/spanien/barcelona/forum/15282.aspx/spanien/barcelona/forum/15282.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barcino
2010-04-28 23:20
världen går inte under nu.. vi ska kämpa nu ännu hårdare o vinna ligan nu o vinna nästa år istället.. Bara inte real vann cl på bernabeu e jag glad...

vi spela inte bra mot inter vi tog inte chansen dom förtjäna gå till final men bayern förtjänar vinna nu finalen...

Ville ens zlatan spela mot inter? aldri sätt han spela så dåligt t.om bojan löpte mer o försökte som fick spela knappt 30min?

( saknar eto´os löpningar)

mes que un club
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-28 23:20
REAL MADRID

Hellre åka ut i semifinal, än att spela 2 usla matcher mot självaste lyon och förlora båda, den sista på Bernabeu där ni åkte ut haha
Barcelona tano
2010-04-28 23:19
Ämne: Tona ner lite om Ibr....
Mycket bra skrivet. Precis så känner jag också, säkert många med oss. Sedan finns det alltid ett antal småungar som ska skrika här inne...
Barcelona Rambla~
Har de kollat Hedmans fickor innan sändning?
Barcelona Messidinho_10
Nu måste vi RENSA truppen och köpa in några lirare:

1 Fabregas
2 TORRES
3 SILVA
4 VILLA

UT

1 ZLATAN
2 CYG
3 HENRY
4 MILITO
elbraco
Ämne: Sluta klaga på Mouri....
HErregud, hur ofta får man höra det här inne?
"nu vill ni har tillbaka eto'o va?"
eto'o gjorde ju inte heller någon bra match direkt eller? Han har inte lyckats speciellt bra i Serie A heller, så nej, vi vill inte ha tillbaka eto'o.
Real Madrid REAL MADRID!
Lyon. Spärrad. /Red
Barcelona tikitaka
650 + eto'o
Barcelona Trippeln
2010-04-28 23:18
Vad fan gjorde Mourinho idag när Pep snacka med Zlatan?!
Barcelona ★Sami★
En snabb fråga. Hur mycket betalade Barca för Zlatan?

Barcelona Rambla~
En sak kan vi vara glada för i alla fall. Spelarna tog förlusten med fattning, det var ingen som skämde ut sig efteråt. Inga fucking disgrace i tv-kamrorna eller något sådant.

Sånt där lämnar till the special one. Ja och till Sladjan, hur fan man vara så förälskad i denna pajas?
Barcelona Criff
2010-04-28 23:17
Rätt trött också på att vi har en spelare som Henry som inkasserar 9 miljoner euro om året som sitter på bänken och petar i näsan.
Bort med honom illa kvickt i sommar.
Barcelona Hetfield
Fotboll är 2/3 skicklighet, och 1/3 tur/flyt

Vi saknade sista tredjedelen idag, den tredjedelen som gjorde så att vi vann mot Chelsea förra året

Mot nästa år!
Barcelona Ronaldinho Jr.
Alltså helt jävla ärligt. Nu får det vara stopp på ruttna domare. Igår visar domaren Cris gult kort efter att han gått in halvfarligt i en tackling men faktiskt träffar boll först. Sedan får han rött får att i hettans kamp klappa händerna tre gånger - vafan give him a break! Ska han straffas för att du är dålig?

IDAG:

Mottas utvisning - FEL (Såg inte ens situationen utan chansar med o ge ett kort)
Piques mål - FEL (Offside!)
Bojans mål - FEL (ingen hands!)
90% av friskaprka - FEL

Det borde fan vara ett krav på att en domare ska ha spelat högt upp i ligasystemet för att döma stora matcher för nåt fel är det.

Antigen tycker de att de fått för lite uppmärksamhet, eller så hänger de inte med i tempot och ser inte alla uppenbara filmningar och överdrifter eller så är de FUCKING USLA helt enkelt.

Vi förtjänar tyvärr inte att gå till final efter att bara ha vunnit med 1-0 trots en man mer nästan hela matcher. Jag kommer dock hålla mitt ord och bojkotta alla matcher där italienska "fotbolls"lag är inblandade, fyfan va trist!

Zlatansnacket - Att lägga de sjuka summorna plus vår bästa målskytt på Zlatan kändes fel från första början. Okej om vi köper Zlatan OCH behåller etoo, men så här blev det en jäkla chansning. Vi har för tunn trupp för att delta i tre turneringar på en gång. Därför tvingas vi skicka in en Junis i vår viktigaste match för året.

Orkar inte skriva mer, kommer bara vara negativ och dra ner forumet ännu mer.

Nu är det en sak som gäller - behålla vårt avstånd till marängerna!!!!!!
Barcelona Mangi
Jo, det som blev väldigt tydligt i dom här matcherna är att vi har varit alldeles för beroende av Messis magi samt att vår kreativitet på mittfältet är under all kritik då Iniesta går sönder.

Att behöva byta in Jeffren och Bojan i detta läge i en semifinal tycker jag säger det mesta.

Adios
Barcelona Koeman!!
Har bara en sak att säga. Pique är världens bästa mittback.
Real Betis Perra FC
Löjligt okunnigt gnäll på Zlatan. Han var mestadels bakom en köttmur av spelare,inne i en box som var som en köttfärslimpa full ännu fler spelare.
Pedro och Dani Laves däremot hade 8-filig motorväg på kanterna men lyckas inte ens få in 5 vettiga inlägg på matchen SAMMANLAGT !!! Pinsamt att gnälla på Zlatan då !
De få bollar in som kom var i stort sett från Messi eller Xavi bara...
Barcelona FC-Barcelona
2010-04-28 23:16
nosskirneh1

Anledningen kan vara att vår vänster kant är för svag och då roterar han väldigt mycket sen angående det du skriver åt Zlatan hellt rätt!!
Vad ska han göra mer änn att ta sina löpningar och försöka, men vart fan är Bollarna XVAVI HERNANDES!!!!!!!
Jag är ledsen clues men vårt Xavi är världen bästa playmaker men inte fan kan han skicka iväg en jävla boll till zlatan som ofta står offside pågrund av att bollarna komer för sent eller komer aldrig!
Barcelonistas
asså de känns otroligt tungt just nu me tanke på att vi igentligen ska vara i final. bollen tar på torues mage vart dommaren ser hands där fattar ja inte.
Barcelona Visca_Barca
Hela världen vet att Mr ibra segar spelet som FAAAN så hur in i helvete kan man starta med ibra?

Han har hamnat i fel lag.

I braca gäller det o sprina 90 minuter.
den här gubben står stil o vill ha bollen o alltid felvänd..'

FAAAAAAAN
Barcelona malique
Jag saknar gamle magikern från gremio RONALDINHO som kunde se passningar som inte fanns och som gjorde mål som inte fans möjlighet,,,,
Barcelona Visca Barca
Det var lite synd att domaren gjorde lite fel vid bojans mål, men det är bara att säga grattis och komma tillbaka nästa år och slå dem i finalen som vi gjorde men united.

Kan alla sluta att nämna chelsea matchen. Jag menar det verkar som alla glömt bort abidal totalt felaktiga utvisning, sen att sladjan säger att det var runt 4 straffar stör jag också mig på för den enda jag vet är piques hand. Jag tror det var två till lägen med drogba som inte heller var något och den sista var bollen på etos "arm". Om kollar noga på den situationen så ser man att den träffar strax under armhålan. Det tjatigt att man måste förklara hur det var under chelsea matcher varje gång vi tycker att domaren gör en miss.
Barcelona Pep the King
Amunt

Sluta tro på sånt skitsnack! Henry sa jag älskar Arsenal för mycket och vill aldrig lämna dom. Jo vad hände?

Han spelar nu i Barca.

Allt kan hända i fotbollen.
Barcelona Salcini
2010-04-28 23:15
Jaha, det här var ju surt. Dock skall man inte klaga på något efter den här matchen. Domaren var inte bra, inte åt något håll. Han tog för stor plats.

Felet låg i vårt egna lag. Spelarna vågade inte tillräckligt kändes det som. Dom stod och passade utanför straffområdet och förväntade sig att öppningen skulle komma. Tycker nog att man borde satsat på lite fler instick, bara chansa och satsa sedan på att bollen studsar rätt. Då hade det åtminstone hänt något och lite rörelse i Inters försvar.

Dock lätt att vara efterklok och nu blickar vi vidare mot avslutningen av ligan och ser till att hämta hem den. Vi skall åtminstone lyckas med en titel i år!
Barcelona Bojan11
Ämne: Ämne: Ämne....
jaa det är rättvist, men fuuuuult ! Dom spelar äckligare fotboll än er till och med !! aja vi fick uppleva semin medan ni dog i åttondelsfinalen !!
Barcelona Messidinho_10
Grabbar vi saknade vår viktigaste spelare INIESTA ni förstår inte hur mycket han betyder för vårt spel.
Barcelona Messidinho_10
Grabbar vi saknade vår viktigaste spelare INIESTA ni förstår inte hur mycket han betyder för vårt spel.
Hrvatska91
Sluta klaga på Mourinho och co. De förtjänade vinsten, Mourinho har ännu en gång visat att han är världens bästa tränare, Barca fick äta upp sina ord, är otroligt glad nu (Är inte Inter-supporter), dessutom blev Zlatan ägd, nu vill ni ha tillbaka Eto'o va? Tycker inte ni förtjänade platsen, ni hade domaren på er sida, spelade med en man mer och ändå lyckas ni inte vinna med två mål. Bayern - Inter i final blir otroligt bra, två taktiska tränare som faktiskt gjort något av sitt lag genom taktik.
adil [blaugrana]
¡Barça! - Crèma Catalana

Tack för att någon sympatiserar med mig. Det gjorde otroligt ont när domaren nekade Bojans 2-0. Men Inter består av ena riktiga krigare. Man kan inte klaga alltför mycket.
Barcelona NoGo™
2010-04-28 23:14
Var Leo med i matchen ens?! Känns som han inte är intresserad av att spela alls på nått sätt. För stillastående var han också, inte som mot Real där han sprang i djupled hela tiden.
Annons: