/spanien/barcelona/forum/15266.aspx/spanien/barcelona/forum/15266.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2010-04-28 23:38
Tycker det som är mest trist med matchen är inte att Inter spelade antifotboll i 94 minuter (vad annat ska dom göra) eller att domaren återigen inte klarade av tempot utan att Barcelona vek ner sig.
Inte alla spelare, Pique, Xavi och Alves försökte verkligen, men många andra. Det var ingen som vågade, ingen som rörde sig utan boll(förutom Alves och Pique), ingen som ordentligt vågade eller kunde utmana sin motståndare. Vi vågade inte ens flytta upp hela laget på sista hörnan. 93:e minuten, 11 mot 10, vi måste göra ett mål. Alla andra lag i världen hade slängt fram alla spelare i straffområdet och slått ett inlägg, Barcelona låter 4 spelare och Alves stanna vid offensiv mittline och gör en kortvariant. WTF, vi behövde chansa idag och det vågade vi inte.

Barcelona var för rädda att förlora och därför får vi inte spela final på Santiago Bernabeu.
Barcelona Déu és Culé
Två intryck från matchen:

- Mourinho. Vilken jävla pajas. Smart att provocera/hetsa publiken med sina sarkastiska applåder som bara leder till att publiken visslar/skriker ännu mer vid varje gång en Interspelare touchar en Barca spelare. De överdrivna segergesterna är bara patetiska. Satt och hoppades att någon skulle hoppa in i plan och slå honom, men i efterhand är jag glad att det inte blev några skandalscener.

- Gerard Piqué. Fy fan vilken gigant. Han är klockren hela matchen igenom. Otroligt stabil i försvarsspelet men innehar samtidigt sådan stor kreativitet i offensiven (för att vara mittback). Han agerar nästan som en Xavi under delar av 2a halvleken. Målet var så jävla iskallt, vilken kyla. En av de bättre mittbackarna i världen?
Barcelona pokke
Sen så är Alves inlägg under all kritik. Drog en facepalm varje gång han drog till med ett "inlägg".
Barcelona Barca-nist
sluta bete er som real fansen om värvnings-snack!

vi spelade bra men vann inte, man kan inte vinna ALLT!
Barcelona NoGo™
Unicef

Haha word! Mot Liga seger nu!
Barcelona tikitaka
Förstod inte riktigt vad han menade med det han gjorde?
elbraco
2010-04-28 23:37
Ämne: Sorry Red!

Nu ska....
...........säger killen som har Ronaldo i laget.
Det ger dig stor trovärdighet. Om Busquets är C3P0 så är Ronaldo Yoda. Så stor är skillnaden.
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
Jag måste dela ert hat mot Mourinho, han är ett svin, jag hoppas att han blir avständ i finalen för det han gjorde. Grande pep för att inte falla för hans löjliga provokationer!

Mourinho= Svin
Barcelona GeziiMelBarca
Fattar egentligen inte vad ni är för " barca fans " helt ärligt det är ju skrattretande att se era kommentarer om Zlatan varje match han inte gör mål på... MESSI kom förbi 2-3 gånger denna matchen alla säger " vare inte han som var världens bästa " HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA det vet vi alla ! men det funkar inte mot 1 mot 10 ge er nu allt hänger på ett lag ! INTER spela fegt . slut !
Barcelona tikitaka
2010-04-28 23:36
Sluta skylla på domslut, glöm inte vad som hände på Stamford Bridge förra året.
Barcelona bobbi gruus
ta hem Cesc, när Iniesta är borta räcker inte Xavis magi till . .
Barcelona denandra
Som många andra har sagt, Pique är en riktig "crack". Vi borde vunnit denna matchen men vi tog inte dom få chanser som gavs. Iniesta är saknad. Mer analys än så känns överflödig. Visca Barca!
Barcelona Pep the King
Hur länge blir Sami spärrad?

RED
Barcelona Unicef
Att Madristas är här o försöker "håna" oss e ju ett skämt! Har ni spenderat 8 miljarder dom senaste 4-5 åren på spelare o Tagit er till åttondelen? Er Red skriver varje veck Rooney lr Aguero? Silva lr Ribery? Ni verkar ju verkligen vara Vinnar konceptet på spåren =)
MF Doom
The Reporter

Precis, när han gjorde dessa mål så ångrade ingen att Eto försvann. Men vid varje dålig match han gör eller då han inte gör mål så välkommnar man plötsligt Eto tillbaka. Här är man minnsan kräsna. Ingen snack om saken. Man ska vinna allt varje år. Dom andra lagen är bara statister som ska förlora. Man kritiserar Real fansen och deras köpemani (Även jag) men så vill man genast vid en motgång sälja spelare och köpa nya.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Det sjuka är folk från Puertan kommer hit och skriver provocerande inlägg gång på gång, medans jag skriver helt vanliga inlägg på puertan och ändå är jag spärrad därifrån haha, utan någon som helst motivering
Barcelona Boixos Nois 81
Zlatan måste bort!
De spelare jag INTE vill se i Barca till nästa år är:

Zlatan
Alves (hans inlägg är SÄMST)
Marquez

Undrar om vi kan få David Villa om vi ger de dessa tre spelare..
Atlético tallepojken 78
2010-04-28 23:35
Ämne: tallepojken 78

Me....
För att arsenal bjöd han på enorma ytor, dt kan man inte göra mot messi, man måste spela tajt och nära honom och ha täckning på han om han gör första gubben. Mot spelare som messi måste man ligga på gränsen för vad som är tillåtet. Självklart är han jävligt bra men hur skulle han klara sig i premier leaugue där det smäller på ganska bra?
Barcelona Messidinho_10
Va i helvete Red spärra **** han ska fan inte komma in och prata så på vårt forum om BUSI.
Barcelona Interistaaa
Ville bara tacka för matchen. Vi spelade inte "fint", det var mycket maskningar och statistiken talar sitt tydliga språk; 555 mot 67 passningar inom laget.

Men ni måste förstå att ni är världens överlägset bästa lag och det här är enda sättet att slå er.

Hoppas att ni vinner ligan!

Peace! // Forza Inter!!
Barcelona HugoBoss
2010-04-28 23:34
Att marängerna ens har mage att klaga på Barcelona. De kan väl fortfarande analysera varför de förlorade mot Lyon och Alorcon.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Finns inget å klaga på från denna matchen. Vi går in med 3-1 underläge från en match som med korrekt dömning hade slutat 2-2( med tanke på militos offcide mål å Alves straff). Åsso tar vi i denna matchen oss an världens bästa defensiva lag. Som med naglar och klor håller fast vid sin ledning. Filmar å maskar från min 1.

Ändå! Så går vi in och vänder på matchen. Bojans mål är mål. Dock får vi i två matcher 5 matchavgörande( Zlatan ska ha straff och även Alves är str även om han förstärker idag) felaktiga domslut mot oss. Det är starkt. Det är klass! Inter är det näst bästa laget i europa och spela smart. Men det är ingen tvekan om vilket lag som förtjäna och borde va i final i år. Dock är det svårt att spela mot både Inter och domarna. Nu tar vi ligan och glömmer denna säsong. En säsong som vi förtjana att få ut så mycket mer av. Va stolta! Visca Barca!
domslut mot oss.
Barcelona Messi 4-ever
Glömmer aldrig vad Morinhooo sa när han var tränare i Chelsea, efter en match där dom bara fick 0-0 så sa ha att man inte kan vinna när det andra laget parkerar bussen framför sitt mål, han sa att han avskyr den fotbollen och sen går han och gör samma sak. haha PAJAS på hög nivå
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
Sorry Red!

Nu ska jag ta det konstruktivt varför jag hatar honom, han överdriver i varje närkamp, han filmar och han håller sånär på att avgöra en semi helt felaktigt!

Räcker det som konstruktiv kritik till varför jag hatar honom?
Barcelona Oha789
2010-04-28 23:33
Jag är sur men ändå glad.

Vi spelade fotboll jag är stolt över mitt lag.. jag är inte ett dugg leddsen över spelet från Barca.

Om jag var inter skulle jag erkänna att man är ett väldigt dålig lag jämfört med Barca. Sedan ska man nåste jag säga att Inter visade inte ett spel som förtjänar att spela i CL- Final.

Tack för allt Barca!

Jag kan stolt gå till jobbet och fortfarande kalla Barcelona världens bästa lag.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
The Reporter

Jag håller med, Zlatan har gjort många viktiga mål i år, och utan honom hade vi förmodligen varit bakom Real i ligan just nu..
Barcelona Visca_Barca
Vilka spelare vi har köpt, det är ett skämt allså.

Zlatan= Misslyckad totalt.
Chygy= inga ord
Maxwell= Segaste

Barcelona Messidinho_10
Fyfan vad jag hatar Motta vidrig spelare höll på att strupa Busi förfan. Barca måste överklaga det där matchen måste spelas om!!!
Barcelona Barca_4_lajjf
Förtjänar Inter detta? Absolut. Kommer Inter att kunna försvara en eventuell titel i CL? Ingen chans. Felet med Barcelona utanför plan är alldeles för dåliga värvningar. På planen så har Pep tagit bort 2009-spelet... Ser fram emot Matchdag 1 i Champions League-Upplagan, 2010/2011. Nya tag. Vi får inte tappa ligan.
Real Madrid zidane
2010-04-28 23:32
600 miljoner euro låter lite mycket:)
Annons: