/spanien/barcelona/forum/15263.aspx/spanien/barcelona/forum/15263.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Sami★
2010-04-30 18:09
David Villa!!
Barcelona Pedrito
2010-04-30 18:06
Anledningen till att ryktet tars så allvarligt är att det skommer när inget trannsfer fönster är öppet.

Marca vill väl psyka Ibra lite det är väl allt.
Barcelona RimuZ
2010-04-30 18:06
Om ryktet är sant eller inte så handlar det nog inte så mycket om att Villa vill vinna titlar. Det har säkert en lockelse för honom men Valencia har sinnesjukt mycket skulder. De måste sälja honom eller/och Silva. Inte mycket av laget kvar men vad ska man göra? Det är svåra tider.
Real Madrid ☆iEl-Grande-Raúl!☆
2010-04-30 18:00
Hmm intressant men just nu är det bara rykten. Som Madridista vill jag aldrig se Villa i Barca då det bara skulle betyda trubbel för oss. Men en värvning av honom är i mina ögon inte omöjligt.

Jag menar, sätt Zlatan och Villa på topp tillsammans och med Messi lite släpande bakom som en offensiv mittfältare. Då spelar ni alltså 4-4-2 med diamant.

Vet inte vad ni tycker men tror nog att det skulle fungera
Barcelona Valdés
2010-04-30 17:58
Ligan skall avgöras och Zlatan har redan dåligt självförtroende. Då släpper Marca "bomben" - David Villa är (redan) klar för Barcelona. Man kan inte ha varit med speciellt länge om man väljer att tro på det.....
mr_montana
Ibra måste bort så snabbt som möjligt, han passar inte in i barcas rörliga spel!!! In med ngn kvick o snabb som t.ex Villa,Torres,Pato!!
Barcelona C.Andrés
Villa rykten är just det,enbart rykten.Tror själv inte att detta blir sanning,enbart spekulationer.
Barcelona Pep the King
2010-04-30 17:56
Villa/Silva

David Villa kanske är klar för Barca man vet aldrig. Han vill vinna titlar då ska han komma till Barca. Men vi får se i sommaren vad som händer om han tar på sig Barca tröjan.

Atlético Deion (red)
2010-04-30 17:56
40 mil € känns lite väl saftigt för en 28 åring, även om det är David Villa vi pratar om. Jag förstår inte riktigt varför man släppte Eto'o i såfall, det är samma spelartyp och nästan lika bra. är man trött på Zlatan och vill gå tillbaka till rörligheten som Eto'os spelartyp bidrog med? Är det Bojan och Hleb + 40 mil € eller är spelarna inbakade i priset så kontantsumman blir mindre?
Silthrim
2010-04-30 17:55
Villa/Silva :

Kanske det , men någonstans tror jag också att Villa vill vinna titlar , och detta transfer fönster är nog Villas absolut sista chans att komma till en klubb som har den möjligheten , för Valencia är jag ytterst tveksam till att dom ska kunna vinna en Champions League titel.
Valencia Villa/Silva
2010-04-30 17:47
Ämne: Villa ska stanna kva....
Ja det känns som om Villa hade lämnat Valencia tidigare om han nu hade varit ute efter mer pengar. Jag kommer ihåg att han en gång tidigare sa att han skulle aldrig behandla Valencia på samma sätt som Robinho gjorde mot Real. Säger jävligt mycket om Villas karaktär.
Barcelonistas
2010-04-30 17:43
ja hoppas vi får villa, men inte att bojan ingår i nån jävla deal!
Barcelona Pedrito
2010-04-30 17:41
Hur många gåbger gar vi inte hört såna här rykten...
Jag hoppas verkligen att det inte är sant.

Vilket svek det skulle vara mot Bojan.
Barcelona Hetfield
2010-04-30 17:33
Villa ska stanna kvar i Valencia, han är deras framtida kapten, deras hjärta och själ

Om han var ute efter ära och pengar så hade han försvunnit till Chelsea för längesen, men han valde att stanna kvar i ekonomiskt drabbade Valencia, vad säger det om hans karaktär?

Nej, jag vill inte se lagen under Barcelona & Real Madrid tappa ännu en stjärna, om La Liga ska bli spännande så behöver de andra lagen utvecklas

Nu tar jag inte sådana rykten på allvar, Villa kommer att stanna.OM, bara OM, man väljer att sälja Bojan så kommer jag aldrig förlåta Laporta, så är det bara
Valencia Amunt
2010-04-30 17:32
Ämne: Ämne: Tror Zl....Ursäkta, men menar du på allvar att Zlatan Ibrahimovic ens kan etablera sig i en elva med David Villa och Lionel Messi? Med dessa spelare kommer ni dominera hela Europa, istället för att vinna matcherna med 5-0 skulle ni krossa lagen med 10-0. Zlatan håller inte. Tyvärr. Villa är ingen yttermittfältare och borde vara given i mitten. Även om Villa oftast är en bra utmanare från vänster, men för att få maximalt resultat så borde ni låta han spela i mitten.

Inte för att ni någonsin kommer få Villa men...

Tycker ni borde köra med denna i så fall:

Messi-Villa-Bojan/Henry/x

Valencia Amunt
2010-04-30 17:28
Nu uppger också Sveriges mest opålitliga tidning och hemsida, med förmodligen Sveriges mest mentalt misslyckade skribenter att "David Villa är klar för Barcelona".

Häng med nu. I rubriken skriver herr Patrik Sjögren att David Villa är 100% klar för Barcelona. I texten står något i denna stilen(orkar inte kopiera):

"... men affären KAN inkludera Aleksandr Hleb och Bojan också."

KAN? Var inte nyss klubban slagen i bordet och affären klar?

Nej, nej... håller med kalleseite. Det är verkligen något lurt med det här. Min åsikt kvarstår. Det är falska rykten. Villa tillhör Valencia C.F., S.A.D. till 100% i nuläget.
Silthrim
2010-04-30 17:25
kallesiete:

Oavsett trovärdigheten i detta rykte , så kommer Villa förr eller senare spela för oss ,det är vad jag tror.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2010-04-30 17:24
Ämne: Tror Zlatan kommer p....
Om Villa kommer ska han utan tvekan spela på vänsteranfallet:

Villa Zlatan Messi
Han är snabbare o mer teknisk än zlatan.
Det som är bra med villa är att han gör mycket mål så jag tror att han kommer göra så att barca blir lite vassare framåt
Barcelona kallesiete
2010-04-30 17:22

Jag gillar Villa. Han är en extrem striker men:

1. Vad händer med Zlatan? Knappast så att Barca har planer på att sälja honom. Tror jag verkligen inte.
Ska Villa/Zlatan bänkas?

2. Skulle Barca verkligen vilja göra sig av med Bojan? På lån då eller?

Jag tror inte riktigt på det här. Tyvärr för alla er som inte vill något annat hellre än att Villa ska hamna hos oss.
Silthrim
2010-04-30 17:19
Ämne: HAHA nu är det komed....Du menar medelmåttiga Gago mot Busquets.

Barcelona Barca08
2010-04-30 17:17
Kom precis hem och såg att vi är villiga att betala 38 milj euro för villa + Hleb och Bojan, är Bojan dit på lån, eller transfer?
Barcelona Barcanist
En fråga angående den senaste Barcelona-artikeln om David Villa. Har Valencia skulder på 600 miljoner EURO eller 60 miljoner EURO (cirka 600 miljoner SEK)?
Sillyseason
Tror Zlatan kommer prestera bättre om Villa köps in och får ta mittenrollen & ibra placeras på kanten. Man har ändå inte använt ibras längd & styrka en enda gång, plus att alves inte kan skjuta ett jävla inlägg..

Zlatan behöver komma mer rättvänd med boll, det är då han gör genialiska saker som gör honom till värdsklass.
Tror det blir bra med lite konkurans & faktumet att press lyft från hans axlar då han inte är det senaste nyförvärvet.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-04-30 17:09
H.alavi//

Vem vet. Stackarn kanske levt i en grotta dom senaste åren å behöver uppdateras:). Verkar så på hans argument iaf. Eller så börjar han bli senil
Barcelona AzizWaysi
2010-04-30 17:04
Det roliga är att innan deras miljarder kunde de göra mål på oss (2-6), men frågan är om 3,5 miljarder kan göra det nu? ;)
Barcelona Omarboy
2010-04-30 17:03
Ämne: Ni skriver om Ibra. ....
wow..
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Rivaldo_gudarnas gud

Att du ens ska behöva förklara vad Messi har åstadkommit mot de stora är fan pinsamt, låt honom vara ifred. Det märks att han är ute efter en pajkastning.
Valencia Amunt
David Villa nekar till att han skulle vara påväg till Barcelona. Detta är dock inte mer trovärdigt än affären själv.

Jag vet hur mycket ni vill ha el Guaje - men låt er inte manipuleras av rykten. Marca tror dem är världens pålitliga källa nu bara för att Goal fått mycket kritik. Därför tar många andra källor information från marca. Det som förstörde trovärdigheten i sommarens första silly season rykte var att Hleb och Bojan ingick som en bytesaffär. Ledsen artikelskrivare på marca.com, men man kan inte strimla en människa till sedlar. Dem tog några random spelare som inte är ordinarie i elvan och behöver speltid, så enkelt är det.

Sedan en liten påpekning på er senaste artikel: Skulderna ligger på 450mj inte 600mj. Iallafall senast jag kollade(igår).

Härmed välkommnar jag sommaren 2010 med regn och dunder - håll i er. Just nu känns det omöjligt att veta vart D&D spelar nästa säsong.

Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-04-30 17:01
Madrid guti//

han/Messi avgjorde mot er senast. Han gjorde 4 mål i 1 match mot Arsenal. Föregående år har han även gjort hattrick mot er och gjort mål mot United i en cl FinalPajas
Barcelona lameG^
2010-04-30 17:01
Ni skriver om Ibra. Men vad fan har chyg gjort då? 250 miljoner vet ni hur mycket det är eller. Han måste lämna direkt skiter i hur lite vi får för honom. Han är inte värd en chans till. Hleb kommer inte tillbaks. Jeffren ser jag inget hos förutom att han bara kan springa. Henrique är en mittenlags spelare. Caceres kommer juve köpa. K9 har än så länge inte imponerat. Marquez börjar åldras och platsar inte i barca längre.

Vi har många medelmåttor utlånade och på vår bänk. Bort med dessa. Köp Luiz från benfica. Han och Pique tillsammans om 3 år kommer bli det bästa mittbacksparet utan tvekan. In med Cesc/Silva/Arshavin. 2 värvningar räcker. Lämnar Ibra så en ersättare annars inte.
Annons: