/spanien/barcelona/forum/15305.aspx/spanien/barcelona/forum/15305.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid KAKAMILAN
2010-04-28 11:36
barce4evor http://viasatondemand.com/
sen är det rakt framför näsan på dig =) ..
du ska trycka på " hyr " och tro mig det e superb kvalité...en stream kan inte jämföras men detta..så det är bara och njuta..MEN jag kmr vara lika ledsen som messi ikväll.. tyvärr.. barcelona är världens bästa lag.. men det kommer inte räcka till...barcelona har offensiv, men inte defensiv, så därför kmr d läcka in ett mål som kmr döda allt i matchen ... psyket kmr inte orka när inter gör mål .. då måste messi och c.o gö 4 och det är omöjligt på inters försvar...
Barcelona kallesiete
2010-04-28 11:34

Kaka
Så dåligt du kommer må ikväll 22:45.
Barcelona Barce4evor
2010-04-28 11:33
KAKAMILAN,
Okey va nice :) Släpper dom köp av matchen nån timma innan start eller är jag blind, kunde inte hitta nånstanns på sidan där man köper den :p
Aléx
2010-04-28 11:33
Ämne: Om man köper matchen....
Matchen brukar kosta 49kr, kvalitén har varit bra de gångarna jag hyrde matcher därifrån.
Kolla först om du hittar bra stream om du inte gör det då kan du köpa matchen från viasat ondemand.

Real Madrid KAKAMILAN
2010-04-28 11:32
det är en känsla på inter tyvärr, mina känslor går ALLTID in 1.67 på att INTER tar sig vidare...den e stensäker!!!!!!!!
Real Madrid KAKAMILAN
2010-04-28 11:32
juventino, isako, du måste ju vara puckad, du ska försvara inter och framförallt ITALY!!!
Isako
2010-04-28 11:31
För helvete, kom igen nu Barcelona! Visa att ni är världens bästa fotbollsklubb ikväll mot pisshuvudena från Milano. Håller stenhårt på er!

Juventino.
Real Madrid KAKAMILAN
2010-04-28 11:29
Barce4evor, hos viasatondemond ska man beställa den, det är skit nice bild...inte som när man streamar..utan som på TV =) . och hackar gör det inte...kanske 1 gång under hela matchen ;) .. 99 kr och det e superb, man får ju liksom hela cl paketet me analyser och kommentarer från studion...
Barcelona Barce4evor
2010-04-28 11:27
Om man köper matchen från Viasatsport ikväll, hur brukar kvalitén vara på dessa sändningar ? Bryts dom etc ? Och vad kostar matchen ?
Aldrig best nämligen.
Real Madrid KAKAMILAN
2010-04-28 11:26
Jag har en känsla på att Inter kommer att klara sig.. ni kmr att leda, må bra men SEN så kommer det dära äckliga borta målet.... tyvärr men det är inter som ska få fira denna gång, så är fotbollen. Alla här inne bara kom ihåg detta inlägg..
Barcelona Pep the King
2010-04-28 11:20
Hetfield

Jo jag håller med dig! Zlatan måste idag springa häcken av sig. Det går inte bara att vänta tills Xavi ska slå en fin passning till dig. Zlatan måste springa idag röra sig visa att han vill ha boll.

Jag är helt 100 på att Yaya kommer bänkas idag. Och Busquets kommer starta har den dåliga känslan.

Aléx
2010-04-28 11:15
Vilken tur att man sitter på jobbet till kl 19:00
ikväll.
Jag är inte nervös just nu men kl är bara 11 :)

Magkänslan säger att Inter och Mourinho får en fotbollslektion ikväll, de har varit jävligt uppkäftiga sen förra mötet.
Är det bara jag som är förbannad på mannen utan ryggrad Motta pga hans korkade uttalande, den otacksamma jävla
orm.
Barcelona Hetfield
2010-04-28 11:14
Idag är det dags för Zlatan att visa varför han var Serie A:s bästa spelare och anledningen till att vi köpte honom

Om han gör en bra match idag så förlåter jag honom för alla bedrövliga matcher, idag ligger mycket av ansvaret på Zlatans axlar
Barcelona kallesiete
2010-04-28 11:13

Aaaaaaaah så nervöst!
jeffren
2010-04-28 11:05
Jag är också så sjuukt enrvös sitter på jobb men får inget gjort, vill också att tiden skall gå snabbt:-) vill sätta mig ner få min kalla Hoff serverad och sedan ta ett glas whiskey och njuta utav underbar fotboll:-)

Visca Barca
Barcelona Messi 4-ever
2010-04-28 10:54
Snälla Barca krossa fuskarna från Milano, tysta den äckliga Jose M, visa alla madrista att vi ska till bernabeu och vinna för att sedan hissa upp den katalanska flaggan!!!
Barcelona Pep the King
2010-04-28 10:48
Amunt

Snälla! Ta bort din äckliga Valencia tröja härifrån.

Vill spy på den.
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 10:44
Amunt

Din mupp jag har redan ett liv. Jobbar deltid. Och är ledig idag.

Pajas!
Valencia Amunt
2010-04-28 10:41
Ämne: Fan vad nervös man ä....
Studera? Arbeta? Skaffa ett liv?
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 10:38
Fan vad nervös man är! Fan ska man göra under tiden nu?

Vill timmarna ska gå snabbt.
Néstor Sensini
2010-04-28 10:36
KROSSA! KOM IGEN NU BARCAAAAA!!!!
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-28 10:21
Don Pelayo/

Iniesta skulle kunna, som bäst, hinna tillbaks för att spela den avslutande ligamatchen hemma mot Valladolid och en hypotetisk Champions League final. Det var det som klubbens officiella hemsida skrev när han blev skadad.
Spanien Don Pelayo
2010-04-28 10:18
Hallå.

Hur går det med Andrés? Några skaderapporter?
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-28 10:15
Igår kväll under träningen deltog samtliga A-lagsspelare, förutom den skadade Iniesta och även tre killar från Barça Atlétic; Fontàs, Bartra y Thiago. Under de första femton minuterna, som var öppet till medierna, kunde man se Abidal delta i uppvärmingen utan några problem under rondo-övningarna.

Efter träningen begav sig truppen till hotellet La Florida och imorgon kl. 12 kommer man ha en kort och lätt träningspass för att finslippa de taktiska aspekterna.

Totalt har Guardiola valt att ta ut samtliga 21 A-lagsspelare till förberedelserna inför matchen mot Inter, inklusive Iniesta (skadad), Puyol (avstängd) och Chygrynskiy (inte inskriven till Champions League spel). Även Fontàs och Thiago är uttagna till den preliminära truppen.

Hela truppen i sin helhet: Valdés, Pinto, Alves, Piqué, Milito, Márquez, Abidal, Maxwell, Fontàs, Puyol, Chygrynskiy, Iniesta, Thiago, Busquets, Touré, Keite, Xavi, Jeffren, Pedro, Ibrahimovic, Messi, Bojan och Henry.
Atlético Blyger
2010-04-28 10:10
Barcabåt och GMB!
Ni får se en Zlatan som löper - spelar - som i första matchen mot Arsenal. Ifall övriga spelare gör det.

Se nu fan till att virvla runt som bara ni kan! Inter får inte gå vidare. Glöm inte att det är Barca (bland annat) som för fotbollen vidare i historien..
Barcelona Port Olímpic.
2010-04-28 09:58
Det kommer bli fruktansvärt svårt att göra Inter mållösa ikväll om de spelar någorlunda som de gjorde i första mötet med blixtsnabba kontringar och hög press. Då gäller det att mittförsvaret är på tårna. Vi måste vara mycket bättre på att hålla bollen inom laget och inte tappa onödigt mycket på mitten för då blir det livsfarlig. Sedan tror jag att vi bara måste ha första målet för att detta ska gå hem.

Men allt detta är inga problem, mina damer och herrar. För att vi är ju BARCA!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-04-28 09:54
Bic//

för att Totti är en ikon i hela italien och kejsare över Rom medan Mourinho bara är en kaxig utlänning som inte vet när han skall hålla k****n. Raul och Gerrard är två andra kelgrisar i sina hemländer och städer som kommer undan med mer än andra. Så fungerar fotbollen!

Barcelonistas//

du är riktigt pinsam. Du vet om att ghazzettan (stavning) har gjort undersökningar som klart visar att sedan calciopoli så är Inter det lag som fått flest domslut med sig i Italien. Man gjorde en tabell göra året baserat på hur det skulle sett ut med riktiga domslut och Inter låg där 4a! Sen är man det enda storlag som inte fällts i calciopoli men nyss fick vi höra telefonsamtal där inters förre president facchetti pratar med domarbasen som säger att dom skall vinna nästa match tillsamans å grejor. Så va väldigt försiktig med att få Inter å framstå som
något oskyldigt barn. Multi miljardären Moratti vars far en gång i tiden var mentor åt moggi är nog snarae den som styr allt i serie à nu!
Barcelona J.DosSantos
2010-04-28 09:51
Vilken dag! Hade tämligen svårt att sova i natt. Detta är verkligen årets match och oavsett resultat ikväll har vi gjort en kanonsäsong. Hoppas på följande elva:

----------Valdes------------
Alves--Pique--Milito--Abidal
----------Yaya--------------
-----Xavi-----Keita---------
Pedro----Messi-----Henry----

Henry får chansen istället för Zlatan som spelat otroligt dåligt senaste matcherna. Funkar inte Henry slängs Zlatan in i halvtid och Messi får gå ut på kanten.

Messi centralt är ett måste i denna match. Han kommer skapa otroligt mkt yta för Pedro och Henry. Messis stora markering kommer också bädda för Keitas djupledslöpningar och Xavi kommer ges mer yta på sin favoritposition utanför straffområdet.

2-0. Pedro stänker in 1-0 i matchinledningen. Inter backar hem och Messi gör 2-0 på övertid.
Barcelona GeziiMelBarca
2010-04-28 09:39
Barcbåt idag kommer du se zlatan löpa mer än en trav häst :)
barcbåt
2010-04-28 09:37
Får vi se en zlatan som springer mer än valdes den här matchen?...
Annons: