/spanien/barcelona/forum/15267.aspx/spanien/barcelona/forum/15267.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MadridistaN,
2010-04-28 23:45
Jag skriver detta genom att bortse hatet mellan Real och Barca MEN;

Varför är Mourinho svinen här? Såg ni inte i efterhand när Viasat visade hur publiken flera timmar innan match ända tills slutsignalen blåstes hånade honom gång på gång och vem vet kanske var det några hånfulla gester mot hans familj? Han är ju f*n ingen robott klart att han har känslor och vill på något sätt visa dom och då gjorde han i alla fall inte värst mycket genom att springa på planen. Vem som helst av er hade reagerat som honom om ni vore i hans sits.
Real Madrid Kalka
Hur jävla svårt är det att fatta följande.

Pep Guardiola är en dålig tränare, det är barcelona som gör honom bra. Zlatan spelar i fel position, han får inga bollar, vad förväntar ni er att han ska göra då? Det är därför Zlatan inte lyckas visa sitt bästa.

Pep har honom i en helt fel position, han ska ha en friroll som Messi så att han tar emot bollen gör bort en spelare och så PANG då han har bra skott.

Ni köper Zlatan och använder inte honom rätt = Misslyckad värvning. Vad förväntar sig Pep att Zlatan ska göra? Etoós jobb? Nej, det är bara fel...klaga på Pep och inte Zlatan.
Barcelona Pep.G
Sluta klaga på alla spelare. Det är så mycket dubbelmoral här inne ibland. När marängerna vill bort 80 % av sin trupp varannan vecka så retar vi dem här inne, nu gör vi samma sak. Gå in och spela själv då om du nu har mage att klaga på en spelare som tjänar miljoner i veckan.

Vi åkte ut mot Inter, fine, finns inte mycket att tillägga. Dem gick vidare rättvist, ingen riktig fotbollssupporter kan säga annat. I grund och botten är vi ett mycket bättre lag än dem men dem gick vidare, rättvist dessutom. Den där "aldrig vinna CL 2 år i rad" förbannelsen verkar leva till allra högsta tider. Mot bättre tider !
Real Madrid MESSSSSSIIIIIIIIII
2010-04-28 23:44
Svårt och förstå ser jag. Då gör vi så att du åker på en spärr till veckans ligamatch. Hej då. /Mod
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Ämne: Sluta skylla på doms....
Tikitaka//

Ingen glömmer stamford bridge. Men där gick inta alla avgörande beslut ett lags väg i det dubbelmötet. Kom ihåg straffen vi skulle haft i första matchen som hade avgjort allt redan då. Och abidals tveksama utvisning. I detta möte gick verkligen allt inters väg. Smått förvånande så här i efterhand att motta åkte ut Tom. Måttligt korrekt bedömning å vi e i final nu. Avinkningen på Bojans mål blev iaf för mig alldelles för mycket.
Barcelona un crack
Lugna ner nu cules. Så fort någon inte presterar så ska vi sälja denna? Med den mentaliteten ska vi sälja Messi också. Alla vet hur absurt det låter..

Vi spelade inte så bra. Inter spelade utmärkt. Inter vann. Sånna här matcher kommer komma fler gånger, tyvärr.

Jag såg någon här nedan tala om att man bör sälja Alves. Det märks att det börjar gå överstyr detta..
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Hoppas Barcelona tar ligan och lämnar real titel lösa,

Det som man inte kan förneka är att ibrahimovic är något slags cancer för lag i CL, Ajax,Juve,Inter och nu(tyvärr) Barcelona
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Visca_Barca

Nej just det, vi köpte han för att han ska leverera mot lag som Real Madrid och Arsenal eller hur? Idag var hela laget bleka, så sluta upp det är nog du som är blind
Barcelona Visca_Barca
2010-04-28 23:43
Ni som säger att man inte ska kritisera ibrahimovic måste vara blinda.

Vi köpte ibra föratt han ska leverera och detta ska inte han göra mot lag som Valladolid eller malaga .

HAn segar spelet.
Han får messi o spela dåligt.
Han gnäller mycket.
Han rör sig aldrig , står stil.

Kan ni säga vad han gjorde under dessa två matcher mot Inter ?
Paul S
2010-04-28 23:42

Tack för en bra match!

Att slå världens bästa klubblag gör man inte om man inte gör det så som Inter spelade dessa 2 matcher.

Jag ser semifinalen som den egentliga riktiga finalen.

Ni kanske borde ha fått ett eller två domslut med er, men även Inter fick några domslut mot sig.

Återigen, tack för en god match!

Och ses i nästa års CL-Final, helst utan någon Zlatan Ibra`skito`vic

Forza Inter!
Barcelona Messidinho_10
2010-04-28 23:41
Jag håller med Fabregas måste köpas in.
elbraco
Ämne: o italienare på plan....DU lär åka på varning för att du våldtar Enter-knappen.
Barcelona BlueRed
Pep the King

Vi såg ditt första inlägg, du behöver inte posta igen. Jag har redan skickat ett PM till honom.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-28 23:40
Jag kunde känna Chelsea fansens frustration från förra året ikväll. Först nu förstår jag dom och hur de kände sig. Så himla orättvist.
Real Madrid MESSSSSSIIIIIIIIII
Och det precis vad du får, en varning. Tur för dig, jag hade pekaren på spärra först. Skriv dina inlägg ordentligt. Den får de uppmärksamhet den förtjänar. /Mod
#Real#Madrid#

Mycket möjligt, snabba bollar=svårare för målvakten...
MF Doom
Ämne: Sen så är Alves inlä....
Alves inlägg under hela säsongen har inte varit bra alls, inget att förvånas över om och om igen. Fast man gör ju det varje match ändå.
Barcelona Trippeln
2010-04-28 23:39
Kom igen grabbar,vi tar ligan!
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
2010-04-28 23:39
"Att Madristas är här o försöker "håna" oss e ju ett skämt! Har ni spenderat 8 miljarder dom senaste 4-5 åren på spelare o Tagit er till åttondelen? Er Red skriver varje veck Rooney lr Aguero? Silva lr Ribery? Ni verkar ju verkligen vara Vinnar konceptet på spåren =) "

Majoritetan av Puertan är stark emot kviborg publiceringar inklusive jag, jag tycker det visar desperation bland oss supportrar bara.
Real Madrid #Real#Madrid#
2010-04-28 23:38
¡Barça! - Crèma Catalana

Aha ok, och att julio ska ha svårare för att rädda bollar?
Barcelona Pep the King
Hur länge blir Sami spärrad?

RED
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Visca_Barca//

kritiken mot maxvell är totalt obefogad. Han är tänkt som backup! Då förväntas det inte att han skall dominera varje match. Han har vart en av ligans bästa ytterbackar i år. Mer än va man kan begära av en backup! Klockren värvning!
tikitaka

Nu börjas det med Stamford bridge igen, varför nämnar ni det gång på gång? Är det okej att en domare är usel mot oss bara för den matchen förra året?
Barcelona Smogen
Tycker det som är mest trist med matchen är inte att Inter spelade antifotboll i 94 minuter (vad annat ska dom göra) eller att domaren återigen inte klarade av tempot utan att Barcelona vek ner sig.
Inte alla spelare, Pique, Xavi och Alves försökte verkligen, men många andra. Det var ingen som vågade, ingen som rörde sig utan boll(förutom Alves och Pique), ingen som ordentligt vågade eller kunde utmana sin motståndare. Vi vågade inte ens flytta upp hela laget på sista hörnan. 93:e minuten, 11 mot 10, vi måste göra ett mål. Alla andra lag i världen hade slängt fram alla spelare i straffområdet och slått ett inlägg, Barcelona låter 4 spelare och Alves stanna vid offensiv mittline och gör en kortvariant. WTF, vi behövde chansa idag och det vågade vi inte.

Barcelona var för rädda att förlora och därför får vi inte spela final på Santiago Bernabeu.
Barcelona Déu és Culé
Två intryck från matchen:

- Mourinho. Vilken jävla pajas. Smart att provocera/hetsa publiken med sina sarkastiska applåder som bara leder till att publiken visslar/skriker ännu mer vid varje gång en Interspelare touchar en Barca spelare. De överdrivna segergesterna är bara patetiska. Satt och hoppades att någon skulle hoppa in i plan och slå honom, men i efterhand är jag glad att det inte blev några skandalscener.

- Gerard Piqué. Fy fan vilken gigant. Han är klockren hela matchen igenom. Otroligt stabil i försvarsspelet men innehar samtidigt sådan stor kreativitet i offensiven (för att vara mittback). Han agerar nästan som en Xavi under delar av 2a halvleken. Målet var så jävla iskallt, vilken kyla. En av de bättre mittbackarna i världen?
Barcelona pokke
Sen så är Alves inlägg under all kritik. Drog en facepalm varje gång han drog till med ett "inlägg".
Barcelona Barca-nist
sluta bete er som real fansen om värvnings-snack!

vi spelade bra men vann inte, man kan inte vinna ALLT!
Barcelona NoGo™
Unicef

Haha word! Mot Liga seger nu!
Barcelona tikitaka
Förstod inte riktigt vad han menade med det han gjorde?
elbraco
2010-04-28 23:37
Ämne: Sorry Red!

Nu ska....
...........säger killen som har Ronaldo i laget.
Det ger dig stor trovärdighet. Om Busquets är C3P0 så är Ronaldo Yoda. Så stor är skillnaden.
Annons: