/spanien/barcelona/forum/15297.aspx/spanien/barcelona/forum/15297.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Serious
2010-04-27 14:33
space

Ah.. Sluta skriva...
space
2010-04-27 14:29
Jag förväntar mej att Barcelona ska ta sej vidare till final, då det är ni som är favoriter, ni har favorit trycket på er.

Men om inter lyckas ta sej till final, så vill jag inte höra att det var p.g.a domarna.

Kom igen ni kan bättre än så..
jeffren
2010-04-27 14:26
Ämne: Jag förnekar inte at....
Matchen är på Onsdag inte på Lördag och det räcker med 2 Mål :-)
space
2010-04-27 14:24
Jag förnekar inte att Chelsea förtjänade minst 2 straffar mot oss.
Det är ren fakta.
Jag förnekar inte att militos 3-1 mål var offside.

Men att vi vann över barca p.g.a domarna då går du verkligen över gränsen.
VI gjorde en kanonmatch mot er och satte er på plats, det är också REN FAKTA.

VISSA AV ER barcafans är otroliga, ni kan verkligen inte hantera förluster va?

Men att cruyff ska gå ut i intervju och sätta press på de nya domarna!!!! då tycker jag att han verkligen går över gränsen över sitt hyckleri.

Med tanke på det som hände just förra säsongen chelsea - barca.

Men men..iaf... som sagt lycka till i morrn o må bästa lag vinna.

Har ingen hard feelings för barcelona..

VAMOS !!!

Real Madrid Zidane5
2010-04-27 14:20
jeffren

Tycker Inter va tillräckligt smarta för att köra över er på varje position , och med lite tur så hade det kunnat stå både 4-1 och 5-1.
Om det är något Inter och Mourinho har så är det hjärna , du behöver inte gå hårt åt Inter.
Dom va helt enkelt bättre.

Barca kan slå Inter på Lördag , men det kommer bli svårt riktigt svårt.
Har svårt att se att Barcelona gör 3 mål samtidigt som Inter inte gör ett enda , med den defensiven och starka offensiva kraften dom har.
Och det krävs 3 mål tror inte Barcelona går ut för att bara göra två.

Men men vi får se vad som händer , det är trots allt världens bästa målvakt ( just nu ) och världens bästa tränare ni ska göra 3 mål på.

Och det finns inget chans att Milito gör det lika bra som Pyuol !
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-27 14:14
Ämne: Både SPORT och EMD s....Han skrev också på sin facebook sida: I´m okay!

Sneijder kommer med största sannolikhet att spela imorgon.

----

Niclas Karlén

Tack för en underbar och välskriven krönika!
Barcelonistas
2010-04-27 14:13
space

ni vann ju mot oss pågrund av dommarna o mot chelsea så borde dom haft 2-3 straffar.. så sluta va en jävla hycklare!
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
2010-04-27 14:12
Både SPORT och EMD skriver att Sneijder tränade tillsammans med laget imorse och det verkar som om holländaren kommer kunna spela på onsdag.

*Länktips.
2010-04-27 14:11
space

Vi är väl medvetna om vad som hände förra säsongen. Jag föreslår att du redigerar om ditt inlägg, annars så åker du på en spärr.

----

jeffren

Exakt.
space
2010-04-27 14:10
Ämne: Toure måste spela fr....
Du är en idiot helt seriöst, hur kan du önska någons karriär och förstöras.

GÅ SKAFFA LIV... PAJAS.
jeffren
2010-04-27 14:10
Vi behöver inte skada några spelare det är inte Barcas-stil vi skall spela smart det räcker för så smarta är inte Inter, det krävs nämnligen en hjärna för att kunna tänka
space
2010-04-27 14:09
Ämne: Ämne: Ämne....
hahaha jag drar nu... att ni ens har nerv o förneka att ni fick tidernas domarhjälp..HELT OTROLIGT.

Det var bara 6 miljarder som bevittnade om hur barca fick tidernas hjälp av ett domarteam.

Lycka till i morgon..må bästa lag vinna.

Och en hälsning till zlatan...UPP I MUN ifall inter slår ut barca.
2010-04-27 14:06
N(N)

Matchen spelas imorgon och inte idag. "Hans enda uppgift är Sneijders högerknä"

Hur ska jag tolka det? Vill du att han ska ut och köra över Sneijder? Fotbollmässigt ja, men inte som en traktor.
jeffren
2010-04-27 14:06
Ämne: Toure måste spela fr....
I morgon är det dax för match inte ikväll :-)
Real Madrid N(N)
2010-04-27 14:04
Toure måste spela från start. Hans enda uppgift är Sneijders högerknä. Ikväll ska den Inters fotbollsguru bli fotbollsinvalid!

Om en klubb alltid är viktigare än en enskild spelare så är sporten som helhet inte ens jämförbar med en man. Går Inter till CL final så är 27/4-2010 det datum då idrotten fotboll gick i graven. Jag är uppriktigt sagt livrädd. Må våra hjältar avrätta ondskan ikväll. O gud, förlåt våra synder.
jeffren
2010-04-27 13:59
Ämne: Ämne: Komiskt....
På vilket sätt fick vi hjälp utav domaren mot Chelsea? var det han som gjorde målet som betydde 1-1? nix det var Iniesta,,, Han visade väll ut Abidal när Chelsea ledde matchen med 1-0,,, Vad för hjälp fick vi? Om Chelsea skulle ha straff? är du säker på att det hade blivit mål? Nä just det,,,,, det vet du inte
Barcelona Yaya24
2010-04-27 13:55
Ämne: Ämne: Komiskt....
Dem fick minst lika mycket hjälp. Vi får väl se senare i sommar om ni spelar kvar i Serie A, de bara lyssna på samtalen mellan er gamla president och bergamo.
space
2010-04-27 13:53
Ämne: Komiskt att Interfan....
Gullunge du är, så söt....rättegången handlar bara endast om att ge tillbaka scudetton för 2005-2006 eller inte.

INGET lag riskerar och åka ner till serie b.
Så håll dej till barcelona du och prata inte om grejer du inte är insatt i !!

Men frågan kvarstår fortfarande....Så ni förnekar att ni fick tidernas domarhjälp mot chelsea i semin?.

Barcelona Yaya24
2010-04-27 13:51
Busquets är en säkerhetsrisk
jeffren
2010-04-27 13:47
Roma28

Bojan är yngre änn Busquets, håller inte med:-) Tycker Busquets skall spela vill ha Busguets tillsammans med Xavi och Toure på mitten (hellre toure som mittback istället för Milito) förra natchen spelade åldern ingen roll till och med Xavi var usel när det gäldle passningar till rätt adress

Visca Barca
Barcelona Yaya24
2010-04-27 13:46
Komiskt att Interfansen säger att vi klagar på domarna. Ni lär ju åka ner i Serie B med dem nya bevisen mot er som kommit.
Barcelona Hetfield
2010-04-27 13:46
Jag gör sällan startelvor, men here it goes:

Valdes
Alves-Pique-Milito-Maxwell
Busquets-Yaya-Xavi
Messi-Zlatan-Jeffren/Pedro

Försvaret:
3/4 av försvaret är mer eller mindre självklart, men jag föredrar Maxwell före Abidal då han är rätt så het just nu, lägg till att Abidal är småskadad

Mittfältet:
Starta med powermittfältet, men flytta Yaya högre så att han får delta i spelet.
Xavi är rätt så given, sen kan man ju slänga in Keita om spelet låser sig

Anfallet:
Messi och Zlatan är givna, men jag är kluven när det gäller valet av vänsterytter. Samtidigt som Pedro gör allt som ofta mål så tycker jag att Jeffren borde få starta? Varför?

Jo, delvis så har han smakat på hur det är att göra mål, så han är hyfsat het idag.

Främsta grejen är att Jeffren är snabbare än Pedro, och främsta skillnaden är att Jeffren kommer att utmana på kanten hela tiden, jämfört med Pedro som kör relativt "enkelt".
Om Jeffren får bomba loss på kanten så kommer det i sin tur dra isär Inters backlinje, det finns ingen chans att de orkar med Jeffren och Messi på varsin kant, då öppnas lägen för mittfältet/Zlatan
Roma28
2010-04-27 13:42
neeeeeeeej inte busquets på plan... han är föööör ung och oerfaren, man sån de i första matche mmot inter... man måste ha spelare som klarar av trycket o som har erfarenhet att hålla i bollen o inte slarva bort den så som det hände många ggr i förra matchen!!!! pedro är också ung men han kan överaska så som han gjort... så han ska spela men inte busq...... hellre bojan isåfall....
space
2010-04-27 13:39
Ämne: Ämne: Har ni ....
För mej finns det bara ett lag i världen och det är inter.... betis är bara ett lag jag vill det ska gå bra för i spanien, då jag gillar deras hängivna supportrar..

Men som sagt....cruyff ska inte prata om domarna...frågan lyder fortfarande!! VART VAR CRUYFF FÖRRA ÅRET NÄR BARCELONA FICK TIDERNAS DOMARHJÄLP??

DÅ UTALADE HAN SEJ INTE MINSANN...

Äcklas av hyckleri.
Barcelona Yaya24
2010-04-27 13:30
Om Toure inte startar istället för Keita eller busquets så kan vi glömma finalen i madrid.
jeffren
2010-04-27 13:06
Abidal är nästan den viktigaste biten inför morgon dagens match:-)
Barcelona Jax12
2010-04-27 13:02
Hade själv hoppats på att Yaya och Henry hade fått starta! Tyckte de båda gjorde en riktigt bra match mot Xerez samtidigt som deras rutin skulle kunna behövas. Hoppas även på att Abidal håller för 90 min!
jeffren
2010-04-27 12:34
Blaugrana 4ever

Tror inte att elvan är klar, den får vi först se i morgon :-) o,b,s det är vad jag tror
Barcelona Blaugrana 4ever
2010-04-27 12:18
Guardiola har tydligen redan gått ut med startelvan där enda frågetecknet är Abidal som inte riktigt är 100%

Valdes
Alves-Pique-Milito-Abidal
Xavi-Busquets-Keita
Messi-Zlatan-Pedro
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2010-04-27 12:09
el Flaco - R.I.P. Guru

De två var så mycket yngre då.

Rivaliteten mellan Argentinska klubbar, kan nog jämföras som spanska klubbar, där finns mycket vi mot de mentaliteten.
Annons: