/spanien/barcelona/forum/1529.aspx/spanien/barcelona/forum/1529.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2015-12-12 19:35
Leder man med 2-0 så byter man inte anfallare med anfallare , mittfältare med mittfältare och back med back, och det är precis det LE idag gjorde.. idioti av högsta klass.. man tar ut anfallare och förstärker med en mittfältare eller försvarare och spelar av matchen.. men idioten underskattar motståndare och är besatt av flera mål framåt istället att stänga bakåt
Barcelona enkos
2015-12-12 19:31
Vi kommer med största sannolikhet att fira jul som trea i ligan.. Vi blev för kaxiga och svävade på molnen men fick komma ner på jorden ganska snabbt. . Bara att inse att vi måste förstärka i januari och en oerfaren och oduglig tränare måste lära sig att taktisera och inte vara en j..a naiv idiot som kan inte stänga matcher man leder med några minuter kvar ...
Barcelona enkos
2015-12-12 19:25
Man vilade hela laget i CL för att möta ett mittenlag hemma på Camp Nou och ändå slavar man till det rejält. . Det är så när man går in i oviktiga matcher som just Lever med b lag som kostar sedan hela laget självförtroende och till slut även dyrbara poäng. . Fortsätt nu att kräva att LE ska ställs upp med b spelarna och rotera ..
Barcelona DM1982
2015-12-12 19:24
[QUOTE=Barcelonistas]DM1982 - inbördes? Vi vann med 1-2 borta mot Atletico. [/QUOTE] Inbördes räknas efter båda matcherna har spelats. Innan är det målskillnad men jag ser att Barcelona har mycket bättre målskillnad så hur matcherna än går imorgon kommer Barcelona vara etta.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2015-12-12 19:20
@Barcelonistas:

Messi gör 1 mål och 1 assist . Vad vill man mer av honom? Ska han kritiseras för at vi har odugliga försvarare och en okunnig tränare ?
Barcelona Liunil Masse
2015-12-12 19:19
Barcelonistas Haha Mathieu får en att sakna Oleguer, så illa är det. Vi ska alltså sälja Grimaldo för en pissuma när vi borde sälja Mathieu som är betydligt sämre och inte ens vill spela fotboll (han ger mig det intrycket på plan). Löneskillnaden mellan Grimaldo och Mathieu är också enorm. Hur fan tänker Lucho där?
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 19:19
DM1982 - inbördes? Vi vann med 1-2 borta mot Atletico.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 19:17
Barca4life98 - Rakitic jag diggar hans defensiva arbete det är en viktig pusselbit i Luchos lag. Offensivt vill jag se mer av hans offensiva spel. Sen tycker jag att Messi måste steppa upp sitt spel lite. Senaste matcherna har han varit västligt seg i sitt spel.
Barcelona DM1982
2015-12-12 19:16
[QUOTE=goal]Det är fortfarande mycket kvar av säsongen. Det är skämmigt hur ni konstant kritiserar. Vi är ju ändå etta [/QUOTE] Imorgon är vi tvåa.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 19:07
Goal - säsongen kmr bli framgångsrik det tvekar jag inte alls på. Vad som frustrerar mig är 1 spelare och han heter Lord Marlboro. Lord Marlboro får the one and only Oleguer o framstå som en världsback.
Barcelona Barca4life98
2015-12-12 19:07
Barcelonistas Ska du inte kritisera Rakitic efter dagens insats ;) nej jag driver. Var på plats och såg laget spela idag. - Dom måste våga passa Sandro. Killen får aldrig bollen hur ska han kunna visa någonting? - Iniesta slarvade inte men är helt outstanding. Detsamma gäller Busquets. - Mittbackarna och Busquets gav bort matchen idag tyvärr.
Barcelona goal
2015-12-12 19:05
Det är fortfarande mycket kvar av säsongen. Det är skämmigt hur ni konstant kritiserar. Vi är ju ändå etta
Barcelona LegendenN10
2015-12-12 18:54
Jag är en miljon procent säker på att vi hade vunnit ikväll och det med stora siffror om Neymar kunde spela och inte vart skadad. Vi tappar hela vänsterkanten när han inte spelar. Synd att han blev skadad då han är otroligt viktigt för laget och just nu Bäst i världens tillsammans med Messi. Livet går vidare! mitt sista inlägg för kvällen. Grabbar, visst är man besviken men kom ihåg att det var samma lag som gav er glädje och trippeln förra säsongen. Det smakar än idag. Munir Sandro och delvis Marlboro hahahahaha ( gillar han bara för real målet) har inget i Barca att göra. Lugn med kritiken mot TRIPPELMÄSTARNA #0-4. ha en trevlig lördags kväll mina blaugrana syskon.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 18:49
Fattar ni att vi kunde gått för Mats Hummels istället? Men nej istället ville Lucho ha Lord Marlboro. Hur, i vilken värld kan man gå för Lord fucking Marlboro istället för Mats Hummels hur? Lucho ge mig ett ärligt svar vad tänkte du på? Vad såg du i Lord Marlboro? Vad fick sig att tro att han va en bra försvarare? Ett enormt misstag skandalöst.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 18:45
Lord Marlboro , inte nog med att han är ett skämt kolla hur han ser ut. Som en seriefigur som den där långben. Killen är ett stort skämt. Värdelös spelare.
Barcelona LegendenN10
2015-12-12 18:42
[QUOTE=Shanghai]Gabriel Varför är jag en Madridista? Jag är besviken för att vi tappade onödiga poäng på vår hemmaborg. Jag ogillar att laget får luft efter en seger och hypas, man skall alltid kritisera laget konstant så att de inte slappnar av. [/QUOTE] Det var inte vilken seger som helst! Det var en utklassning! #0-4 så klart man ska hypas. Vi åker och tar hem nästa trophe nästa vecka och nån gång i mars eller april är jag säker på 3 poäng och det är när penaldo o co kommer på besök till deras kyrkogård! ;) leve länge Barca!
Barcelona Ali G
2015-12-12 18:41
Luis Enrique: "Lost control after 3 subs? I expected them to turn out differently. Could be my mistake, coach is responsible."

Va fan förväntar du dig när spelar Marlboro som vänsterback? Snart får vi in Arda och Vidal som kommer bidra med energi, Nolito måste köpas in och världens bästa spelare kommer tillbaks från skada, jag ser inte hur vi ska tappa ligan då.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 18:37
Liunil Masse - luffarna kmr kanske tappa i mon då dom möter Villarreal borta. Real är kininet bra just nu. Visst dom vann med 8-0 men hallå dom mötte Malmö. Cl sämsta lag någonsin.
Barcelona Blaugrana91
2015-12-12 18:37
Illa att tappa poäng mot Deportivo hemma, men det ska inte förstöra min kryssning, ha en härlig kväll! Ska jag ha!
Barcelona Liunil Masse
2015-12-12 18:32
@Barcelonistas:

Ja och trots att de varit så usla så ger vi svinen chansen till ligatiteln. Det är oacceptabelt.
Barcelona Neymar N11
2015-12-12 18:32
Redan från start kunde man se att laget inte var på humör, man fick en känsla av att spelarna var inte alls hungriga för 3p. Fokus ligger på Klubblags VM men det betyder inte att vi ska slappna av och bara för att vi spelar på camp nou så måste man ändå kämpa i 90 min. Lucho bör lära sig att aldrig mer byta in matheiu som vänsterback. Detta poängtapp kan kosta oss i slutändan men vägen är fortfarande lång och det är bara 15 omgångar spelat så allt kan hända. Att det finns folk som tror att ligan är över, hur många år har ni följt la liga???
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 18:31
Shanghai - ja Real är på hugget, det är man när man möter Malmö. Kryss mot Atletico Kryss borta mot PSG, på bernabeu hade man tur att man inte förlorade. 0-4 hemma mot Barca säsongens största förnedring. Ja men visst dom är på hygget när dom möter Malmö.
Barcelona wallmannen
2015-12-12 18:30
En liten, liten tröst mitt i allt decembermörker är att Barca fortfarande är kvar i cdr... och har chans på trippeln, till skillnad mot andra lag... ;-)
Barcelona Shanghai
2015-12-12 18:29
Barcelonistas Det är för att jag är frustrerad. Vill skrika ut min ilska. Jag blir nöjd när vi spelar fin fotboll och allt rullar som vanligt.
Barcelona LegendenN10
2015-12-12 18:28
Vi kan fortfarande säga att vi utklassade Real madrid iaf! hellre tar jag poäng mot Real än andra lag. Med det sagt är jag besviken på laget efter den här dåliga insatsen. Säsongen är dock lång och vi är fotfarande med i alla titlar till skillnad från vissa lag! Visca el Barca! One Love!
Barcelona Shanghai
2015-12-12 18:27
Den enda som visade vilja var Dani Alves. Han sprang, krigade, försökte att göra sitt bästa offensivt dock var hans lagkamrater inte intresserade av att spela. Vad ska jag säga om Munir? Snälla sälj honom och ge pengar till det laget som vill ha honom. Mathieu ska jag inte ens snacka om. Det enda vi kommer komma ihåg honom för är när han gjorde mål mot Real Madrid. Nej, riktigt onödigt poängtapp. Det kan kosta oss ligan nu när Real är på hugget.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 18:24
Så fort vi förlorat elr tappar poäng så kryper du ut från din Shanghai håla och börjar trolla. Vart har du varit senaste månaden där laget spelat en fantastisk fotboll? Du har inte skrivit ett piss, nu kmr du ut från håla så fort du såg att vi tappade poäng. Vart var du mannen den här månaden? Hade du kommit med sådana inlägg om vi vunnit med 2-0? Du kmr ut så fort du ser poängtapp Shanghaia nu tillbaka till din håla.
Barcelona Tiki-Taka
2015-12-12 18:21
Sälj bara kukhuvudet munir!
Barcelona Liunil Masse
2015-12-12 18:19
Alltså vi tappar poäng i matcher som vi dominerar i (Depor, Valencia, Sevilla), det är där den individuella kvalitén hos vissa spelare i vårt lag kostar oss segrar. Vi kan dominera fullständigt men i slutändan stå där med 1p eller 0 bara för Mathieu eller Mascherano fuckar upp det. Det retar mig något enormt! Det är inte värdigt en klubb som Barcelona.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-12 18:14
Shanghai - matcherna mot Bilbao och Celta Vigo var tidigt in på säsongen. Dom förlusterna handlade mer om att laget inte var i bra skick än. Tycker inte man ska dra några större slutsatser. Valencia föra vecka spelade vi otroligt bra och borde vunnit med flera bollar. Sen handlar set kininet bara om Clasicot laget har sett otroligt bra ut den senaste månaden det är lite nu mot slutet där det snart är uppehåll spm laget tappat lite flow.
Annons: