/spanien/barcelona/forum/15276.aspx/spanien/barcelona/forum/15276.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dani Alves=The King
2010-04-29 00:10
Fett besviken på Pep seriöst han har fått för mycket frihet känns de som han ställer upp hur han vill.

Alla ni som klagar på Ibra vbisst han va kassssssssss men va fan såna spelare ska bara spela 90 min. är nästan 100% på att han hade avgort i slutminuterna.
Z.I
2010-04-29 00:09
Zlatan är grym. Riktigt grym, vi lär få se hans storhet. Han har trots allt 4 år kvar på kontraktet. Tålamod, killen kan inte uträtta mirakel på egen hand om han inte får hjälp. Den ende som får godkänt idag är Pique. Iniesta och Abidal hade behövts en sån här match som denna.

Ni får ta den här förlusten och se till att vinna ligan istället. Nästa år är jag säker på att ni kommer tillbaka starkare än någonsin. Med en viss Zlatan Ibrahimovic i storform. Godnatt alla cules, Barcelona är fortfarande världens bästa fotbollsklubb.
Sillyseason
2010-04-29 00:09
"inte vara lätt mot 3-4 försvarande spelare"

Haha, nä Zlatan hade det helt lungt och fridfullt inne i handbollsfösvaret.. Messi lunkade ju för fan utan bevakning men gjorde fortfarande INGENTING...
Barcelona Barcanist
2010-04-29 00:08
MerÄnEnKlubb

Mourinho vann dubbelmötet med Pep? Vill gärna veta hur du resonerar?
Visst, Mourinho vann det första mötet på Knock out, men att påstå att Mourinho vann gentemot Pep på Camp Nou är bara ren idioti. Barcelona hade spelövertaget, Barcelona hade 12 (?) gånger fler skott än vad Inter hade, Barcelona ägde bollinnehavet med 75-25 och dessutom hade inter 0 (!) skott på mål. För mig verkar det som om statistiken talar för sig själv - Pep vann den matchen på KNOCK OUT. Det var bara rent oflyt att vi inte gick vidare idag. Bojans nick som kom precis utanför stolpen borde han sätta och så borde hans mål inte dömmas bort. Men det är sånt man får leva med, ibland har vi domaren med oss, ibland har vi domaren mot oss. Idag och förra gången hade vi det sistnämnda.
Spanien Hectico
vart var Ibra idag cules?
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Synd att Messi var så dålig de här två matcherna..
Barcelona Pep the King
Jag blir trött på alla som försvarar Zlatan. Han gör Barca inte bättre så är det.

Barcelona Messidinho_10
2010-04-29 00:07
Zlatan var inte där när laget behövde han som mest han var köpt för såna här matcher. Jag var helt säker på att Pep skulle byta ut honom.

Han visade liksom 0 jävla hjärta det såg ut som han spelade för Inter förfan.
STARKT AV PEP ATT TA UT HONOM DÄR!!
Barcelona Smogen
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"

håller bara delvis med dig, men tack för ett vettigt inlägg från en madrista.
FC Barcelona en Mi Corazón

Messi inget att bevisa? Varför är det okej att Messi gör en dålig match men inte nån annan? Ditt resonemang är konstigt minst sagt..
Barcelona Hetfield
Barca!

Precis! Man SKA springa för sakens skull.
Det handlar om vilja och motivation, jag förväntar mig så mycket av Zlatan , och när jag ser honom spela såhär så brister det i hjärtat

Men, nu ska vi vara positiva och satsa på ligan istället
Barcelona Oha789
Allla SOM STÖDJER ZLATAN:

Zlatan är en av dom sämsta anfallarna jag sätt genom tiderna i Barcelona.. han är en ablsut katastrof.

Först och främst så måste en anfallare i denna nivå skapa ytor och tid och vinkel till sig själv.

Zlatan är riktgit dålig på dom 3 sakerna. Sedan att en spelare kan promenera så mycket på en match är helt otrolig..

En anfallare ska stå på TÅ och vara redo och springa på alla lägen..

Sedan efter alla dessa brister på en anfallare i denna nivå. så får man inte vara så dålig som zlatan är i sin avslut och fantasi denna säsong.

nästan 2 meter lång men ändå trycker ner backarna i nickduell det kallar dålig spelare...

Zlatan är en riktig dålig spelare.. Jag säger det här som Barca fans och inte som nån jävla medgångs som alla har lärt sig att använda..

Etoo du är saknad!
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-04-29 00:06
Wow, det redaktionsinlägget med sin ironiska ton visar ju inte på annat än hur osersiös redaktionen är =(
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-29 00:06
Så besviken på Messi. Viker ner sig 2 matchen i rad och även i ligan sist. Han är gjord för sådana matcher men släppte det ansvaret helt och hållet ikväll. Så jävla besviken på honom. Kan hylla Pique och Yaya Toure i ett år nu men Messi svek mig totalt den här veckan.
Barcelona Abbe.
2010-04-29 00:05
Angående Busquets-situationen. Han är drygt 1.90 lång, Motta ska inte ens ha hans armar där uppe.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Alla som försvar ibrahimovic genom att jämföra honom med Messi lägg bara ner.

Messi har absolut inget att bevisa, och det kan inte vara lätt mot 3-4 försvarande spelare som dessutom vill skada dig.

ibrahimovic har däremot allt i världen att bevisa, han håller med Xerez Arsenal(wow)
Lukas.RP
Hoppas på fem titellösa säsonger så vi skakar av oss alla medgångssupportrar. Det är en större seger för mig. Sedan så kan Zlatan avgå, med omedelbar verkan. Och så hoppas vi på att ingen svensk kommer till klubben mer.
Barcelona Smogen
Hjärtat är RM

Men...kollar du inte på era egna matcher? följ länken vet jag, annars har ni ju också C.Ronaldo och Guti i laget....men länken säger nog allt.
Barcelona Sersari
Piqué är Kung. Vilken match han gör. Matchens lirare.
Barcelona MerÄnEnKlubb
Ämne: Kalka /

Jag tror ....
Vad baserar du det på?! Min upplevelse är den rakt motsatta.
Barcelona Criff
2010-04-29 00:04
Hjärtat är RM, ännu fulare!
Sillyseason
Ämne: det första saken vi ....
Sälj Messi då, han sprang minst av alla på 2 matcher & var sämst på planen i 2 matcher.. SÄLJ MESSI OMFG HAN SUGER...

*Inväntar reaktion*
Barcelona MerÄnEnKlubb
Ämne: Vi tackar för dit....
Ja vi har hört...

Släpp det där nu. Det har redan påpekats från flera av oss att Busi filmade (och gör det allt för ofta). Släpp det, vi åkte ut. Vad mer vill du ha?!
Zlatanic_Bazz
Hur vi än vrider och vänder detta så handlar det i grund och botten om taktiskt misslyckande och taktiskt bättre drag från båda tränarna.

Pep är den som bär ansvaret för denna förlust. Nu tycker jag inte att man ska hänga honom för det. Fortfarande är han grym och ligan ska bara vinnas.

Men det var så tydligt att Mr.M var den som raderade Barca i Milano och sedan spelade fult som en gris ikväll. Allt för att vinna, och nu firar dom sin plats i finalen.

Det saknades något ikväll.. och att lägga det på Zlatan skulle bara en idiot göra. I så fall ska Messi och alla andra sågas. Han rörde sig fint och jobbade på bra.
Men något saknades på mittfältet kändes det som hela matchen. Och jag personligen tror att vi förlorade pgr av att Iniesta var skadad. Men det är bara jag det.
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
2010-04-29 00:03
Kalka /

Jag tror du nedvärderar Pep en aning, peps starkaste sida kanske inte är taktiken, han är mer än människokännare, en psykolog som alltid motiverar spelarna och får det bästa utav dem. Han spelare har alltid en god intällning till varje match, när det går sämre så har dem pep att luta sig mot och därför så förlorar barca sällan hur uselt dem än spelar.
Barcelona Barca el rey
2010-04-29 00:02
det första saken vi måste göra är att sälja zlatan! han har inte gjort ett skit på 2 matcher mot inter. och när han väl får bollen så ser han stel ut med sina långa ben. det behövs en rörligare nr 9! om etoo hade varit kvar i barca så hade vi varit i final i år. barca måste köpa in david villa. och en sak till, tycker ni inte att pique är bättre än Z som forward? pique är mittback och spelar bättre än Z och gjorde även ett mål. nu blir det 2-3 trista veckor tills barca lyfter liga buckalen! känns som att europa league är hetare än cl just nu!
Hetfield var är det du vill han ska springa när det är 10 interspelare i boxen? till mittfältet? Springa runt bara för sakens skull? Sluta klaga på Zlatan nu och klaga på laget om du måste göra det.. Berätta vad Messi, världens bästa spelare gjorde som är bättre?
Spanien Hectico
Det är bara att kolla på VM i sommar!

Vi heter FC INTERNAZIONALE.

Länktips!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-29 00:01
Har nån en länk till handsen på Yaya?
jag vill gärna bli övertygad om att d inte var domaren som ännu en gång satte käppar i hjulet för oss..
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-04-29 00:01
Mourinho vann matchen i matchen... vem som är "bäst" spelar mindre roll just nu. Mourinho ägde Pep x 2. Bara att lyfta på hatten.

Hur som helst. Det här suger. Att åka ur CL suger men att göra det såhär är fan bedrövligt. Bortcoachade under första mötet och totalt underpresterande under andra... Godnatt
Annons: