/spanien/barcelona/forum/15275.aspx/spanien/barcelona/forum/15275.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2010-04-28 23:01
Är det vad man ska kalla för taggade spelare?
Vi ska kriga in my ass.
Pinsamt vilken inställning - alla promenerar som om det var en park.
MF Doom
2010-04-28 23:01
Ämne: Skillnaden mot förra....
Vad gör Pedro så bra att han undankommer en sågning? Visst han löper hem och visar kämparandra i en match där laget ska framåt. Det han gör bakåt räknas inte en sådan match. Han fick bollen på sin kant flera gånger men utmanade knappt Inters backar elelr kunde slå ett inlägg. Hur kan man tycka att en sådan spelare gjorde en bra match.

Komm igen nu grabbar och tjejer. Denna match var en tränarduell som Mourinho vann enkelt. Så är det bara. CL kommer nästa år. Inter har inte vunnit CL (Hette inte så förr) sen 65. Men en sak är säker, Barca kommer alltid tillbaka. Och alltid starkare än förr.
Barcelona Rambla~
2010-04-28 23:00
Ämne: Ni verkar vara blind....
Vad är Padewon för ett muppnamn? Låter ju som någon slags Gremlins.
Barcelona Pep the King
Vilket jävla lag mot Zlatan i ansiktet! Fi fan äger jag bara. Kom till Barca för att vinna Cl. Sen åker han ut mot dom.

Och ärligt talat så tror jag Inter slår Bayern. Bayerns försvar är för dåligt.

Vad tycker ni om Zlatan. Vill ni se han stanna eller lämna?
Real Betis Perra FC
Deion //
Håller med. Tycker Pep både brister i byten och det taktiska spelet idag. Typ 5-0 till Mourinho där ! Det är lätt att vara coach i medgång jämfört med motgång. Fårga B-Å Gustavsson Os och VM-guld och sedan inte ett rätt...När man har ett kanongäng och dom gör vad dom ska behöver man bara hålla så många som möjligt på bra humör.
Valencia J.T.
2010-04-28 22:59
Ni förvånar mig inte.
Skylla på dommaren?, va fan ...Hur jävla många domslut får ni med er i ligan?
Det är bara i Champions League då ni får rättvisan mot er.
Ni förlorade och ni var fan inte bättre.

Sluta böla.
Ni vinner ändå ligan.
Barcelona Rambla~
2010-04-28 22:58
Deion

Det kan man tycka, men jag tror att Pep i kväll satsade på att ha stort tålamod, koncentration och inte tappa bollen på mittfältet. Budskapet var, bjud inte på något mål. Det var ju faktiskt nära att det gick i slutändan.
Barcelona BlueRed
Grötsleven

Finns ingen vettig människa som säger emot. Inter förtjänar helt klart att gå vidare.
--------
Ännu en gång, värt och nämna. Publiken. Applåder till dem.
Barcelona Hetfield
Jag vet en sak som kan trösta er just nu, ni kan titta tillbaks och le
Real Madrid MADRID-GUTIII-14
BARCA det vara nära men ändå inte så jätte nära!!!!!

Pazza Inter!!!!!!
Barcelona Ellpee
Kan folk glömma den där semin förra året nu och domaren Övrebö? Att man ska behöva höra det fortfarande!
Athletic Toxicum13
2010-04-28 22:57
ZIZOU4EVER och Red-DeviL! /

Varför jublar ni muppar ?

HostÅttondelsfinalHost.

Barcelona - Real Madrid 2-0
Real Madrid - Barcelona 2-6
Barcelona - Real Madrid 1-0
Real Madrid - Barcelona 0-2

HAHAHAHA
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Haha Real fans är så patetiska, att ni har mod att komma hit efter ert fiaskoår HAHAH
Padawon
Ni verkar vara blinda ? såg ni inte att det va hands på målet eller?.. ni tror väll det är okej att ta bollen med handen det ska va frispark & straff varenda gång. Fyfan efter eran Match mot Chelsea förra året så förstår jag att ni tror att det är okej att ta bollen med handen. Gå o spela hockey istället. Fyfan va skönt detta va, svin Sergio Bus.. Usch vill inte säga hela hans namn ens.
Barcelona Barca4eva
100% vinst, det sade jag innan matchen..avancemang däremot, tvekade men hoppades så mycket.

Grattis Inter, förutom du Mourinho, och lycka till Bayern =D
Barcelona NoGo™
Fan kom igen nu grabbar skyll inte på domaren, vi var ju för fan inte tillräckligt bra, så är det bara. Tycker synd om publiken också, nog fan ska spelarna kunna prestera bättre än vad de gjort men men full fokus på ligan nu! Madrid ska gå titellösa i år igen.
Barcelona Pedrito
Vi ska vara stolta över det vi preseterat. Fotboll handlar om marginaler och i år var de inte på våran sida tyvärr.
Barcelona Guardiola
Skillnaden mot förra året är att vi hade tre bra forwards Eto Henry och Messi. Nu har vi Messi Zlatan och Pedro.

Zlatan vinner inte en närkamp på hela matchen, tappar boll skiter i att stressa backarna.. Pedro tycker jag gör det bra men är ingen Världs stjärna beroende än.
Barcelona NVS_Gooner4Life
Podemos^ //

Skadeglädjen är den enda glädjen eller?, tycker det är konstigt hur ni Madrid fans kan våga håna när ni själv åkte ut mot lilla Lyon i 8delsfinalen.
Barcelona ElTriplete
2010-04-28 22:56
Har lite saker att säga:

1. Ge Zlatan en säsong till. Efter den, kan man sälja honom eller vad man nu vill göra.

2. Jag vill inte skylla på domaren men alltså, helt sjukt att Bojan gör ett regelrätt mål och Milito gör mål på offside. Det målet skickar de till final också...

3. All cred till Pique! Riktig jävla kung är han. Fått enormt mycket respekt hos mig.

4. Vi saknade Iniesta.

5. Jag kan stolt säga att vi, FC Barcelona, vann sex titlar med vackert spel. Har Inter vackert spel? Ja, jävligt vackert. 20% bollinnehav och försvarar med 11 (10) man bakom bollen. Big fucking gratulations Inter!
Barcelona Pep the King
Grabbar vi förlorade juh inte mot Alcorcon:)
Barcelona Grötsleven
Inter förtjänar definitivt att vinna sett över de två matcherna i min mening. =/
Barcelona Hetfield
Podemos

Men din IQ-befriade människa, var du verkligen tvungen att förstöra designen igen?

Suck
Atlético addeh
Enda positiva var att se Piqué, totalt dominant både där bak och i slutet även där fram. Målet är ju helt galet läckert. Måste även berömma Messi lite, han var mycket mer med i spelet idag men det är inte alltid lätt att komma loss när man har 3-4 spelare runt sig hela tiden. Ändå kommer han till skottlägen och kan vika in passningar.
Barcelona el julio
Ämne: el julio vem tror d....
Jaha..

Skriker med stora bokstäver mot en av våra spelare. Vem är jag? Ingen förstås. Är någon här något?

el julio
Barcelona A. Iniesta
Jag tackar Fc Barcelona, världens bästa klubb för en underbara insats i champions league iår.

Genom att sitta vid datorn och klaga på domarens bestlut förändrar inte matchens resultat. Vi borde tacka vår kära klubb för den underhållande fotboll vi blir bjudna på.

vi kan inte hjälpa att vissa lag inte vill spela fotboll utan vill bli hollywood-stjärna.
Barcelona Pedrito
Många som lever i en fifa 10 värld? Sälj han för han är kass idag. Köp han så löser sig allt!
HA! Patetiskt!
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 22:55
Det bästa Pep kan göra är att köpa in David Villa.
Barcelona sabit
Ämne: Leandersson

Rolig....
du har fel säger jag bara
Real Madrid MADRID-GUTIII-14
FÖRLÅT

Pazza Inter!!!!!!
Annons: