/spanien/barcelona/forum/15269.aspx/spanien/barcelona/forum/15269.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2010-04-28 23:29
tallepojken 78

Messi var rätt hyfsad i CL-finalen ifjol. Gjorde bara fyra mål mot Arsenal. Ska vi vara ärliga så är Messi fortfarande bäst i världen.
Gonzalo IL Pipita |
Du kan skriva att du hatar Busquets tillsammans med dina polare inne i Puertan. Alternativt kan du föra en konstruktiv diskussion om varför du nu tycks ogilla honom. Men att bara komma in och agera som, ja jag vet inte, kommer du inte långt med. /Red
Barcelona el julio
Ämne: el julio

Tyst!
....
Visst!

Jag bryr mig inte egentligen men dina små giftpilar har ju bara ett syfte.

Godnatt
Real Madrid #Real#Madrid#
2010-04-28 23:28
En fråga bara, varför sprutar ni vatten på inters planhalva i halvlek osv. (som ni gjorde mot real med)
Atlético tallepojken 78
2010-04-28 23:28
Men hålla på att gnälla att inter inte bjöd upp är ju vekt. Dom spelade med en man mindre i 60 minuter, på en fel utvisning. Angående messi så klarar han inte av när han får möta lag som kan försvara sig och ligga tätt på han. Ska vi vara ärliga så är många av spanska liga lagen ett skämt defensivt. Chelsea tog ju helt bort messi förra året också med samma typ av försvars spel
Barcelona haeger
2010-04-28 23:27
Inter var det bättre laget sett över 2 matcher. Och de hade marginalerna på sin sida.
Kunde varit annorlunda om Militos mål blev bortdömt i första mötet eller att Bojans mål inte blev bortdömt. Då skulle vi helt plötsligt vara i finalen.

Små små marginaler, synd att de båda domarna förstör matcherna.

Men Inter förtjänade vinsten, Barcelona spelade inte bra idag.

All heder åt Pique, man kan inget annat än att älska den killen. Fyfan vad stor han är!
Barcelona Barca-nist
2010-04-28 23:27
Jag vet inte hur jag ska börja, jag vet inte hur jag ska uttrycka min avsky mot ett så anti-fotboll lag?

jag är stolt över barca spelarna, de gjorde allt de kunde. man kan inte göra mer mot ett lag som inte vill spela fotboll!

Jag har aldrig sett nåt liknande, ett lag som vill bara maska, filma, döda tid. T.o.m Xerez har mer värdighet än denna fula äckliga italienska köpa lag med en clown på toppen!

Det röda koret missgynnade oss totalt, varför?
ju domaren gav de visselpipan och lät de sköta resten av spelet!

Hur kunde detta ske??
jag är fly förbannat..

jag ska alltid hata INTER i resten av mitt liv.
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 23:26
Spärrad. /Mod
Barcelona Mojito
2010-04-28 23:25
jaha, baksmällan börjar redan infinna sig.

Visst kan man påstå att Inters offside-mål blev avgörande, eller att Mourinhos taktik var väldigt destruktiv ur ett barcafan´s perspektiv.

Men ändå, när spelarna inte själva tror på att de kan göra mål, då spelar det liksom ingen roll vilka saker som händer, det blir bara fel anyway.

Och fel måste det vara när en mittback är hungrigast på att visa lite jävla anamma.

Nu får spelarna knyta näven och i alla fall kämpa för ligan, något måste de ge tillbaka till fansen som stöttat dem som aldrig förr denna vecka.

Till sist vill jag applådera Inter som i alla fall lyckades prestera över 50 passningar.
Jag kommer aldrig respektera Mourinho som tränare eller person, för det han står för är vedervärdigt.
En dålig vinnare och en dålig förlorare.
Tack gode gud för Pep.

Vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag. Idag är vi alla förlorare, men i morgon väntar nya utmaningar och snart är vi vinnare igen.

Visca Barca och länge leve den vackra fotbollen!
Barcelona G_zz0
Kan nån länka hands siutation med toure?
Barcelona NoGo™
Nu gäller det för spelarna att glömma det här och börja ladda för Villarreal matchen nu i helgen. Jag hoppas att de ger allt nu för att vinna ligan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-28 23:24
Det är bara att inse, finns INGA bra domare kvar i fotbollsvärlden. ALLA är skit, ALLA gör misstag. När Collina slutade dog den sista bra domaren.. De senaste 5 åren har vi sett domarskandaler så det har blivit löjligt att man fortfarande gnäller över dom..

Det är det jag hatar mest med fotbollen, men även det jag älskar med denna sport. Det drar fram känslor man aldrig trodde existerade hos en människa..

Aja nu blir det sängen och lite mardrömmar inatt. Grattis Inter, men som jag sa tidigare; Robben snälla sänk Inter och schysha Perez på läktaren!

Adios y Visca Barca i Visca Pique! Mannen med det största Barca hjärtat denna säsong!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-28 23:24
--Xavi--

Sluta det är just därför folk är äcklade, 555 passningar, 75% bollinnehav, en man mer, och ändå skapar vi knappt nåt, och du jublar?
Barcelona Larsson1333
2010-04-28 23:23
Nej zlatan kostade fortfarande 460+etoo

Etoo var värderad till 200, en totalt övergång på 660 ungefär, billigare än kaka
Barcelona --Xavi--
2010-04-28 23:22
fyfan vilken skön match, vi visa varföör vi e VÄRLDENS BÄSTA LAAG. 555 passningar mot inters 67, 75% bollinnehav. De maska från minut 1, backa och stod inne i straffområdet hela matchen. VI ÅKER UT MED HEDER KAN INTE BLI BÄTTRE BARCA BARCA BAAAAAAAAAAAARCA
Barcelona --Xavi--
2010-04-28 23:22
fyfan vilken skön match, vi visa varföör vi e VÄRLDENS BÄSTA LAAG. 555 passningar mot inters 67, 75% bollinnehav. De maska från minut 1, backa och stod inne i straffområdet hela matchen. VI ÅKER UT MED HEDER KAN INTE BLI BÄTTRE BARCA BARCA BAAAAAAAAAAAARCA
MF Doom
2010-04-28 23:21
Klint

Men varför började laget med inlägg efter Zlatans byte hela tiden när vi bara hade Pique för det? Pep måste veta och vara förberedd att i Italien spelar man ingen vacker fotboll. Där vinner man med fysik/takrik (Blod, svett och tårar). Därför var Ibra perfekt för den ligan. Om du kollar på dom stora tränarna så vågar dom chansa. Pep gör inte det. Han tar ut våran ända targetplayer och sedan så kommer inläggen, inläggen har ju saknats hela matchen då Ibra var inne. Ingen hittade rätt under tiden Ibra var inne förutom en gång då han gav bollen till Xavi eller skarvade den till honom. Om Pep är så besatt av snabbhet. Varför inte starta med Ibra på bänken? Varför ens köpa Ibra då han vet att han inte är snabb. Pep vet att Inter kommer att parkera bussen, varför inte ta fördel av det och vara mer offensiv? Han hade ju chansen för det under matchen också. ut med Pedro som endast hade lust att jobba hem eller Messi som var helt osynlig förutom ett ända skott på mål. Pep vågar inte byta ut Messi. En stortränare gör det! I denna match så krävdes det hjärta och en jävlar kämparanda (Pique visade det). Ingen annan. Vi hade inte ens behövt valdes i mål idag. Det ända vi behövde vara är att vara dunderoffensiva.

Dessa två matcher kan man inte lasta spelarna för. Dessa två matcher var mellan Pep och Mourinho. M vann och P förlorade. CL kommer igen nästa år.
Atlético addeh
2010-04-28 23:20
Inter spelade bra taktiskt, dem klarade försvarsspelet bra även fast dem var en man mindre. Men det är så förbannat surt att man fallar på målsnöret och får ett mål underkänt. Men vi måste även få ha lite otur också, förra året var det vi som hade turen på våran sida.
Barcelona el julio
Ämne: En snabb fråga. Hur ....
Skärp dig nu. Hur många gånger ska du fråga när du själv vet svaret?

el julio
Barcelona Criff
Perra FC, ändå är det en mittback på Zlatans position som till slut gör mål.
Barcelona barcino
världen går inte under nu.. vi ska kämpa nu ännu hårdare o vinna ligan nu o vinna nästa år istället.. Bara inte real vann cl på bernabeu e jag glad...

vi spela inte bra mot inter vi tog inte chansen dom förtjäna gå till final men bayern förtjänar vinna nu finalen...

Ville ens zlatan spela mot inter? aldri sätt han spela så dåligt t.om bojan löpte mer o försökte som fick spela knappt 30min?

( saknar eto´os löpningar)

mes que un club
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
REAL MADRID

Hellre åka ut i semifinal, än att spela 2 usla matcher mot självaste lyon och förlora båda, den sista på Bernabeu där ni åkte ut haha
Barcelona tano
2010-04-28 23:19
Ämne: Tona ner lite om Ibr....
Mycket bra skrivet. Precis så känner jag också, säkert många med oss. Sedan finns det alltid ett antal småungar som ska skrika här inne...
Barcelona Rambla~
Har de kollat Hedmans fickor innan sändning?
Barcelona Messidinho_10
Nu måste vi RENSA truppen och köpa in några lirare:

1 Fabregas
2 TORRES
3 SILVA
4 VILLA

UT

1 ZLATAN
2 CYG
3 HENRY
4 MILITO
elbraco
Ämne: Sluta klaga på Mouri....
HErregud, hur ofta får man höra det här inne?
"nu vill ni har tillbaka eto'o va?"
eto'o gjorde ju inte heller någon bra match direkt eller? Han har inte lyckats speciellt bra i Serie A heller, så nej, vi vill inte ha tillbaka eto'o.
Real Madrid REAL MADRID!
Lyon. Spärrad. /Red
Barcelona tikitaka
650 + eto'o
Barcelona Trippeln
2010-04-28 23:18
Vad fan gjorde Mourinho idag när Pep snacka med Zlatan?!
Barcelona ★Sami★
2010-04-28 23:18
En snabb fråga. Hur mycket betalade Barca för Zlatan?

Annons: