/spanien/barcelona/forum/15299.aspx/spanien/barcelona/forum/15299.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aléx
2010-04-28 14:05
space

Är du verkligen 28 år? Du kommer hit och provocerar som en fjortis, skaffa dig en tjej och ett jobb.

Edit: red spärra clownen, plz
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-28 14:03
Vi vet hur det kommer låta ikväll:

Ese Portugues... que hijo de puta es...

Figo, Mourinho och domaren från förra matchen borde ta åt sig när fansen sjunger detta ikväll.

Figo borde inte få komma in på den arenan, han förtjänar inte uppleva en sån kväll på Camp Nou den grisen.
elbraco
2010-04-28 14:03
Ämne: Kolla länk. Så går d....
Orka försvara det?
Mourinho gör ju bara som alla tränare gör, Psykning kallas det och det är mest 12-åriga barn som faktiskt blir provocerade och börjar göra idiotiska saker som att spotta och sparka på hans bil.
space
2010-04-28 14:00
Tack zlatan för att du drog och inter fick ETOÒ + 400 miljoner... århundradets bästa kap ! =)
Barcelona Hetfield
2010-04-28 13:57
Jaha, nu har väl Mourinho hittat en ursäkt ifall de åker ut ikväll

Jag kan tänka mig rubrikerna imorgon, Mourinho: "Spelarna kunde inte sova pga. stressen, därför åkte vi ut"
Real Madrid Shac81
2010-04-28 13:54
Lycka till ikväll. Jag vill absolut inte att ni klarar detta, men nånting säger mig att ni vinner med 4-1 ikväll. Hoppas att jag har fel.
Barcelona westinho
2010-04-28 13:52
Så Boixos Nois kommer få gå på matchen ikväll, och Figo kommer att sitta på Inters bänk. Har jag förstått det rätt? Lär bli minst sagt intressant..
Barcelona C.Andrés
2010-04-28 13:52
Fan vad nervöst,kan inte hålla ut tills kvällen!
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 13:47
Kolla länk. Så går det Mourinho när du öppnar din mun för mycket.
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 13:32
el Flaco - R.I.P. Guru

Figo kan gärna få ett till Grishuvud av mig i Facet.
jeffren
2010-04-28 13:29
Det är Inter som har pressen på sig, dom leder med 3-1 och har aldrig spelat final. Dom kommer darra när dom sätter ut foten inför ett fullsatt camp nou :-) dom kommer aldrig att palla trycket, får Barca 1-0 relativt tidigt så kommer dom backa hem ännu mera, de stora ytor kommer ge Barca en enrom fördel

Visca Barca
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-28 13:28
Nu ska tydligen Figo sitta på Inters avbytarbänk ikväll på nytt, precis som han gjorde i första mötet. Förmodligen bara för att provocera. Hoppas att Camp Nou ger förrädaren ett "varmt" mottagande...
Aléx
2010-04-28 13:22
el Flaco - R.I.P. Guru

hehe..WORD! :)

Har ni sett denna video? xD

*LÄnktips
elbraco
2010-04-28 13:16
Kakamilan
Svårtippad känsla när Inter leder med 3-1? Det är ju klar fördel Inter även om Barca har en chans...

Tänkte mycket på Messi, i första matchen mot Arsenal var han ganska anonym men i andra matchen dominerade han totalt, Han var ganska anonym mot Inter i första, och även mot Espanyol, så jag tror han kommer briljera idag :) Hoppas det blir en show alá Messi!
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-28 13:15
Ämne: Varför sjunka så låg....
Lol åt att Mourinho redan har börjat planera sin bortförklarings-tal ifall Inter skulle åka ut ikväll. En riktig drama queen.
Barcelona FaderMessi
2010-04-28 13:12
piko

haha förstår dig de där e lite o ta i faktist!
Piko
2010-04-28 13:09
Varför sjunka så lågt ärade Barca supportrar? Tråkigt att läsa sådana här saker.

Må bästa lag vinna
Forza Inter
MaraMessidona
2010-04-28 13:09
Jag är Barca fan och jag håller delvis med KAKAMILAN.

Efter förlusten och spelet på San Siro så har jag en dålig känsla.

Har aldrig sett Inter spela så bra som de gjorde och jag tror inte att Inter kommer släppa något åt slumpen...

Barca har aldrig varit så raderade som de va på
Sansiro och då till o med mer raderade än vi var på Stamford Bridge förra året och det är samma stil som Mourinho spelar med...

Detta är deras enda vilja och det CL...

Nu har Inter halva foten inne så det är bara en mirakel som kan rädda Barca och det är en känsla jag bara har fått efter förra matche, tyvär
Barcelona Sersari
2010-04-28 13:08
el Flaco - R.I.P. Guru

Fan, trodde det bara vara Daniel Alves som kunde bli avstängd i finalen om han drar på sig ett gult kort. Visste inte om att Piqué också riskerar att missa en eventuell final.

Inter har 4 spelare som kan missa finalen, Eto'o, Zanetti, Maicon och Samuel.
Aléx
2010-04-28 13:01
Jag vill se Ibra skjuta ikväll, jag hatar när han tar bollen och passar vidare. Han har ju ett bra skott varför inte testa?
Han har mycket att bevisa ikväll, hans dröm är att vinna CL så ikväll gäller det. Jag vill se honom delaktig i varje situation, djupledslöpningar som i Arsenal matchen och vilja att avgöra matchen.
Det är hans livs största match som han sa själv, upp till bevis.
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 12:54
Boixos Nois kommer juh släppas in idag. Det ska bli intressant och de sköter sig eller inte.
2010-04-28 12:54
Skönt att man har massor o göra innan matchen ikväll. Ska dra till stan (Jönköping) om en stund och ta emot HV:s Guldhjältar. Fest på stan och försöka glömma bort Barcamatchen ett litet tag.
Peshmerge
2010-04-28 12:45
jävlar vad man längar till matchen. OCH vad nervös man kan vara. NU måste Barca ta tag i detta och krossa allt i sin väg.

Med Mourinhos taktik,buss framför mål(säkert),laguppställning som 4-5-1 och allt han har i huvudet ska inte gå som han tänkt utan åt helvete för Mourinho och hans Inter.

KOMIGEN NU BARCA. BOKA FLYG TILL MADRID!
Vamos Barcelona!
Barcelona Lidman
2010-04-28 12:44
Vinst med 3-1 ikväll, sen går vi till final efter straffar!!!
Barcelona Boixos Nois 81
2010-04-28 12:43
Ämne: Julio Cesar världens....
Jag vill att du ska komma tillbaka efter matchen så får vi se vad du har att säga...

Barca vinner med 2-0 eller 3-0
Aléx
2010-04-28 12:33
KAKAMILAN

"Statistik är som bikinis, visar det mesta men döljer det väsentliga"

Va var Inters fantastiska backar och världens bästa kapten när Pedro gjorde första målet?
Har Barca en bra dag ikväll inget lag i världen kan stå emot, inte ens Inter med dina världsspelare som Muntari och Motta.

Det är fortfarande en 50-50 match, det vet båda Mourinho och Pep och första 15-20min kommer att avgöra vilket lag som går vidare.

Så snälla sluta med dina korkade statistik och onödiga analyser, jag vet att du är en Interista som leker vara en Milanist. Du lurar bara dig själv
Barcelona Abbe.
2010-04-28 12:30
Ämne: kallesiete Barcelona....
Onödigt att spela matchen, eftersom allt redan är klart.
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 12:30
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Underbar låt! Ärligt talat så har jag varit sjukt nervös inför matchen. Men låten gör mig glad och lugn:)

Tack
Barcelona kallesiete
2010-04-28 12:27

Kaka
Nae självklart har du rätt. Det är din känsla som kommer att ha en avgörande roll i matchen på Camp Nou 20:45 ikväll.
2010-04-28 12:26
Får kraft av Manu Chaos låt, la Rumba de Barcelona.

Den lekfullheten ska finnas i våra spelare ikväll hoppas jag :)
Annons: