/spanien/barcelona/forum/15279.aspx/spanien/barcelona/forum/15279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tikitaka
2010-04-28 23:50
Bojans mål, avvinkad för offside eller hands på keita?
Barcelona Abbe.
2010-04-28 23:50
Hassan Alavi ringer in till Sladjan.
Barcelona Déu és Culé
2010-04-28 23:49
Ämne: Jag skriver detta ge....
Som tränare ingår det i jobbet att agera och bete sig professionellt och inte som en 12 åring.

Det är inte många tränare som behandlas som Mourinho när han sätter sin fot i Camp Nou. Mourinho har ju gång efter gång agerat/uttalat sig provokativt när han mött Barca med Chelsea, hans historik har skapat detta hat. Att han sedan medvetet hetsar vidare genom att applådera sarkastiskt osv. är ju bara att skjuta sig själv i foten.
Barcelona F_C_B
Zlatan: "Jag vill vinna den där jävla Champions League".

Surt sa räven.

Barcelonas sämsta värvning genom alla tider!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Det som man inte kan förneka är att ibrahimovic är något slags cancer för lag i CL, Ajax,Juve,Inter och nu(tyvärr) Barcelona
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
Sett över två matcher så tycker jag att rätt lag går vidare. Vi gjorde en dålig insats i Milano och en si-så-där prestation på Camp Nou. Inter däremot gjorde en bra spelmässig och taktiskt match i första mötet och var även taktiskt starka i returen.

Att skylla på domaren är kontraproduktivt i nästan alla lägen och ännu mer när vi själva inte kommer upp till vår vanliga nivå. Ska vi leta efter bortförklaringar och syndabockar bör vi ta oss en titt i spegeln.

Slutligen så förtjänar Eto’o en stående ovation för hans varma ord om Barcelona i intervjun med Viasat direkt efter matchen. Samu visade att han är en gentleman ända ut i fingerspetsarna. Fan vad jag saknar honom!

Barcelona The Reporter
Hassan Alavi snackar på Viasat nu
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-28 23:47
Kalka

Du borde nog analysera Reals dåliga år istället, Pep dålig tränare? Legenden som vann allt förra säsongen? Du borde nog analysera Pellegrini eller nåt, hejdå
Barcelona Smogen
Zlatan får nästa säsong på sig, han behöver komma in mer i Barcas spel, men den senaste tiden (förutom Arsenal borta) har han varit riktigt dålig. Men de flesta spelare verkar behöva en säsong för att komma in i Barcas spel och hitta rätt, jag hoppas samma gäller för Zlatan.

och hur bra har Messi varit senaste matcherna? Han verkar redan vara i sydafrika, ser grymt ointresserad ut.
Atlético tallepojken 78
Ämne: Finns inget å klaga ....
men inter var ju hyfsat mycket bättre första matchen, fotboll går ju som sagt ut på att göra mer mål än motståndarna. Och hur mycket kunde dom göra efter att dom fick sin utvisning? barca hotade inte mycket idag utan spelade mest handboll
Barcelona Visca_Barca
¡Barça! - Crèma Catalana

Han segar spelat o det vet alla.
Han rör sig inte o det vet alla.
Han dribblar inte/kan inte o det vet alla.

Bara föratt han gjorde mål mot madrid så är det klart ?
Bebbe92
2010-04-28 23:46
Spärrad för reklam. Hej då. /Mod
Real Madrid Gonzalo Gerardo Higuaín
2010-04-28 23:45
Tack för en underhållande match, alltid kul med bra fotboll!

Jag undrar lite hur barcafansen ser på etoo? Han verkar ju inte ha något illa att säga om er i alla fall.
Real Madrid MadridistaN,
Jag skriver detta genom att bortse hatet mellan Real och Barca MEN;

Varför är Mourinho svinen här? Såg ni inte i efterhand när Viasat visade hur publiken flera timmar innan match ända tills slutsignalen blåstes hånade honom gång på gång och vem vet kanske var det några hånfulla gester mot hans familj? Han är ju f*n ingen robott klart att han har känslor och vill på något sätt visa dom och då gjorde han i alla fall inte värst mycket genom att springa på planen. Vem som helst av er hade reagerat som honom om ni vore i hans sits.
Real Madrid Kalka
Hur jävla svårt är det att fatta följande.

Pep Guardiola är en dålig tränare, det är barcelona som gör honom bra. Zlatan spelar i fel position, han får inga bollar, vad förväntar ni er att han ska göra då? Det är därför Zlatan inte lyckas visa sitt bästa.

Pep har honom i en helt fel position, han ska ha en friroll som Messi så att han tar emot bollen gör bort en spelare och så PANG då han har bra skott.

Ni köper Zlatan och använder inte honom rätt = Misslyckad värvning. Vad förväntar sig Pep att Zlatan ska göra? Etoós jobb? Nej, det är bara fel...klaga på Pep och inte Zlatan.
Barcelona Pep.G
Sluta klaga på alla spelare. Det är så mycket dubbelmoral här inne ibland. När marängerna vill bort 80 % av sin trupp varannan vecka så retar vi dem här inne, nu gör vi samma sak. Gå in och spela själv då om du nu har mage att klaga på en spelare som tjänar miljoner i veckan.

Vi åkte ut mot Inter, fine, finns inte mycket att tillägga. Dem gick vidare rättvist, ingen riktig fotbollssupporter kan säga annat. I grund och botten är vi ett mycket bättre lag än dem men dem gick vidare, rättvist dessutom. Den där "aldrig vinna CL 2 år i rad" förbannelsen verkar leva till allra högsta tider. Mot bättre tider !
Real Madrid MESSSSSSIIIIIIIIII
2010-04-28 23:44
Svårt och förstå ser jag. Då gör vi så att du åker på en spärr till veckans ligamatch. Hej då. /Mod
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Ämne: Sluta skylla på doms....
Tikitaka//

Ingen glömmer stamford bridge. Men där gick inta alla avgörande beslut ett lags väg i det dubbelmötet. Kom ihåg straffen vi skulle haft i första matchen som hade avgjort allt redan då. Och abidals tveksama utvisning. I detta möte gick verkligen allt inters väg. Smått förvånande så här i efterhand att motta åkte ut Tom. Måttligt korrekt bedömning å vi e i final nu. Avinkningen på Bojans mål blev iaf för mig alldelles för mycket.
Barcelona un crack
Lugna ner nu cules. Så fort någon inte presterar så ska vi sälja denna? Med den mentaliteten ska vi sälja Messi också. Alla vet hur absurt det låter..

Vi spelade inte så bra. Inter spelade utmärkt. Inter vann. Sånna här matcher kommer komma fler gånger, tyvärr.

Jag såg någon här nedan tala om att man bör sälja Alves. Det märks att det börjar gå överstyr detta..
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Hoppas Barcelona tar ligan och lämnar real titel lösa,

Det som man inte kan förneka är att ibrahimovic är något slags cancer för lag i CL, Ajax,Juve,Inter och nu(tyvärr) Barcelona
Visca_Barca

Nej just det, vi köpte han för att han ska leverera mot lag som Real Madrid och Arsenal eller hur? Idag var hela laget bleka, så sluta upp det är nog du som är blind
Barcelona Visca_Barca
2010-04-28 23:43
Ni som säger att man inte ska kritisera ibrahimovic måste vara blinda.

Vi köpte ibra föratt han ska leverera och detta ska inte han göra mot lag som Valladolid eller malaga .

HAn segar spelet.
Han får messi o spela dåligt.
Han gnäller mycket.
Han rör sig aldrig , står stil.

Kan ni säga vad han gjorde under dessa två matcher mot Inter ?
Paul S
2010-04-28 23:42

Tack för en bra match!

Att slå världens bästa klubblag gör man inte om man inte gör det så som Inter spelade dessa 2 matcher.

Jag ser semifinalen som den egentliga riktiga finalen.

Ni kanske borde ha fått ett eller två domslut med er, men även Inter fick några domslut mot sig.

Återigen, tack för en god match!

Och ses i nästa års CL-Final, helst utan någon Zlatan Ibra`skito`vic

Forza Inter!
Barcelona Messidinho_10
2010-04-28 23:41
Jag håller med Fabregas måste köpas in.
elbraco
Ämne: o italienare på plan....DU lär åka på varning för att du våldtar Enter-knappen.
Barcelona BlueRed
Pep the King

Vi såg ditt första inlägg, du behöver inte posta igen. Jag har redan skickat ett PM till honom.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-28 23:40
Jag kunde känna Chelsea fansens frustration från förra året ikväll. Först nu förstår jag dom och hur de kände sig. Så himla orättvist.
Real Madrid MESSSSSSIIIIIIIIII
Och det precis vad du får, en varning. Tur för dig, jag hade pekaren på spärra först. Skriv dina inlägg ordentligt. Den får de uppmärksamhet den förtjänar. /Mod
#Real#Madrid#

Mycket möjligt, snabba bollar=svårare för målvakten...
MF Doom
Ämne: Sen så är Alves inlä....
Alves inlägg under hela säsongen har inte varit bra alls, inget att förvånas över om och om igen. Fast man gör ju det varje match ändå.
Annons: