/spanien/barcelona/forum/15254.aspx/spanien/barcelona/forum/15254.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-05-16 18:13
Messidinho_10

Schysst?

Varför ska han vara det, detta är en svår match, där vi måste spela med bästa möjliga elva just nu.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-16 18:11
Jag hade hoppats att Pep skulle vara schysst mot Henry och Zlatan ge dem en chans.
Barcelona Abbe.
2010-05-16 18:10
Los tres bajitos, som Sport skriver, från start :-).
Barcelona ★Sami★
2010-05-16 18:10
Zlatan på bänken. Skönt! Då blir det fart och Speed.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-05-16 18:09
Bästa möjliga elvan :)

Skönt!
Barcelona Messidinho_10
2010-05-16 18:08
Ajdå jag hade 2 fel :(
Barcelona Abbe.
2010-05-16 18:07
Väntad startelva trots allt.
Barcelona Koeman!!
Mourinho skulle förstöra Barcas spelsätt tyvärr.
Barcelona NoGo™
Väntad elva, kul att Abidal är tillbaka.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-16 18:06
Valdés; Alves, Piqué, Puyol, Abidal; Touré, Busquets, Keita; Messi, Bojan y Pedro

Startelvan!
Barcelona kallesiete
2010-05-16 18:01

Jag vill så gärna få se spelarna fira ikväll tillsammans med fansen. Känna lyckan! Det är inte lång tid kvar nu. Döda matchen illa kvickt!
Delarocha
2010-05-16 17:59
Ekwalls kavaj är ju redan en klassiker. Jävlar vad gräslig den är.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-16 17:57
Messidinho_10

Omotiverad startelva kan ge dig en varning/spärr.
Atlético addeh
2010-05-16 17:57
Barca08 /

Håller med dig där, Hussfelt är väl den enda av dessa som jag tycker kan sin sak riktigt bra.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-16 17:55
TOT EL CAMP Nu kör vi!! Här kommer min startelva.

Valdes

Alves Pique Pyoul Abidal

Keita Busqetes Yaya

Messi Zlatan Henry

Barcelona Barca08
2010-05-16 17:52
haha Ekwall är så rolig, kan ingenting om fotboll och när han ska säga något så uttalar han alltid fel. Det borde väl inte vara så svårt att hitta en bättre programledare? :)
Barcelona @NC
2010-05-16 17:47
snart blir det lika spännande som Chelsea - Wigan förhoppningsvis
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-16 17:44
För att vara världens bästa tränare måste man göra något extraordinärt. Han förde Porto till ett antal titlar för en 10år sen. Och det är det enda han gjort som förtjänar att ens höjas på ögonbrynen åt. Vilken hyfsad tränare som helst hade kunnat göra det han gjorde med Chelsea. Ovch I inter hade han bara att bygga vidare på ett fantastiskt lag som Mancini lämna efter sig. I lugn och ro dessutom då motståndet i serie a aldrig har varit hotande. Så har han kunnat segla igenom serien och kunnat fokusera extra på cl.

Säger inte att han är dålig men top 3 är han inte

1.Feurguson: Har på egen hand skapat ett av fotbollsvärldens mäktigaste imperium

2.Capello: Den störta taktikern i världen. Har en meritlista som tränare för olika lag i olika ligor som skulle få vilken annan tränare som helst att se ut som en blonderad bimbo i jämförelse

3. Hiddink: efter Capello den största tacktikern i världen. Lyckas vart han än är. Tar alltid tuffa jobb och utför mirakel.

Barcelona kallesiete
2010-05-16 17:40

TOT EL CAMP
Atlético addeh
2010-05-16 17:38
DM1982 /

Det skulle vara riktigt intressant att se vad Mourinho skulle kunna prestera med ett lag som Manchester City. Frågan är hur långt han skulle kunna ta dem.

Detta lär ju dock inte hända, i alla fall inte kommande säsong.
Barcelona ★Sami★
2010-05-16 17:35
Fan vad Kåmark ser ledsen ut haha:)
Atlético addeh
2010-05-16 17:34
Måste ändå beundra Mourinho en smula, även fast jag ogillar hans personlighet och kaxighet.
Skulle dock aldrig kunna se honom som tränare för Barcelona.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-16 17:33
Ämne: Ämne: Criff /....
Sportuga//

Behöver man ens fulja serie a för att utala sig om korputionen i ligan? När hela eliten förutom det just nu dominerande laget åkt fast och blivit straffade för just korpution?

Sen att man skulle vara "rasist" för att man utalar sig om korruption är för mig direkt stötande då jag själv vart ett offer för rasism. Lägg ner det sk*t snacket! Möjligen att det kan vara stereotypt men rasistiskt?

Ps: På tal om rasism. Så är det ett stort problem både i spanien och italien. Specielt i italien skulle jag vilja säga. Där tom deras egna (Balotelli) blir hånade och förföljda på ett sätt som gör en mörkrädd. Vart är det italienska samhället påväg? Inte framot iaf verkar det som. Balo är 19 år och häxjakten som helt ostraffat får fortsättai italien för minnet tillbaka till sydafrika och aphartied. Att det kommer från fansen är en sak. Men när sedan lagkaptenen för huvudstadslaget och den stora ikonen inom italiensk fotboll springer efter ynglingen över halva plan för att sedan brutalt sparka ner denna och sedan luta sig över honom och kalla honom neg*r framför en jublande publik där interspelarna tillika lagkamrater till balotelli ger honom en klapp på axeln när han är påväg ut är bland det sjukaste och äckligaste jag bevittnat på en fotbollsplan. Straffet för det korpupta gammla facist svinet? 4 matchers avvstängning i cupen endast!!!!!!
Barcelona DM1982
2010-05-16 17:32
Mourinho är en bra tränare men glöm inte bort att han alltid (förutom med Porto) har haft otroligt bra lag att träna. Chelsea kryllade av världsstjärnor och även Inter. Visst måste man få ett lag att spela bra men det är jäkligt mycket enklare om man har ett bra lag från början.

Det skulle vara intressant att se vad han skulle kunna göra med ett sämre lag, att bygga upp något som Wenger och Ferguson.

Nej, han är inte världens bästa tränare men han är väldigt bra.
Barcelona ★Sami★
2010-05-16 17:30
Grattis Inter men bra kämpat av Roma. Snart är det våran tur att bli Liga Mästare!!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-16 17:29
Guardiola sa aldrig att Mourinho är världens bästa tränare. En av de bästa ja, men inte den bästa. Han är inte det om du frågar mig.
Barcelona Boixos Nois 81
2010-05-16 17:27
Ämne: BlaugranaBarcelona
....
håller med dig! Jag avskyr honom...
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-05-16 17:25
iBarca

Du måste skämta med mig? Oavsett hur han är som människa eller vad han gjorde efter slutsignalen, kolla vad killen har gjort. Trippeln med Porto, Champions League med Porto, han tog Chelsea till sina två första Premier League-titlar, nu har han chans på trippeln med INTER igen. Klart som fan han är världens bästa tränare, Guardiola sa själv det i presskonferens innan ödesmatchen.

Behöver inte vara så enögd...
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-16 17:23
BlaugranaBarcelona

Världens bästa tränare? Hur kan du som culé säga något sånt efter Mourinhos beteende på Camp Nou efter slutsignalen..
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-05-16 17:21
Nu vet man varför Mourinho gick ner direkt till omklädningsrummet efter slutsignalen. Han fick tårar i ögonen! Stort. Världens bästa tränare, utan tvekan..
Annons: