för en halvtimme skrivit J P på sin twitter. Undra vad han menar? [/QUOTE] Det står för Japan, de landade tydligen för nån timme sedan. Inget dolt budskap.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-14 01:00
@LegendenN10:

Hehehehehehehehehehehe..
Jag får säga go Natt på den alltså.

2015-12-14 00:54
@Stright outa Barca:

Såg highlightsen jag länkade hit. Fastnade på hur han sprintade från mittfältarna tunnla Ramos sen lägg upp passen fint till Santos.
Kolla sen hur han sprinta förbi Pepe.

Riktig fina steg har han. Det som jag fastnade på mest är hans jävla anamma när han hamnade duell med R.Madrid spelarna.

Barcelona LegendenN10
2015-12-14 00:51
Pique driver med real igen tror jag och ger sig igen på grodorna guti o granzero. Han har för en halvtimme skrivit J P på sin twitter. Undra vad han menar?
Barcelona LegendenN10
2015-12-14 00:49
[QUOTE=Katalano]Jo, sluta nu. Vi ska inte tala om spelares utseende alls. Inte hudfärg, inte kroppslängd och gud förbjude att nämna en spelares frisyr! [/QUOTE] Hahahaha :D
Barcelona Stright outa Barca
2015-12-14 00:41
Heter bakambu eller nåt sånt tyckte han var sämst förutom passen till Soldado. han brände två klara lägen första halvek
Barcelona Katalano
2015-12-14 00:40
@Josep Guardiola:
Jo, sluta nu. Vi ska inte tala om spelares utseende alls. Inte hudfärg, inte kroppslängd och gud förbjude att nämna en spelares frisyr! För övrigt, väldigt härligt driv den spelaren hade. Förstår vad du menar att du såg i honom ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-14 00:40
@Ali G:
Min vän, jag har samma hudfärg som spelaren i fråga. Såg highlightsen via mob och var på väg hem. Hade inte tid att googla om man säger så. Det är därför jag frågade lite snabbt om någon här inne har koll på honom. Jag frågade också frågan här inne för att se om någon annan var imponerad av honom eftersom jag ej såg matchen. Såg bara highlighsen och han imponerade på mig. Ville bara bolla med någon i forumet tills jag kom hem. Mörkhyad? Vad ska man skriva? Jag gillar inte ordet svart eller N-ordet heller. Så säg mig. Vad kallar du för människor har mörkare färg än rosa människorna i EU? :-)
Barcelona Josep Guardiola
2015-12-14 00:31
@Ali G:

Lugna ner dig. Det finns ingenting fel med att säga den mörkhyade spelaren. Sen behöver man inte dra rasistkortet så fort man känner sig lite trängd.
Barcelona LegendenN10
2015-12-14 00:29
Bakambu, som hade lekstuga mot real försvar på egen hand! mäktigt BAKAMBU!!!
Barcelona Ali G
2015-12-14 00:09
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Mörkhyad? Really? Du kan väl googla hans namn istället för att referera honom som 'mörkhyad'. Eller kallar du någon vit för ljushyad? Tror inte det.
Ett under att du inte blivit spärrad än med ditt rasistiska påhopp!
2015-12-14 00:00
Fan Pato har kvar stegen ju.

Om ni frågar mig skulle jag föredra en spelare som Vietto från A.Madrid eller Nolito.
Problemet är att A.Madrid kommer inte släppa honom så lätt och Nolito vill ha mycket speltid. Han är inte spelare som nöjer sig med bänken lik Pedro.

Sen kommer jag på Bayens och R.Madrid bänk. Ingen av deras spelare klagar.
Deras bänka kan hoppa in i startelvan i vilken lag som helst. Varför måste vi tro att om Barca värvar en kvalité så kommer han gnälla. Hur ofta får du höra Bayen eller R.Madrid spelarna klaga om speltid?

Om bayen och R.Madrid kan ha sån bänk så kan Barca det också.

2015-12-13 23:50
@Liunil Masse:

VEM ÄR HAN??

Skön lIrare ju. Nu kommer han få efter sig hyenorna från madrid
Barcelona Liunil Masse
2015-12-13 23:48
Gerard Romero från Rac1 är fan galen haha.
Barcelona Junta Dimision
2015-12-13 23:33
@DM1982:

Jaha, missade det :). Nåväl, vi får se till att vinna första matchen innan vi börjar tänka på en potentiell final mot River.
Barcelona DM1982
2015-12-13 23:30
[QUOTE=Junta Dimision]De har ju dock spelat fler matcher i turneringen? [/QUOTE] De, precis som Barcelona, kliver in i semin direkt.
Barcelona Junta Dimision
2015-12-13 23:25
@enkos:

De har ju dock spelat fler matcher i turneringen?
Barcelona enkos
2015-12-13 23:20
River Plate spelar sin match på 8nsdag medan Barca på torsdag. . Blir lite orättvist med en dag mer vila för River
Barcelona neymar JR
2015-12-13 23:20
Oh räkna inte ut rayo, reals mittfält och försvar kommer att ha ett helvete Är man ur balans som real nu är så är rayo nog bland dom sista man vill möta
Barcelona enkos
2015-12-13 23:07
Med tanke på att vi är ur form med tre raka utan vinst så är det positivt att vi står över matchen mot Gijon som skulle spelats i helgen. . Den matchen kommer att spelas i februari och då blir formen förmodligen bättre. . Real har Rayo hemma och lägger för Penaldo och Benzema att göra några mål och bli bäst duo igen för Rayo spelar högt upp och det blir många kontringar.. så 2 poäng mer med en match mindre har vi mer över julen ..
2015-12-13 23:05
@Barcelonistas:

Den kommer aldrig att bli gammal den citaten ;-)..

Skrattar varje gång....
Barcelona enkos
2015-12-13 23:01
@Stright outa Barca:

Det brukar vara tvärtom. När det ena lag förlorat så får det andra moral och självförtroende och brukar vinna.. men Real tog inte chansen och det utsträckta handen..
Barcelona LegendenN10
2015-12-13 23:01
[QUOTE=Barcelonistas]Nu skriker man efter Carlo igen haha det vänder snabbt. Mot Malmö sades det saker som " Ronaldo är världens bästa" "Benzema är bättre än Suarez" missade man att det var Malmö man mötte? Som sagt nu sitter man som några maskar och skriker efter Carlo. Samma Carlo som blev butt-fked av Barcelona där Barca vann 3 av 4 Clasicos mot han i ligan?Nej som jag hela tiden påstått så hade Carlo och Real en one hit wonder säsong där allt studsade på smörgåsen. Vad gäller Benitez så är han ju en parodi och han får gärna stanna kvar. Njuter fullständigt av att se Real bli så förnedrade varje vecka. [/QUOTE] #0-4
Barcelona Stright outa Barca
2015-12-13 22:55
[QUOTE=Canaletes]Jag brukar tänka så att... Om Barca hade vunnit så kanske Madrid hade spelat mot Villarreal i en helt annan inställning, annan startelva och kanske vunnit istället. Hade varit lite annorlunda om Barca spelat efter Madrid. Ni fattar? Det är inte säkert att Madrid hade torskat om Barca vunnit igår. [/QUOTE] exakt tänkte också så kanske madrid hade vunnit bara för att Barca vann
Barcelona enkos
Soldado har tangerar Etoos rekord på 5 mål mot sin tidigare klubb..
Shiit alltså!! R.Madrid förlorade. Förresten vem är den mörkhyade spelaren som tunnlar Ramos och passa Soldado. Vilka steg han har. Visa spelare ser man direkt på första touchen och accelerationen med bollen att de har det. Var hittade Villareal honom?
Barcelona Canaletes
2015-12-13 22:51
Jag brukar tänka så att... Om Barca hade vunnit så kanske Madrid hade spelat mot Villarreal i en helt annan inställning, annan startelva och kanske vunnit istället.
Hade varit lite annorlunda om Barca spelat efter Madrid.

Ni fattar? Det är inte säkert att Madrid hade torskat om Barca vunnit igår.
Barcelona Himne del Barcelona
2015-12-13 22:46
Klart att det känns frustrerande att inte Barcelona tog vara på läget i en omgång när Real Madrid hade en svår bortamatch precis som Barcelona hade i förra omgången.

Fyra bortslarvade poäng i matcher Barcelona dominerade totalt och som kan bli smärtsamt kostsamma i slutskedet av säsongen. Men å andra sidan. Vem trodde på allvar att Barcelona skulle befinna sig i den här positionen runt nyår när Messi gick sönder? Då var känslan att det handlade om att rädda vad som räddas kunde av säsongen för att den inte skulle vara slut redan innan 2016.

Visst, Barcelona borde haft ett större försprång nu - det känns bittert och irriterande. Men när Neymar kommer tillbaka och Messi spelar sig i form kommer vi bjudas på magiska stunder även nästkommande fotbollsår.
Barcelona Vampíro
2015-12-13 22:43
Som vanligt under denna säsongen så lyckas inte Madrid ta vara på sin chans efter att Barça tappat poäng. Denna ligan lever i allra högsta grad men vi har dock allt i egna händer. Ta hem VM-titeln, förstärk i januari och så tar vi nya tag 2016. Btw '22 raka' är den nya "akta er för el madridismo". Visca!
Barcelona Canaletes
2015-12-13 22:43
"No Malmö, no party"
bästa lag läst idag på Marcas kommentarsfält haha. Finns sååå många godbitar
Annons: