/spanien/barcelona/forum/15302.aspx/spanien/barcelona/forum/15302.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-05-21 21:11
Jag anser väl att det räcker med Puyol och Alves som högerbackar, det är ju sällan Alves vilar eller skadar sig och Puyol gör alltid ett gediget arbete

Men det skulle vara skönt om man fick se Bartra då och då
Barcelona Barca4eva
2010-05-21 21:11
Blir tokig av forumfelet nu :/
Barcelona Puyol=El Corazon
2010-05-21 21:05
Hallå cules.
Vad tror ni om försvaret nästa säsong, finns det någonting att jobba extra med eller är det bra som det är ?
Jag har själv vridet och vänt på det, men jag hittar endast en svag länk och det är andra valet till Dani Alves, även om Puyol kan lira där så hade det känts mycket goare med en renoldad högerback som kan stiga in om Dani blir skadad.
Finns det någon som har en åskit om det här ?
Barcelona Lusnos (Lär er GOOGLA)
2010-05-21 21:04
Öagunner (1886) //

Van Persie i form VS Zlatan i form (I rätt lag)

Du säger att RVP är bättre, tillåt mig skratta, jag är inget Zlatan fan men killen är fantastisk i rätt miljö. Herregud.

Edit: Mod, vad är det man inte ska diskutera? så man inte åker på en bann nu.
Moderator
2010-05-21 21:02
Grattis, nu har ni löst det. Men om ni fortfarande vill fortsätta med denna meningslösa diskussion som förövrigt bryter mot reglerna här inne, så får ni använda PM. Håll er till reglerna, tillräckligt många har blivit spärrade den här veckan. /Mod
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-21 21:00
Öagunner (1886)

Jo, jag vet såg precis det. Vet dock inte vad han har sagt i North Bank som har fått er o bli tokiga.
Barcelona Öagunner (1886)
2010-05-21 20:58
H.Alavi - Triangulo Magico!//
Det står ju på hans profil att han heter Andranik med United-tröja i England!?
Var en som han före redan.;)

För övrigt, om jag ska ge mig in på den ganska meningslösa diskutionen tycker jag väl Van Persie när han är frisk (som han sällan är..) är något bättre än Zlatan och Clichy är bättre än Abidal.
Barcelona FC Barcelona #10
2010-05-21 20:57
Gå till "Barcelonito / Lucho Enrique 21" profil och ni kan se att han är Andranik.

Andranik
2007-05-07 02:55:28
2010-05-21 20:55
BlueRed

Du skulle ha sett mitt ansikts uttryck när jag kom på att Villa inte har vunnit CL och Liga BBVA men har däremot vunnit EM! Tänkte faktiskt inte på det tidigare.

Vill han vinna titlar i en spansk klubb, så är Barcelona klubben för honom. :)
Barcelona BlueRed
2010-05-21 20:53
Vilken ödmjukhet och äkta personlighet Villa har. Jag var länge emot honom, mest på grund av hans små fula filmningar och knep på plan, men vadfan, säg någon spelare som inte gör det.

Nu när han har värvats så hoppas jag han får stanna i flera år. Han förtjänar att vinna fler titlar.
Barcelona autumn_leaf is a gunner
2010-05-21 20:53
Vill du att jag ska ta dig seriöst så kan du försöka hålla en lite högre nivå än så.
Barcelona Sentuary
2010-05-21 20:51
Ämne: Ämne: autumn_....
Men kan du inte bara ta och dra, visst alla har rätt att diskutera men du diskuterar som en invalid människa, tror namnet Barcelona blir för mycket för dig när man tänker efter vad som hände sist, och dina inlägg är ju helt patetiska
2010-05-21 20:46
Valdés

Marca min vän.. Marca..

Tror inte att Zlatan lämnar, tror faktiskt på en trio där uppe med Zlatan,Villa och Messi. Om Pep kan få dessa herrar att funka tillsammans så lovar jag dig att dessa tre kommer vara världens giftigaste anfalls-trio på mycket mycket länge.
2010-05-21 20:44
Ämne: autumn_leaf is a gun....
Jaha, så för att Barcelona eller Real har bättre spelare så gör det Arsenals spelare till, och jag citerar dig, "medelmåttor". Du påstår att du inte försöker vara kaxig? Då tycker jag du kan läsa vad du själv har skrivit.
Barcelona Vitor Riivaldo
2010-05-21 20:43
Dagens roligaste

Cristiano Ronaldo anlände till Portugals VM-läger i helikopter. Sedan sade han så här till den församlade pressen angående landets chanser att vinna fotbolls-VM:

– Vi måste spela bra som ett kollektiv.
Barcelona Valdés
2010-05-21 20:42
Stämmer uppgifterna om att Zlatan blivit så ”skiträdd” av Villa-värvningen att han låtit Raiola bjuda ut honom till Real madrid så hoppas jag att hans dagar i Barcelona snart är slut.
autumn_leaf is a gunner

Personen du syftar på heter "Barcelonito / Lucho Enrique 21" här i Ramblan. Men jag tror knappast på att det var han som skrev inlägget i North Bank. Jag tror att det är någon som har kopierat det han har skrivit och klistrat in det.
Barcelona Vampíro
...glömde såklart länken.
Barcelona Criff
2010-05-21 20:41
autumn_leaf is a gunner, Nämn en som är bättre än Xavi, Iniesta, Dani Alves, Toure, Puyol, Pique, Messi?
Därför säger jag att Fabregas hade haft bättre spelare runt omkring sig.
Det är väl inte för att jag försöker vara kaxig eller något, utan det är fakta.
Han hade haft det i Chelsea & Real Madrid också.
Ämne: Återigen, att komma ....
Gallas är given mittback i franska landslaget. Clichy är uttagen till VM-truppen, så antar att han inte är tredjeval.
Barcelona Vampíro
Jag vet inte vad du tycker den här krönikan(länk) borde väl räknas som smutskasta motståndarna? Så det finns även personer som ger Arsenalfansen ett dåligt rykte, även om du säkert hävdar att det var på skoj.

Annars är jag inne på samma spår som dig, även jag tycker att vissa culés borde kunna visa lite mer respekt mot utomstående.
2010-05-21 20:39
Han kopierade in något av sina inlägg här med, så jag svarade på det även här. Jag har all rätt att diskutera det. Om du inte bryr dig så behöver du inte involvera dig heller.
Barcelona Hetfield
2010-05-21 20:38
Återigen, att komma in i la rambla för att leka riddare funkar inte, om du har problem med person så finns det PM

Clichy får väl inte ens spela som vänsterback i landslaget, både Abidal och Evra är före, sen att du nämner Gallas i samma andetag som "världsklass" är ju bara lustigt

Van Persie gillar jag dock, synd att han ska bli skadad så fort han blir het
2010-05-21 20:36
autumn_leaf is a gunner

Vem fan bryr sig om vad några culés skriver i ert forum? Det är väl upp till era moderatorer att ta hand om det.

Du behöver inte komma till Ramblan och gnälla om vad några culés skriver om i North Bank. Ta det med era moderatorer istället.

----

Criff

Kom igen, Bendtner lovade ju att bli världens bäste fotbollsspelare innan tre år till har passerat! Jag väntar ivrigt på det. :)
2010-05-21 20:35
Ämne: autumn_leaf is a gun....Arshavin, van Persie, Clichy, Sagna och Gallas är spelare i världsklass. Nasri, Vermaelen, Song och Diaby är inte långt därifrån.
2010-05-21 20:33
Har du ens kollat på vad personen i fråga skrev? Jag har aldrig dragit alla Barcelonasupportrar över samma kam. Det är en slutsats du själv har dragit. Vad jag har sagt att det vissa individer här som ger Barcelonafansen ett dåligt namn genom att förpesta vårt forum.

Att tro på sitt lag och smutskasta motståndarna är vitt skiljda saker.
Barcelona Hetfield
2010-05-21 20:26
autumn_leaf is a gunner

Så du vinklar det så att det passar dig va? När ni är äckligt kaxiga så är det att "tro på sitt lag", när vi gör något liknande så är vi arroganta? Hur funkar det..?

Om du har problem med en culé så är det inte rättvist att du drar alla över samma kam
Barcelona Criff
2010-05-21 20:25
autumn_leaf is a gunner,
Varför är jag en annan? Du tycker seriöst att Bendtner, Denilson o de andra tillhör toppskiktet i Europa eller?
2010-05-21 20:17
Det handlar inte om jag tror att Cesc stannar eller ej, det handlar om att visa respekt.

Sedan tror jag du blandar ihop ödmjukhet och respekt med tro på sitt eget lag. Bara för att man tycker att ens lag är bättre, vilket vi dock bevisligen inte var, så betyder det inte att man inte respekterar motståndaren. Dessutom finns det inte en enda gooner som inte tycker Barca var det bättre laget. Så jag ser inte var det brister i ödmjukhet heller.
Barcelona Öagunner (1886)
2010-05-21 20:15
Andranik som han kallar sig på den engelska sidan har varit inne och käftat på vårat forum i flera veckor. Nu kan vara därför autum_leaf reagerade som han gjorde..
Annons: