/spanien/barcelona/forum/15231.aspx/spanien/barcelona/forum/15231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona JAG
2010-04-30 12:45
Rambla;

som sagt, Villa är klippt och skuren för Barca men vad hade hänt med Ibrahimovic? Hur skulle dem spela? Intressanta tankar....
Barcelona NoGo™
2010-04-30 12:44
Aléx

"Den dagen Villa står på Camp Nou med den rödblåa tröjan och jonglerar med bollen framför en fullsatt publik, då vet jag att han är en Barca spelare."

Håller med där.
Barcelona ★Sami★
2010-04-30 12:41
Den här killen älskar verkligen Barca.
Barcelona Rambla~
2010-04-30 12:40
Barca-nist

Villa är ett år äldre och har knappast haft någon demonsäsong. Jag tror knappast att hans värde har stigit. Han ville till Barca redan förra säsongen men övertalades/vägrades då att stanna. Kanske till ett löfte att nästa säsong får du lämna?

Jag håller med denandra. Torres känns alltför mycket Atléti. Det hade kännts konstigt att se honom i Barca. Samma gäller för Villa, fast inte lika mycket.
Barcelona Barca-nist
2010-04-30 12:35
denandra

"Är det bara jag som inte vill se Torres i Barcatröjan?"

Jag tror att var enda barca-fan skulle älska det!
Barcelona denandra
2010-04-30 12:28
Är det bara jag som inte vill se Torres i Barcatröjan? Han är Liverpool/Atletico för mig. Jag hoppas att håller sig till dom två lagen eftersom dom älskar honom så mycket.

Sen tycker jag iofs inte att Zlatan bör bytas men det är ju en annan diskussion.
Barcelona Barca-nist
2010-04-30 12:21
De kan få Hleb men Bojan nej!
Jag tror inte heller på nåt sånt, som sagt villas pris kanske har stigit men så mycket och varför ?
Barcelona Rambla~
2010-04-30 12:09
Barca kommer buda ca €30m för Villa. Det där med att Bojan och Hleb + 40m är bara vanlig Marca crap. Villas pris har knappast stigit sen förra sommaren. Hleb kommer med all sannolikhet att säljas till någon PL-klubb. Det finns intresse från flera klubbar.

Messi behöver vi inte oroa oss för några säsonger framåt verkar det som. Snacka om att han älskar den här klubben. Som vanligt när en klubb som Barca åker ur CL så börjar engelska tidningar spekulera om vilka spelare som ska hamna i PL. Fast med Messi kammade de noll.
Barcelona Pep the King
2010-04-30 12:06
Njut!
Barcelona ★Sami★
2010-04-30 12:02
Lugn alla Cules David Villa ryktet stämmer inte. Det är Marca skit tidningen. Inget är klart.
Barcelona C.Andrés
2010-04-30 11:57
Herregud,återigen en av världens sämsta transfers? BOJAN+Hleb+40miljoner för Villa?! Vad har vi för jäkla beslutstagare.
elbraco
2010-04-30 11:49
Jopo//
Hoppas verkligen inte att den affären stämmer, Hleb släpper jag gärna men Bojan...?
Barcelona Hetfield
2010-04-30 11:46
40 miljoner + Hleb och Bojan= Villa

Jag undrar vad de har rökt...
Barcelona ihefsu
2010-04-30 11:29
Villa kanske kommer för att ersätta Henry - typ. Kan tänka mig att Zlatan kan lira ute till vänster och att man kör med Villa centralt.
Aléx
2010-04-30 11:26
Den dagen Villa står på Camp Nou med den rödblåa tröjan och jonglerar med bollen framför en fullsatt publik, då vet jag att han är en Barca spelare.
Las Palmas Inter1908-
2010-04-30 11:25
@Peshmerge

av vad jag har hört så skulle han ha sagt "nu blir det lätt va" något liknande..
Barcelona Pep the King
2010-04-30 11:23
Ber till Gud hoppas det stämmer!
Barcelona ★Sami★
2010-04-30 11:17
David Villa!!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-30 11:04
Ämne: Jag tror att Villa-a....
Man brukar skämta den första april, inte sista april ;)

Men om de stämmer så vore det sensationellt..
Barcelona jopo
2010-04-30 10:59
Jag tror att Villa-affären stämmer.!!

Någon jag känner som snackat med en scout för espanyol samt jobbar för barcelona med deras ungdomar sa igårkväll, när inget stod på internet, att villa skulle till barca för hleb+bojan+pengar.

Jag trodde inte alls på det och sa "om det står på internet imorgon så kan jag tro på dig eftersom det då har läckt ut, men just nu kan jag inte för det står inte på internet och han scouten kan bara hitta på."

och idag står det i tidnigen!!
Barcelona Hetfield
2010-04-30 10:49
Jag skulle ta det med en nypa salt, enligt goal så var Villa klar för oss förra säsongen, vi såg hur det blev

Jag vill inte ha Villa i laget, inte för att han är dålig , utan för att han blir 29 år , hur länge kan han spela på topp hos oss? 1-2 år?
Andre_D
2010-04-30 10:49
Ämne: Om Villa kommer till....
Jag håller med dig till 100%. Har alltid sagt Mata. Hoppas Pep tänker likadant och inte köper in någon brasilianare som han sedan lånar ut. Läs: Henrique, Keirrison.
Barcelona ★Sami★
2010-04-30 10:42
Det konstiga är att det står inget på Elmundo eller Sport.es jag tror Marca har bara hittat på det.
Aléx
2010-04-30 10:29
Om Villa kommer till nästa säsong då Bojan kommer att lånas ut ev ingå i nån affär som Eto'o, det är verkligen synd om Barca säljer/byter ut Bojan för jag tror på den killen. Han är fortfarande ung och det bästa är att låna ut honom i 1-2 säsonger till en spanskklubb som får mycket speltid.

Vem ska ersätta Henry? Han lär inte stanna en säsong till, jag säger Mata. Mata och Pedro kan kriga om den positionen.
Barcelona LennyRomario
2010-04-30 10:27
Ah. Min bitterhet tog överhanden där. Svårt att veta faktiskt. Allra troligast är väl kanske att Marca ville sälja tidningar. Men sen vet man ju inte Pep, han verkar ju fått mani på att inte bli lättläst. Tror ju inte (men hoppas) att de gör sig av Zlatan redan efter en säsong, det vore ju att håna sig själv. Men eftersom han ska vara så svårläst så kan han ju fått för sig en 4-3-1-2 med Zlatan och Villa, med Messi bakom. Vem vet med Pep. Men mest troligt: Marca vill sälja tidningar.
Barcelona Pep the King
2010-04-30 10:25
Jaaa! Fan vad härligt verkar som David Villa snart kan bli en Barca spelare. Vi får se..
Barcelona LennyRomario
2010-04-30 10:17
Ja, det kan jag förklara. Det är enkelt. Enligt många här på forumet så visste Barca exakt vad de fick när de köpte Zlatan. Så nu visar de det genom att intressera sig för Villa. Helst vill de också köpa Villa för att sedan ha honom på bänken, så det blir ändå tydligare hur rätt köpet av Zlatan var.
Barcelona ★Sami★
2010-04-30 10:10
Verkar som allt är klart med David Villa. Någon som kan förklara?
Barcelona ihefsu
2010-04-30 09:53
Jag noterar Diego Militos felaktigt godkända mål och Bojan Krkics felaktigt bortdömda mål gjorde att det totalt blev 3-2 till Inter istället för till Barcelona.

Men å andra sidan hade Barcelona gått trippellösa förra året om Överbö dömt rätt då... Så. Ja.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-04-30 09:10
Barcamartin

Klar fördel om du frågar mig.. Tror pressen är större när man spelar sist, om Real vinner sina matcher och tar över ledningen så känner spelarna att dom måste vinna..
Annons: