/spanien/barcelona/forum/15238.aspx/spanien/barcelona/forum/15238.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan.
8/15/2010 16:38
Alltså, Zubizareta har inte sagt att man inte kommer att värva någon. Det enda han har sagt är att masken inte kommer.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
8/15/2010 16:05
Glöm inte Liverpool - Arsenal på Viasat Fotboll om drygt 1 timme :)
Barcelona basaric
8/15/2010 16:03
Titta på den här videon som jag gjort.. lite Xavi magic.. viktigt att ni spelar upp den i 360 P annars blir det ingen bra kvalite och videon blir suddig.

länktips.
Barcelona Puyolinho
8/15/2010 15:59
Den sista man ska klandra är nog Rosell, han har velat värva sen dag ett. Tror det är Pep som vägrar värva, börjar kännas som att han har ett ganska stort ego.

Sedan så har jag en känsla av att klubben Barcelona är jävligt taskiga mot Ibra just nu.
Barcelona Sam
8/15/2010 15:50
"Det är en viktig spelare för vår trupp. Han har gjort viktiga mål och har visat sig att vara en bra spelare med mycket kvalité."

Zubizarreta ger ett minst lika kryptiskt svar angående Zlatans framtid i Barca.

Tyvärr får vi väl slåss om alla titlar med våra 19 spelare.
Barcelona L.A.M Nr 10
8/15/2010 15:31
"Zubizarreta förnekar Mascherano"

Nu börjar jag bli riktigt orolig. Det kommer troligen inte bli någon mittfältsvärvning. Shit. Vi kommer ha väldigt svårt att vinna ligan med den här minitruppen. Lånar vi ut Caceres igen vilket är troligt så har vi en trupp bestående av 19 spelare!

Då kommer det nog bli några matcher den här säsongen då vi får ställa upp med liknande laguppställning som den igår. Och ni såg hur det gick. Barca B spelarna kan inte axla ett sådant stort ansvar redan den här säsongen.

Pep, Rosell, Zubi, skärp er nu. Börja värva!
Barcelona tarrak
8/15/2010 15:29
Gonzalez_Barca

Tro det eller ej, men på "den tiden" kunde forumiterna ta en förlust utan att det behövde bli helt hysteriskt. Många av de som har anslutit under de två senaste säsongerna, gjorde väl det under premissen att man vill heja på ett lag som alltid vinner. Därför tolererar de inte annat än segrar, oavsett förutsättningar.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
8/15/2010 15:28
*Pust* så skönt att vi kan stryka Mascherano från listan, bara bra.
Det är oroande att det är 2 veckor kvar och vi har fortfarande en hel del luckor.

Vi behöver fortfarande en kreativ mittfältare och en defensiv mittfältare. Kom igen Zubi, dags att röra på rumpan.
Barcelona Gonzalez_Barca
8/15/2010 15:19
Ämne: Det är otroligt orov....
Co sign!

Man blir mörkrädd av att läsa det som skrivits det senaste dygnet.. Thank god att jag inte var så aktiv och besökte forumet här säsongen 07/08.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
8/15/2010 15:13
Det är otroligt oroväckande att se hur användare här reagerar efter motgång. Spelare, tränare, sportchef kritiseras. Vissa börjar ifrågasätta PEP efter 7 titlar på 2 säsonger. Kom igen, skärp er! Var inte så bortskämda, lär er att ta motgångar, inte bara som ett fotbollsfan utan generellt i livet också. Det är skämmigt helt enkelt, kan inte säga annat.
elbraco
8/15/2010 15:09
Zubi dödar Marscheranorykten!
Ge oss Capoue nu tack!
Delarocha
8/15/2010 15:04
Messi är den störste av dem alla redan nu? Okej. Dina argument är väl genomtänkta.

Du har dock trollat dessa forumen rätt länge så man vet ju vad som väntar när du skriver.
Barcelona Hyder
8/15/2010 14:57
Messidinho_10 har gjort det igen.

Angående Supercopa: jag tror att vi kommer vinna hemmamötet relativt enkelt även om flera av landslagsspelarna inte hunnit träna eller spela sig i form. Det ska bli otroligt kul att se Maravilla göra sin debut, på Camp Nou och allt. Xavis smörpass, Iniestas initiativtagande, Messís löpnningar och Pedros chockfaktor. Det är ju saker man har saknat. Däremot tror jag inte att alla dessa landslagsspelare får starta mot Sevilla.
Barcelona C.Andrés
8/15/2010 14:56
Ämne: Då kan du börja ifrå....
Du är tragisk herregud. Om det inte är att du skriver massa noja om att vi MÅSTE värva in 10 olika spelare för att dom är bra på fifa/fm/pes så skämmer du ut dig gång efter gång. Snälla,se någon röd tråd i dina inlägg och försök att posta något bra för någon gångs skull.
Barcelona FCBarca6
8/15/2010 14:54
Tycker verkligen inte vi ska slösa massa pengar på att värva Mascherano när vi har Oriol Romeu.. han är bara 18 år och imponerade som f*n igår tycker jag.. tycker att han redan nu är minst lika bra som Mascherano om han fortsätter som igår.. Riktigt imponerad av honom!
Sillyseason
8/15/2010 14:53
"Messi är det största av dem alla där nere, klart som fan att han ska göra som han vill. Utan Messi hade Pep tränat ett segunda lag idag." Hahahaha.. Messi fanboy nr1?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
8/15/2010 14:49
Så 8 världsmästare hade fört Barca till segunda? Bakfylla eller Hetfields version?
Barcelona Messidinho_10
8/15/2010 14:42
Då kan du börja ifrågasätta din egen IQ-nivå. För du kan förfan inte jämnföra en äkta Barca produkt, med dem där spelarna. All respekt till Rivaldo och dem andra men Messi är den största av dem alla redan nu.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
8/15/2010 14:38
Ämne: Messi är det största....Det är sådana dumma påståenden som får mig att ifrågasätta människans logik och IQ nivå.

Vi blev av med Rivaldo och blev ännu större, vi blev av med Ronaldinho och blev ännu större osv. Ser ni mönstret? Ja, Messi är viktig, men att påstå att vi är inget utan Messi visar bara brist på fotbollskunskap.

Ingen är större än laget, varken Maradona, Ronaldo, Ronaldinho, Cruyff, Rivaldo, Messi, Xavi osv. är större än laget, och så ska det vara.
Barcelona Messidinho_10
8/15/2010 14:36
Messi är det största av dem alla där nere, klart som fan att han ska göra som han vill. Utan Messi hade Pep tränat ett segunda lag idag.
Barcelona 1.70-ligan.
8/15/2010 14:35
Trippeln,

På vilket sätt tycker du Messi beter sig som en diva?
elbraco
8/15/2010 14:32
Ämne: Ämne: MF Doom....
Eto'o såldes ju för att det till slut blev för enkelt att läsa Barcas spel. Ibra togs ju in för att förändra spetsanfallet.
Pep är inte världens bästa värvare tyvärr...
Barcelona Trippeln
8/15/2010 14:31
Det känns som Messi börjar få för mycket luft och det börjar irritera mig rejält.Du är inte den enda stjärnan i laget!
Barcelona Messidinho_10
8/15/2010 14:29
Boixos Nois 81

Messi är en omtänksam spelare och person, minns du inte när han skänkte straffen till Zlatan då han hade det som allra tuffast?
Barcelona Boixos Nois 81
8/15/2010 14:18
Ämne: MF Doom

Samu gick....
Svara ärligt!

Hur många ggr har vi inte sett att Zlatan är fri o borde få en pass men istället så skiter de i att passa honom..Jag har sett det MÅNGA ggr. Messi har tyvärr blivt Kataloniens gullegris och d är ingen snack om det.
Jag menar hur bra var Messi igår? Han var bra i 3 min men sen förvann han helt... Jag tycker att Barca behandlar Zlatan väldigt orättvist..han är en sån spelare som måste få många bollar ayy kämpa på.
För 2 år sen behandlade man Etoo skit och nu är det Zlatans tur. Zlatan lyckades i Ajax, Juve och Inter... killen gjorde 16 mål (bara Etoo som lyckats göra fler mål än Zlatan första säsongen) och då ska vi komma ihåg att vi har haft de bästa spelarna i världen som Romario, Ronaldo, Ronaldino, Hagi, Stoitchkov...

Om det är nån som ska kritiseras så är det Pep som har gjort de konstigaste köpen i Barcas historia... 1. Chygrinskin man köper honom för 250 m och säljer honom året efter för 150 m. 2. köpet av Keirrison, jag vet inte ens hur killen ser ut trots att han är en barca spelare(?) ja den listan kan också blir hur långt som helst. 3.Att de sålde Etoo...kom igen den killen gjorde lätt över 25 mål varje säsong o så väljer man att sälja honom. Hade han varit Katalan tror ni att man hade sålt honom? Nej!

Jag brukar väldigt sällan skriva men nu ville jg få ut all ilska :)
Barcelona Messidinho_10
8/15/2010 14:09
Eller så visar Canal+ den. Hur många av er har skaffat de kanalerna nu?
Barcelona L.A.M Nr 10
8/15/2010 14:08
Om matchen visas på TV är det ju också första gången man får se talangerna på riktigt. Det är stor skillnad på halvtaskig stream på en liten dataskärm än vad det är på TV. Ska jag vara ärlig såg jag inte så mycket vem som var vem på min stream igår.

Edit: Har vanligtvis TV4 Sport men sitter ute på landet utan många kanaler, anledningen till att jag kollade på datorn.
Barcelona L.A.M Nr 10
8/15/2010 14:06
Tråkigt om Joan Gamper ej visas på TV4 Sport. Det är en rolig match och dessutom där man presenterar alla spelarna. De unga spelarna kommer troligen återigen få chansen och Pep gör nog många byten.
Barcelona el Maestro!
8/15/2010 14:05
Ämne: el Maestro!

Joan ....
Det får man verkligen hoppas på. Man vill inte se den matchen på stream. Det är då laget ska presenteras för fansen och även den nya presidenten.
Barcelona Messidinho_10
8/15/2010 14:01
el Maestro!

Joan Camper matchen kommer visas det är jag nästan helt säker på antagligen på tv4sport.
Annons: